ویزیت پزشک در منزل تهران

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 25 / 08 / 1400

با پیشرفت دنیای فناوری، همه نوآوری‌ها در زمینه‌های مختلف برای تسهیل کلیه فعالیت‌های انسانی از جمله در زمینه پزشکی توسط پزشک در حال انجام است. پزشکان و پرسنل پزشکی مجاز با هدفی عالی دست به این خدمات رسانی می‌زنند و آماده ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی در شهرهای مختلف از جمله تهران هستند. ویزیت پزشک در منزل واقعاً به بیماران در همه زمینه‌ها کمک می‌کند زیرا این یک نوآوری بسیار پیشرفته در زمینه پزشکی است و کاملاً متقاعد کننده است که دریافت خدمات و ویزیت پزشک در منزل تهران انتخاب بسیار خوبی در مقایسه با درمان‌های معمولی است که نیاز به بررسی و حضور بیماران در مطب پزشک دارد.

 

 

تیم آزمایش آنلاین به عنوان مرکز خدمات رسانی پزشکی قابل اعتماد خدمات پزشکی ویزیت در منزل را ارائه می‌دهد که برای بیمارانی که تحرک ندارند و برای حضور در مرکز پزشکی بسیار بیمار و ناتوان هستند، ارائه می‌دهد. خدمات پزشکی در منزل تهران که توسط پزشکان مجرب و حرفه‌ای با پرسنل پزشکی خود به طور ساختاریافته و مؤثر ویزیت می‌شود، از بیماران برای درمان‌ انواع بیماری‌ها و همچنین مراقبت‌های بهداشتی معمول در زمانی که برای هر درمانی مانند درمان ویتامین IV پشتیبانی می‌کند. درمان اورژانسی و توصیه‌های پزشکی تا زمانی که بیمار به آنها نیاز دارد نیز جزو خدمات رسانی‌های ویزیت پزشک در منزل تهران تلفی می‌شوند.

خدمات پزشکی ویزیت در منزل با تمام نیازهای بیماران ظاهر می‌شود که در پشتیبانی خدمات از طریق پرسنل پزشکی یا پزشکان می‌تواند به درستی به بیماران ارائه شود. در اینجا مزایای خدمات ویزیت پزشک در منزل تهران وجود دارد که برای هر نوع درمانی در نظر گرفته می‌شود:

مزایا ویزیت در منزل برای کودکان

  • مادران و نوزادان سالم تر هستند: در طول بارداری و بعد از آن، ویزیت در منزل تهران با کمک به مادران در برنامه ریزی منظم برای ملاقات با پزشک، بهبود رژیم غذایی، کاهش سطح استرس و ترک سیگار یا سوء مصرف مواد، سلامت مادر را ارتقا می‌بخشد. نوزادان نیز از این مورد سود و بهره می‌برند. یک مطالعه نشان داد که احتمال تولد نوزادی با وزن کم در مادرانی که در برنامه ویزیت در منزل شرکت کردند، نصف بوده است. این بدان معناست که این امر خطر ابتلا به مشکلات سلامتی و رشدی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • کودکان ایمن تر هستند: ویزیت‌های خانگی با کاهش میزان بدرفتاری و آسیب‌های کودکان مرتبط است. در یک ویزیت پزشکی در منزل تهران، کودکان خانواده‌های شرکت کننده 40 درصد آسیب کمتری را بین سنین دو تا چهار و هشت سال تجربه کردند و در مقایسه با آنها 35 درصد کمتر به اورژانس مراجعه کرده‌اند. همچنین مادرانی که از ویزیت پزشک در منزل تهران بهره برده‌اند، در مقابله با چالش‌های مربوط به فرزندان خود سطح کمتری از استرس را تجربه می‌کنند و به بیان کلی، بهتر از قبل قادر به کنار آمدن با فرزند خود و صبور ماندن هستند.
  • خانواده‌ها خودکفاتر هستند: مادرانی که سطح تحصیلات بالاتری دارند ساعات بیشتری کار می‌کنند، سطح درآمد خانواده بالاتری دارند و محیط‌ خانه را برای فرزندانشان فراهم می‌کنند. استفاده از خدمات مربوط به ویزیت پزشک در منزل تهران منجر به نرخ بالاتر ثبت‌نام و صرف ساعت‌های بیشتر در برنامه‌های آموزشی و تربیتی می‌شود.
  • ویزیت پزشک در منزل تهران در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند: مزایای کوتاه‌مدت و بلندمدت ویزیت پزشک در منزل تا حد زیادی بر هزینه‌های کلی متحمل شده از اجرا بیشتر است. تحقیقات و آزمون خطاها نشان داده است که برنامه‌های مربوط به ویزیت پزشک در منزل تهران، هزینه کمتری را باید صرف استفاده از خدمات درمانی کند.

چرا اغلب بزرگسالان ویزیت پزشکی آزمایش آنلاین را انتخاب می‌کنند؟

آزمایش آنلاین تلاش کرده است تا مجموعه‌ای از خدمات را با کیفیت بالا و به صورت راحت ترین حالت ممکن به افراد ارائه دهد. ویزیت پزشک در منزل مانند سایر موارد مربوط به خدمات رسانی به افراد دارای مزایا بسیاری است که عبارتند از:

  • برای ویزیت پزشک در منزل تهران خبری از اتاق انتظار نیست:

یکی از بدترین قسمت‌های رفتن به مطب دکتر نشستن در اتاق انتظار است. اگر بچه دارید، باید تصمیم بگیرید که آیا کودک شما که ممکن است بیمار باشد باید در اتاقی با بیمارانی که سرفه، تب و آبریزش بینی دارند همراه باشد یا خیر.

هنگامی که قرار ملاقات خود را با ویزیت پزشک در منزل تهران را تعیین می‌کنید، نیازی به نشستن در اتاقی با گروهی از بیماران مریض و مسری نیست. این مورد یک فرصت عالی است که اگر شما به سادگی نیاز به یک چکاپ دارید یا نگران کودک کوچک خود هستید، از آن استفاده نمایید.

 

در طول فصول بیماری، اتاق‌های انتظار حتی بیشتر از قبل آزار دهنده هستند. حتی اگر به موقع برای قرار ملاقات خود حاضر شوید، ممکن است تا مدت زیادی بعد از قرار ملاقات برنامه ریزی شده خود به پزشک مراجعه کنید. اما ویزیت پزشک در منزل تهران، پزشک را نزد شما می‌آورد، بنابراین می‌توانید بدون اینکه در صفی از بیماران منتظر بمانید، در آسایش خانه خود منتظر پزشک و ارائه خدمات وی باقی بمانید.

  • پزشکان ویزیت راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد:

اگر احساس ناخوشایندی دارید یا فرزندتان بیمار است، یکی از آخرین کارهایی که می‌خواهید انجام دهید این است که ماشین خود را آماده کرده، آماده شوید و به مطب دکتر بروید. هنگامی که با پزشکان مراجعه کننده در منزل تماس می‌گیرید، شما یا فرزند بیمارتان می‌توانید تا زمانی که پزشک به منزل شما برسد به راحتی استراحت کنند.

اگر فکر می‌کنید که برای دریافت همان مراقبت باید به مطب بروید، لازم است دوباره تجدید نظر کنید و با ما برای دریافت ویزیت پزشک در منزل تماس بگیرید. پیشرفت‌های فناوری که منجر به تمرین‌های گروهی و اتاق‌های اورژانس غول‌پیکر شد، همچنین تجهیزات پزشکی قابل حملی را فراهم کرد که پزشک شما می‌تواند به راحتی آنها را به خانه شما منتقل کند. پزشک شما همچنین می‌تواند عملاً هر کاری را که لازم است در مطب صورت گیرد، در خانه شما انجام دهد.

پزشکانی که برای ارائه خدمات ویزیت پزشک در منزل تهران انتخاب می‌شوند، می‌توانند عکس‌برداری با اشعه ایکس سیار، پر کردن مجدد نسخه و خدمات آزمایشگاهی را در منزل شما انجام دهند. یک تماس تلفنی شما را به یک متخصص و مشاوره پزشکی تلفنی وصل می‌کند که نگرانی‌های پزشکی خود را از طریق تلفن با فرد متخصص در میان بگذارید و سپس یک متخصص را معمولاً در عرض یک ساعت به محل شما می‌فرستد.

نه تنها می‌توانید یک پزشک را در خانه در کنار خود داشته باشید، بلکه پزشکان در خانه شما را در اتاق هتل یا حتی در دفتر تجاری مورد نظر شما را نیز ملاقات خواهند کرد. چه در شرکن، محل کار خود و درگیر گذراندن یک جلسه کاری باشید و یا در تعطیلات و به ویزیت پزشک در منزل تهران نیاز داشته باشید، لازم است بداندی که ارائه این دسته از خدمات کاملا منعطف بوده و راحتی را برای شما فراهم می‌کند.

این خدمات همچنین یک مزیت بزرگ برای بیماران مسن است که ممکن است برای دسترسی بهه برخی از خدمات پزشکی، وسایل حمل و نقلی در  دسترسی نداشته باشند. اگر برای رفت و آمد به مطب و یا بنا به هر دلیل دیگری برای ملاقات با پزشک دچار مشکل هستید، این یک راه ایده آل برای کمک گرفتن از پزشک است.

  • با مراجعه به پزشک در هزینه خود صرفه جویی کنید

هنگامی که از یک ویزیت پزشک در منزل استفاده می‌کنید، می‌توانید در هزینه ویزیت‌های غیر ضروری اورژانسی صرفه جویی کنید. اگر شما هم مثل اکثر مردم هستید، ممکن است با وحشت به اورژانس یا کلینیک بعد از ساعت کاری رفته باشید، اما متوجه شده‌اید که می‌توانستید در پرداخت مبالغ بسیار زیادی صرفه جویی کنید و فقط تا صبح منتظر بمانید و نزد پزشک مراقبت‌های اولیه خود بروید و یا مشاوره تلفنی پزشکی را در خانه در کنار خود داشته باشید.

مراجعه به پزشکانی که 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال به خانه شما می‌آیند، می‌توانند درد و نگرانی شما را بدون توجه به زمان روز کاهش دهد و به طور بالقوه مبالغ زیادی را برای شما صرفه جویی کند. به عنوان یک امتیاز اضافی این را در نظر داشته باشید که می‌توانید به جای اینکه ساعت‌ها در اتاق انتظار دلهره‌آور بیمارستان بمانید، در اواخر شب در خانه راحت باشید.

کاهش دریافت خدمات در منزل باعث افزایش تقاضا برای اورژانس‌های محلی می‌شود. از آنجایی که بیماران تا اواخر عصر نمی‌توانستند به پزشک خود دسترسی داشته باشند، شروع به رفتن به اورژانس کردند. سیل بیماران فشار بیشتری بر کارکنان اورژانس وارد کرد و باعث کاهش قابل توجه رضایت بیماران، انتظار طولانی‌تر و افزایش هزینه‌های پزشکی شد.

 

با استفاده از یک پزشک خانگی می‌توانید در زمان، هزینه و منابع بیمارستانی برای بیمارانی که واقعاً به خدمات نیاز دارند، صرفه جویی کنید.

  • ویزیت پزشک در منزل بیمه را پوشش می‌دهد

با استفاده از برنامه بیمه درمانی خود می‌توانید پول بیشتری را پس انداز کنید. پزشک خانگی شما با اکثر شرکت‌های بیمه کار می‌کند، از جمله برنامه‌های خارج از کشور. این راحتی، هزینه تماس با پزشک را برای شما نیز آسانتر می‌کند.

پزشکان خانگی یک صنعت رو به رشد هستند. راحتی انجام کارهای آزمایشگاهی در دفتر، یک برگ برنده اصلی برای کارگران سخت کوشی است که در حال انجام یک شغل پرمشغله هستند. راحتی خدمات در خانه به کاهش استرس و نگرانی والدین که کودکی بیمار دارند کمک می‌کند.

ویزیت پزشک در منزل نیز یک مشاوره تلفنی رایگان با یک متخصص پزشکی واقعی را به شما ارائه می‌دهند. پس از مشاوره، می‌توانید از یک پزشک برای کمک به کاهش درد، نوشتن نسخه یا انجام سایر کارهای پزشکی که معمولاً در مطب پزشک انجام می‌شود، در خانه خود داشته باشید.

اگر دچار فشار خون بالا (حد نرمال فشار خون را مشاهده کنید.) و سرگیجه هستید و یا بیماری های خاص ازجمله آسم و بیماری قلبی دارید بهتر است در زمان های حساس از جمله دوره کرونا برای جلوگیری از تشدید بیماری خود از این خدمت آزمایش آنلاین استفاده کنید ، همچنین می توانید تست کرونا در منزل تهران نیز انتخاب کنید تا از سلامتی کامل خود اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *