آزمایش آنلاین

قوانین و مقررات - آزمایش آنلاین

آزمایش آنلاین، پلتفرمی در حوزه ارائه خدمات درمانی و آزمایشگاهی است که در بستر فضای مجازی (وب سایت) و موبایل (اپلیکیشن آزمایش آنلاین) تلاش می‌کند ارتباط میان کاربران متخصص و اشخاصی (کاربران عادی) که به این تخصص‌ها نیاز دارند را، تسهیل ‌کند.

  اصطلاحات به کار رفته در قوانین آزمایش آنلاین

   1. کاربر متخصص: هر فردی که بر اساس قوانین کشور ایران، مجوز یا پروانه مورد نیاز برای ارائه مشاوره در حوزه تخصص ثبت شده در سامانه را دارد و ممنوعیت یا منعی از طرف مراجع ذیصلاح برای فعالیت ندارد.

   2. کاربر عادی: هر فردی که پس از ثبت نام و پذیرش شرایط استفاده، از طریق سامانه برای دریافت مشاوره اقدام می‌نماید و یا از محتوای موجود در سامانه بهره می‌برد.

   3. مشاوره یا توصیه: هر گونه گفتار، نوشتار یا عملی که از سوی کاربر متخصص (از طریق بستر سامانه آزمایش آنلاین) در پاسخ به درخواست کاربر عادی ارائه می‌شود.

  قوانین و مقررات آزمایش آنلاین

   1. کاربران (کاربر عادی یا متخصص) باید توجه داشته باشند هرگونه توصیه و مشاوره از سوی متخصصین (کاربر متخصص) فقط ویژه فردی است که در خواست مشاوره داده است. بدین ترتیب، با توجه به تفاوت شرایط افراد نسبت به یکدیگر، کاربران (کاربر عادی یا متخصص) باید از عمل به مشاوره و توصیه ارائه شده به شخص دیگر خوداری نمایند.

   2. کاربران (کاربر عادی یا متخصص) باید توجه داشته باشند که آزمایش آنلاین صرفا یک بستر نرم‌افزاری (پلتفرم) است که ارتباط بین کاربر متخصص و کاربر عادی را برقرار می‌کند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای مشاوره صورت گرفته ندارد.

   3. کاربران (کاربر عادی یا متخصص) باید توجه داشته باشند آزمایش آنلاین برای استفاده و ارائه خدمات مربوط به اورژانس پزشکی، اورژانس اجتماعی و یا مواردی که در آن حضور فیزیکی متخصص، معاینه بالینی یا اندازه گیری علائم حیاتی نیاز است، ایجاد نشده و در این موارد خدماتی ارائه نمی کند. در چنین شرایطی، کاربران باید با اورژانس شهر خود یا هر مرجع مربوطه برای رسیدگی به آن مورد اورژانسی تماس حاصل نمایند (موارد اورژانسی؛ تصادفات، خونریزی، صدمات ناشی از ضرب و جرح، مسمومیت‌ها، کاهش سطح هوشیاری، افراد مشکوک به انواع سکته، آسیب‌های ناشی از خودکشی و هر آنچه که در عرف به نام مورد اورژانسی شناخته می‌شود یا نیاز به فوریت های پزشکی دارد گفته می‌شود. لازم به یادآروی است، همه موارد مطرح شده در این بند تمثیلی است، جنبه حصری ندارد و محدود به موارد اشاره شده نیست).

   4. کاربر متخصص، موظف به رعایت همه قوانین و دستورالعمل‌های موجود در ارئه توصیه، مشاوره، موارد عرفی و رویه آن حوزه است. همچنین، کاربران باید توجه داشته باشند شرایط زمانی (به عنوان مثال ارائه توصیه در زمان خاص) و شرایط عمومی و اختصاصی (وضعیت جسمانی یا روانی اشخاص) هر فرد در توصیه و مشاوره ارائه شده باید مورد توجه قرارگیرد.

   5. کاربر متخصص، مجاز به ارائه مشاوره در حوزه غیر تخصصی خود نیست و از کاربران درخواست می‌شود در صورت مواجهه با چنین مواردی، نسبت به ارائه گزارش تخلف به پشتیبانی اقدام نمایند.

   6. کاربر متخصص تحت هیچ شرایطی مجاز به تجویز دار یا نسخه در سامانه آزمایش آنلاین نیست و از کاربران درخواست می‌شود در صورت مواجهه با چنین شرایطی، نسبت به ارائه گزارش تخلف به پشتیبانی اقدام نمایند. بدیهی است در چنین شرایطی، تمامی مسئولیت استفاده از دارو یا تجویز برعهده کاربر عادی خواهد بود.

   7. کاربران برای استفاده از سامانه آزمایش آنلاین، باید حداقل ۱۸ سال تمام شمسی، سن داشته باشند، درغیر این صورت مجاز به استفاده از سامانه نیستند.

   8. بدیهی است رعایت کلیه قوانین جاری کشور ایران، همینطور مقررات، آیین نامه‌ها، عرف و رویه مرتبط با حوزه سلامت برتمامی کاربران (کاربر عادی و متخصص) الزامی است.

   9. کلیه کاربران (کاربر عادی و متخصص) متعهد به رعایت شرایط و مقررات فوق هستند و فقط در صورت موافقت با مندرجات فوق می‌توانند از سامانه آزمایش آنلاین استفاده نمایند.

مراحل استرداد وجه: در صورتی که سفارشی لغو شود. پس از لغو سفارش ، تیم پشتیبانی با متقاضی تماس میگیرد و فرایند استرداد وجه آغاز می شود.پس از یک هفته کاری عودت داده می شود.

ساعات پاسخ گویی :آزمایش انلاین همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخ گویی و ارایه خدمات می باشد.

پس از ثبت سفارش توسط متقاضی ارتباط تیم پشتیبانی با ایشان آغاز می شود و  تا پایان ثبت سفارش و دریافت خدمات ارتباط تیم پشتیبانی ادامه دارد..

حفظ حریم شخصی:

آزمایش آنلاین متعهد می شود تمامی اطلاعات متقاضی اعم از پرونده پزشکی و اطلاعات شخصی و دیگر موارد فقط در دسترس متخصصان مربوطه می باشد و حفظ حریم شخص متقاضی از مهم ترین اهداف آزمایش آنلاین است.

نحوه ثبت شکایات :

در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهادی می توانید از طریق ایمیل زیر با ما در ارتباط باشید

info@azmayeshonline.com,

قوانین ثبت درخواست در پنل آزمایش آنلاین

متقاضی علاوه بر اینکه می‌بایست منشور حقوق کاربران را به خوبی مطالعه کرده باشد و با آن تطابق داشته باشد، باید از شرایط مورد نیاز برای نمونه گیری نیز برخوردار باشد. این شرایط بر اساس نوع آزمایش تعیین می‌شود و مواردی چون ناشتایی، ساعت خاص نمونه‌گیری و سایر موارد را شامل می‌شود. برای کسب آگاهی بیشتر می‌توانید از کارشناسان ما و مقالات منتشر شده در سایت کمک بگیرید.

یکی از شرایط اصلی نمونه گیری، داشتن نسخۀ معتبر می‌باشد. همکاران ما در ابتدا حتماً نسخۀ آزمایش شما را به طور دقیق و کامل بررسی می‌نمایند. نسخه می‌بایست به دور از هرگونه خط خوردگی و اختشاش باشد. داشتن مهر معتبر پزشک (متناسب با آزمایش، پزشک عمومی یا متخصص مورد نیاز است)، تاریخ دقیق و … از شرایط نسخۀ مورد قبول است.

هزینه نمونه گیری برای سفارشات شما به ترتیب زیر است:

هزینه ایاب ذهاب و نمونه گیری برای خدمات مورد نظر شما به جز ازمایش خون در منزل رایگان است هزینه نمونه گیری ازمایش خون در محل  ۸۷۰۰۰ تومان می باشد

جهت دریافت نمونه در محل شما، می بایست مکان مناسبی معرفی گردد تا همکاران ما و فرد نمونه دهنده امکان انجام فعالیت های مورد نیاز را داشته باشند.

آزمایش آنلاین موظف است در کمترین زمان، پاسخ آزمایش را به صورت آنلاین از طریق وبسایت و اپلیکیشن آزمایش آنلاین و یا از طریق واتسپ، تلگرام و ایمیل برای شما ارسال کند. در صورتی که نیاز دارید برگۀ جواب آزمایش و پذیرش را به صورت فیزیکی نیز دریافت کنید، هزینۀ ارسال به عهدۀ شما می باشد و ارسال حداقل تا 24 ساعت پس از آماده شدن جواب آزمایش صورت می‌پذیرد.

آزمایش آنلاین تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا دسترسی شما را به بهترین و مجهزترین آزمایشگاه‌ها و مراکز تشخیصی سطح شهر تسهیل کند تا بتوانید در سریعترین زمان و با کمترین هزینه، خدمات مطلوب خود را دریافت کنید.

ما در تمامی مراحل از ثبت درخواست نمونه گیری در محل تا ارسال جواب آزمایش، در کنار شما و همراهتان خواهیم بود.