خرید باتری سمعک دی پاور 312

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 06 / 07 / 1401

 باتری سمعک دی پاور 312

مشکلات درونی گوش مانند فرسوده شدن استخوان های سندانی چکشی و رکابی و نیز آسیب پرده صماخ در شنوایی اختلال ایجاد می کنند. کارکرد نادرست ساختارهای ذکر شده سبب می شود تا فرایند ایجاد پیام عصبی در عصب شنوایی حلزون گوش به خوبی انجام نشود. نرسیدن پیام عصبی با شدت کافی به مغز و عدم پردازش پیام های عصبی زیاد، سبب می شود تا شنوایی با مشکل مواجه شود. نشنیدن صوت  و صدای اطراف سبب کاهش اعتماد به نفس فرد برای حضور در جامعه  می شود.

سمعک یک وسیله ی پزشکی که یکی از بهترین گزینه ها برای افراد ناشنوا و کم شنواست که نمی خواهند عمل های جراحی انجام دهند. بنابرین شناخت نوع باتری سمعک در بهبود شنوایی کمک شایانی خواهد نمود. باتری سمعک دی پاور جز باتری های خوب، جهت استفاده در سمعک ها می باشد. با انتخاب آزمایش آنلاین با کیفیت ترین باتری سمعک را برای دستگاه خود تهیه نمایید.

 مشخصات و ویژگی های باتری سمعک دی پاور 312

باتری سمعک دی پاور 312 جز بهترین باتری های سمعک  و ساخت کشور آلمان هستند که صدای شفافی به فرد می دهد. این سمعک به رنگ قهوه ای و اندازه آن ها 9.7 میلی متر در 6.3 میلی متر است و در سمعک های پشت گوشی کوچک (BTE hearing aids) و داخل گوشی کاربرد دارد.باتری سمعک دی پاور از مواد با کیفیت ساخته شده و ضد زنگ می باشد و مانند باتری دی پاور 10 و باتری دی پاور 13 فاقد جیوه بوده و خوشبختانه  سازگار با محیط زیست می باشد که با فناوری روی- هوا کار می کند.

  • برند: دی پاور
  • گواهینامه: گواهینامه سی ای
  • قابل استفاده: انواع سمعک
  • قابلیت شارژ: ندارد
  • ولتاژ باتری: 1.45 ولت
  • بسته بندی: 6 عددی
  • سایز: سایز 312
  • وزن: 100 گرم
  • نوع تکنولوژی: روی- هوا
  • رنگ: قهوه ای

طول عمر باتری سمعک دی پاور 312

باتری سمعک دی پاور 312 و بقیه سایز های آن که از نوع روی- هوا می باشد، با برداشتن برچسب فعال می شود. البته می توان باتری های مهر موم شده کارخانه را تا سه سال در یک محیط خشک و ایمن نگهداری کنید. این باتری ها که با رنگ قهوه ای هستند، معمولا 3 تا 10 روز کار می کنند و قابلیت شارژ مجدد ندارند.

نحوه نگهداری از باتری دی پاور 312

باتری سمعک دی پاور 312 زمانی فعال می شود که زبانه محافظ آن برداشته شود. بنابرین زبانه محافظ فقط باید 5 دقیقه قبل از قرار دادن باتری در سمعک برداشته شود.

باتری سمعک در دمای اتاق ( حدود 20 درجه سانتیگراد ) نگهداری شود.

باتری خالی هرگز نباید بیش از حد لازم در سمعک باقی بماند، باتری کاملا تخلیه شده ممکن است متورم شود و جدا کردن آن از دستگاه کوچک دشوار شود.

از تماس باتری ها با اجسام فلزی جلوگیری نمایید، زیرا باعث تخلیه باتری خواهد شد. باتری ها را در جعبه خودشان نگهداری نمایید.

قبل از تعویض باتری سمعک دست های خود را به خوبی بشویید تا چربی و کثیفی ها از بین بروند، زیرا ممکن است باتری را سریع تر خالی کند و داخل سمعک نیز آلوده شود.

کاربرد باتری سمعک دی پاور 312

باتری سمعک دی پاور 312 و باتری سمعک دی پاور 13 در سمعک های پشت گوشی کوچک و داخل گوشی کاربرد دارد. همانطور که گفتیم این باتری از نوع روی- هوا می باشد و با هوا فعال می شود. بنابرین با بسته بندی مخصوص با برچسب کارخانه مهر و موم شده به بازار عرضه می شود تا قبل از استفاده فعال نشوند. هنگامی که برچسب را جدا نمودید، قبل از قرار دادن داخل سمعک باید یک دقیقه صبر کنید تا به طور کامل با هوا فعال شود. هنگامی که برچسب جدا شد دیگر نمی توانید باتری را غیر فعال کنید. اما باتری های مهر وموم شده را می توانید تا سه سال در محیط خشک و ایمن نگهداری کنید.

مزایای خرید باتری سمعک دی پاور 312

باتری سمعک دی پاور 312 سایز بزرگتری نسبت به باتری سمعک دی پاور 10 دارند. این باتری ها برای استفاده در سمعک های  پشت گوشی یا همان سمعک ریک کاربرد دارد. برای خرید باتری سمعک دی پاور 312 با آزمایش آنلاین تماس حاصل فرمایید. اگر از سمعک استفاده می کنید، احتمالا در مورد مشکلات باتری های بی کیفیت اطلاعاتی دارید. مسائلی مانند کم شنوایی و وزوز گوش بسیار آزار دهنده هستند. بنابرین باید بهترین باتری را برای سمعک خود انتخاب کنید و باتری های بادوام، با کیفیت و با بالاترین کارایی را خریداری نمایید. باتری حاوی محافظی است که از آسیب رساندن به سمعک جلوگیری می کند. استفاده از نوع باتری بی کیفیت می تواند باعث اختلال در عملکرد سمعک شود. بنابرین با خرید باتری سمعک دی پاور 312 از آزمایش آنلاین این نگرانی ها را نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *