سمعک زیمنس Sirion | امکانات و ویژگی‌ها

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 10 / 08 / 1401

معرفی سمعک زیمنس Sirion | امکانات و ویژگی‌ها

شرکت زیمنس (siemens) شرکتی موفق و فعال در صنعت ساخت لوازم و تجهیزات شنوایی است. این شرکت سمعک‌های بسیاری در مدل‌های متنوع به بازار عرضه نموده است و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. سمعک‌های این شرکت در مدل‌های پشت گوشی، داخل گوشی، سمعک نامرئی و سمعک‌های پشت گوشی Ric موجود می‌باشند. شنوایی سنج بر اساس میزان کم شنوایی هر فرد سمعک مناسب را برای وی تجویز می‌نماید. این شرکت در ساخت سمعک‌های خود از پیشرفته‌ترین فناوری و تکنولوژی استفاده می‌کند و بیشتر آنها از قابلیت کنترل از راه دور پشتیبانی می‌کنند.یکی از پیشرفته‌ترین سمعک‌های این شرکت سمعک Sirion نام دارد که از نظر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این سمعک در مدل‌های پشت گوشی و داخل گوشی موجود هستند و با استفاده از برنامه Touch control که بر روی گوشی همراه نصب می‌شود به سادگی قابل کنترل می‌باشند. سمعک زیمنس Sirion برای انواع کم شنوایی از ملایم تا شدید قابل استفاده هستند و قابلیت پشتیبانی از کم شنوایی عمیق را نیز دارند. این محصول علاوه بر ظاهر زیبا، کارایی بسیار راحتی دارد و برای تمام سنین مورد استفاده قرار می‌گیرد. سمعک‌های داخل گوش Sirion طراحی بسیار ظریفی دارند و اندازه آن کوچک است. شکل ظاهری سمعک به شکل استاندارد ساخته شده است و به همین دلیل به طور کامل بر روی گوش قرار می‌گیرد و ثابت می‌ماند.با استفاده از تنظیمات موجود در سمعک می‌توانید حالت ‌های مورد نظر خود را ذخیره نموده و در هر محیط از حالت مناسب استفاده کنید. به دلیل برخورداری از پوسته نانو، سمعک زیمنس Sirion در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد و همین موضوع موجب می‌شود تا طول عمر سمعک بالاتر رود.

سمعک زیمنس Sirion

شرکت زیمنس سابقه طولانی در تولید سمعک و باتری سمعک دارد و امروزه در بیشتر سمعک‌های خود از فناوری نوین و استاندارد استفاده نموده است. کیفیت ساخت و تکنولوژی به کار رفته در سمعک، سایز و سطح تکنولوژی آن، لوازم جانبی، امکانات و … در محبوبیت سمعک‌های این شرکت نقش بسیار موثری داشته است. سمعک زیمنس Sirion نیز درست همانند سایر مدل‌های این شرکت از چندین مشخصه بارز برخوردار است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • سمعک زیمنس مدل Sirion در سطوح تکنولوژی متنوعی موجود است و بر اساس میزان کم شنوایی افراد مدل مناسبی وجود دارد که صدا را به مقدار مورد نیاز تقویت می‌کند.
  • کیفیت ساخت بدنه و طراحی آن بسیار عادی است و از مواد مقاوم و محکم در ساخت آن استفاده شده است، به همین دلیل سمعک زیمنس Sirion دوام و عمر بالایی دارد و سال‌ها بدون مشکل کار می‌کند. تمامی سمعک‌های زیمنس طبق استاندارد IP67 و IP68 ساخته شده‌اند و در برابر رطوبت و گرد و غبار از مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  • سمعک زیمنس Sirion از نظر کیفیت صدا بسیار شبیه به صدایی است که یک فرد با شنوایی عادی می‌تواند بشنود. این برنامه با استفاده از برنامه‌هایی که در آن وجود دارد به فرد کمک می‌کند تا بتواند صدا را با بهترین کیفیت بشنود و از شنیدن صداها لذت ببرد.
  • شکل سمعک زیمنس Sirion به صورتی است که به طور کامل در پشت گوش قرار می‌گیرد و قابل مشاهده نیست. افرادی که نسبت به این موضوع حساس هستند می‌توانند با خیالی آسوده از این سمعک استفاده کنند. رسیور این سمعک با استفاده از یک سیم نامرئی در داخل مجرای گوش قرار می‌گیرد و صدا را با بهترین فرکانس به گوش منتقل می‌کند.
  • برخورداری از قابلیت کنترل از راه دور و تنظیم و کنترل سمعک با استفاده از برنامه مخصوص موجود بر روی گوشی همراه از دیگر ویژگی‌های سمعک زیمنس Sirion است. این قابلیت امکان تنظیم صدا و حالت سمعک را بدون نیاز به لمس سمعک فراهم می‌کند و اگر فردی نخواهد اطرافیان متوجه وجود سمعک شوند می‌تواند تنها با استفاده از گوشی همراه تنظیمات سمعک را تغییر دهد و میزان بلندی صدا را بر اساس صداهای موجود در محیط کم یا زیاد کند.
  • وجود میکروفون جهت دار در سمعک زیمنس مدل Sirion کمک می‌کند تا فرد بتواند بر روی گفتار یا صوت مورد نظر خود تمرکز داشته باشد. اگر فرد بخواهد خود برای تمرکز بر روی صوت انرژی صرف کند، پس از مدتی خسته خواهد شد و همچنین به دلیل وجود صداهای مزاحم نمی‌تواند صدای مورد نظر خود را خوب بشنود.

استفاده از باتری سمعک برای سمعک زیمنس مدل Sirion

برای انواع سمعک پشت گوشی زیمنس مدل Sirion می‌توان از باتری سمعک زیمنس سایز 13 و باتری سمعک زیمنس سایز 312 استفاده نمود. اندازه باتری بر اساس مدل سمعک انتخاب می‌شود. در زمان خریداری سمعک زیمنس Sirion حتما از ادیومتریست سوال کنید که کدام نوع باتری برای سمعک مورد نظر شما مناسب می‌باشد. باتری سمعک زیمنس سایز 312 و باتری سمعک زیمنس سایز 13 قطر یکسانی دارند و تنها ضخامت آنها با یکدیگر تفاوت دارد.

ویژگی‌های سمعک زیمنس مدل Sirion

سمعک زیمنس مدل Sirion یکی از پرفروش‌ترین سمعک‌های پشت گوشی برند زیمنس است و از نظر طراحی و کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. سمعک زیمنس Sirion بسیار سبک و راحت است و فرد احساس ناراحتی و وجود جسمی مزاحم را در پشت گوش خود احساس نمی‌کند. از دیگر ویژگی‌های این سمعک عبارتند از:

  • دارای پوشش نانو مقاوم
  • دارای قطعه تله کویل برای استفاده از تلفن همراه
  • قابلیت شناسایی و حذف نویز و صدای باد
  • برخورداری از فناوری صدای باکیفیت و برتر
  • قابل تنظیم از طریق تلفن همراه
  • مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار

مزایای استفاده از سمعک زیمنس Sirion

با استفاده از سمعک زیمنس Sirion می‌توانید با خیالی آسوده چندین سال از آن استفاده کنید. کیفیت بدنه و مدارهای موجود در آن در رتبه بالایی قرار دارند و به همین علت علاوه بر عملکرد خوب، عمر این مدل سمعک نیز بالا می‌باشد. سمعک زیمنس مدل Sirion با استفاده از انواع گوشی آیفون و اندرویدی قابل کنترل است. سمعک‌های جدید زیمنس مجهز به بلوتوث هستند و به سادگی و بدون نیاز به سیم به تمامی لوازم صوتی متصل می‌شوند و فرد کم شنوا می‌تواند تنها با استفاده از سمعک خود مانند فردی عادی تلویزیون تماشا کند، سینما برود، به اخبار گوش کند، موسیقی مورد علاقه خود را در کنسرت گوش کند و …

برنامه مخصوص برای کنترل سمعک را می‌توانید به راحتی از اینترنت و به صورت رایگان دانلود کنید و پس از آن با استفاده از گوشی همراه و بدون نیاز به لمس سمعک آن را کنترل کنید و تنظیمات سمعک را همانند انواع سمعک داخل گوش تغییر دهید.

از دیگر مزایای سمعک زیمنس مدل Sirion اندازه کوچک و ظریف آن است. این سمعک در دسته سمعک‌های پشت گوشی نامرئی قرار دارد و با سادگی قابل مشاهده نیست. سمعک زیمنس مدل Sirion با کاهش صداهای مزاحم موجب می‌شود تا فرد نیازی به تمرکز بیشتر بر روی گفتار مخاطب خود نداشته باشد.

نحوه نگهداری از سمعک زیمنس Sirion

مراقبت و نگهداری صحیح از سمعک در افزایش عمر مفید سمعک و باتری سمعک و بهبود عملکرد آن موثر است. سمعک یک وسیله بسیار ظریف است و به عنوان یک وسیله گران قیمت و ارزشمند محسوب می‌شود. بنابراین در حفظ و نگهداری از آن باید دقت بیشتری داشته باشید. چند نکته مهم درباره نگهداری از سمعک بایستی رعایت گردد که به شرح زیر می‌باشد:

  • اگر به استخر یا باشگاه می‌روید و یا هوا بارانی است، احتمال دارد که سمعک شما خیس و مرطوب شود. به همین دلیل در این شرایط باید سمعک را از گوش خود خارج کنید.
  • اگر در منطقه مرطوب مانند شمال ایران زندگی می‌کنید بهتر است روزی دو بار سمعک را از گوش خارج کرده و آن را خشک کنید.
  • هر روز یا چند بار در روز قسمت‌های مختلف سمعک را با استفاده از پارچه نرم تمیز کنید.
  • سمعک را در جای گرم قرار ندهید. به عنوان مثال سمعک را در درون خودرو نگذارید زیرا ممکن است گرمای درون خودرو به سمعک آسیب برساند. برای خشک کردن رطوبت سمعک از قرار دادن آن بر روی رادیاتور پرهیز کنید. این کار به سمعک آسیب می‌رساند.
  • مراقب باشید سمعک از دستتان نیفتد، پرت کردن و انداختن سمعک به مدارهای درون سمعک آسیب می‌رساند.
  • هر وقت سمعک را خاموش کردید آن را حتما در داخل کیف یا جعبه مخصوص سمعک قرار دهید و سپس در داخل جیب یا کیفتان بگذارید.

مزایای خرید سمعک زیمنس Sirion

سمعک زیمنس مدل Sirion از نوع سمعک‌های پشت گوشی است که به منظور افزایش قدرت شنوایی افراد کم شنوا طراحی شده است و قابلیت‌های بسیاری دارد. این سمعک دارای پوشش نانو است و در برابر رطوبت ناشی از عرق یا رطوبت موجود در هوا بسیار مقاوم می‌باشد. با خرید سمعک زیمنس مدل Sirion از مزایایی بهره مند می‌گردید که عبارتند از:

  • سمعک زیمنس Sirion از نظر کیفیت در رده بالایی قرار دارد و با خرید این سمعک بدون نگرانی از خراب شدن یا ضعیف شدن عملکرد سال‌های بسیاری می‌توانید از آن استفاده کنید؛
  • ضد رطوبت است و در زمان ورزش کردن می‌توانید در صورت نیاز آن را در گوش خود داشته باشید؛
  • تکنولوژی بکار رفته در سمعک بسیار شبیه به عملکرد مغز انسان است و با استفاده از سمعک صداها بسیار واقعی به گوش می‌رسند؛
  • وجود میکروفون خودکار جهت یاب در محیط‌های شلوغ می‌توان به راحتی از سمعک استفاده کرد. هیچ نویز یا صدای اضافی گوش را آزار نخواهد داد.

قیمت سمعک زیمنس مدل Sirion به چندین عامل مهم بستگی دارد. به طور کلی سمعک زیمنس Sirion در چند سطح تکنولوژی موجود است و هر یک از این مدل‌ها به دلیل وجود امکانات بیشتر و تعداد کانال بیشتر برای پردازش صدا قیمت‌های متفاوتی دارند. همچنین وجود لوازم جانبی و اندازه و سایز سمعک نیز در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود. برای خرید این سمعک باکیفیت می‌توانید از طریق سایت آزمایش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر و اطلاع از نحوه سفارش محصول با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای خرید انواع باتری سمعک زیمنس و باتری سمعک دوراسل نیز می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید و باتری اصل و باکیفیت تهیه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *