سمعک زیمنس مدل Ace

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 04 / 08 / 1401

معرفی سمعک زیمنس مدل Ace | ویژگی‌ها

سمعک زیمنس مدل Ace یکی از کوچکترین سمعک‌های پشت گوشی از نوع Ric است که رسیور آن در داخل مجرای گوش قرار می‌گیرد و اندازه آن به قدری است که در شت گوش مخفی می‌شود. این سمعک نسبت به اندازه کوچکی که دارد بسیار قدرتمند است و شنوایی فرد ناشنوا را در حد عالی بهبود می‌بخشد. سمعک زیمنس مدل Ace به دلیل ظرافت و اندازه کوچک به عنوان سمعک پشت گوشی نامرئی نیز شناخته می‌شود و فرد احساس نمی‌کند که چیزی در پشت گوش او قرار دارد.

سمعک زیمنس مدل Ace با استفاده از باتری سمعک زیمنس شماره 10 کار می‌کند. بر روی این سمعک یک عدد دکمه برای تنظیم آن وجود دارد و برنامه مخصوصی برای کاهش وزوز گوش نیز دارد که با استفاده از فشردن دکمه فعال می‌شود و با اتصال به گوشی همراه نیز می‌توان تنظیمات آن را تغییر داد. تنها کافی است برنامه مورد نیاز را بر روی سمعک نصب کنید تا بتوانید صدای سمعک و سایر امکانات آن را از راه دور مدیریت کنید. بدین ترتیب هر جا که باشید بدون نیاز به خارج کردن سمعک از پشت گوش می‌توانید صدا را کم یا زیاد کنید و یا حالت صدا را با توجه صدای اطراف خود تنظیم کنید.

سمعک زیمنس در برابر رطوبت مقاوم است و بسیار بادوام است. سمعک‌های زیمنس مدل Ace برای تمامی افراد کم شنوا از سطح متوسط تا شدید قابل استفاده است و در دو سری Primax و BX موجود است و در 3 سطح تکنولوژی تولید و به بازار عرضه می‌شود.

با استفاده از سمعک زیمنس مدل Ace فرد می‌تواند صداها را بدون مزاحمت صداهای اطراف و اضافی بشنود و در زمان مکالمه بر روی گفتار مخاطب تمرکز داشته باشد. بنابراین علاوه بر اینکه قدرت شنیدار فرد کم شنوا تقویت می‌شود، درک گفتار وی نیز در حد عالی بالا خواهد رفت.

باتری سمعک مورد نیاز سمعک زیمنس Ace

سمعک زیمنس مدل Ace از نوع سمعک‌های پشت گوشی بسیار ظریف و کوچک است و رسیور آن در داخل کانال گوش قرار می‌گیرد. این سمعک به قدری کوچک است که می‌توان گفت در پشت گوش مخفی می‌شود و قابل مشاهده نیست، به همین دلیل به این مدل سمعک، سمعک نامرئی نیز گفته می‌شود. باتری مناسب برای این نوع سمعک باتری سمعک سایز 10 است. برای سمعک زیمنس مدل Ace می‌توان از باتری سمعک زیمنس سایز 10، باتری سمعک دوراسل سایز 10 و باتری سمعک دی پاور سایز 10 استفاده نمود.

ویژگی‌های سمعک زیمنس مدل Ace

سمعک زیمنس مدل Ace برای افرادی که به تازگی می‌خواهند از سمعک استفاده کنند و افرادی که تمایل دارند از سمعکی استفاده کنند که ظریف باشد و به راحتی قابل مشاهده نباشد مناسب است. این سمعک زیبا و مدرن طراحی بسیار ایده آلی دارد و به طور کامل در پشت گوش مخفی می‌شود. از جمله ویژگی‌های سمعک زیمنس مدل Ace می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سمعک Ace از استاندارد IP67 برخوردار است. بر اساس این استاندارد سمعک در مقابل رطوبت و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل خود سمعک و باتری سمعک آن عمر طولانی خواهد داشت. سمعکی که مطابق با استاندارد IP67 ساخته شده باشد سال‌های بسیاری بدون مشکل کار می‌کند.
  • سمعک زیمنس مدل Ace مجهز به برنامه Speech می‌باشد. این برنامه زمانی که فردی در یک محیط شلوغ و پر سر و صدا قرار دارد بسیار کاربردی است. صداهای مزاحم موجود در محیط اطراف فرد را کلافه و خسته خواهد کرد. اما با استفاده از این برنامه فرد کم شنوا می‌تواند در زمان برقراری ارتباط با یک فرد و در زمان صحبت کردن بر روی گفتار وی یا صدای مورد نظر خود تمرکز کند و برای ارتباط با مخاطب نیاز به صرف انرژی بیشتر نخواهد داشت.

این که فرد برای شنیدن صدای مورد نظر بخواهد تلاش کند و این موضوع در طول روز بارها و بارها ادامه داشته باشد موجب می‌شود تا فرد خسته شود و صداهای مزاحم و ناهنجار اطراف نیز موجب بروز سر درد در وی خواهد شد. با استفاده از برنامه Speech می‌توان این شرایط را تحت کنترل در آورد و صداها را مدیریت کرد. با فعال کردن این برنامه در محیط‌های شلوغ حالت مورد نظر به صورت خودکار فعال می‌شود و میکروفون سمعک در جهت صدای مورد نظر قرار می‌گیرد و سایر صداهای اضافه کمتر به گوش می‌رسند. به عنوان مثال اگر در محیطی حضور داشته باشید که چند نفر دیگر در کنار شما مشغول صحبت کردن با یکدیگر هستند و صدای آنها مزاحم شنیدن صدای مخاطبتان است، میکروفون‌های جهت دار سمعک زیمنس Ace به سمت صوتی که در نزدیک‌ترین فاصله از شما قرار دارد تنظیم می‌شود و بر روی گفتار شخص مورد نظر شما تمرکز می‌کند، بنابراین شما صدای فرد مقابل خود را بسیار واضح خواهید شنید و صداهای اضافی اطراف کمتر به گوش خواهد رسید. در حقیقت سمعک بر روی گفتار تمرکز کرده است نه هر صدای که در اطراف شما است.

  • سمعک زیمنس Ace با برخورداری از برنامه Echoshield کمک می‌کند تا هنگامی که در فضایی مانند یک سالن بزرگ یا باشگاه قرار دارید، انعکاس صدا به طور واضح به گوشتان برسد و مانع از این می‌شود که صداها را به صورت مبهم و نامشخص دریافت کنید.
  • برنامه دیگری که در سمعک‌های زیمنس مدل Ace وجود دارد، برنامه HD music است. این برنامه کمک می‌کند تا فرد موسیقی را چه به صورت زنده در یک کنسرت پخش شود و چه در منزل و محیط کوچک، به طور واضح و با کیفیتی عالی بشنود و از موسی قی لذت ببرد. برای فعال کردن این برنامه بر روی سمعک تنها کافی است با استفاده از کنترل از راه دور یا گوشی همراه این حالت را انتخاب کنید.
  • کنترل لمسی سمعک زیمنس مدل Ace نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل پرطرفدار و پرفروش است. تمامی سری‌های سمعک زیمنس مدل Ace از این قابلیت برخوردار هستند و تنها با استفاده از کنترل از راه دور یا گوشی همراه می‌توان تنظیمات آن را عوض کرد و بلندی صدای سمعک را کنترل نمود.
  • از دیگر ویژگی‌های سمعک زیمنس مدل Ace می‌توان به قابلیت درمان وزوز گوش اشاره کرد. این سمعک با ایجاد صداهایی مانند صدای اقیانوس کمک می‌کند تا حواس فرد از صدای وزوزی که در گوش شنیده می‌شود پرت شود و پس از اینکه مدتی از این برنامه استفاده شد، وزوز گوش به طور کامل رفع می‌شود.
  • قابلیت اتصال بی سیم به لوازم صوتی مانند تلویزیون و رایانه نیز از دیگر ویژگی‌ها و امکانات موجود در سمعک‌های زیمنس مدل Ace است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در سایت آزمایش آنلاین تماس حاصل نمائید و سمعک مورد نیاز خود و باتری سمعک را خریداری کنید.

 

مزایای خرید سمعک زیمنس مدل Ace

سمعک زیمنس Ace از طریق برنامه Touch Control که بر روی گوشی آیفون و اندرویدی نصب می‌شود و دیگر نیازی نیست سمعک را از گوش خارج نموده و تنظیمات آن را تغییر داد. مهمترین مزیت این سمعک اندازه کوچک و سبک بودن آن است. فرد وقتی از سمعک استفاده می‌کند احساس نمی‌کند که وسیله‌ای در پشت گوش خود دارد. از دیگر مزایای خرید سمعک زیمنس مدل Ace عبارتند از:

  • در برابر رطوبت، عرق و گرد و غبار مقاوم است و در زمان ورزش و گردش می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید؛
  • برای کنترل وزوز گوش موثر است و برنامه‌های مختلفی دارد که وزوز گوش را پس از مدتی درمان می‌کند؛
  • برای همه افراد با کم شنوایی متوسط تا شدید قابل استفاده است؛
  • میکروفون جهت دار برای تمرکز بر گفتار مخاطب دارد و فرد کم شنوا دیگر برای شنیدن صدای مورد نظر انرژی زیادی صرف نمی‌کند.
  • بر روی آن دکمه‌هایی برای تنظیم دستی تعبیه شده است که استفاده از آن را آسان می‌نماید.

نحوه نگهداری از سمعک زیمنس مدل Ace

شاید به نظر بیاید که سمعک نیازی به مراقب خاصی ندارد و همانند سایر لوازم دیجیتال باید تنها مراقب بود که روی زمین نیفتد و خیس نشود، اما اینطور نیست. سمعک وسیله بسیار حساسی است و باید در زمان استفاده و حتی زمانی که از آن استفاده نمی‌کنیم مراقب آن باشید. نکاتی که باید در مراقبت از سمعک رعایت شود عبارتند از:

  • سمعک را از آلودگی و گرد و غبار دور نگه دارید،
  • تا جایی که ممکن است نگذارید سمعک خیس شود، حتی سمعک‌های ضد آب،
  • سمعک را از دسترس کودکان دور نگه دارید،
  • در زمان سشوار کشیدن و اسپری زدن سمعک را از گوش خارج کنید،
  • برای تعمیر سمعک آن را به یکی متخصص نشان دهید.

قیمت سمعک زیمنس مدل Ace

قیمت سمعک‌های مدل Ace شرکت زیمنس (Siemens) در 3 رده تکنولوژی در بازار موجود می‌باشند و سمعک‌های موجود در هر رده تعداد کانال پردازشی متفاوتی دارند و قدرت پردازش اصوات در هر یک از مدل‌ها متغیر است. به همین دلیل به عنوان مثال قیمت سمعک زیمنس Ace رده تکنولوژی 3 با سمعک زیمنس مدل Ace با رده تکنولوژی 5 متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین برای خرید باتری سمعک دی پاور 10، باتری سمعک ویدکس و باتری سمعک زیمنس نیز می‌توانید به فروشگاه آزمایش آنلاین مراجعه نمائید و باتری سمعک اصل و باکیفیت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *