سمعک زیمنس مدل Cellion

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 04 / 08 / 1401

معرفی سمعک زیمنس مدل Cellion | ویژگی‌ها و مزایا

قصد داریم یکی از پیشرفته‌ترین سمعک‌های هوشمند شرکت زیمنس را به شما معرفی کنیم. سمعکی با طراحی زیبا و بی‌نظیر، پر قدرت و دارای باتری لیتیوم- یونی که تنها با یک بار شارژ کردن به مدت دو روز قابل استفاده است. بنابراین بدون نگرانی از تمام شدن شارژ باتری سمعک می‌توانید در طول روز به فعالیت اجتماعی خود ادامه دهید و از شنیدن صداهای اطراف خود لذت ببرید. با استفاده از سمعک زیمنس مدل Cellion دیگر نیازی تعدادی باتری با خود حمل کنید و هر لحظه نگران تمام شدن باتری سمعکتان باشید.

طراحی منحصر به فرد و مدرن سمعک زیمنس مدل Cellion موجب شده است که این سمعک یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سمعک‌های زیمنس محسوب شود. در بدنه این سمعک قابل شارژ از محلی برای نصب شارژر وجود ندارد و تنها با قرار دادن سمعک در داخل کیس شارژر باتری لیتیوم- یونی سمعک شارژ می‌شود. با استفاده از این سمعک مشکل تعویض باتری و خرید باتری سمعک رفع خواهد شد. هنگامی که سمعک را در داخل شارژر قرار می‌دهید باتری آن به صورت خودکار شروع به شارژ شدن می‌کند و بار برداشتن سمعک از داخل محفظه شارژ سمعک روشن می‌شود و آماده استفاده است. اگر سمعک به طور کامل شارژ شود به مدت دو روز بدون وقفه کار می‌کند.

معمولا افراد کم شنوا در مکان‌های شلوغ مانند محل کار، اداره، فروشگاه و … برای اینکه بتوانند بر روی صداهای مورد نظرشان تمرکز کنند باید انرژی زیادی را صرف نمایند. این مساله در پایان روز فرد را خسته و عصبی خواهد کرد. تلاش برای شنیدن کاری دشوار و خسته کننده خواهد بود. اما این مشکل در سمعک زیمنس مدل Cellion حل شده است. البته بسیاری از سمعک‌های زیمنس مانند سمعک زیمنس مدل Ace به دلیل وجود میکروفون جهت دار فرد کم شنوا می‌تواند تنها بر روی گفتار مخاطب خود تمرکز کند. در سمعک زیمنس مدل Cellion نیز عملکرد برنامه Speech Master پیشرفته‌تر می‌باشد و سمعک با بررسی صداهای دریافتی، صداهای ناخواسته و مزاحم اطراف را در پس زمینه اجرا می‌کند و تمرکز و توجه را بر روی صدایی قرار می‌دهد که شما در فاصله نزدیکی با او قرار دارید. صداهای اطراف و غیر ضروری به میزان بسیار زیادی کاهش می‌یابد و شما می‌توانید تنها بر روی گفتار خود تمرکز نموده و حواس خود را جمع گفتگویتان کنید. بدین ترتیب در هر شرایطی می‌توانید صدا را با بهترین کیفیت و بدون نویز بشنوید.

ویژگی‌های سمعک زیمنس مدل Cellion

سمعک زیمنس مدل Cellion در سه سطح تکنولوژی 3PX، 5PX و 7PX موجود است و بدون نیاز به عوض کردن باتری سمعک و تنها با 3 ساعت شارژ کردن به مدت 24 ساعت کار می‌کند. این سمعک که از نوع سمعک‌های پشت گوشی مدل Ric است با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی موجود در جهان ساخته شده است و رسیور آن نیز در داخل گوش قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های سمعک زیمنس مدل Cellion می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سمعک Cellion از نظر تکنولوژی ساخت شبیه به مدل سمعک زیمنس Pure است و هر دو سمعک بر پایه ساختار Primax طراحی و تولید شده‌اند، تنها تفاوت این دو سمعک شارژی بودن سمعک زیمنس Cellion است. سمعک Cellion با 3 ساعت شارژ شدن به مدت 24 ساعت به صورت نامحدود قابل استفاده است. اگر فرصت کمی برای شارژ کردن سمعک داشته باشید تنها با نیم ساعت شارژ کردن می‌توانید به مدت بیشتر از 7 ساعت از سمعک استفاده کنید.
  • از دیگر ویژگی‌های سمعک زیمنس مدل Cellion مجهز بودن به برنامه Speech است و با تمرکز نمودن بر روی صداهای مورد نظر به فرد کم شنوا کمک می‌کند تا درک بهتری از صداهای مورد نیاز خود داشته باشد. در مجالس مهمانی، در محیط اداری، در فروشگاه و اماکن شلوغ صداهای اطراف ممکن است موجب ایجاد صداهای ناهنجار در گوش فرد کم شنوا شود، اما با فعال شدن برنامه Speech صداهای مزاحم و ناهنجار موجود در محیط کمتر به گوش می‌رسند و تنها صداهایی که در نزدیکی فرد وجود دارند مانند گفتار یک فرد همراه و یک مخاطب به گوش می‌رسد.
  • یکی از مهمترین ویژگی‌های سمعک قابل شارژ Cellion وجود باتری لیتیوم- یونی است که بدون نیاز به هیچ نوع اتصال و تنها با قرار گرفتن در داخل محفظه شارژر قابل شارژ خواهد بود. بر روی محفظه شارژر یک نمایشگر LED وجود دارد که میزان شارژ هر دو گوشی سمعک را نشان می‌دهد. هنگامی که سمعک‌ها را در داخل محفظه شارژر قرار می‌دهید دستگاه به صورت خودکار رطوبت داخل سمعک را خشک می‌کند. با خشک شدن رطوبت سمعک که به دلیل تعریق ممکن است ایجاد شده باشد، عمر سمعک بالاتر خواهد رفت.
  • سمعک زیمنس مدل Cellion قابلیت درمان وزوز گوش فرد کم شنوا را دارد. شنوایی سنج سمعک را بر اساس میزان وزوز گوش فرد تنظیم می‌کند و سمعک با پخش صداهای مناسب به مرور زمان موجب می‌شود تا مشکل وزوز گوش به طور کامل درمان شود.
  • ویژگی Sound Smoothing کمک می‌کند تا صداهای ناگهانی موجود در محیط اطراف مانند صدای بوق ماشین، یا صدای کیبورد و … کمتر به گوش برسند.
  • برنامه‌های مخصوصی برای گوش دادن به موسیقی نیز در این مدل سمعک وجود دارد و با فعال کردن گزینه مربوطه می‌توان از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود چه به صورت زنده و چه به صورت پخش از لوازم صوتی لذت برد.
  • با استفاده از تکنولوژی موجود بر روی سمعک به نام Data Logging تنظیمات مورد نظر بر روی سمعک قابل ذخیره است و می‌توان با قرار گرفتن در هر محیط سمعک را بر روی حالت مناسب همان محیط قرار داد. به عنوان مثال فرد می‌تواند برای محیط کار، مسیر برگشت، مهمانی و منزل حالت‌های شنیداری مختلفی را تنظیم کند و بر روی سمعک ذخیره نماید. در زمان حضور در هر محیط تنها کافی است حالت مناسب انتخاب شود.
  • سمعک زیمنس مدل Cellion برای افرادی که تنها از یک گوش شنوایی دارند نیز گزینه‌ای دارد که کمک می‌کند تا متوجه منبع صوت شوند.
  • با استفاده از اتصال بی سیم یا وایرلس می‌توان سمعک را به لوازم صوتی مانند تلویزیون و رادیو و رایانه و هر وسیله دیگری که مجهز به بلوتوث است متصل نمود.
  • پوسته سمعک از جنس نانو است و مطابق با استاندارد IP67 ساخته شده است و در برابر رطوبت و گرد و غبار از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • بر روی سمعک دکمه‌ای جهت تنظیم صدای سمعک و سایر تنظیمات آن وجود دارد که به راحتی در دسترس است.
  • سمعک زیمنس مدل Cellion در 11 رنگ متنوع موجود است و هر فرد می‌تواند با توجه به رنگ پوست خود یا سلیقه شخصی، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند.

مزایای خرید سمعک زیمنس مدل Cellion

سمعک Cellion از نوع سمعک‌های پشت گوشی Ric است و رسیور این سمعک در داخل مجرای گوش قرار می‌گیرد و صدا کاملا واضح و شفاف به گوش می‌رسد. سمعک زیمنس مدل Cellion از طراحی ظریف و زیبایی برخوردار است و هنگامی که در پشت گوش قرار می‌گیرد به راحتی قابل مشاهده نیست. از مهمترین مزایای سمعک زیمنس مدل Cellion می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سمعک Cellion دارای چندین مولد مخصوص است و برای افراد مختلف با مجرای گوش متفاوت قابل استفاده است. این مولد‌ها به صورتی طراحی شده است که به طور کامل در داخل مجرای گوش قرار گرفته و ثابت می‌ماند.
  • باتری لیتیوم- یونی این سمعک قابلیت نگهداری 24 ساعت شارژ را دارد و در صورتی که فرد عجله داشته باشد در زمانی کوتاه شارژ شده و تا 6 ساعت قابل استفاده است.
  • محفظه شارژر سمعک زیمنس مدل Cellion با استفاده از کابل USB به لپ تاپ و آداپتورهای شارژر گوشی همراه متصل شده و شارژ می‌شود.
  • محفظه شارژر سمعک زیمنس Cellion نسبت به سایر سمعک‌های قابل شارژ 60 درصد انرژی بیشتری ذخیره می‌کند.

نحوه نگهداری از سمعک زیمنس Cellion

یکی از مهمترین دلایل طولانی بودن عمر لوازم الکترونیکی و دیجیتال استفاده صحیح از آن و رعایت نکات مراقبتی از وسیله است. سمعک یک وسیله بسیار ظریف و حساس است و اگر به خوبی نگهداری و مراقبت نشود عمر کمی خواهد داشت و صدا به کیفیت گذشته به گوش نخواهد رسید. سمعک یک وسیله گران قیمت است و برای نگهداری از آن نکات زیر باید رعایت شود:

  • سمعک را به آرامی از گوش خارج کنید؛
  • در زمان قرار دادن سمعک در گوش و خارج کردن آن دستهایتان را خوب تمیز کنید؛
  • سمعک را با مایع تمیز کننده مخصوص آن به طور مرتب و روزانه تمیز کنید؛
  • در زمان استراحت و خواب سمعک را خاموش کنید؛
  • در استخر، سونا و جکوزی و هنگامی که از سشوار و اسپری مو استفاده می‌کنید، سمعک را از گوش خود خارج کنید.

قیمت سمعک زیمنس مدل Cellion

سمعک‌های قابل شارژ در مقایسه با سمعک‌های باتری خور کاربرد راحت‌تری دارند و برای سالمندان و کودکان که نمی‌توانند باتری سمعک را به تنهایی عوض کنند بهترین گزینه محسوب می‌شود. امروزه سمعک‌های شارژی بسیاری مانند سمعک برنافن با تکنولوژی بروز دنیا توسط شرکت‌های گوناگون تولید شده است و عملکرد بسیار نیز داشته‌اند. سمعک زیمنس مدل Cellion نیز در دسته بهترین سمعک‌های قابل شارژ در جهان قرار دارد و قیمت آن با توجه به تکنولوژی موجود در سمعک متغیر می‌باشد. سمعک‌های زیمنس مدل Cellion از نظر کیفیت و فناوری در رتبه بالایی قرار دارد و در چند رنگ متنوع در بازار موجود است. برای تهیه سمعک اصل و با کیفیت می‌توانید با کارشناسان واحد فروش آزمایش آنلاین در تماس باشید و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سمعک زیبا و با دوام، از قیمت و نحوه ثبت سفارش نیز مطلع گردید. برای خرید انواع سمعک داخل گوش و سمعک نامرئی نیز می‌توانید به سایت مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *