ماندگاری مواد مخدر در ادرار و خون

ماندگاری مواد مخدر در ادرار و خون

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 27 / 04 / 1398

ماندگاری مواد مخدر در بدن به میزان مصرف فرد  بستگی دارد. در واقع اگر دارو های دیگری همزمان با مواد مخدر مصرف شود، متابولیسم بدن متفاوت خواهد بود و به همان نسبت، میزان ماندگاری این مواد در بدن تغییر خواهد کرد. سوالات انواع ماندگاری مواد مخدر در بدن، آنقدر در آزمایش آنلاین زیاد بوده که ما تلاش کرده‌ایم در این مقاله، این موضوع را به صورت اختصاصی بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

میزان ماندگاری الکل در ادرار

به طور متوسط، مدت زمان ماندگاری الکل در ادرار 3 تا 5 روز و در خون حدود 10 تا 12 روز است، اما نکته ویژه درباره الکل آن است که اگر تست خون داده شود، وجد الکل تا 90 روز پس از مصرف آن هم در خون قابل تشخیص خواهد بود.

ماندگاری آمفتامین و باربیتوارت در ادرار

مدت ماندگاری آمفامتین در ادرار 3 تا 5 روز و در خون 12 ساعت است. اما اگر وجود این ماده با تست مو بررسی شود، تا 90 روز پس از مصرف هم وجود آن در مو قابل تشخیص خواهد بود.

ماندگاری باربیتورات، حدود 2 تا 4 روز در ادرار و 1 تا 2 روز در خون است. اما تست مو می‌تواند وجود این ماده را تا 90 روز پس از مصرف هم تشخیص دهد.

ماندگاری ماریجوانا و آزمایش خون

بیشتر مصرف کننده‌های ماریجوانا را جوانان تشکیل می‌دهند، ماده‌ای که پس از مصرف حدود 7 تا 30 روز در ادرار باقی می ماند و تا دو هفته در خون افراد  و با آزمایش خون قابل تشخیص است. همچنین بیش از 90 روز با تست مو و تست اعتیاد قابلیت تشخیص دارد.

 

ماندگاری کوکائین، هروئین و کدئین در خون و ادرار

ماندگاری کوکائین در خون تقریبا 2 روز و در ادرار حدود 3 تا 4 روز است. اما دقیقترین روش استفاده از تست مو است که تا 90 روز هم کوکائین را در مو تشخیص میدهد.

اگر کدئین را ماده مخدر به حساب بیاوریم، باید ماندگاری آن را هم محاسبه کنیم. این ماده به مدت یک روز در ادرار و فقط 12 ساعت در خون باقی می‌ماند و راه تشخیصی دیگری هم برای توصیه نمی‌شود.

هروئین ماده مخدر قوی محسوب می‌شود، اما ماندگاری آن در خون، فقط 12 ساعت است و در ادرار حدود 3 تا 4 روز باقی می‌ماند.

مواد مخدر تا چند روز در خون می ماند

ماندگاری مواد مخدر: قرص های روان گردان، متادون و مورفین

قرص‌های روان‌گردان نسل جدیدی از انواع مواد مخدر هستند که ماندگاری چندانی در بدن ندارند، اگرچه تاثیرات مخبر آنها بر بدن زیاد است. قرص های روان گردان پس از مصرف، بیش از 3 روز در تست مو و 1 تا 3 روز در ادرار و 2 تا 3 ساعت در خون افراد قابل تشخیص‌اند. روان گردانی مانن قرص اکستازی هم ، حدود 1 تا 2 روز در خون و 3 تا 4 روز در ادرار افراد پس از مصرف آن باقی می ماند.

ماده مخدر مفتامین (کریستال)

با مصرف مفتامین کریستال حدود 1 تا 3 روز در خون و حدود 3 تا 6 روز در ادرار باقی خواهد ماند و با انجام آزمایش خون و ادرار می توان تشخیص داد که فرد چگونه این نوع مواد مخدر را مصرف نموده اند یا خیر.

ماندگاری متادون

متادون نوعی مواد مخدر است که با مصرف آن حدود 3 تا 4 روز در ادرار و 24 تا 36 ساعت در خون باقی خواهد ماند.

ماندگاری مورفین

مورفین حدود 6 تا 8 ساعت پس از مصرف در خون و تقریبا حدود 2 تا 3 روز در ادرار باقی می‌ماند.

مرفین چند روز از بدن خارج میشود و در ادرار دیده نمی شود

ماندگاری تریاک در خون

تریاک یا opium، یکی از قدیمی‌ترین مواد مخدر دنیاست که به میزان بسیار زیادی، مصرف آن در میان افراد از قدیم مرسوم بوده است. بعد از مصرف تریاک، به طور متوسط 2 تا روز طول می‌کشد این ماده از ادرار و خون پاک شود.

عوامل تاثیر گذار در تست اعتیاد و مواد مخدر

چندین سال است که بسیاری از سازمان‌ها، از کارکنان خود تست اعتیاد می‌گیرند و بسیاری از خانواده‌ها هم تمایل دارند، پیش از ازدواج، فرد مقابل این تست را انجام دهد. بهترین توصیه‌ای که وجود دارد آن است که از مصرف مواد مخدر، جلوگیری کنید و یا اگر به مصرف ماده و یا مواد خاصی اعتیاد دارید، ترک کردن آن را آغاز کنید، اما علاوه بر این توضیحات، در ادامه عوامل تاثیرگذار در جواب تست اعتیاد را بررسی کرده‌ایم:

 

میزان سوخت و ساز بدن

افراد، ویژگی‌های فیزیولوژیکی متفاوتی دارند و متناسب با این ویژگی، میزان سوخت و ساز بدن هر فرد، می‌تواند متفاوت باشد. بدین ترتیب، هرچه میزان سوخت و ساز بدن فرد بیشتر باشد، دفع مواد مخدر زودتر انجام می‌شود. بنابراین یکی از راه‌حل‌هایی که می‌تواند به زود دفع شدن مواد مخدر از بدن کمک کند، افزایش متابولیسم بدن است.

سلامت کلی بدن

سلامت بدن فرد، تاثیر زیادی روی ماندگاری مواد مخدر دارد. برای مثال اگر فردی مبتلا به هپاتیت کبدی باشد، احتمال تصفیه سموم بدن و از جمله مواد مخدر  طولانی‌تر خواهد بود. همچنین هرچه تحرک افراد بیشتر باشد، احتمال دفع این مواد از بدن بیشتر می‌شود.

سن

مواد مخدر از بدن افراد جوان تر زودتر دفع می‌شود، زیرا سوخت و ساز آن ها بیشتر است، بدن سالم‌تر است و احتمالا تحرک افراد جوان‌تر بیشتر است.

سایز بدن

آیا می‌دانید که مواد مخدر در چربی حل می‌شود؟ بله همین طور است. مواد مخدر در چربی قابلیت حل شدن را دارد، بنابراین هرچه در بدن چربی بیشتر باشد، ماندگاری مواد مخدر در بدن نیز بیشتر و دفع دیرتر می شود. همچنین فراموش نکنید که چربی سبب کاهش سوخت و ساز بدن می‌شود و در نتیجه مواد مخدر دیرتر دفع خواهد شد.

ماندگاری مواد مخدر در خون، متادون چند روز در ادرار میماند

شاید بهتر باشد این موضوع را بارها تکرار کنیم: اعتیاد به مواد مخدر تاثیرات منفی زیادی بر سلامت، روابط عاطفی و کاری فرد می‌گذارد و بهتر است اگر به این مواد مبتلا هستید، با مراجعه به مراکز ترک اعتیاد و مشاوره‌های روانشناسی، روند ترک اعتیاد به مواد مخدر و حتی سیگار کشیدن را آغاز کنید.

عوامل موثر بر زمان ردیابی مواد مخدر در خون

حالا که در مورد مدت زمان ماندگاری انواع محرک‌ها و مخدرها صحبت کردیم، بهتر است تا در مورد عواملی که به از بین رفتن هر چه سریعتر اثر مواد مخدر در بدن و ادرار کمک می‌کند، هم نگاهی داشته باشیم.

مصرف زیاد آب، دلیلی بر منفی شدن تست اعتیاد

مصرف زیاد آب، ادرار را رقیق‌تر خواهد کرد. البته اگر فردی میزان زیادی از مواد مخدر را بررسی کرده باشد، مصرف زیاد آب، چندان کمکی به دفع زودهنگام مواد مخدر از بدن نخواهد کرد. پس اگر فرد، یک روز قبل از آزمایش ادرار مقدار زیادی آب بنوشد، ادرار رقیق‌تری خواهد داشت. به این ترتیب، مصرف زیاد آب می‌تواند جواب تست را مشکوک نشان دهد، زیرا رنگ آن سفید و غیر طبیعی است. به همین دلیل، مصرف قرص ویتامین B، رنگ ادرار هم زردتر خواهد کرد.

ادرار زیاد، مهم‌ترین روش دفع مواد مخدر از ادرار

یکی دیگر از روش‌های دفع مواد مخدر از بدن ادرار زیاد است. مصرف چای سبز و سیاه، آب قره قاط، آب جعفری، زالزالک، دمنوش قاصدک یکی از موثرترین روش‌های افزایش ادرار است. طبق تحقیقات انجام شده می‌توان این گونه بیان کرد که بیشترین متابولیسم بدن در خواب انجام می‌شود. بنابراین ادرار بعد از خواب بیشترین میزان مواد مخدر را دارد. در نتیجه اولین میلی لیتر از ادرار ناشتا دارای بیشترین میزان مواد مخدر است و اگر فرد مواد مخدر مصرف نموده باشد، قطعا جواب آزمایش مثبت خواهد بود.

 

تاثیر ورزش در کم شدن ماندگاری مواد مخدر در بدن

ورزش در متابولیسم و دفع سموم و مواد تاثیر بسیار زیادی دارد و سبب افزایش دفع سریع تر مواد می شود. حرکت‌های ورزشی که سبب چربی سوزی می‌شود، باعث خواهد شد مواد مخدر حل شده در چربی ها بسیار سریع دفع شوند، همچنین قرار دادت پاها در ترکیب آب ولرم، جوش شیرین و سرکه به مدت نیم ساعت، دفع مواد را آسان‌تر خواهد کرد.

مدت زمان ماندگاری مواد مخدر در ادرار

در انتها پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که به اعتیاد مبتلا هستید، برای انجام آزمایش و تست اعتیاد صادقانه رفتار کنید و به سراغ روش‌های ترک اعتیاد بروید. برای اینکار می‌توانید از مشاوره‌های روانشناسی هم بهره‌مند شوید.

آیا ماندگاری مواد مخدر در بدن، در آزمایش پیش از ازدواج بررسی میشود؟

بله، ماندگاری مواد مخدر از طریق تست اعتیاد و پیش از ازدواج انجام میشود، اما این تست اختیاری است و اگر میخواهید به اعتماد بیشتری دست پیدا کنید، میتوانید این تست را هم درخواست دهید.

آیا ماندگاری مواد مخدر در بارداری بیشتر است؟

به میزان زیادی توصیه میشود، افراد باردار از مصرف هرگونه ماده مخدری، پیش از بارداری و در دوران بارداری خودداری کنند. چرا که تاثیرات منفی بسیار زیادی روی جنین دارد.

ماندگاری مواد مخدر در خون چند روز است؟

مواد مخدر بسیار متفاوت اند و بسته به ماده ای که مصرف می‌کنید، ممکن است بین 12 ساعت تا بیش از چند روز در بدن باقی بماند. ماندگاری در افراد با سابقه بیماری ها، بیشتر هم خواهد شد.

ماندگاری ماریجوانا در خون، چقدر است؟

ماندگاری ماریجوانا که در میان جوانان بیشتر به گل مشهور است، بسته به میزان مصرف، سلامت فرد و تحرک فرد متفاوت است. اما به طور معمول بیش از یک هفته طول می‌کشد.

مجموعه آزمایش آنلاین پیشرو در خدمات رسانی در منزل ، شما عزیزان میتوانید خدمات آزمایش ژنتیک ، آزمایش hpv ، فیزیوتراپی در منزل ، تست اعتیاد در منزل ، ویزیت پزشک در منزل با آزمایش آنلاین تجربه کنید

 

77 دیدگاه ها

  1. محمود گفت:

    سلام‌ارادت‌مندم‌ یک بار مصرف قرص ب۲ چند روز در ادرار و چند روز در خون ماندگاری داره؟

    • سمانه نصیری گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      در آزمایش ادرار، مصرف قرص ب 2، تا سه روز قابل تشخیص است.

  2. دلارام گفت:

    سلام ممنون از خدماتتون ولی جوابم با تاخیر اماده شد

    • سمانه نصیری گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      از اعتمادی که به ما داشتید و ما رو برای انجام آزمایش انتخاب کردید، بسیار ممنونیم.
      از اینکه نتونستیم انتظار شما رو در جوابدهی براورده کنیم، بسیار متاسفیم. امیدواریم در سایر خدماتی که از ما دریافت می‌کنید، این موضوع رو به نحو احسند جبران کنیم. همیشه سلامت باشید.

  3. شهلا گفت:

    سلام خسته نباشید من مواد مخدر استفاده میکردم الان شوهرم میخاد منو ببره تست اعتیاد بدم سه روزه ترک کردم ایا برم تست بدم جوابش مثبت میشه . لطفا راه حلی هم بهم بگید که انجام بدم تست اعتیادم متفی بشه

    • mehraban گفت:

      با سلام
      بله احتمال مثبت شدن نتیجه آزمایش بالاست
      پیشنهاد میکنم همراه همسرتون از راهنمایی مشاور روانشناس کمک بگیرین و اقدام به ترک بفرمایید

  4. علی گفت:

    سلام ببخشید قلیون چقدر ماندگاری داره تو بدن؟

  5. مهیار ع گفت:

    سلام من حدود ده ساله تریلک و شیره تریاک استفاده میکنم کارمند هستم الان جهت تغییر وضیت پست ادا ه ام باید تست بدم باید چیکار کنم خو اهش میکنم راهنمایم کنید زودتر از بدنم تخلیه بشه کجا برم من غرب تهران هستم خواهش میکنم زودتر بهم کمک راهنمایی کنید تا گرفتار نشدم

    • mehraban گفت:

      با سلام و احترام
      این ماده در حدود ۳ تا ۴ روز در ادرار قابل شناسایی است.بهتر از از راهنمایی مشاورین روانشناس جهت ترک کمک بگیرید.

  6. اریا گفت:

    سلام. خوردن تریاک چند روز توی بدن میمونه؟ باید چند روز بگذره تا تست منفی بشه؟

  7. مرادیان گفت:

    با سلام و احترام
    مصرف یک ششم از قرص ب ۲ چند روز در ادرار موندگاره؟؟
    سپاسگزارم از تعهد و پیگیری بی دریغ شما در پاسخگویی و رفع استرس عزیزانی که سوال می کنن.

    • mehraban گفت:

      با سلام و احترام
      بسته به مقدار مصرف و فیزیولوژی متفاوت هر فرد ب2 به مدت 2 روز در خون، 6 روز در ادرار، 3 روز در بزاق و 90 روز در مو ها باقی می ماند.

  8. محسن گفت:

    سلام خسته نباشید:
    خواستم بدونم این روش های که بالا گفتین واقعا تاثیر دارع توی منفی کردن و منفی شدن تست ادرار؟ و اختلال تو PH ادرار میاره؟
    ممنون میشم جوابمو بدین🙏🏻

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      بله موارد ذکر شده مواردی هستند که تاثیر گذار خواهند بود البته این مساله بستگی به فیزیولوژی بد هر فرد متفاوت خواهد بود.

  9. میلاد گفت:

    سلام اگه یک هفته از مصرف تریاک گذشته باشه البته مقدار کم تو آزمایش ادرار مشخصه ؟؟

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      این ماده معمولا به طور متوسط حداکثر حدود ۳ روز پس از مصرف در آزمایش ادرار و خون قابل تشخیص است‌ که با توجه به فیزیولوژی بدن هر فرد متفاوت است.
      توصیه میشود با همکاران روانشناس ما مشاوره داشته باشید.

  10. Iman گفت:

    سلام من ۳ روز پیش شیشه مصرف کردم و امروز چهارمین روزه.
    میخوام تست اعتیاد بدم ..تا چن روز تو بدنم هست؟؟ امکان داره بعداز یک‌هفته هنوز از بدنم‌خادج نشده باشه؟؟چیکار کنم‌منفی سه

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      بسته به نوع ماده و فیزیولوژی متفاوت هر فرد مصرفی بین ۳ تا ۱۰ روز احتمال مثبت بودن آزمایش مطرح هست.لطفا جهت راهنمایی و مشاوره ترک با همکاران روانشناس ما مشاوره داشته باشید.

  11. صفدر گفت:

    سلام تریاک کشیدم الان ۱۰روزه نمی کشم لطفا راهنمایی کنین تا چند روز در خون من هست میخوام تست عدم اعتیاد از خون ازم بگیرن ممنون میشم راهنمایی بکنین

  12. نادر گفت:

    سلام تریاک کشیدم الان ۱۰روزه نمی کشم لطفا راهنمایی کنین تا چند روز در خون من هست میخوام تست عدم اعتیاد از خون ازم بگیرن ممنون میشم راهنمایی بکنین

  13. وحید گفت:

    با سلام،
    من حدود ۳ ماه است که فقط شربت متادون و روزانه حدود ۸ سی‌سی مصرف میکنم حالا
    میخواستم بپرسم که آیا در آزمایش ادراری که در مراکز تست سلامت جهت استخدام در شرکت‌ها گرفته میشود مصرف متادون هم نشان داده میشود؟
    با تشکر

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      بله مصرف متادون در آزمایشات اعتیاد قابل تشخیص است و به طور کلی با توجه به شرایط مختلف بین ۳ تا ۱۴ روز در ادرار قابل شناسایی است.

  14. محمدحسین گفت:

    سلام من ۲ ماهه روزی یه متادون ۵ میخورم الان ۲۴ ساعته نخوردم و میخوام فردا آزمایش بدم.چای و آب هم کلا زیاد میخوردم.برای طب کار استخدام میخوام آزمایش بدم خواستم بدونم جوابم مثبت میشه اگه بعد ۴۸ ساعت آزمایش بدم؟

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      بله مصرف متادون در آزمایشات اعتیاد قابل تشخیص است و به طور کلی با توجه به شرایط مختلف بین ۳ تا ۱۴ روز در ادرار قابل شناسایی است.

  15. علی گفت:

    کشیدن بنگ و الکلتا چند روز جواب تست منفی یا مثبت میشه

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      انواع مواد مخدر بسته به شرایط جسمانی و … بین ۳ تا ۱۴ روز در ادرار قابل شناسایی هستند اما برخی از انواع این مواد مثل ماری جوآنا حتی تا ۳۰ روز نیز قابل شناسایی از طریق ادرار خواهد بود.

  16. سجاد گفت:

    سلام خسته نباشید مصرف ترامادل چند روز در خون و ادار باقی میمونه من ۲ روز پیش نصفه انداختم

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      ترامادول بسته به مقدار و نحوه مصرف،فیزیولوژی بدن فرد و ‌…. تا حدود ۳ روز در ادرار قابل شناسایی است.

  17. محسن گفت:

    سلام.
    من سوفنتانیل مصرف کردم3روزبعدش ممکنه مثبت نشون بده؟

  18. مهرداد گفت:

    سلام من دیروز ساعت سه ظهر کدئین مصرف کردن
    فردا برم ازمایش مثبت نشون میده حدود ۳۹ ساعت بعد

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      کدئین حدود ۲۴ تا ۴۸ بسته به میزان و نحوه مصرف و فیزیولوژی بدن هر فرد ممکن است در ادرار ردیابی شود.

  19. رامین رضایی گفت:

    باسلام خسته نباشید که جواب گوی همه سوالات هستین.
    ببخشید من امروز چند دود شیشه گرفتم اعتیاد ندارم امسال کلا دوسه بار بافاصله زمانی چند ناه یه بار بود پنج روز دیگه هم میخوام ازمایش بدم برای شرکت ایا توی ازمایش نشون میده این مقدار باتشکر

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      ماده مصرفی شما بسته به میزان مصرف و شرایط فیزیولوژیک بدن شما تا حدود یک هفته بعد از آخرین مصرف در ادرار قابل شناسایی خواهد بود

  20. افشین گفت:

    سلام شش ماهه تریاک مصرف میکردم و واقعا پشیمانم اما در مقابل قرار ازدواج دارم لطفا بگین آیا احتمال داره بتونم ظرف چهار روز مواد رو از بدنم خارج کنم یا نه ک اگ نشه حداقل لغوش کنم آبروم نره

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      ماده تریاک بسته به میزان مصرف،سن،شرایط فیزیولوژیک بدن هر فرد تا حدود ۲ تا ۴ روز در آزمایش ادرار قابل تشخیص خواهد بود.

  21. پیام گفت:

    با سلام و عرض ادب‌ و سپاس از پاسخگویی شما
    جسارتا بنده دقیقا یک ماه دیگه آزمایش خون دارم جهت اعتیاد ،
    ۱۵ روزه پشت سر هم شیره خوردم خواستم بپرسم اگه الان قطع مصرف کنم تا یکماه دیگه داخل آزمایش خون قابل تشخیصه؟؟

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      تریاک و شیره بسته به میزان و مدت مصرف،فیزیولوژی بدن،سوخت و ساز و …‌ در حدود ۲ روز تا حداکثر یکهفته بعد از آخرین مصرف در خون و ادرار قابل تشخیص خواهد بود.

  22. علی گفت:

    سلام.من یکساله تریاک ترک کردم.اشتباه کردم ۵ روز پیش مصرف کردم.کارمندم و بعد از ۵ روز باید تست بدم.تست نواری گرفتم منفی بود ممکنه در آزمایشگاه تستم مثبت بشه؟
    ممنون میشم جواب بدین

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      به طور معمول ماده تریاک بسته به فیزیولوژی بدن هر فرد،سن،فعالیت بدنی و … تا حدود ۳ روز در آزمایش خون و ادرار قابل تشخیص خواهد بود

  23. اریا ایرانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من تقریبا ۶ ماهه ترامادول مصرف می‌کنم ۲۸ سالمه
    الان ۴ روزه نمیخورم توی این چنروز شیر و مایعات هم خوردم
    فردا میتونم برم تست ازدواج؟
    لطفاً راهنمایی کنید

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      به طور معمول ترامادول بسته به فیزیولوژی بدن هر فرد،سن،فعالیت بدنی و … تا حدود ۳ روز در آزمایش ادرار قابل تشخیص خواهد بود

  24. A&f گفت:

    باسلام خدمت شما
    بنده جمعه ترامادول استفاده کردم
    امروز سه شنبه مثبت شد
    امکان داره بیشتر در بدن بماند؟
    یا من اشتباه است استفاده کردم؟
    یک خط نشان داده،بعد یک ربع

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      ترامادول بسته به میزان مصرف،سن شما،میزان تحرک و … به طور متوسط حدود ۴ روز در ادرار قابل ردیابی است.

  25. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید.من ۴۰ روز پاک بودم.اما بعده ۴۰ روز کشیدم یکی دوبار.هرروز هم ورزش میکنم.میخاستم بدونم ایا الان از بدنم خارج شده؟ا

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام و احترام
      بسته به نوع ماده مصرفی،فیزیولوژی بدن شما،میزان تحرک،سن و …. به مدت حدودی ۳ تا ۱۴ روز مواد مخدر در ادرار قابل ردیابی خواهند بود.

  26. sara گفت:

    سلام
    من فقط سه شب پشت سر هم قرص آرام بخش سدالام یک میل خوردم و پس فردا آزمایش اعتیاد دارم
    ممکنه مثبت بشه؟

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام
      این دارو از دسته داروهای بنزودیازپین هست و متفاوت از اوپیوم هاست..برخی از کیت های آزمایشگاهی مصرف بنزودیازپین ها را هم بررسی میکنند.

  27. سامان گفت:

    سلام من چند وقته گل مصرف میکنم خواستم ببینم برای گواهینامه پایه دوم تست اعتیاد نشون میده بعد چند روز طول میکشه از خون و ادرار دفع بشه که برم ازمایش بدم .

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام
      مصرف ماده ذکر شده در صورتیکه که گهگاهی بوده باشد تا حدود ۲۰ روز در ادرار قابل شناساییست اما در مواردی که مصرف مزمن و طولانی مدت است تا ۶ هفته نیست احتمال شناسایی در ادرار وجود دارد

  28. حمید گفت:

    سلام دوستان
    مراقب باشین،تو تستای جدید،مصرف دو گرم تریاک به صورت کشیدنی،برای من که ۳۲ سالمه و چاقم نیستم،البته ۷ سال مصرف کننده بودم رو بعد ۸ روز مثبت کرد… ایشاالله خدا آبرو کسی رو نبره،مرسی

  29. سمیرا گفت:

    با سلام و عرض ادب
    بنده به دلیل مشکل بیش فعالی بزرگسالان تحت نطر دکتر ۴ سال ریتالین روزی یک چهارم
    و یک سال قرص ویاس ۳۰ روزی یک عدد میخورم.

    ۱.برای تست اعتیاد اداره دولتی باید چند روز قبل نخورم؟
    ۲.حتی با وجود مدارک پزشکی در صورت مثبت شدن امفتامین رد میشم؟

    امکان داره راهنمایی کامل بفرمایین
    ازتون ممنونم

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام
      مصرف ریتالین بیش از ۳ عدد در روز تا حدود ۲۵ درصد ممکن است سبب مثبت کاذب شدن آزمایش مربوط به مت آمفتامین شود اما در رابطه با سوال شما موارد مطرح شده بیشتر جنبه حقوقی دارند و بهتر است از مسوول مربوطه در سازمان مورد نظر راهنمایی بخواهید که در صورت لزوم گواهی مورد نیاز از پزشک معالج را ارایه دهید.

  30. سهیل گفت:

    سلام خسته نباشید
    تکلیف مارو مشخص کنین
    بلخره ب2 چند روز در ادرار میمونه؟
    یکی میگه س تا 4 روز یکی میگه تا 6 روز یکی میگه 14 روز
    من 30 سالمه تازه شروع کردم به ترک ب2 شبا هم ورزش سنگین میکنم
    با این شرایط چندروز در بدن من میمونه؟؟
    لطفا زود جواب بدین که هفته آینده تست دارم

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام
      مصرف قرص ب ۲ حداکثر ۱۰ تا ۱۵ روز در ادرار و تست های مخصوص شناسایی این ماده قوبل ردیابی است.البته لازم به ذکر است این اعداد کاملا تخمینی است و بر اساس مقدار مصرف،وضعیت فیزیولوژیک فرد و متابولیسم از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

  31. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر من مصرف اوپیوم داشتم از کلینیک تهیه میکردم الان دو هفته میشه که دیگه مصرف نمیکنم ولی به جای اون قرص بی۲ استفاده میکنم بعد دو هفته هنوز آزمایشم مثبت میشه راهنمایی کنید لطفاً

    • فاطمه مهربان گفت:

      با سلام
      نوع دارویی که از کلینیک تهیه میکردید مشخص نکردید اما اگر منظور شما متادون بوده تا حدود ۱۰ روز قابل شناسایی در ادرار خواهد بود.همچنین مصرف ب ۲ در تست های ویژه ی این ماده میتواند تا حدود ۱۵ روز بعد از آخرین مصرف شناسایی شود.

  32. رضا گفت:

    سلام .مصرف ناس (نسوار) توی ازمایش خون و ادرار قابل تشخیصه ؟ بعضیا میگن نه یعضیا میگن اره …..اگه اره و قابل تشخیصه تا چند روز توی خون و ادرار مشخصه ؟ .ممنون میشم پاسخگو باشین .

  33. امیر گفت:

    ایشون داره میگه اپیوم یعنی شربت تریاک چه دکتری هستید ک نمیدونید اپیوم چی هست متادون چه ربطی ب اپیوم داره عزیز

  34. محسن گفت:

    سلام هرویین مصرف کردم 2روز پشت سرهم چن روز تو خون و ادرار میمونه!!؟؟ لطفا جوابه منو هم بدید ممنون میشم

  35. حسینی گفت:

    سلام خسته نباشی بند روزی ۴ قاشق آب سوخت تریاک مصرف می کنم ۵۲سالم وزن بدنم ۶۳کیلو خواهش می کنم چندروز از بدن خارج می شود برای ازمایش خون وادرار سپاسگزارم

  36. پوریا گفت:

    با سلام و احترام ، در آزمایشگاه قلهک تهران ، بعد از ۳۹ روز قطع مصرف متادون به صورت یکباره ( یابویی) ، آزمایش ادرار و خون بنده مثبت اعلام شد ، میخواستم در مورد این ماده صنعتی جدا از هرگونه منافع شخصی ، اطلاعات بیشتری کسب کنم . از زحمات شما سپاس گذارم .

  37. ایموجی گفت:

    سلام وقت به خیر ،خواستم ببینم آمپول پتدین با دوز بیست و پنج میلی گرم تا چند ساعت است اعتیاد رو مثبت نشون میده باتشکر از شما

  38. زهرا گفت:

    همسرم حدود ده سال تریاک میخورده الان بعد ۱۵ روز از ترکش جوابش مثبت شد چرا الکی میگید دو تا ده روز!!!!!!

  39. پوریا گفت:

    شش سال مصرف متادون داشتم ، پنجاه سی سی صبح ، چهل سی سی هم عصر ، تا ۳۹ روز از ادرار بنده بیرون نرفت ، تو رو خدا با این داروی متادون خودتون رو از چاله به چاه نندازین ، قدرتم ، جوانیم ، احساسم ، همه نابود شد و رفت ، این دارو توسط همین دولت از سوپر مارکت ها گرفته تا کیلیک ها داره به دست جوانان ما میرسه و ترک کردنش کار هر کسی نیست ، مراقب خودتون باشین لطفا

  40. بردیا گفت:

    سلام خسته نباشید من بیست روزه ک پاکم و لب به هیچ موادی نزدم برای استخدام ازمایش دارم ایا مثبت میشم؟ قبل این بیشت روز ترامادول و بونزای مصرف داشتم خیلی برام مهمه ممنون میشم جواب بدید

  41. کوروش ز گفت:

    باسلام
    بنده دیشب برای اولین بار تو عمرم حشیش کشیدم تو دو نخ سیگار بارکرده بودند. من تا ب قبلش هرگز نکشیده بودم
    میخوام بدونم تا چند روز دیگه تو ادرار من هست
    چون میخان ازطرف شرکت آزمایش کامل اعتیاد (ادرار) بگیرند
    خواهش میکنم پاسخم بدید چون خیلی خیلی واسم مهمه
    غلطی کردم کشیدم.

  42. فربد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من بعد از ۲ سال برای اولین بار ماریجوانا یا گل کشیدم
    خواستم ببینم به نظرتون تا چند روز تو بدنم میمونه؟

  43. بتوچه گفت:

    بالا نوشتین ک مصرف شیشه بین ۳ تا ۴ روز در ادرا باقی میماند ولی در جواب های سوالاها میگید تا ۱۰ روز در ادرار باقی میمونه.
    آخه تویی ک هیچی حالیت نیست و داری برای این مردم ک تو منگنه هستن چرت و پرت میگی بیخود میکنی بیجا میکنی جواب کصشعر میگی به این مردم.
    خیلی گراز تشریف داری

  44. Hasan گفت:

    سلام من باید واسه گواهینامه پایه دوم آزمایش اعتیاد بدم و به مقدار کمی مصرف تریاک شبانه دارم که البته زیاد نیس بعد از چند روز اگر آزمایش بدم جواب منفی میشه (یعنی جواب این باشه که معتاد نباشم)

  45. یه بابایی گفت:

    درود وقت بخیر
    مخدری ک من مصرف میکنم به اسم اودی تغریبا ترکیبی از شیشه آمفتامین و مقدار کمی هرویین که کشیدنی نیست پودره و از طریق بینی استعمال میشه
    میخواستم بدونم چند روز ماندگاری داره و تست مثبت میشه
    با تشکر فراوون از پاسخگوییتون✨

  46. مصطفی گفت:

    با درود و خسته نباشید.
    آیا قرص داپوکستین برای آزمایش عدم اعتیاد (برای استخدامی ارگانهای دولتی و نظامی) مشکلی ایجاد می‌کند؟

  47. امیر شاه گفت:

    سلام
    قرص تاخیری یا ترامادون چند روز در بدن میماند

  48. حامد گفت:

    سلام مصرف ب۲ در ازمایش ازدواج قابل رویت هست؟

  49. امیر گفت:

    سلام وقت بخیر. من مدت زمان طولانی گل مصرف میکردم که البته از ابتدای امسال مصرفشو به هر 3 هفته یکبار و خیلیم ناچیز رسوندم. میخوام بدونم برای آزمایش اعتیاد قیل از ازدواج مشخص میش یا نه؟

  50. سينا گفت:

    سلام
    مصرف يك گرم ترياك كه ٦ روز از آخرين مصرف گذشته باشه تو آزمايش منفي ميشه يا مثبت؟

  51. پیمان گفت:

    سلام مصرف یک بار شیره تریاک تا چند روز در ادرار میماند و روش بیرون رفتن آن از ادرار چیست ؟

  52. محمد گفت:

    سلام من هرزگاهی تریاک مصرف میکنم الان یهفتس نکشیدم میخام تست اعتیاد بدم برا ازدواج ایا مثبت نشون میده؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *