خرید باتری سمعک دوراسل شماره 13

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 22 / 06 / 1401

باتری سمعک دوراسل شماره 13

برند دوراسل یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید باتری سمعک است و در بازار ایران و جهان از فروش بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. باتری سمعک دوراسل با تکنولوژی روی- هوا کار می‌کنند و استفاده از آنها بسیار ساده است.باتری‌های روی- هوا از جمله باتری‌های یک بار مصرف هستند که برای انواع سمعک داخل گوشی، پشت گوشی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. این باتری‌ها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند که هر یک برای نوعی از سمعک قابل استفاده است. سایز بندی باتری‌ها با رنگ‌های مختلفی مشخص شده است. باتری سمعک در 4 سایز و به رنگ‌های آبی، زرد، نارنجی و قهوه‌ای در بازار موجود می‌باشد. یکی از انواع باتری سمعک، باتری سمعک دوراسل شماره 13 است به رنگ نارنجی در بازار موجود می‌باشد. در ایم مقاله قصد دارین این باتری سمعک را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما در آزمایش آنلاین همراه باشید.باتری سمعک دوراسل شماره 13 محصولی از شرکت آمریکایی دوراسل است که با استفاده از فناوری روی- هوا کار می‌کند. این شرکت در زمینه تولید بهترین و باکیفیت‌ترین باتری‌های جهان فعالیت دارد و انواع باتری شارژی و غیر شارژی را به بازار عرضه می‌نماید.

این باتری با برچسب نارنجی رنگ مشخص شده است و در بسته بندی‌های 6 عددی عرضه می‌گردد. هر باتری به طور میانگین و در صورت نگهداری صحیح از سمعک و باتری 10 الی 15 روز کار می‌کند و پس از آن به سادگی می‌توان باتری را عوض کرد و از باتری نو استفاده نمود. طول عمر باتری سمعک به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.این نوع باتری سمعک (duracell) با استفاده از تکنولوژی روی- هوا کار می‌کند و بر چسب موجود بر روی باتری از فعال شدن باتری پیش از استفاده از آن جلوگیری می‌کند. هنگامی که باتری در مجاورت هوا قرار می‌گیرد واکنش شیمیایی درون باتری بوجود می‌آید و باتری فعال می‌شود. تا وقتی که اکسیژن به سطح باتری نرسیده باشد این واکنش صورت نخواهد گرفت، به همین دلیل توصیه می‌شود باتری را در مکانی نگه داری کنید که برچسب روی آن خدشه دار نشود و هوا به سطح باتری نرسد.

مشخصات باتری سمعک دوراسل شماره 13

نوع تکنولوژی باتری: روی – هوا

مدت زمان ماندگاری باتری: 5 سال

کشور سازنده: آلمان

تعداد باتری موجود در هر بسته: 6 عدد

قابلیت شارژ شدن مجدد: ندارد

ولتاژ باتری: 1.45 ولت

مناسب برای: انواع سمعک پشت گوشی (BTE) و سمعک داخل گوش (ITE)

مزایای استفاده از باتری سمعک دوراسل 13

با خرید باتری سمعک اصل و باکیفیت در هزینه خرید باتری صرفه جویی می‌شود. بدین صورت که اگر باتری اصل خریداری کنید معمولا بین یک الی دو هفته از تعویض باتری بی نیاز خواهید بود اما اگر باتری بی کیفیت و ارزان استفاده کنید ممکن است هر 3 الی 4 روز یکبار نیاز باشد که باتری را عوض کنید. این موضوع علاوه بر افزایش هزینه‌ها بر عملکرد سمعک نیز تاثیر نامطلوبی خواهد داشت.

مراقبت از باتری سمعک دوراسل 13

به منظور بالا بردن عمر مفید باتری سمعک دوراسل 10 و 13 و جلوگیری از هدر رفتن انرژی آن بهتر است تنها زمانی که می‌خواهید باتری را عوض کنید، برچسب را از روی باتری جدا کنید. برای اینکه باتری عملکرد بهتری داشته باشد، پس از اینکه برچسب را جدا کردید چند دقیقه صبر کنید تا باتری به طور کامل فعال شود، سپس آن را درون سمعک قرار دهید. اگر بلافاصله از باتری استفاده کنید ممکن است باتری به خوبی عمل نکند و نتوانید از تمام انرژی باتری استفاده کنید.

برای مراقبت از باتری سمعک دوراسل 13 بهتر است آن را در شرایط دمایی مناسب نگه داری کنید. رطوبت، گرما و سرمای زیاد و قرار گرفتن باتری در معرض نور خورشید موجب می‌شود تا باتری فاسد شود و عمر مفید آن کاهش یابد. همچنین قرار دادن باتری در کنار اشیا فلزی موجب می‌شود تا باتری تخلیه شود و عمر آن به حداقل برسد.

از دیگر مواردی که برای مراقبت از باتری سمعک باید مورد توجه قرار گیرد، قرار دادن باتری درون محفظه‌ای سخت است. باتری سمعک نسبت به ضربه حساس است به همین دلیل باید از هر گونه فشار، ضربه، خراش، افتادن از ارتفاع زیاد و … محافظت شود. هر گونه آسیب فیزیکی می‌تواند در عملکرد باتری خلل ایجاد کند و عمر آن را کاهش دهد. اگر بر اثر ضربه یا خراش برچسب روی باتری آسیب ببیند، باتری خالی خواهد شد. به همین دلیل باتری را درون کیف مخصوص نگهداری کنید.

باتری سمعک دوراسل 13 در برابر رطوبت مقاوم است اما به این معنی نیست که لازم نباشد آن را از عوامل محیطی و رطوبت دور نگه ندارید. باتری شمعک باید در محیطی خشک و خنک نگه داری شود تا ماندگاری آن در حد مطلوب باقی بماند. بهترین جا برای نگه داری باتری سمعک داخل کمد یا کشو دراور است. محیطی که خشک است و هیچ نوری درون آن وجود ندارد.

با استفاده از باتری سمعک درواسل 13 صدای سمعک بسیار واضح خواهد بود، صدا بدون قطع و وصل شدن به گوش می‌رسد، هیچ نویز و پارازیتی از سمعک شنیده نخواهد شد و گوش فرد را آزار نخواهد داد و صدا بدون ایجاد هیچ گونه صوت اضافه یا صدای سوت به گوش می‌رسد.

 

طول عمر مفید باتری سمعک دوراسل 13

برای اینکه عمر باتری سمعک دوراسل 312 و 13 زیاد باشد بهتر است از باتری باکیفیت و اصل استفاده کنید. اگر باتری بی کیفیت خریداری کنید، خیلی زود باید باتری را عوض کنید و این موضوع موجب می‌شود تا هزینه‌ها افزایش یابد. اما با خرید باتری دوراسل تا دو هفته نیاز به تعویض باتری نخواهید داشت. هر بسته باتری 6 تایی برای دو الی سه ماه کافی است. بدین ترتیب در هزینه باتری صرفه جویی خواهید نمود.

اگر موارد زیر را رعایت نکنید عمر مفید باتری شما کاهش خواهد یافت:

سمعک را به صورت مداوم روشن بگذارید و از آن زیاد استفاده کنید؛

  • رطوبت درون محفظه باتری را خشک نکنید و در زمان استراحت و خواب در سمعک را باز نگذارید؛
  • تمامی امکانات سمعک را به صورت فعال قرار دهید؛
  • از سمعک خراب یا قدیمی استفاده کنید؛
  • پس از اینکه برچسب باتری را جدا نمودید، فورا باتری را درون سمعک قرار دهید.

بدین ترتیب عمر مفید باتری سمعک دوراسل 13 کمتر از یک هفته خواهد بود.

سخن آخر،

شنیدن یک نعمت الهی است و فردی که از این نعمت محروم است به خوبی قدر این موهبت الهی را می‌داند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سمعک‌های متنوعی در بازار موجود است که به افراد کم شنوا کمک می‌کند تا بتوانند همانند افراد عادی بشنوند و از این نعمت بهره مند گردند. در زمان خرید سمعک دقت لازم را داشته باشید، سمعک خوب و با کیفیت خریداری کنید تا صدا را به صورت واضح و بدون نویز بشنوید. همچنین برای عملکرد بهتر سمعک توصیه می‌شود از باتری سمعک با کیفیت و اصل استفاده کنید تا بتوانید صداها را زیباتر بشنوید. . برای تهیه باتری اصل و باکیفیت می‌توانید به فروشگاه آزمایش آنلاین مراجعه نمائید و باتری سمعک را با ضمانت کیفیت و اصالت تهیه کنید. آزمایش آنلاین همراه شما عزیزان است، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *