Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
گپ و گفت گوی محمد مجددی و شقایق خلیلی در جشن یکسالگی آزمایش آنلاین با هفته نامه شنبه - آزمایش آنلاین
گپ و گفت گوی محمد مجددی و شقایق خلیلی در جشن یکسالگی آزمایش آنلاین با هفته نامه شنبه

گپ و گفت گوی محمد مجددی و شقایق خلیلی در جشن یکسالگی آزمایش آنلاین با هفته نامه شنبه

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 19 / 11 / 1396

گپ و گفت گوی محمد مجددی و شقایق خلیلی در جشن یکسالگی آزمایش آنلاین با هفته نامه شنبه

باقری مدیر بخش علمی: یک سالی است که استارت آپ آزمایش آنلاین شروع به کار کرده است و 10 دی ماه 1396 جشن یک سالگی خود را پشت سر گذاشت. در این یک سال چه روزهایی گذشت و برای آزمایش آنلاین خاطره انگیز شد. در این یک سال با بسیاری از اهالی رسانه گفت و گوهایی صورت دادیم و بسیاری از خبرها انعکاس یافت. مصاحبه با خبرگزاری فارس، تسنیم، آنا و سایت های خبری مانند الف، بادیجی و غیره. حضور موفق آزمایش آنلاین در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال و انجام مصاحبه های تصویری با رسانه ملی و شبکه آپارات در مدت برگزاری نمایشگاه، آزمایش آنلاین را بیشتر و عمومی تر در میان مردم شناساند. امید داریم که روند تازه شروع شده ما به همین منوال و با تلاش بیشتر به پیش رود.

در جشن یک سالگی آزمایش آنلاین، خانم فریدا گودرزی از هفته نامه شنبه (اولین هفته نامه اختصاصی استارتاپ ها) گزارشی از سایت آزمایش آنلاین تهیه نموده است که در تاریخ 16 دیماه منتشر شده است. در ذیل به بیان بخش هایی از این گزارش می پردازیم.

 

گزارش فوق با مقدمه ای از مشکلات نوبت گیری حضوری شروع می شود:

ازدحام مراکز درمانی و آزمایشگاهی، همیشه یک معضل برای بیماران و مراجعه کنندگان بوده است. انتظار در صف های نوبت دهی و ساعت ها انتظار برای انجام آزمایش و گرفتن نتیجه آزمایش، برای مراجعه کنندگان و به خصوص بیماران، سخت و طاقت فرسا است. با رشد و گسترش اینترنت و زمینه خدمات دهی بر بستر اینترنت، برخی خدمات عمومی به کمک استارتاپ ها، بر این بستر فراهم شده اند.

سایت آزمایش آنلاین در مدت یک سال از زمان شروع به کار (10 دی ماه 1395 شروع به کار کرده است) تا اکنون (10 دی ماه 1396) یک سال می گذرد، توانسته است استارتاپ موفق خود را بخوبی نشان دهد. موسسان این استارتاپ خانم شقایق خلیلی و آقای محمد مجددی هستند که به ترتیب دکترای کارآفرینی و ارشد هوش مصنوعی از دانشگاه امیرکبیر را دارند. بعد از چند استارتاپ دیگر آقای مجددی، ایشان ایده جدید خود را (آزمایش آنلاین) با خانم خلیلی درمیان گذاشته و بعد از مراحل و فرایند کاری، تصمیم و ایده خودشان را عملی می کنند.

 

شروع به کار آزمایش آنلاین و داستان اولین متقاضی آزمایش آنلاین:

آزمایش آنلاین در 10 دیماه 1395 شروع به کار نمود. جالب است که اولین متقاضی آزمایش آنلاین، بعد از درخواست خود، از طرف تیم آزمایش آنلاین با وی تماس حاصل نموده و پس از عذرخواهی و دلجویی، به وی گفته می شود که هنوز پلتفرم آزمایش آنلاین تکمیل نشده است.

هنگامی که پلتفرم کامل شد، از فروردین 1396، تعداد کاربران افزایش خوبی یافت.

 آزمایش آنلاین

آزمایش آنلاین چه کاری می کند و چه خدماتی ارائه می دهد؟

پلتفرم ارائه شده در آزمایش آنلاین به گونه ای تعریف شده است که افراد با مراجعه به اپلیکیشن، وب سایت و ربات تلگرام آزمایش آنلاین، درخواست آزمایش را بصورت آنلاین ثبت می کنند. بعد از تعیین ساعت، روز و مکان آزمایش، همکاران آزمایش آنلاین در همان زمان و مکان تعیین شده، به محل مراجعه می کنند. در محل انجام آزمایش صورت می گیرد و نتیجه آزمایش توسط یکی از این ابزارها مانند پیامک، اپلیکیشن و سایت، به فرد اعلام می کنند.

 

پرستاران از سمت آزمایشگاهی که کاربر انتخاب نموده است، ارسال می شوند؟

در جواب این سوال باید گفت خیر، آزمایش آنلاین خود یک تیم پرستاری بالینی دارد که تمامی مجوزهای لازم را برای ارائه خدمات در مکان های دیگر را کسب نموده اند.

 

چگونه نسخه بیمار تایید و اعتبارسنجی می شود؟

بعد از درخواست کاربر مبنی بر انجام آزمایش در خانه یا در محل، تصویر نسخه وی را دریافت نموده و با توجه به نسخه، برخی توصیه های لازم از جمله ناشتا بودن قبل از آزمایش و غیره، به کاربر ارائه می شود. هزینه آزمایش نیز با ارجاع تصویر مربوطه به آزمایشگاه مورد انتخاب کاربر، معلوم می شود و به کاربر اعلام می گردد. تمامی این مراحل در کمتر از یک ساعت صورت می گیرد و تمامی پیگیری ها توسط همکاران آزمایش آنلاین انجام می شود.

 

نحوه درآمدزایی آزمایش آنلاین به چه صورت است؟

خدمات آزمایش آنلاین هیچ هزینه اضافی برای کاربر در بر ندارد و درآمد آزمایش آنلاین از طریق تعامل با آزمایشگاه ها است. با شروع تبلیغات، امید است که تا سال آینده به مرحله سوددهی برسیم. هدف این است که تمامی ایران و همه شهرها را تحت پوشش قرار دهیم.

 

چالش های پیش روی راه اندازی استارتاپ آزمایش آنلاین؟

ارائه این نوع خدمات شروع کننده در قبل نداشته است و فرآیند بسیاری از موارد از جمله فرهنگ سازی، تبلیغات، دریافت بسیاری از مجوزها، از قبل تعریف نشده بود. دست و پنجه گرم کردن با چنین فرآیندهای نا تعریف، کار دشواری است که همه این مراحل پشت سر گذاشته شده است.

 

اقبال عمومی چطور بوده است؟

آزمایش آنلاین به صورت ماهانه با کاربران و بیماران در ارتباط است و نظرات آن ها را جویا می شود. اکنون هنوز آزمایش آنلاین به فضای تبلیغات ورود نکرده است و تاکنون تبلیغات به صورت دهان به دهان توسط مشتریان صورت گرفته است.

اکنون هر ماه 300 درخواست آزمایش داریم که تا اکنون حدود 3000 درخواست را پاسخگویی نموده ایم.

 

موضع گیری آزمایشگاه ها به چه صورت بوده است؟

حدود 100 آزمایشگاه در سطح تهران با ما طرف قرارداد هستند. این پلتفرم مانع شلوغی اول صبح مراکز آزمایشگاهی می شود و مراجعات حضوری را کاهش می دهد. در عین حال آزمایشگاه ها با مشکلات کمتری نمونه ها را دریافت می کنند و در عین حال مشتری مراکز کم نمی شود.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

 

در زیر یکسری از عکس های جشن یک سالگی استارتاپ آزمایش آنلاین را مشاهده نمایید

جشن یکسالگی آزمایش آنلاین1

جشن یکسالگی آزمایش آنلاین2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *