سمعک زیمنس مدل Insio | ویژگی‌ها و مزایا

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 30 / 07 / 1401

سمعک زیمنس مدل Insio | ویژگی‌ها و مزایا

سمعک زیمنس که در بازار با نام سیگنیا (signia) شناخته می‌شود یکی از بهترین برندهای تولید کننده سمعک و باتری سمعک است. مدل insio نیز یکی از مطرح‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های تولید شده توسط این شرکت است که در انواع مدل داخل گوشی طراحی و تولید می‌شوند. سمعک زیمنس مدل insio از جمله سمعک‌های درون گوشی است که در چندین سطح تکنولوژی موجود می‌باشد و اندازه و استایل هر یک با دیگری متفاوت است. در این بخش انواع سمعک زیمنس مدل insio را معرفی خواهیم کرد و مزایای استفاده از این سمعک را شرح خواهیم داد. با ما در آزمایش آنلاین همراه باشید.

سمعک زیمنس مدل insio

سمعک‌های زیمنس در مدل‌های بسیار متنوع طراحی و تولید می‌شوند و از سطح تکنولوژی بکار رفته در هر یک از انواع موجود با دیگری متفاوت است و هر فرد بسته به میزان کم شنوایی و نحوه استفاده از سمعک مدل مناسبی را انتخاب و خریداری می‌کند. سمعک زیمنس مدل insio به شکل درون گوشی طراحی شده است و این سمعک‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. دوام و ماندگاری بالای این برند موجب شده است تا جزو پرفروش‌ترین سمعک‌های موجود در بازار محسوب شوند.

سمعک‌های زیمنس insio با توجه به اندازه و شکل سمعک قدرت بالایی دارند و مصرف باتری سمعک در این نوع سمعک بسیار بهینه می‌باشد. سایز سمعک کوچک است و به صورت مخفی درون گوش قرار می‌گیرد. این نوع سمعک از بروزترین تکنولوژی مورد استفاده در طراحی و ساخت سمعک برخوردار است و از بیشتر مدل‌های آن با استفاده از گوشی همراه قابل کنترل هستند، زیرا اندازه سمعک کوچک است و امکان کنترل دستی بر روی آن وجود ندارد.

انواع سمعک زیمنس مدل insio

سمعک زیمنس insio در چندین دسته با تکنولوژی‌های متفاوت و شکل‌های متنوع طراحی و تولید شده است. در این بخش به معرفی انواع سمعک زیمنس insio و مدل‌های مختلف آن خواهیم پرداخت. انواع سمعک زیمنس insio به شرح زیر است:

سمعک زیمنس insio از خانواده Primax

سمعک‌های زیمنس مدل insio primax در چهار مدل متنوع تولید و به بازار عرضه شده است. مدل‌های این مجموعه از سمعک زیمنس insio دارای دو گوشی تک میکروفونی هستند و از سیستم کنترل صداهای ضربه‌ای برخوردار می‌باشند. سمعک‌های این دسته از برند زیمنس insio دارای کنترل از راه دور هستند و با استفاده از برنامه مخصوصی که بر روی گوشی همراه نصب می‌شود قابل تنظیم می‌باشند. انواع سمعک زیمنس insio primax عبارتند از:

  • سمعک زیمنس insio primax مدل CIC که به شکل داخل گوشی است و در ابتدای مجرای گوش قرار می‌گیرد و به راحتی قابل مشاهده نیست. این مدل سمعک برای انواع کم شنوایی میانه تا شدید مناسب است و رسیورهای قدرتمندی دارد. این مدل با استفاده از ریموت و برنامه نصب شده بر روی گوشی قابل کنترل است.
  • سمعک زیمنس insio primax مدل ITC کمی از مدل قبل بزرگتر است و داخل گوش قرار می‌گیرد. این مدل سمعک می‌تواند با استفاده از بلوتوث به لوازم صوتی و گوشی همراه متصل شود و فرد می‌تواند به راحتی مکالمه انجام دهد یا موسیقی گوش کند.
  • سمعک زیمنس insio primax مدل ITE از مدل‌های معرفی شده بزرگتر است و در حقیقت بزرگترین مدل سمعک داخل گوشی می‌باشد. این سمعک در ابتدای مجرای گوش قرا می‌گیرد و به طور کامل مجرای گوش را پوشش می‌دهد. این سمعک دارای بلوتوث است و به لوازم صوتی متصل می‌شود. قدرت رسیور در این مدل نسبت به مدل‌های قبل بیشتر است و برای افرادی با کم شنوایی شدید بسیار مناسب است.
  • سمعک زیمنس insio primax مدل IIC که ظریف‌ترین مدل سمعک داخل گوشی است و در عمیق‌ترین قسمت مجرای گوش قرار می‌گیرد و در اصل با نام سمعک نامرئی شناخته می‌شود. این سمعک با استفاده از برنامه مخصوصی که در گوشی همراه نصب می‌شود کنترل می‌شوند. این سمعک برای افرادی که کم شنوایی متوسط دارند کاربرد بیشتری دارد.

سمعک زیمنس insio از خانواده NX

سمعک‌های زیمنس insio NX در 5 مدل با تکنولوژی‌های مختلف تولید شده‌اند و برای افراد با میزان کم شنوایی مختلف و بودجه مشخص در بازار موجود می‌باشند. کیفیت سمعک زیمنس insio NX بسیار بالا است و با توجه به اینکه اندازه این مدل سمعک کوچک و ظریف است اما قدرت پوشش خوبی دارد و بر اساس بروزترین تکنولوژی مورد استفاده در ساخت سمعک، تولید شده‌اند. مدل‌های این دسته از سمعک زیمنس insio عبارتند از:

  • سمعک زیمنس insio NX مدل CIC در ابتدای مجرای گوش قرار می‌گیرد و با استفاده از کنترل از راه دور و برنامه مخصوص گوشی همراه قابل کنترل است. این سمعک برای افرادی با کم شنوایی متوسط تا شدید قابل استفاده است.
  • سمعک زیمنس insio NX مدل ITC در داخل کانال گوش قرار می‌گیرد و از قابلیت اتصال به لوازم صوتی و گوشی همراه پشتیبانی می‌کند. این مدل سمعک تنها به گوشی‌های آیفون متصل می‌شود و برای اتصال به گوشی‌های اندرویدی نیاز به یک وسیله واسطه دارد.
  • سمعک زیمنس insio NX مدل ITE کمی بزرگتر است و در قسمت ابتدای مجرای گوش قرار می‌گیرد و ورودی گوش را به طور کامل می‌پوشاند. این مدل دارای بلوتوث است و به لوازم صوتی متصل می‌شود.
  • سمعک زیمنس insio NX مدل IIC که با نام سمعک نامرئی نیز نامیده می‌شود در انتهای مجرای گوش قرار می‌گیرد و با استفاده از کنترل و برنامه قابل تنظیم است. این سمعک برای افرادی که کم شنوایی متوسط دارند مناسب است.

ویژگی‌های سمعک زیمنس مدل insio

همانطور که اشاره کردیم سمعک‌های زیمنس در دو خانواده primax با نام مخفف PX و خانواده NX طراحی و تولید می‌شوند. این سمعک‌ها چندین ویژگی مشترک دارند که عبارت است از:

  • از تکنولوژِی پیشرفته BestSound برخوردار است؛
  • مدل‌های کوچک مانند ITC و ITE با استفاده از بلوتوث به گوشی آیفون متصل می‌شوند و مدل‌های IIC و CIC دارای سیستم بی سیم و کنترل از راه دور می‌باشند؛
  • اندازه کوچک و ظریفی دارند و به راحتی درون گوش پنهان می‌شوند؛
  • برای انواع کم شنوایی از ضعیف گرفته تا شدید تولید شده و در دسترس هستند؛
  • کیفیت صدای بالایی دارند و فرد به راحتی می‌تواند با تلفن همراه خود مکالمه کند و یا موسیقی مورد علاقه خود را گوش کند.
  • از قابلیت کنترل وزوز گوش برخوردار هستند و تنظیمات لازم توسط شنوایی سنج انجام می‌شود؛
  • با استفاده از برنامه مخصوص قابل تنظیم و شخصی سازی هستند؛
  • به دلیل برخورداری از سیستم کاهش صداهای مزاحم اطراف در محیط‌های شلوغ عملکرد بسیار خوبی دارند.

مزایای استفاده از سمعک زیمنس مدل insio

سمعک‌های زیمنس مدل insio با استفاده از ریموت کنترل قابل تنظیم هستند و در هر مکان بسته به صداهای محیط می‌توانید به راحتی صدا را کم یا زیاد کنید. با استفاده از قابلیت متصل شدن به گوشی همراه به راحتی می‌توانید مکالمه تلفنی داشته باشید و صداها را واضح و بدون نویز دریافت کنید.

اندازه این مدل سمعک بسیار کوچک است و به راحتی قابل مشاهده نیست. سمعک‌های زیمنس insio از قدرت بالایی برخوردار هستند و در 4 مدل با تکنولوژی‌های مختلف در بازار موجود می‌باشند. بنابراین هر فرد بسته به بودجه و میزان کم شنوایی خود می‌تواند سمعک مناسب را خریداری نموده و از شنیدن صداهای اطراف خود با کیفیتی بالا و بدون وزوز و نویز لذت ببرد. سمعک زیمنس insio را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید و از اصالت کالا اطمینان حاصل نمائید. برای اطلاع از نحوه سفارش باتری سمعک و  سمعک زیمنس insio با کیفیت و باتری سمعک زیمنس 10 و انواع باتری سمعک ریواک ، باتری سمعک دی پاو و قیمت آنها با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

قیمت سمعک زیمنس مدل insio

سمعک‌های زیمنس مدل insio با توجه به امکانات موجود در سمعک و سطح تکنولوژی آن قیمت‌های متنوعی دارند. این موضوع یک مزیت خواهد بود زیرا هر فرد می‌تواند با در نظر گرفتن بودجه خود سمعکی با کیفیت و کاربردی خریداری نماید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *