سمعک زیمنس teneo | سمعک زیمنس تنئو

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 30 / 07 / 1401

سمعک زیمنس teneo | سمعک زیمنس تنئو

سمعک زیمنس teneo محصولی با کیفیت و مرغوب از شرکت معتبر و نام آشنای زیمنس  است و با نام تجاری سیگنیا در بازار موجود می‌باشد. سمعک‌های زیمنس در مدل‌ها و شکل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند و از مدل پشت گوشی گرفته تا مدل نامرئی برای افراد مختلف با میزان شنوایی متفاوت مناسب هستند. سمعک‌های زیمنس از لحاظ کیفیت در رتبه بالایی قرار دارند و یکی از پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده سمعک محسوب می‌شوند. سمعک زیمنس مدل teneo نیز مدلی دیگر از سمعک‌های پشت گوشی شرکت زیمنس است که در این مقاله می‌خواهیم آن را به عزیزان همراه آزمایش آنلاین معرفی کنیم.

شرکت زیمنس (siemens)

شرکت آلمانی زیمنس با بیش از یک قرن سابقه فعالیت در زمینه طراحی و تولید تجهیزات شنوایی مانند سمعک و باتری سمعک، یکی از بهترین و موفق‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود و توانسته است سمعک‌های خود را با بهترین تکنولوژی دنیا تولید و به بازار عرضه نماید. هدف اصلی این شرکت تولید لوازم مورد نیاز افراد کم شنوا است تا کیفیت زندگی آنها را بهبود بخشد و مشکلات شنیداری این افراد تا حد ممکن کاهش دهد.

شرکت زیمنس که محصولات خود را در سالهای اخیر با نام سیگنیا به بازار عرضه نموده است از سال 2004 سمعک‌های خود را به سیستم وایرلس مجهز نموده است و در سال 2011 نیز برای اولین بار سمعکی با قبلیت ضد آب بودن را تولید نموده و با بازار معرفی کرده است. شرکت زیمنس با تولید سمعک‌های ظریف و کوچک مشکل خجالت افراد کم شنوا در زمان استفاده از سمعک را رفع نموده است. طراحی زیبا و شکیل سمعک‌های جدید بسیار متفاوت از سمعک‌های قدیمی است و کاربر در زمان استفاده از سمعک احساس بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد.

سمعک زیمنس teneo

سمعک‌های مدل teneo طراحی بسیار ظریف و مدرنی دارند و کیفیت صدای آنها بسیار با کیفیت است. در ساخت این مدل سمعک از تکنولوژی پیشرفته‌ای استفاده شده است و از کم شنوایی ضعیف تا شدید را پشتیبانی می‌کند. سمعک زیمنس teneo پاور برای افرادی با کم شنوایی متوسط تا شدید مناسب است و با افزایش تمرکز بر روی گفتار و اصوات موجب می‌شود تا فرد بتواند صدا را به صورت واضح و شفاف دریافت کند.

سمعک‌های زیمنس teneo با استفاده از باتری سمعک زیمنس شماره 13 و باتری سمعک زیمنس شماره 312 کار می‌کنند. سمعک teneo قابلیت کنترل و کاهش وزوز گوش را دارد و افرادی که به این مشکل دچار هستند می‌توانند با استفاده از این سمعک میزان وزوز گوش خود را کاهش دهند.

انواع سمعک زیمنس teneo

سمعک زیمنس در دو مدل پشت گوشی BTE و RIC موجود است. مدل پشت گوشی RIC دارای رسیور داخل کانال گوش است و مدل BTE نیز مدل پشت گوشی دیگری است که دارای قالب می‌باشد. تمام مدل‌های سمعک زیمنس تنئو دارای مدار پوشش وزوز گوش هستند و به راحتی به گوشی همراه و لوازم صوتی مانند تلویزیون متصل می‌شوند و با استفاده از برنامه‌ای که بر روی گ.شی نصب می‌شود به راحتی قابل تنظیم می‌باشند. سمعک‌های خانواده تنئو کیفیت صدای بسیار عالی دارند و از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار می‌باشند. در این بخش ویژگی‌ها و امکانات هر یک از مدل‌های ذکر شده را به طور کامل شرح خواهیم داد.

سمعک زیمنس teneo مدل RIC

این مدل سمعک زیمنس دارای میکروفونی است که در داخل مجرای گوش قرار می‌گیرد و نام آن مخفف عبارت Receiver In the Canal می‌باشد. این سمعک دارای آمپلی فایر و کانال پردازشگر اصوات است و در پشت گوش قرار می‌گیرد. رسیور آن با فاصله مناسبی از سمعک در داخل گوش قرار می‌گیرد و این دو بخش با استفاده از یک سیم بسیار ظریف و نازک به یکدیگر متصل شده‌اند. این سمعک با استفاده از

دیدگاه ها بسته شده است