تزریقات در منزل شبانه روزی + هزینه

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 06 / 04 / 1401

تزریقات در منزل شبانه روزی با چه هزینه ای انجام می شود و چه مزایایی نسبت به تزریق در درمانگاه ها و کلینیک ها دارد؟ مدت هاست خدمات در منزل پزشکی بسیاری از نگرانی های افرادی که نیاز به تزریقات دوره ای یا روزانه دارند، برطرف شده است. چرا که برای یک تزریق ساده افراد باید از نوبت گیری تا دریافت رسید و منتظر ماندن در کلینیک ها و درمانگاه ها را تجربه کنند. حال آنکه انجام این مراحل برای تزریق به یک کودک یا سالمند و مخصوصا افراد با نیازهای ویژه، دشواری های بیشتری به همراه دارد.

تزریقات در منزل شبانه روزی یکی از خدمات پزشکی است که توسط آزمایش آنلاین ارائه شده و با بهترین کیفیت و توسط افراد مجرب انجام می شود. در این صفحه درباره این هزینه و فواید تزریق در محل توضیح می دهیم تا در صورت نیاز بتوانید با اطمینان خاطر از این خدمات در منزل خود بهره مند شوید.

فواید تزریقات در منزل شبانه روزی

طبیعی است هر نوع خدماتی که در محل ارائه می شود سهولت بیشتری برای استفاده کننده دارد. اما با این حال بسیاری از افراد می پرسند مزایا و فواید تزریقات در منزل شبانه روزی چه مزیتی نسبت به رفتن به کلینیک ها و مراکز درمانی دارد؟ در ادامه به مهم ترین موارد آن اشاره می کنیم.

راحتی بیمار

در صورتی که فرد نیازمند تزریق یک بیمار است و آمپول یا سرم از نوع درمانی است، قطعا مراجعه به درمانگاه برای بیمار کار راحتی نبوده و مشکلاتی به همراه خواهد داشت. مراجعه پرستار به منزل جهت تزریق آمپول و سرم این مشقت را از بین برده و شرایط راحتی و آسودگی بیمار را فراهم می کند.

کاهش هزینه رفت و آمد

معمولا امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی جهت جابجایی و مراجعه بیمار به مراکز درمانی وجود ندارد و برای تسریع در بهبود حال ایشان از تاکسی های اینترنتی یا تلفنی استفاده می شود. همانطور که می دانید برای این کار باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

عدم انتظار

منتظر ماندن برای هیچ شخصی خوشایند نیست، حال آنکه فرد دچار بیماری نیز باشد. در شرایط بیماری و ناخوش بودن حال فرد، انتظار بیش از پیش سخت شده و ممکن است تا رسیدن نوبت، حال بیمار بدتر شود.

به ویژه اگر بیمار، یک کودک، سالمند و یا فردی با نیازهای ویژه باشد، به دلیل کم بودن آستانه تحمل، ضعیف بودن و… مشکلات بیشتری برای همراه ایجاد خواهد شد.

بنابراین برای حل این مشکل می توانید از خدمات تزریق در منزل شبانه روزی در تهران یا شهرهای دیگر استفاده کنید و این زمان انتظار را از بین ببرید.

کاهش استرس کودک

کودکان معمولا از تزریق آمپول و سرم استرس دارند و زمانی که به مراکز درمانی مراجعه می کنید با دیدن پزشکان، پرستاران، سایر بیماران و به طور کلی شلوغی اطراف دچار واهمه و استرس بیشتری می شوند. اما محیط خانه برای آن ها امن بوده و آرامش بیشتری خواهند داشت. کاهش استرس و افزایش سطح آرامش علاوه بر اینکه ترس کودک از آمپول را کم می کند، باعث بهبود سریع تر حال او خواهد شد.

بدون نیاز به نوبت بگیری و امور پرداخت

دریافت نوبت، ایستادن در صف پرداخت و… همگی زمان زیادی صرف می کند و همراه بیمار خسته و آزرده خواهد شد. حتی ممکن است بیمار همراهی نداشته باشد و به تنهایی در حالی که حال مساعدی ندارد، باید تمام این کارها را انجام دهد. در مقابل با استفاده از خدمات در منزل پزشکی آزمایش آنلاین، می توانید تنها با مراجعه به سایت یا برقراری تماس تلفنی درخواست اعزام یک پرستار جهت تزریق داشته باشید.

هزینه تزریقات در منزل شبانه روزی

هزینه تزریقات در منزل با توجه به موارد زیادی تعیین می شود و به صورت ثابت نیست. مهم ترین این موارد به شرح زیر می باشد:

  • نوع تزریق ( آمپول یا سرم)
  • تعداد آمپول یا سرم
  • مسافت

توجه کنید که هزینه دریافتی توسط مرکز تزریقات در منزل تنها هزینه تزریق بوده و تهیه آمپول، سرم و… به عهده بیمار می باشد.

تزریقات در منزل توسط آزمایش آنلاین با بهترین قیمت برای افرادی مناسب است که می خواهند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

چگونگی اعتماد به تزریقات در منزل

اما با وجود تمام این دشواری ها، به دلیل عدم اعتماد و ایمن نبودن، ممکن است افراد مراجعه حضوری و تمام مشکلات آن را به استفاده از تزریقات در منزل شبانه روزی ترجیح دهند. اما با رعایت چند نکته که در ادامه بیان می کنیم می توانید با خیالی آسوده تزریقات در منزل در شرق تهران، غرب تهران، جنوب و شمال تهران و یا هر شهر دیگری در ایران به آزمایش آنلاین بسپارید.

  • از خدمات مراکز معتبری که دارای مجور وزارت بهداشت هستند استفاده کنید.
  • از پرستار و یا هرفردی که خود را به عنوان فرستاده مرکز معرفی می کند، درخواست کارت و مدرکی معتبر داشته باشید.
  • از مرکزی که خدمات دریافت می کنید، اطلاعات فردی و زمان دقیق مراجعه پرستار را جویا شوید.
  • از پرداخت هزینه اضافی به پرستار بدون هماهنگی با مرکز خودداری کنید.

 

مرکز آزمایش آنلاین خدمات مختلفی را در محل ارائه می دهد، این خدمات شامل تزریق انواع واکسن در منزل، ویزیت پزشک در منزل، تست اعتیاد و… می باشد که برای استفاده از آن ها کافی است از طریق سایت و یا به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید.

این مرکز دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و تمامی پرسنل در حوزه خود متخصص، مجرب و ماهر می باشند. شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و اضطراب، با خیالی راحت از ایمن بودن این مجموعه تقاضای اعزام پرستار جهت تزریقات در منزل شبانه روزی در اصفهان و هر استان و شهر دیگری را داشته باشید.

شما کدام روش را انتخاب می کنید، تزریقات در منزل و یا مراجعه به مراکز درمانی؟ به نظرتان کدام یک از این روش ها برای بیمار بهتر است؟ آیا فردی در خانواده شما وجود دارد که استفاده از خدمات در محل را برای او به مراجعه حضوری ترجیح دهید؟ سوالات و نظرات خود را در قسمت دیدگاه ها در انتهای همین صفحه بیان نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *