سمعک زیمنس مدل pure | معرفی ویژگی‌ها و مزیا

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 30 / 07 / 1401

سمعک زیمنس مدل pure | معرفی ویژگی‌ها و مزیا

شرکت زیمنس siemens که در زمینه تولید تجهیزات شنوایی فعالیت دارد به تازگی محصولات خود را با نام signia به بازار عرضه می‌نماید و محصولات خود را بر اساس بروزترین تکنولوژی جهان تولید و به سراسر دنیا ارسال می‌کند. سمعک زیمنس مدل pure نیز یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های سمعک زیمنس است و امروزه با پیشرفت شگفت انگیزی با تکنولوژی‌های جدید به بازار عرضه می‌گردد. سمعک‌های pure معرف مدل‌های رسیور دار برای داخل مجرای گوش یا همان مدل Ric است و با استفاده از باتری شماره 312 انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کنند. در این بخش می‌خواهیم به معرفی سمعک زیمنس مدل pure بپردازیم در درباره ویژگی‌ها و مزایای این مدل پرفروش و پرطرفدار صحبت کنیم.

معرفی سمعک زیمنس مدل pure

سمعک pure در 3 سطح تکنولوژی متفاوت 3، 5 و 7 تولید شده و در بازار موجود است. این سمعک‌ها از کم شنوایی متوسط تا شدید را پشتیبانی می‌کنند و می‌تواند گفت هر فرد با هر میزان کم شنوایی می‌تواند مدل مناسب خود را تهیه نماید و از شنیدن صداهایی واضح و شفاف لذت ببرد. سمعک زیمنس مدل pure قابلیت اتصال به انواع گوشی‌های آیفون را دارد و امکان مکالمه و گوش کردن به موسیقی را برای افراد کم شنوا میسر می‌نماید. با استفاده از گوشی همراه می‌تواند تنظیمات سمعک را تغییر داد. سمعک‌های زیمنس مدل pure در مقابل رطوبت ناشی از عرق و رطوبت محیط و گرد و غبار مقاوم هستند و دارنده سمعک می‌تواند با خیالی آسوده سال‌های زیادی از سمعک خود استفاده کند. سمعک‌های زیمنس مدل pure به دو صورت شارژی و غیر شارژی موجود هستند و با استفاده از باتری سمعک زیمنس انرژی مورد نیاز برای تقویت صدا را دریافت می‌کنند.

انواع سمعک زیمنس مدل pure

سمعک‌های pure در دو خانواده primax و سری X به بازار عرضه شده‌اند و انواع مختلفی دارند که در این بخش آنها را معرفی خواهیم کرد. زیر مجموعه سمعک‌های هر خانواده از تکنولوژی متفاوتی برخوردار هستند و هر یک برای میزان کم شنوایی متفاوتی مناسب می‌باشند که در ادامه شرح خواهیم داد.

سمعک زیمنس مدل pure خانواده primax

سمعک‌های pure خانواده primax برای اولین بار در سال 2017 به بازار عرضه شد و از بازرترین ویژگی‌های سمعک‌های این خانواده می‌توان به میکروفون‌های دو قلو و امکان دریافت بهتر صداها، قابلیت اتصال به گوشی همراه و لوازم صوتی، دریافت انرژی با استفاده از باتری قابل شارژ و باتری سمعک زیمنس 312، کاهش نویز و قابلیت تنظیم با استفاده از کنترل از راه دور و برنامه نصب شده بر روی گوشی همراه اشاره نمود. انواع سمعک زیمنس مدل pure از خانواده primax عبارتند از:

  • سمعک زیمنس مدل pure 3px که قیمت مناسبی دارد و دارای 24 کانال برای پردازش صداهای ورودی می‌باشد و برای انواع کم شنوایی مناسب است.
  • سمعک زیمنس مدل pure 5px از مدل قبل قدرت بیشتری دارد و از 36 کانال برای تقویت صدای دریافتی استفاده می‌کند و یکی از پرفروش‌ترین سمعک‌های زیمنس pure محسوب می‌شود.
  • سمعک زیمنس مدل pure 7px نسبت به مدل‌های قبل از تکنولوژی پیشرفته‌تری برخوردار است و دارای 48 کانال است و درک گفتار و وضوح صدا در این مدل سمعک بسیار عالی و باکیفیت است.

سمعک زیمنس مدل pure سری NX

این سری از سمعک زیمنس pure رد 5 سطح تکنولوژی تولید و به بازار عرضه شده است و از مهمترین ویژگی‌های این سری می‌توان به طراحی ظریف آن و حالت نامرئی در پشت گوش اشاره نمود. سمعک‌های سری NX دارای کنترل از راه دور هستند و با استفاده از بلوتوث به گوشی همراه و لوازم صوتی مانند تلویزیون و … متصل می‌شوند و در دو نوع شارژی و باتری دار موجود هستند. این مدل سمعک‌ها با استفاده از باتری سمعک معمولی نیز کار می‌کنند. انواع سمعک‌های زیمنس مدل pure سری NX عبارتند از:

  • سمعک‌های زیمنس مدل pure 1 NX و pure 2 NX از نظر سطح تکنولوژی در دسته پایه قرار دارند و دارای 16 کانال پردازش صوت هستند و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند.
  • سمعک زیمنس مدل pure 3 NX دارای 24 کانال پردازش برای تغییر در تراکم صدا و تقویت اصوات می‌باشد. هر چه تعداد کانال‌های موجود در سمعک بیشتر باشد صدای دریافتی و درک گفتار کیفیت بالاتری خواهد داشت.
  • سمعک زیمنس مدل pure 5 NX از 36 کانال پردازش صوت برخوردار است. تشخیص اینکه چه تعداد کانال برای تقویت صدا مناسب است توسط ادیولوژیست انجام می‌شود.
  • سمعک زیمنس مدل pure 7 NX پیشرفته‌ترین مدل سمعک سری NX است و شفافیت صدا و وضوح گفتار در این مدل سمعک بسیار بالا است. این مدل سمعک از 48 کانال برخوردار است.

انواع سمعک زیمنس مدل pure از نظر اندازه باتری

در این بخش می‌خواهیم سمعک‌های زیمنس مدل pure را از نظر اندازه باتری مورد استفاده معرفی کنیم. سمعک زیمنس pure 10 NX با استفاده از باتری سمعک زیمنس شماره 10 کار می‌کند و دارای میکروفون جهت دار با قابلیت زوم بر روی گفتار می‌باشد. این مدل سمعک دارای ریموت کنترل است و با استفاده از برنامه گوشی همراه نیز قابل کنترل است. طراحی این مدل سمعک بسیار ظریف و باریک است و اندازه کوچکی دارد.

سمعک زیمنس مدل pure 312 NX با استفاده از باتری سمعک زیمنس شماره 312 انرژی مورد نیاز خود را برای تقویت صدا در تامین می‌کند و طراحی بسیار ظریفی دارد و دارای 16 کانال پردازش صدا است. این سمعک قابلیت اتصال به گوشی آیفون را دارد و به سایر لوازم صوتی نیز از طریق بلوتوث متصل می‌شود.

سمعک زیمنس مدل pure 13 NX نیز دارای میکروفون جهت دار خودکار با قابلیت زوم بر روی گفتار می‌باشد و از طریق بلوتوث به گوشی‌های آیفون و لوازم صوتی متصل می‌شود. این مدل سمعک در محیط‌های شلوغ عملکرد بسیار خوبی دارد و برای کودکان نیز مناسب می‌باشد.

مدل شارژی سمعک زیمنس مدل pure نیز یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های سمعک زیمنس است و با استفاده از باتری لیتیومی قابل شارژ کار می‌کند. این سمعک دارای ریموت کنترل است و قابلیت اتصال به انواع گوشی آیفون را دارد. محفظه شارژ ظریف آن به راحتی قابل حمل است و در مسافرت و محل کار نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

ویژگی‌های سمعک زیمنس مدل pure

یکی از بارزترین ویژگی‌های سمعک‌های زیمنس pure وجود میکروفون جهت دارد و اتوماتیک است که با تمرکز بر روی گفتار موجب می‌شود تا درک گفتار این سمعک بسیار بالا باشد. سمعک‌های زیمنس pure از بروزترین تکنولوژی برخوردار هستند و با قابلیت کاهش و کنترل نویز کمک می‌کنند تا فرد کم شنوا صدا را واضح و شفاف دریافت کند. این مدل سمعک دو گوشی هستند و به همین دلیل صدا بهتر و قوی‌تر به گوش منتقل می‌شود. از دیگر ویژگی‌های سمعک زیمنس مدل pure برخورداری از بلوتوث و اتصال بی سیم به گوشی همراه و لوازم صوتی است. این گروه از سمعک‌های زیمنس دارای سیستم مخصوص برای حالت پرواز است و در برابر رطوبت و گرد و غبار نیز مقاوم هستند.

مزایای استفاده از سمعک زیمنس مدل pure

سمعک‌های زیمنس pure از تکنولوژی جدیدی برخوردار هستند و موجب می‌شوند تا فرد صدای طبیعی خودش را بتواند بشوند و با صدای خود آشنا شود. هنگامی که سمعک با استفاده از بلوتوث به گوشی همراه متصل شد شما می‌توانید صدای تلفن را از هر دون گوشی بشنوید.

سمعک‌های زیمنس مدل pure از راه دور قابل کنترل هستند و با استفاده از کنترل از راه دور و گوشی همراه می‌تواند صدا و تنظیمات سمعک را تغییر داد و نیازی به در آوردن سمعک نیست. برای دریافت صدای بهتر نیز می‌توانید از راه دور جهت میکروفون‌ها را تغییر دهید و بر روی گفتار مخاطب خود یا صدای مورد نظرتان تمرکز کنید.

قیمت سمعک زیمنس pure

سمعک‌های زیمنس (siemens) در چندین مدل متنوع با تکنولوژی‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند. هر یک از این سمعک‌ها برای حالتی از کم شنوایی مناسب است. کانال‌های موجود در سمعک‌ها برای پردازش اصوات بسته به میزان کم شنوایی فرد انتخاب می‌شوند. با توجه به تعداد کانال موجود در سمعک و امکانات آن قیمت سمعک متغیر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت‌های باتری سمعک دوراسل ، باتری سمعک دی پاور و انواع باتری سمعک در برند های مختلف می‌توانید با شماره تلفن درج شده در سایت آزمایش آنلاین تماس حاصل نمائید و اطلاعات لازم را دریافت نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *