باتری سمعک کملیون

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 23 / 08 / 1401

باتری سمعک کملیون

کملیون یکی از برند هایی است که در تولید باتری سمعک تا حدودی شهرت دارد. تاسیس این کمپانی به سال 1997 میلادی برمی گردد.باتری سمعک کملیون زینک- ایر مدل A13 با تکنولوژی روی- هوا تولید شده است و به گونه ای است که فلز روی با اکسیژن هوا، جریان الکتریکی تولید می شود. این سلول الکتروشیمیایی فلز- هوا با نام پیل سوختی روی- هوا نیز شهرت دارد که به صورت مکانیکی قابل شارژ است. باتری روی- هوا (غیر قابل شارژ) و سلول های سوخت روی- هوا (قابل شارژ مکانیکی) باتری های هوای فلزی هستند که با اکسیداسیون روی با اکسیژن هوا تامین می شوند. باتری سمعک کملیون چگالی انرژی بالایی دارد و تولید آن ها ارزان است.

انواع باتری سمعک کملیون (camelion)

باتری سمعک کملیون منبع انرژی بهینه برای سمعک ها هستند. باتری های سمعک کملیون در چهار اندازه، نوع و ظرفیت وجود دارد و با توجه به استانداردهای بالای کیفیت، عمر طولانی، امنیت نشت بالا و دارای نرخ خود تخلیه کم هستند.

این باتری ها عاری از آلاینده های خطرناک بوده و طبق دستورالعمل های فعلی باتری اتحادیه اروپا ساخته شده است.

همچنین قطبیت (+ / -) به وضوح مشخص شده و از قرار دادن نادرست یا اتصال کوتاه محافظت می کند.

باتری سمعک کملیون A675

باتری سمعک کملیون A10

باتری سمعک کملیون A312

باتری سمعک کملیون A13

باتری سکه ای کملیون: شرکت کملیون تولید کننده ای مشهور در تولید باتری سازی می باشد. این شرکت چینی محصولات خود را در تمام جهان به فروش می رساند. این باتری ها به خاطر شباهتی که به سکه دارند به باتری سکه ای معروف اند و مناسب برای ریموتماشین، دزدگیر، ماشین حساب، ترازو و..می باشد.

باتری سکه ای کملیون AG13

باتری سکه ای کملیون AG10

باتری سکه ای کملیون AG4

مزایا و مشخصات باتری سمعک کملیون

باتری سمعک کملیون دارای دوام بسیار بالا در برابر عواملی چون آب و هوای مرطوب است. فناوری زینک- ایر سبب ایجاد این برتری در باتری های کملیون شده است. قابل نگهداری پیش از باز کردن بسته تا 2 سال می باشد. باتری  سمعک کملیون بسیار پرقدرت برای شنیدن بیشتر و بهتر بیماران عزیز می باشد. همچنین برای اقتصادی بودن خرید عمده در کارتن های بزرگ بسته بندی شده اند. شما عزیزان می توانید بسته های باتری سمعک کملیون را از آزمایش آنلاین خریداری نمایید.

  • نام محصول: باتری سمعک کملیون
  • برند سازنده: کمپانی چند ملیتی کملیون
  • ولتاژ: 1.45 ولت
  • تعداد در بسته: 6 عدد باتری
  • تکنولوژی ساخت: زینک- ایر
  • ابعاد باتری: 7.9 * 5.4 میلی متر
  • شکل باتری: دایره ای
  • ظرفیت: 160 میلی آمپر
  • بازدهی: 2 سال ماندگاری
  • وزن: 0.84 گرم
  • پوشش باتری: استیل
  • ماندگاری طولانی: دارد
  • نوع بسته بندی: کارتی
  • مناسب برای: انواع سمعک

اطلاعاتی در مورد باتری سمعک کملیون

  • باتری سمعک کملیون مانند همه باتری ها دارای یک قطب مثیت و یک قطب منفی می باشد. ظاهری شبیه به باتری ساعت دارد. نوع باتری در سلامت و کارکرد سمعک بسیار اهمیت دارد به طوری که باتری در سلامت و کارایی سمعک بسیار اهمیت دارد، به طوری که باتری های بی کیفیت سمعک را دچار آسیب می کند.
  • باتری های سمعک دارای یک برچسب هستند که به محض این که برچسب از باتری جدا شود، باتری فعال می شود. حتی اگر شما از سمعک هم استفاده نکنید باتری مصرف می شود زیرا باتری ها در تماس با هوا فعال می شوند.
  • همه باتری ها از یک سری مواد شیمیایی تشکیل شده است به همین دلیل نباید در دسترس اطفال یا بزرگسالانی که از سلامت روانی کامل برخوردار نیستند، نگهداری شود، زیرا ممکن است توسط آن ها بلعیده شود.
  • باتری سمعک کملیون را حتما از مراکز معتبر مانند مرکز آزمایش آنلاین تهیه فرمایید.
  • باتری های سمعک دارای یک تاریخ انقضای چند ساله هستند بنابراین در هنگام خرید به تاریخ انقضای پشت جعبه باتری توجه فرمایید.

طول عمر باتری سمعک کملیون به چه عواملی بستگی دارد؟

سایز باتری: هر چه سایز باتری بزرگتر باشد، عمر آن نیز بیشتر است.

کم شنوایی فرد: هر چه کم شنوایی بیشتر باشد مصرف باتری سمعک نیز بیشتر می شود زیرا سمعک انرژی بیشتری مصرف می کند تا صدا را بلندتر کند.

میزان استفاده از سمعک: اگر مدت زمان استفاده روزانه از سمعک زیاد باشد باتری زودتر تمام خواهد شد.

برند سمعک: نوع برند سمعک تا حدی در صرفه جویی از مصرف باتری تاثیر گذار می باشد.

نوع سمعک ( پیشرفته یا ساده): معمولا سمعک های ساده به این دلیل که تکنولوژی ساده ای دارند و اصطلاحا آپشن های زیادی ندارند مصرف باتری آن ها کم است. مصرف باتری در سمعک های دارای آپشن هایی چون وایرلس، بلوتوث و… بیشتر خواهد بود.

نکاتی جهت صرفه جویی در مصرف باتری سمعک کملیون (camelion)

پس از جدا نمودن برچسب باتری به مدت 2 الی 4 دقیقه صبر کنید تا باتری به اندازه کافی در معرض هوا باشد و اکسیژن از طریق منفذها وارد باتری شود و آن را فعال کند.

سعی کنید از تمیز بودن باتری قبل از جاگذاری آن درون سمعک اطمینان حاصل نمایید، زیرا هر گونه آلودگی می تواند منافذ باتری را مسدود کند و ورود اکسیژن به درون باتری را کاهش دهد. دست های خود را قبل از تعویض باتری حتما شست و شو دهید و کاملا خشک نمایید.

مواقعی که از سمعک استفاده نمی کنید درب باتری سمعک را باز کنید و در کنار رطوبت گیر قرار دهید. جذب رطوبت باتری طول عمر باتری را افزایش می دهد.

تعویض به موقع باتری سمعک مهم می باشد. تا زمانی که باتری ضعیف یا تمام نشده است آن را تعویض نکنید.

قبل از خرید باتری تاریخ انقضا آن ها چک شود.

اگر دو سری باتری در منزل دارید که یکی از آن ها با تاریخ انقضای کوتاه و سری دوم آن ها با تاریخ انقضای بالا، سری اول باتری ها که قبلا خریداری کرده اید را مصرف کرده و سری دوم را بعد از اتمام باتری های قبل مصرف کنید.

برچسب باتری را تا زمانی که قصد استفاده از آن را ندارید، آن را جدا نکنید زیرا به محض برداشتن برچسب باتری فعال می شود و چسباندن مجدد برچسب فعالیت باتری را متوقف نمی کند.

باتری را در محیط های سرد و خشک نگهداری نمایید. باتری در محیط های مرطوب و دمای بالا زودتر تخلیه می شود.

مجموعه آزمایش آنلاین جز بهترین مراکز خرید به شمار می رود، چرا که فروش انواع باتری سمعک کملیون (camelion) با کیفیت بالا و اصل را دارد. این به این معنای آن است که شما هر نوع باتری سمعک در برند های مختلف مانند باتری سمعک دی پاور ، باتری سمعک زیمنس ، باتری سمعک ویدکس و … که مد نظر داشته باشید به راحتی می توانید از این مرکز تهیه فرمایید. همچنین کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *