ویزیت پزشک متخصص در منزل چگونه انجام می‌شود؟

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 19 / 02 / 1401

بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری، عدم توانایی برای خروج از منزل و بسیاری علل دیگر قادر نیستند به صورت حضوری به مراکز درمانی مراجعه کنند. مشکلات رفت و آمد، ترافیک و انتظار برای رسیدن نوبت برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. همچنین با وجود ویروس کرونا حضور افراد سالمند و کودکان در مراکز درمانی و پر ازدحام صحیح نیست، به همین علت ما به منظور رفاه حال شما عزیزان اقدام به راه اندازی ویزیت پزشک متخصص در منزل نمودیم. پزشکان متخصص ما برای ارائه انواع خدمات پزشکی و ویزیت در محل آماده می‌باشند.

وظایف پزشک متخصص در زمان ویزیت در منزل چیست؟

  • تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات بیمار: پزشک پس از حضور در منزل فرد بیمار، اطلاعات فردی بیمار را در پرونده وی ثبت می‌نماید. سپس شرایط که بیمار را با توجه به اطلاعاتی که بیمار در زمان تماس به مرکز اعلام نموده است، بررسی می‌نماید.
  • معاینه فرد بیمار: پزشک متخصص فرد بیمار را به طور دقیق معاینه می‌نماید و تمامی علائم حیاتی مانند فشار خون، ضربان قلب، تنفس و هر گونه احساس درد در بیمار را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت نیاز انجام آزمایشات لازم و چکاپ کامل را برای بیمار در پرونده یادداشت می‌نماید.

 

  • آغاز درمان: در صورتیکه بیماری فرد تشخیص داده شد، پزشک با تجویز دارو و یا فعالیت بدنی یا جراحی درمان بیمار را آغاز می‌نماید. در صورت نیاز به عکس برداری یا نوار عصب، نوار مغز و نوار قلب، پزشک آغاز درمان را به بعد موکول خواهد نمود. پس از مشاهده جواب عکس و نوار و تشخیص علت بیماری، درمان شروع خواهد شد.
  • پیگیری درمان: پس از انجام ویزیت پزشک در منزل، در صورتی که بهبودی بیمار کمی طولانی شود، بیمار می‌تواند با پزشکان مرکز در تماس بوده و با استفاده از مشاوره تلفنی پزشکی درمان خود را ادامه دهد و در صورت بروز هر گونه مشکل در طول درمان، پزشکان مرکز را مطلع نماید.

ویزیت پزشک متخصص در منزل چه زمان مورد نیاز خواهد بود؟

طی سالیان گذشته ویزیت پزشک در منزل تنها برای قشر خاصی از جامعه امکان پذیر بود، اما آزمایش آنلاین این امکان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم نموده است. امروزه با افزایش مشغله افراد و شلوغی خیابان‌ها، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای مراجعه به مطب پزشک از خدمات ویزیت پزشک متخصص در محل استفاده نمایند. بسیاری از افراد نیز به دلیل کهولت سن یا شرایط سخت بیماری نمی‌توانند بیمار خود را نزد پزشک ببرند. به عنوان مثال بردن سالمندان و معلولین جسمی به مراکز درمانی کار بسیار دشواری است، اما ما با ارائه خدمات ویزیت پزشک در منزل شرایط را برای شما آسان‌تر نموده‌ایم.

 

 

ویزیت پزشک متخصص در منزل چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

ویزیت پزشک متخصص در منزل خدمات بسیاری را برای افراد بیمار فراهم می‌نماید که عبارتند از مشاوره تخصصی، کاردرمانی، مدیریت مصرف دارو، مشاوره دیابت، مشاوره تغذیه و بهداشتی، مراقبت‌های زخم بستر، فیزیوتراپی و پیگیری حال عمومی بیمار. سایر خدمات تخصصی شامل موارد زیر می‌باشند:

  • ویزیت سالمندان: ویزیت منظم و دوره‌ای سالمندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شرایط عمومی سالمندان باید به طور مرتب بررسی شود. بسیاری از سالمندان به دلیل ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند آلزایمر و پارکینسون دچار ضعف جسمی هستند و برای این افراد مراجعه به پزشک کاری دشوار می‌باشد. این افراد باید به طور مرتب تحت مراقبت باشند و تغییرات جسمی و روحی آنها مورد بررسی قرار گیرد. در صورتیکه در منزل خود سالمندی دارید می‌توانید برای دریافت خدمات ویزیت پزشکی در منزل به سایت مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمائید.
  • ویزیت کودکان: ویزیت کودکان و درمان بیماری‌های شایع در کودکان باید توسط فردی متخصص و آشنا به اخلاق و روحیات کودکان انجام شود، متخصصان مجرب و کارآزموده تجربه بالایی در برخورد با کودکان دارند و حتی کودکانی را که در برابر ویزیت و درمان از خود مقاومت نشان می‌دهند را می‌توانند متقاعد نمایند تا درمان را انجام دهد.
  • ویزیت بانوان: بانوان باید به طور مرتب تحت نظر پزشک باشند و از سلامت جسمی خود اطمینان حاصل نمایند. ویزیت بانوان در منزل شامل تمامی معاینات لازم برای بانوان است و در صورت نیاز پزشک متخصص آزمایش‌های لازم را برای بیمار انجام خواهد داد. خدماتی که پزشک متخصص در منزل ارائه می‌دهد عبارتند از: تزریق واکسن‌های مورد نیاز بانوان، چکاپ سلامت زنان، ارائه آموزش و مشاوره بهداشتی و …
  • ویزیت آقایان: بسیاری از آقایان به دلیل مشغله کاری از سلامت خود غافل می‌شوند، اما با استفاده از ویزیت پزشک متخصص در محل، می‌توانند در محل کار یا زندگی خود توسط پزشکان مجرب و متخصص ویزیت شوند و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند. پزشک در صورت نیاز برای بررسی شرایط جسمی آقایان، انجام آزمایش چکاپ مردان را به آنها توصیه می‌نماید.

 

 

مزیت استفاده از ویزیت پزشک در منزل با آزمایش آنلاین

  • انتظار کشیدن در مطب پزشک دیگر وجود نخواهد داشت: یکی از بزرگترین دغدغه افراد بیمار، انتظار کشیدن پشت در اتاق پزشک است. با وجود شیوع ویروس کرونا حضور بیماران، سالمندان و کودکان در شلوغی خطراتی به همراه خواهد داشت. همیشه نوبت شما در زمانی که به شما اعلام شده است نخواهد رسید و ممکن است ساعت‌ها به انتظار بنشینید. حال با استفاده از خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل هیچ یک از این مشکلات را نخواهید داشت.
  • تمامی خدمات پزشکی در منزل ارائه می‌شود: هنگامی که پزشک برای ویزیت به منزل شما مراجعه می‌نماید، تمامی درمان‌های لازم و آزمایش‌های مورد نیاز را انجام خواهد داد و شرایط بیمار را به طور کلی بررسی می‌نماید. در حالی که با مراجعه به مطب پزشک تمامی این خدمات در یک جلسه ارائه نمی‌شود.
  • در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد: مدت زمانی که صرف رفت و آمد به مراکز درمانی می‌شود و هزینه رفت و آمد با استفاده از ویزیت پزشک در منزل به طور چشم گیری کاهش می‌یابد. افرادی که در مدت طولانی در محل کار خود حضور دارند می‌توانند بدون خارج شدن از محل کار، توسط پزشک ویزیت شوند و دوباره به کار خود ادامه دهند. در صورتیکه مراجعه به پزشک به صورت حضوری شاید نیمی از روز زمان نیاز داشته باشد.

آزمایش آنلاین با ارائه خدمات پزشکی در منزل و انجام مراقبت‌های پزشکی، به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می‌باشد و شما و عزیزانتان می‌توانید به سادگی از خدمات مرکز استفاده نمائید و از مزایای آن بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *