ویزیت پزشک در منزل کرج

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 25 / 08 / 1400

آزمایش آنلاین یک مرکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی خانگی متفاوت است. هدف اصلی ارائه مراقبت‌های بهداشتی در خارج از بیمارستان‌ها (ویزیت پزشک در منزل) به روش صحیح است. تمرکز اصلی بر برتری بالینی همراه با تجربه برتر بیمار و البته هزینه مقرون به صرفه است.

پزشک تیم آزمایش آنلاین بیمار را در منزل ویزیت می‌کند تا وضعیت سلامتی وی را بررسی کند، تشخیص مورد نظر خود را اعلام کند، برنامه درمانی را تدوین کرده و در صورت نیاز به متخصص ارجاع دهد. همچنین می توانید با مشاوره تلفنی پزشکی آزمایش آنلاین تماس برقرار کنید.

ویزیت پزشک در منزل کرج همچنین می‌تواند پیشنهاد دهد که آیا درمان خاص مورد نظر برای انجام در خانه مناسب است یا خیر. آنها ممکن است بیمار را برای درمان خانگی ارجاع دهند در حالی که همیشه او را تحت نظر دارند.

ویزیت منزل در کرج چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

از ویزیت پزشک و همچنین مشاوره پزشکی تلفنی برای موارد زیر استفاده کنید:

 

 

  • معاینات بهداشتی منظم که به شناسایی اثربخشی داروهای تجویز شده و شناسایی زودهنگام عوارض کمک می‌کند.
  • هنگامی که بیمار از تب، سرماخوردگی، سرفه و سایر بیماری‌های شایع پزشکی رنج می‌برد، ویزیت پزشک در منزل استرس ناشی از مراجعه به بیمارستان و انتظار برای مشاوره پزشکی را کاهش می‌دهد.
  • گواهی فوت
  • سالمندانی که به تنهایی زندگی می‌کنند، انجام معاینات و آزمایشات بهداشتی منظم می‌تواند به آنها کمک کند تا مشکلات را قبل از شروع آنها پیدا کنند. همچنین می‌تواند به تشخیص بیماری در مراحل اولیه کمک کند.
  • معاینه پس از جراحی، اگر به تازگی پس از یک عمل جراحی از بیمارستان برگشته‌اید، لازم است به طور منظم توسط یک پزشک عمومی مورد بررسی قرار گیرید. بدن در این حالت بیشتر مستعد عفونت است. استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل کرج بهترین گزینه است.
  • هنگامی که شما در شرایط ارتوپدی هستید. شرایط ارتوپدی شامل مواردی از قبیل شکستگی، مشکلات مربوط به دهانه رحم، تعویض مفصل، تعویض زانو، کشیدگی عضلانی هستند.
  • به منظور مدیریت بیماری مزمن چه برای خود یا عزیزانتان که از پارکینسون، آلزایمر، زوال عقل، دیابت رنج می‌برید یا در حال بهبودی هستید.
  • هنگامی که شما بیمار و بستری هستید. مخصوصا زمانی که در آپارتمان زندگی می‌کنید و منزل شما در طبقه همکف آپارتمان قرار نمی‌گیرید و رفت و آمد را برای شما دشوار می‌کند.

چه کسانی بهترین کاندید برای استفاده از ویزیت پزشک در منزل هستند؟

  • بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن مانند دیابت، بیماری قلبی و فشار خون بالا (برای اطلاع از حد نرمال فشار خون روی لینک کلیک کنید)
  • بیماران مبتلا به آنفولانزای فصلی، بیماری‌های حاد و غیره
  • بیماران مسن که برای رفتن به بیمارستان به علت مواردی از قبیل ناتوانی در حرکت کردن مشکل دارند
  • مادرانی که به تازگی زایمان کرده‌اند و برای نگه‌داری از خود و نوزاد دست تنها هستند
  • کودکانی که برای حضور در مهدکودک‌ها، گروه‌های بزرگتر و… دچار مشکل هستند
  • افرادی که دچار مشکلات خاصی هستند و قادر به ترک خانه نیستند

مزایای خدمات پزشک در منزل کرج

با سبک زندگی بسیار پرمشغله امروزی، خدمات پزشک در خانه در حال تبدیل شدن به هنجاری دشوار و طاقت فرسا است. خدمات ویزیت پزشک در منزل کرج نه تنها در زمان صرفه جویی می‌کند، بلکه رزرو آنلاین نیز بسیار راحت است.

همه ما اذعان داریم که مدت زمان انتظار یکی از ناامیدکننده ترین بخش‌های مراجعه به کلینیک پزشک است. علاوه بر این، اگر فرزند ضعیف یا بیماری دارید، باید اطمینان حاصل کنید که عزیزتان از بیمارهایی که در اتاق انتظار حضور دارند و ممکن است به بیماری‌های بیشتری مبتلا باشند، ایمن تر باشند. گاهی اوقات، حتی اگر به موقع حاضر شوید، ممکن است تا بعد از قرار ملاقات برنامه ریزی شده به پزشک مراجعه نکنید.

این در واقع یک کار دلهره آور است. اما به لطف پیشرفت‌های فناوری پزشکی و خدمات بهداشتی خانگی، امروزه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که پزشکان در خانه با بیماران ملاقات می‌کنند. اکنون با تعیین وقت ملاقات، می‌توانید پزشک ویزیت در منزل را دریافت کنید که برای کمک پزشکی شما را در خانه ویزیت و ملاقات می‌کند. اهمیت خدمات مراقبت‌های بهداشتی در خانه نیز افزایش یافته است زیرا مزایای بسیار زیادی را در بر می‌گیرد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای

استفاده از خدمات ویزیت در منزل آمده‌اند:

  • صرفه‌جویی در زمان و انرژی

اگر دوست دارید به پزشک مراجعه کنید، باید به بیمارستان یا کلینیک مراجعه نمایید و گاهی اوقات مجبورید مسافت‌های طولانی را طی کنید. حتی ممکن است لازم باشد برای قرار ملاقات با پزشکی مجرب و حرفه‌ای مجبور باشید به شهر دیگری مسارفت کنید. از طرف دیگر، باید یک قرار قبلی را رزرو کنید و برای مدت طولانی در یک صف انتظار منتظر بمانید تا نوبت شما برسد. این مورد زمان زیاد و همچنین انرژی زیادی را می‌طلبد. در حالی که با انتخاب خدمات مربوط به ویزیت پزشک در منزل، می‌توانید پزشک را برای ویزیت خود در خانه ملاقات کنید، هیچ اجباری نیز برای منتظر ماندن در صف و صرف زمان در کنار سایر بیماران که به همین ترتیب منتظر نوبت خود هستند وجود ندارد. پزشک دقیقاً زمانی که انتظار داشتید ظاهر می‌شود و بلافاصله به شما مراجعه می‌کنند.

  • ارائه خدمات بیشتر

با انتخاب خدمات ویزیت پزشک در منزل کرج، می‌توانید برای ویزیت پزشک برنامه ریزی کنید و در هر زمان در منزل خود به صورت 24 ساعته از خدمات پزشکی و همچنین مشاوره پزشکی تلفنی کمک بگیرید. علاوه بر این، یک پزشک که برای ویزیت پزشکی در منزل انتخاب می‌شود، توجه کامل خود را به شما می‌دهد و نسبت به هنگامی که در مطب هستید، زمان بیشتری را برای پرسیدن سوالات و نگرانی‌های خود داشته باشید. استفاده از ویزیت پزشک در منزل کرج همچنین به پزشک کمک می‌کند تا وضعیت شما را با دقت بیشتری بررسی کند زیرا او اطلاعات بیشتری در مورد محیط اطراف شما خواهد داشت.

  • بهترین گزینه برای کودکان، سالمندان و معلولان

ویزیت پزشک در منزل کرج در واقع راحت ترین و مطمئن ترین حالت درمان برای کودکان، سالمندان و معلولان است. با دریافت مراقبت‌های پزشکی در منزل، احتمال ابتلا به عفونت از سایر بیماران کاهش می‌یابد و بار کاری برای مراقبین معلولان کاهش می‌یابد. آنها همچنین احساس آزادی عمل بیشتری می‌کنند و بیشتر در معرض کمک‌های پزشکی قرار می‌گیرند.

  • هزینه مقرون به صرفه

انتخاب خدمات ویزیت پزشک در منزل کرج همچنین منجر به کاهش هزینه در مقایسه با روش سنتی کمک پزشکی می شود. علاوه بر این، هزینه خدمات ویزیت پزشک در منزل نیز در مقایسه با هزینه‌های معمول بیمارستان به طور قابل توجهی کمتر است.

سایر فواید ملاقات با پزشک در خانه

  • در دسترس بودن مراقبت‌های پزشکی با کیفیت بالا در محیط با آرامش و آسایش خانه شما
  • هزینه‌های مشاوره کمتر یا برابر با هزینه‌های ویزیت بیمارستان است، بنابراین نه تنها در رفت و آمد، بلکه در هزینه‌های پزشکی نیز صرفه جویی می‌کنید.
  • پزشک خانگی مراقبت‌های پزشکی شخصی بیشتری به بیمار می‌دهد و همدل‌تر است.
  • همه بیماری‌ها نیاز به بستری شدن ندارند، اما به دلیل عدم حمایت در خانه، بیماران برای مراقبت‌های پزشکی به خانه‌های سالمندان و بیمارستان‌ها می‌روند. در این موارد است که پزشک ویزیت خانگی بسیار سودمند است، زیرا آنها می‌توانند به راحتی مراقبت‌های پزشکی را در خانه ارائه دهند.
  • خدمات پزشک در حال تماس به صورت 24 ساعته در دسترس است. از این رو، مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت حتی در ساعات فرد و در هر روز تضمین شده است.
  • پزشکان ویزیت در منزل برای افراد مسن یک موهبت است، زیرا آنها کسانی هستند که بیشترین نیاز را به مراقبت‌های پزشکی دارند و همچنین کسانی هستند که بیشترین مشکل را در رفت و آمد و مراجعه حضوری با پزشک را دارند.

از خدمات پزشک در منزل چه انتظاری باید داشت؟

هدف اصلی ارائه خدمات ویزیت پزشک در منزل کرج تشخیص اولیه و در صورت نیاز، تجویز آزمایشاتی از قبیل خون، ادرار و یا آزمایشات دیگر است. کل خدمات برای ارائه مراقبت‌های بهداشتی اولیه، مراقبت‌های پس از بستری شدن در بیمارستان و مدیریت بیماری‌های مزمن و همچنین خدمات مرتبط در آسایش خانه بیمار طراحی شده است.

چگونه برای خدمات پزشک در منزل آماده شویم؟

برای کمک به اینکه اولین ملاقات با ویزیت پزشک در منزل کرج به راحتی انجام شود، در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • در مورد تاریخچه پزشکی و نیازهای پزشکی فعلی خود توضیحات مناسبی ارائه دهید تا به پزشک در تشخیص دقیق کمک کنید و داروی مناسب یا اقدام مناسب را تجویز کند.
  • از یکی از اعضای خانواده بخواهید که هنگام ملاقات پزشک در منزل شما حضور داشته باشد تا به همه سؤالات شما پاسخ دهد.
  • تمام نسخه‌ها را در دسترس داشته باشید زیرا باید آنها را به پزشک نشان دهید.
  • اطلاعات پزشک عمومی یا متخصص خود را در دسترس داشته باشید.
  • همچنین اوراق ترخیص از بیمارستان را در صورت وجود آماده نگه دارید.
  • لباس‌های گشاد و راحت بپوشید زیرا ممکن است پزشک یک معاینه جامع انجام دهد.

اگر شما یا عزیزتان در حال گذراندن یک درمان پزشکی هستید و به مداخله منظم پزشک نیاز دارید یا به دلیل بیماری خاصی نیاز به بررسی سلامت عمومی دارید. ما در آزمایش آنلاین به شما کمک می‌کنیم تا پزشکی را دریافت کنید که در خانه خود آنها را ملاقات کرده و درمان شوید. با درخواست ویزیت پزشک در منزل کرج می‌توانید از بروز مشکلات حرکتی برای خود و عزیزانتان جلوگیری کنید.

از پزشک آزمایش آنلاین چه انتظاری می‌توانید داشته باشید؟

  • پزشک در خانه خدماتی را از قبیل معاینه کامل بدن، معاینه فیزیکی، نظارت بر عوامل حیاتی، مشاوره عمومی بر اساس آزمایشات و بررسی‌های آزمایشگاهی را ارائه می‌دهد و این موارد در واقع بخشی از معاینه معمول برای نظارت بر سلامت است.
  • ویزیت پزشک در منزل کرج اقدامات پزشکی را بدون نیاز به عجله (مانند بیمارستان) برای دریافت لوله رایل، کاتتر ادرار، تراکئوستومی، تعویض کیسه کولوستومی، تجویز دارو از طریق پمپ انفوزیون و غیره انجام می‌دهد.
  • اورژانس پزشکی، برای مقابله با اورژانس‌های پزشکی مانند کمردرد، سوختگی، اورژانس دیابت، غش، تب، مسمومیت غذایی، بیماری‌های مربوط به قلب، آسیب گردن و کمر و غیره نیز می‌توان از ویزیت پزشک در منزل کرج استفاده کرد.
  • برای ویزیت پزشک در منزل کرج مدیریت و کنترل درد بسیار حائز اهمیت است، به خصوص اگر بیمار از درد طولانی مدت یا مزمن رنج می‌برد. پزشک می‌تواند دارو، درمان یا روان درمانی را برای تسکین درد تجویز کند.
  • ویزیت پزشک در منزل مدیریت دیابت که شامل تهیه و نظارت بر برنامه غذایی شما، هماهنگ کردن وعده‌های غذایی و داروها، ورزش بدنی، بررسی سطح قند خون و غیره است را نیز در بر می‌گیرد.

آزمایش آنلاین چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

علاوه بر مورادی که در بالا اشاره شد، خدمات دیگری نیز در ویزیت پزشک در منزل کرج به افراد ارائه می‌شود که عبارتند از:

  • نوار قلب:

الکتروکاردیوگرام (ECG) یک آزمایش ساده است که برای بررسی ریتم قلب و فعالیت الکتریکی شما استفاده شود. حسگرهای متصل به پوست برای تشخیص سیگنال‌های الکتریکی تولید شده توسط قلب در هر بار ضربان قلب استفاده می‌شوند.

این سیگنال‌ها توسط یک دستگاه ضبط می‌شوند و توسط پزشک ویزیت خانگی بررسی می‌شوند تا ببینند آیا غیرعادی هستند یا خیر. یک نوار قلب ممکن است توسط متخصص قلب یا هر پزشک عمومی که برای ویزیت پزشک در منزل کرج انتخاب می‌شود، صورت می‌گیرد. این آزمایش را می‌توان توسط یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی آموزش دیده در بیمارستان، کلینیک یا در منزل شما انجام داد.

 

 

  • نمونه‌گیری:

نمونه گیری کمک زیادی به بررسی وضعیت سلامتی شما می‌کند. این یکی از مهمترین عواملی است که صحت نتیجه آزمایش شما را تعیین می‌کند. اگر مشکلی در نمونه شما پیش بیاید، مستقیماً در نتیجه نهایی منعکس خواهد شد. تکنیک‌های زیادی وجود دارد که به ما در جمع آوری نمونه بسته به نیاز و موقعیت کمک می‌کند. نمونه گیری به راحتی در ویزیت پزشک در منزل صورت می‌گیرد.

  • تزریقات و سرم تراپی
  • فیزیوتراپی
  • سونوگرافی

درخواست تست کرونا در منزل کرج از دیگر خدماتی است که می توانید از آزمایش آنلاین در خواست کرده و بدون خارج شدن از منزل انجام دهید. و همچنین اگر در تهران زندگی می کنید تمام خدمات در شهر های مختلف از جمله ویزیت پزشک در منزل تهران نیز انجام پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *