قیمت آزمایش خون

قیمت آزمایش خون

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 07 / 11 / 1396

قیمت آزمایش خون

قیمت آزمایش خون طبق تعرفه های تعیین شده برای بخش خصوصی و دولتی محاسبه می شود. قیمت آزمایش خون در منزل نیز توسط آزمایش آنلاین، همان قیمت آزمایشگاه ها است و هیچ هزینه جانبی ندارد. مدت هاست که بعضی از مراکز آزمایشگاهی برخی از آزمایشات خود را در منزل مراجعین انجام می دهند. آزمایش خون از مهمترین و رایج ترین این آزمایش ها می باشد و به دلیل اینکه نیازی به تجهیزات خاصی ندارد به آسانی قابل انجام در منازل بیماران و مراجعین مختلف می باشد.

قیمت آزمایش خون بر اساس بیمه های شخص معین می شود و قیمت آزمایش خون در منزل نیز توسط آزمایش آنلاین شامل بیمه ها می شود و تمامی بیمه ها را قبول می نماید. این طرح یکی از برترین پروژه های آزمایشگاهی می باشد که کمک شایانی به افراد سالمند، پیر و همچنین افرادی که وقت کافی برای رفتن به درمانگاه ندارند می کند. بیماران و متقاضیان می توانند به راحتی در محل مورد نظرشان درخواست انجام آزمایش خون بدهند، تا در اسرع وقت تیم آزمایشگاهی سیار به نشانی مورد نظر آن ها رفته و بر اساس نسخه پزشک معالج، آزمایش مورد نظر را انجام دهند. با انجام آزمایش در منزل برای زمان خود ارزش قائل می شوید و آزمایش خود را در مکان مورد نظرتان انجام می دهید.

 

طریقه دستیابی به نتیجه آزمایش انجام شده و هزینه نهایی:

برخی مراکز آزمایشگاهی از روش های مختلف و غیر حضوری برای ارائه نتیجه آزمایش ها به بیماران و مراجعه کنندگان خود استفاده می کنند و در رابطه با ارائه نتایج آزمایشاتی که در منزل نیز انجام می گیرد از همین روش ها استفاده می کنند؛ از جمله این روش ها استفاده از ایمیل، پست کردن نتیجه آزمایش به نشانی داده شده، استفاده از پیام رسان ها (برخی پیام رسان های داخلی و خارجی) می باشد. قیمت آزمایش خون را محاسبه می کنند و به مراجعه کننده اعلام می کنند و فرد پس از دریافت استعلام اقدام می کند.

 

قیمت آزمایش خون در منزل به چه صورت است؟

نمونه گیری خون در منزل توسط آزمایش آنلاین هیچ هزینه اضافی را شامل نمی شود و همان تعرفه مراجعه به آزمایشگاه ها است. آزمایش خون بر روی یک نمونه خونی گرفته می شود و بر روی سیاه‌رگ، سرخ‌رگ و یا مویرگ صورت می پذیرد. آزمایش خون برای تعیین وضعیت فیزیولوژیک و بیوشیمیایی برای مثال بیماری، میزان مواد معدنی، اثر بخش بودن دارویی و عملکرد اندام درونی بدن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. برای تشخیص سوء مصرف مواد مخدر از آزمایش خون استفاده می کنند. در ابتدای ورود به سایت آزمایش آنلاین فضایی برای محاسبه قیمت آزمایش خون و دیگر آزمایش ها قرار گرفته است که کاربر با مراجعه به آنجا، خود می تواند هزینه آزمایش را محاسبه نماید.

تعرفه آزمایش خون

قیمت آزمایش خون:

  1. تعرفه بخش دولتی (ریال)
  2. تعرفه بخش خصوصی (ریال)
  • هموگلوبین پلاسما: این تعرفه در بخش دولتی ۳۸۸۵ ریال و در بخش خصوصی ۴۷۲۵ می باشد.
  • قیمت آزمایش مستقیم خون از نظر انگلها، نظیر مالاریال، بورلیا، تریپانوزوم: در بخش دولتی ۳۳۶۰ ریال و در بخش خصوصی ۴۳۶۰ ریال می باشد.
  • قیمت آزمایش خون در تجسس اجسام هاینز در خون محیطی: در بخش دولتی ۱۶۸۰ ریال و در بخش خصوصی ۲۵۲۰ ریال می باشد.
  • Red cell Mass قیمت آزمایش خون در بخش دولتی ۱۷۲۲۰ ریال و در بخش خصوصی ۲۲۱۵۵ ریال می باشد.
  • Voloume Total Blood قیمت آزمایش خون در بخش دولتی ۱۷۲۲۰ ریال و در بخش خصوصی ۲۲۱۵۵ ریال می باشد.
  • قیمت آزمایش خون در قسمت Volume Total plasma در بخش دولتی ۱۷۲۲۰ ریال و در بخش خصوصی ۲۲۱۵۵ ریال می باشد.

برای محاسبه دقیق هزینه انواع آزمایش به این صفحه  از سایت آزمایش آنلاین مراجعه نمایید

 

 نکات لازم قبل از انجام آزمایش ها

قبل از انجام آزمایش قند خون باید توجه داشت که:

  • قندخون ما به نسبت زیادی تحت تأثیر مواد غذایی کربوهیدرات‌دار می‌باشد و یکی از بدترین موادغذایی که دارای کربوهیدرات فراوانی می باشد نوشابه‌های گازدار هستند؛ بنابراین از خوردن آن‌ها قبل از انجام آزمایش خون دوری کنید.
  • آب‌میوه‌های صنعتی نیز حاوی کربوهیدرات، قند مصنوعی و طعم‌دهنده‌ها می‌باشند، بنابراین از خوردن آن‌ها قبل از انجام آزمایش خون پرهیز کنید. به دلیل وجود کربوهیدرات بالا و قند زیادی که در آب‌میوه‌های مصنوعی وجود دارد اثر انسولین در بدن خنثی می شود و آزمایش ما فاقد ارزش می باشد؛ بنابراین قبل از اینکه آزمایش خون انجام دهید از نوشیدن آب‌میوه‌های مصنوعی پرهیز کنید.
  • قهوه به تنهایی در قند خون تغییری ایجاد نمی کند، ولی قند و خامه ای که در اغلب قهوه‌های آماده وجود دارد باعث بروز مشکل می شود. همانند آب‌میوه‌های غیرطبیعی، خامه و قند فراوانی که در قهوه‌های آماده موجود است باعث خنثی شدن اثر انسولین می شود و آزمایش ما فاقد ارزش می باشد.
  • لذا در صورتی که دوست دارید قهوه میل کنید سعی کنید سه ساعت قبل از انجام آزمایش خون و به تنهایی میل کنید.
  • سایر مواد قندی: قبل از انجام آزمایش قندخون از خوردن غلات بدون سبوس پرهیز کنید. از خوردن مواد غذایی که دارای قند فراوان است دوری کنید. برای مثال: از انواع شیره‌ها (شیره انگور) و انواع طعم‌دهنده‌ها که دارای کربوهیدرات زیادی هستند، پرهیز کنید.

 

قیمت تست خون

 

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.

مجموعه آزمایش آنلاین پیشرو در خدمات رسانی در منزل ، شما عزیزان میتوانید خدمات نمونه گیری در منزل ، تست کرونا در منزل ، شنوایی سنجی در منزل ، آزمایش تیروئید و تزریق واکسن hpv  با مجموعه آزمایش آنلاین تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *