باتری سمعک دی پاور 675

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 06 / 07 / 1401

 باتری سمعک دی پاور 675

سمعک ها برای کارکرد بهتر، نیاز به باتری های خاصی دارند و هر باتری جواب گوی انرژی مورد نیاز آن ها نیست. از مهم ترین موارد هم می توان به باتری های غیر اصل یا سولفات شده اشاره نمود که باعث خرابی سمعک و هزینه چند برابری شده است. بنابرین نیاز این محصول در بازار باعث شده است تا سودجویان با فروش باتری های غیر اصل و نامرغوب که باعث سولفات شدن و تخریب سمعک ها و یا ایجاد ایراداتی در آن ها شده است. چه بسا با خرید از مراکز معتبر از این اتفاق و هزینه های اضافی جلوگیری نمایید. ما به شما آزمایش آنلاین را توصیه می نماییم تا مرغوب ترین باتری سمعک را بدون دردسر تهیه نمایید.

ویژگی و مشخصات باتری سمعک دی پاور 675

باتری سمعک دی پاور 675 ساخت کشور آلمان و دارای بزرگترین سایز در میان باتری هاست که تنها در سمعک های پشت گوشی طراحی شده است و برای افت های شدید و عمیق کاربرد دارد. سمعک های پشت گوشی(BTE hearing aids) متناسب با افت های کمتر و سمعک های داخل گوشی از باتری 675 استفاده نمی کنند. رنگ این باتری آبی است. طول عمر این باتری از سایر باتری های دی پاور بیشتر و حدود 9 الی 20 روز است.

  • وزن: 100 گرم
  • رنگ: آبی
  • ولتاژ: 1.45 ولت
  • تعداد در بسته: 6 عددی
  • نوع: تکنولوژی روی- هوا
  • قابلیت شارژ: ندارد
  • مناسب: انواع سمعک، دیجیتال و آنالوگ
  • مدت ماندگاری: بالا

نحوه تعویض باتری دی پاور 675

باتری سمعک دی پاور 675 دارای برچسب محکمی می باشد که هنگام استفاده از آن باید این برچسب کنده شود و امکان ترکیب جیوه با اکسیژن هوا به آن داده شود. پس از ترکیب جیوه و اکسیژن حتی در صورت استفاده نشدن پس از گذشت مدت زمان معین باطری خالی می شود. توصیه می شود که پس از جدا نمودن برچسب باتری حدود یک الی دو دقیقه اجازه دهید تا باتری در معرض هوا باشد و بعد در سمعک قرار دهید.

عوامل موثر بر طول عمر باتری دی پاور 675

عوامل موثر بر طول عمر باتری سمعک بسیار متنوع هستند. این عوامل شامل سایز باتری، میزان افت شنوایی، مدت زمان استفاده از سمعک، قدرت سمعک و کیفیت صدای آن، شرایط محیطی سمعک، تکنولوژی به کار رفته در سمعک و… می شود. مهمترین عامل شناخت فرد نسبت به باتری سمعک و چگونگی استفاده از آن است.

سایز باتری سمعک: مشخص است که هر چه اندازه باتری کوچکتر باشد، عمر باتری نیز کمتر خواهد شد. یعنی فرد باید بیشتر و در فواصل کوتاه تری باتری سمعک خود را تعویض کند. اما سایز باتری و در نتیجه سایز سمعک یک سوی کار و ظرافت و دید کم سمعک طرف دیگر آن می باشد. کسانی که سمعک های ظریف تر را انتخاب کنند باید تعویض کردن باتری در فواصل کوتاه تر را هم بپزیرد. اما فردی که نمی خواهد به طور متوالی و در فواصل کمتر از یک هفته باتری سمعک خود را تعویض کند، باید اندازه نسبتا بزرگتر سمعک را انتخاب نماید. باتری سمعک دی پاور 675 برای سمعک های سایز بزرگ بکار می رود و همچنین باتری سمعک دی پاور 10 برای سمعک های کوچک و ظریف به کار میرود.

قدرت و کیفیت سمعک: هر چه سمعک ها به سمت سمعک های هوشمند می روند و تکنولوژی به کار رفته در آن ها پیشرفته تر می شود، مصرف باتری نیز بالاتر خواهد رفت. هر چه امکاناتی چون وایرلس بودن و قابلیت اتصال به بلوتوث و .. به سمعک اضافه شود، مصرف باتری آن نیز بالاتر می رود. بنابرین مصرف بالای باتری در یک سمعک همواره بیانگر وجود مشکلی در آن سمعک نیست، تکنولوژی های پیشرفته بکار رفته در سمعک نیز می تواند علت مصرف بالای سمعک باشد.

شرایط محیطی کاربر سمعک: عوامل محیطی  از جمله رطوبت و دمای محیط در عمر باتری سمعک موثر می باشد. هر چه محیطی که سمعک در آن است، مرطوب تر و گرم تر باشد، مصرف باتری بیشتر خواهد شد و هر چه صداهای موجود در اطراف سمعک شخص بیشتر باشد، چون سمعک سعی می کند تمام صداها را بگیرد و مصرف باتری را بالا خواهد برد.

مزایای خرید باتری سمعک دی پاور 675

باتری سمعک دی پاور 675 بزرگ ترین باتری سمعک در بازار است. معمولا طول مصرف یک ماهه دارند و از این لحاظ  به صرفه هستند. این باتری ها به جهت قدرت دهی زیاد  برای سمعک های بزرگ یا سوپر پاور قابل استفاده هستند. علاوه بر اندازه بزرگ، نسبت به سایر مدل ها عمر طولانی تری دارد. در واقع عمر باتری از باتری سمعک دی پاور 675، 6 تا 15 روز می تواند دوام داشته باشد، از این رو خریداری این باتری ها به صرفه تر خواهد بود.

تمام نکاتی را که برای خرید باتری سمعک دی پاور 312 و 675 و بقیه سایز های آن نیاز است را برای شما عزیزان بیان نمودیم. در صورت خرید باتری سمعک دی پاور 675 آزمایش آنلاین بهترین انتخاب خواهد بود تا باتری با کیفیت و اصل در اختیارتان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *