تست کرونا قبل از سفر

طبق مصوبه سازمان جهانی بهداشت، هر مسافری که قصد سفر به خارج از مرزهای ایران را دارد، موظف به انجام تست کرونا است.

تست PCR قبل از سفر۴۸۰,۰۰۰ تومان
اعزام رایگان متخصصین آزمایش آنلاین
تست کرونا قبل سفر

متخصصین نمونه گیری، بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب، به محل اعزام میشوند

هزینه انجام آزمایش بر حسب تعرفه دولتی
تست کرونا قبل سفر

تست های آنتی بادی و پی سی آر کرونا، بر اساس تعرفه های دولتی قیمت گذاری شده اند.

ارسال جواب آزمایش کرونا در کمتر از 24 ساعت
تست کرونا قبل سفر

پس از اعزام نمونه‌ها به آزمایشگاه‌های معتبر، جواب تست کرونا در کمتر از 24 ساعت آماده و برای شما ارسال می‌شود.

ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا شرط خروج مسافران از ایران

همانطور که همگی می‌دانیم، بیش از یک سال است که ویروس کرونا و انواع جهش یافته آن، در تمام دنیا شایع شده‌اند و ما تنها می‌توانیم با راه‌های پیشگیری از پیشروی بیش از اندازه آن جلوگیری کنیم. به همین دلیل، تمام مسافرانی که قصد سفرهای پروازی به خارج از ایران را دارند و یا بالعکس، از سفرهای خارجی به کشور باز می‌گردند، باید از سلامت خود مطمئن شوند و سند و مدرک مربوطه را به هواپیمایی مربوطه نشان دهند. در غیر اینصورت، امکان پرواز و مسافرت وجود ندارد. اما سوالاتی که در این زمینه مطرح است، مربوط به زمان انجام تست کرونا و دریافت جواب آن است: مسافران می‌توانند حداکثر تا 72 ساعت قبل از پرواز، درخواست تست کرونا سفر بدهند. لازم است جواب تست کرونا مسافران در آزمایشگاه‌های معتبر و مورد قبول ایرلاین‌ها بررسی شود. جواب آن نیز باید تا روز قبل از پرواز آماده شده باشد تا آنها بتوانند با خیالی آسوده، جواب را به مسئول پرواز و ایرلاین‌ها تحویل دهند. بنابراین اگر قصد سفر به خارج از ایران دارید، باید این تست را درخواست کنید و برای اینکار می‌توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی، از خدمات آزمایش آنلاین استفاده کنید. ما با آزمایشگاه‌های مورد تائید ایرلاین‌ها همکاری می‌کنیم و جواب آزمایش هم در کمتر از 24 ساعت برای شما ارسال می‌شود.

تست کرونا قبل سفر

پاسخ به سوالات شما

تا چند ساعت قبل از سفر خارجی، امکان درخواست تست کرونا سفر وجود دارد؟

اگرچه در حال حاضر، دو ساعت مانده به پرواز هم، امکان انجام تست و دریافت جواب آزمایش وجود دارد، اما بسیاری از ایرلاین‌ها و خطوط پروازی، 72 ساعت قبل از پرواز را برای انجام تست، بهترین زمان می‌دانند.

تست کرونا قبل از سفر که توسط آزمایش آنلاین انجام می‌شود، توسط چه ایرلاین‌هایی پذیرفته می‌شود؟

جواب آزمایش کرونا سفرهای خارجی در آزمایشگاه‌هایی انجام می‌شود که مورد تائید همه ایرلاین‌ها است و در نتیجه نیازی به نگرانی انجام تست در آزمایش آنلاین نیست.

آیا امکان جوابدهی تست کرونا، در کمتر از چند ساعت وجود دارد؟

بله، افرادی که قصد انجام تست کرونا سفر دارند، می‌توانند با درخواست از تیم پشتیبانی، جواب آزمایش کرونا (PCR) را در عرض دو ساعت هم دریافت کنند.

هزینه تست کرونا سفر، چگونه محاسبه می‌شود؟

تست کرونا قبل از سفر و سایر تست‌های مرتبط به کرونا، بر اساس تعرفه دولتی انجام می‌شود و نگرانی از بافت دریافت هزینه‌های گزاف و اضافی وجود ندارد.

تست کرونا قبل سفر