پرستار کودک در منزل

انتخاب پرستار کودک در منزل، کار بسیار دشوار و حساسی است و دغدغه‌های زیادی در والدین ایجاد می‌کند. با پر کردن فرم زیر ما به شما اطمینان می‌دهیم که پرستاران کودک متعهد، آموزش دیده و با تجربه برای مراقبت و پرستاری از فرزندان شما به محل اعزام می‌شوند.

ضرورت حضور پرستار کودک در منزل

مدرنیته کار خودش را کرده و روزگار پساکرونایی هم بیش از پیش، ویترین رنگارنگ انسان تکنولوژی زده را به رخ می‌کشد. زمان در اوج اهمیت، در کوتاه و کوتاه تر کردن روزها می‌تازد و در این میان، والدین در تلاش سخت برای امرار معاش از برخی کارهای مهم و دغدغه‌های اساسی باز می‌مانند. دغدغه پرورش و تربیت کودک نیز آرزو و البته حق دیگری است که باید محقق شود. در چنین شرایطی رسیدگی به کودک و برآورده کردن نیازهای جدی و برجسته او به یک مساله تبدیل می‌شود.

اما مساله دیگری هم وجود دارد؛ بسیاری از والدین پس از ترخیص کودک خود از بیمارستان از اهمیت بالای دوران نقاهت یا زمان بعد از یک عمل جراحی غافل می‌شوند. همچنین فرایند تیمارداری و پرستاری از کودک بیماری که یک جراحی یا یک طول درمان خاص را پشت سر گذاشته، گاهی از خود عمل جراحی مهمتر و البته تخصصی‌تر است.

در چنین شرایطی، احتمالا یکی از بهترین راه‌ها، کمک گرفتن از بزرگسالانی است که به آنها اطمینان داریم و اگر دسترسی به این افراد وجود نداشته باشد، می‌توان با پرس و جو از اطرافیان و یا جستجو در اینترنت از حضور پرستاران کودکی به به اندازه کافی باتجربه، متعهد و قابل اعتماد هستند کمک گرفت. خدمتی که به خوبی در آزمایش آنلاین ارائه می‌شود.

خدمات پرستاری کودک در منزل

به طور معمول بسیاری از والدین تلاش می‌کنند در دوران نوزادی در کنار فرزندان خود حضور داشته باشند تا تمام کارهای مراقبتی را مادر با کمک پدر انجام ‌دهد. اما در همین ایام هم اگر خانواده‌ای نیاز ضروری به حضور در بیرون از منزل داشته باشد و نتواند فرزند خود را با خود ببرد، می‌تواند از پرستارانی که به صورت ساعتی از کودکان مراقبت می‌کنند، کمک بگیرند.

همچنین پرستاران کودک بسته به نوع آموزش‌هایی که دیده‌اند، می‌توانند کارهای دیگری هم انجام دهند: برای مثال، تربیت کودک با روش‌های صحیح روانشناسی، یکی از مهم‌ترین اصولی است که والدین باید به آنها توجه کنند. این موضوع زمانی که کودک شما دچار مسائلی مانند اضطراب، استرس، بیش فعالی و یا ناتوانی‌های ذهنی است، پررنگ‌تر می‌شود.

برخی از پرستاران، می‌توانند در امور آموزشی فرزندان هم بسیار کمک کننده باشند. برای مثال به کودک در برنامه ریزی انجام دروس و یا آموزش‌های ضروری برای انجام تکالیف کمک کنند. البته پرستار کودک نمی‌تواند نقش معلم خصوصی داشته باشد، چرا که آموزش دروس، کاری تخصصی است، اما برای حل مسائل کوچک درسی می‌توان از این افراد کمک گرفت.

بخش مهم دیگری که پرستاران کودک موظف به انجام آن هستند، بازی با کودک است. بازی، نقش مهمی در رشد ذهنی و شخصیت کودک دارد و پرستار کودک باید آموزش‌های لازم برای انجام بازی‌های مناسب با سن کودک شما را دیده باشد.

همچنین پرستاران بسته به میزان ساعاتی که در کنار فرزند شما هستند، ممکن است غذای آنها را آماده کنند، آنها را از مدرسه برگردانند و در امور نظافتی آنها کمک کنند.

اما تعدادی از پرستاران کودک، برای انجام امور درمانی کودکانی که دچار بیماری هستند و یا در مرحله بهبودی پس از عمل جراحی قرار دارند، می‌توانند به والدین کمک کنند و چه بسا حضور افراد آموزش دیده بتواند به فرایند بهبود کمک بسیار بیشتری کند. این پرستاران می‌توانند تمام کارهای تزریقات و سرم درمانی، بخیه زدن و تعویض آن، تحویل به مووقع دارو به کودک، کمک به تحرک کودک برای انجام فیزیوتراپی و مواردی از این دست را انجام دهند.  


Notice: Undefined index: color_titel in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/themes/azma/functions.php on line 2447

Notice: Undefined index: color_bt_text in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/themes/azma/functions.php on line 2450

Notice: Undefined index: color_bg_text in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/themes/azma/functions.php on line 2453

Notice: Undefined variable: class_align_m in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/themes/azma/functions.php on line 2484

Notice: Undefined index: image_m in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/themes/azma/functions.php on line 2486

Notice: Undefined variable: class_align_m in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/themes/azma/functions.php on line 2487

Notice: Undefined index: color_titel in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/themes/azma/functions.php on line 2506

Notice: Undefined index: color_bg_text in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/themes/azma/functions.php on line 2512

Notice: Undefined index: color_bt_text in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/themes/azma/functions.php on line 2513

پاسخ به سوالات شما

بله. شما می‌توانید بسته به نیازی که دارید، از پرستاران کودکی کمک بگیرید که می‌توانند در تمام شبانه روز در کنار فرزند شما حضور داشته باشند.

هزینه‌های پرستار کودک، معمولا بر حسب خدمتی که انجام می‌دهند، محاسبه می‌شود. برای مثال بسته به سطح تحصیلات پرستار، میزان تجربه کاری، تعداد فرزندان شما و فاصله از محل زندگی پرستار، هزینه‌ها تفاوت می‌کند. شما می‌توانید قبل از ثبت درخواست خود، از پشتیبانی این هزینه را با توجه به خدمتی که نیاز دارید، جویا شوید.

بله، ممکن است در بعضی روزها، اتفاق غیر منتظره و برنامه ریزی نشده‌ای پیش آید که بخواهید از حضور پرستار استفاده کنید. در این شرایط هم می‌توانید از پرستار کودک استفاده کنید.

با توجه به شرایطی که خودتان و فرزندتان دارد، مشخص کنید به حضور چه نوع پرستاری نیاز دارید و او باید بتواند چه مسئولیت‌هایی را بپذیرد و از عهده آنها بربیاید. با پرس و جو از دوست، آشنا و حتی همکاران خود، تجربیات انها را هم بشنوید تا بتوانید انتخاب صحیح‌تری داشته باشید. در مرحله آخر، از مجموعه‌های مطمئن برای انتخاب پرستار کودک استفاده کنید.