ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 10 / 08 / 1401

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

آیا می‌دانستید که ویزیت پزشک در منزل تا اواسط دهه 1960 رایج بود؟ قبل از شروع جنگ جهانی دوم، تقریباً 40 درصد از بیماران با یک پزشک در خانه خود ویزیت می‌شدند. امروزه به لطف توسعه فضای آنلاین، ویزیت دکتر در منزل به طور روزافزونی افزایش یافته است.

وقتی پزشک در منزل به معاینه شما می‌پردازد، این امکان را دارید از حداکثر راحتی و اطمینان در محیط گرم خانه خود بهره‌مند شوید. به ویژه برای اهالی غرب تهران که سخت به دنبال پلتفرمی جامع برای خدمات ویزیت پزشک در منزل هستند، وبسایت «آزمایش آنلاین» توانسته نیازهای مردم در این زمینه را به خوبی برطرف کنید.

مزایای ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

پیشرفت در تکنولوژی مدرن به یک موهبت برای انسان امروزی تبدیل شده است. خدمات پزشک در منزل یکی از مواردی است که حداکثر راحتی را برای بیماران ارائه می‌دهد. آورد. از فواید ویزیت پزشک در منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

راحتی و آسایش بیشتر در منزل

هنگامی که خودتان یا عزیزانتان بیمار می‌شوند، باید وسیله نقلیه خود را روشن کنید و به ملاقات پزشک بروید. ترافیک خیابان، عدم وجود جای پارک و خطرات رانندگی ممکن است در مسیر رخ دهند و روز شما را خراب کنند. علاوه بر این، شاید بیماران زیادی در مطب حضور داشته باشند، بنابراین باید برای ملاقات با پزشک مدتی صبر کنید.

اگر پزشک شما را در خانه ویزیت می‌کند، نیازی نیست به کلینیک مراجعه کنید و منتظر بمانید. در عوض، از مواهب حضور در محیط گرم خانه استفاده می‌کنید و از استرس و آلودگی به دور خواهید بود. علاوه بر این، اگر بچه‌ها یا افراد مسن را در خانه دارید، انتظار برای ساعات طولانی در کلینیک یا بیمارستان بسیار دشوار خواهد بود.

صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها

همانطور که قبل‌تر بیان شد، ویزیت پزشک در منزل غرب تهران مدت زمان انتظار برای مراجعه به پزشک برای یک بیماری ساده را کم می‌کند. این مهم باعث کاهش صرفه جویی در زمان و هزینه‌های پرداختی شما می‌شود. علاوه بر این، هنگامی که بیمار هستید، درمان در خانه نه تنها در زمان بلکه در انرژی شما نیز صرفه جویی می‌کند و باعث می‌شود به کارهای مهمتر خود رسیدگی کنید.

ویزیت پزشک در خانه می‌تواند هزینه‌های رفت و آمد و مراقبت‌های عمومی را کاهش دهد. افرادی که از مراقبت‌های دائمی استفاده می‌کنند (بیماران خاص یا افراد کهنسال)، این امکان را دارند به دنبال ویزیت خانگی باشند که نه تنها در هزینه‌هایشان صرفه جویی می‌کند بلکه باعث می‌شود تا در کنار خانواده خود باشند.

توجه کامل و بی‌دریغ پزشک

احساس غم و اندوه در محیط بیمارستان ممکن است بر بیمار تأثیر بگذارد و باعث مشکلات بیشتر در سلامتی او شود. با مراجعه پزشک در منزل می‌توان از این مشکل اجتناب کرد زیرا به بیمار در کنار عزیزان خود خواهد بود. به همین دلیل، بیمار از احساس امنیت برخوردار است و پزشک نیز می‌تواند در محیطی آرام تنها به یک بیمار رسیدگی کند.

وقتی پزشک شما را در منزل ویزیت می‌کند، بر خلاف کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها می‌تواند حداکثر توجه را به شما داشته باشد. پزشک بدون هیچ گونه حواس پرتی و استرس ناشی از حضور بیماران، در آرامش کامل به شما خدمات پزشکی ارائه می‌دهد. به همین خاطر، معاینه و برنامه درمانی در حداکثر کیفیت انجام می‌شود و اشتباهات به حداقل می‌رسد.

پیشگیری از مبتلا به بیماری‌ها

ویزیت پزشک در منزل عمدتاً برای بیماران مسن و افراد دارای نقص ایمنی مناسب است زیرا آنها سیستم ایمنی ضعیفی دارند و در برابر عفونت‌ها آسیب پذیرتر هستند. مراجعه مکرر به بیمارستان‌ها ممکن است به طور بالقوه این افراد را در معرض میکروب‌های ناخواسته قرار دهد.

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران برای بیماران خاص و سالمندان ایده آل است. با افزایش ترس از بیماری همه گیری مانند کروناویروس، ارائه خدمات پزشکی در خانه به افزایش سلامت و ایمنی مردم کمک شایانی می‌کند.

 

کاندیدای مناسب برای ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

بیمارانی که در صف اول بهره‌مندی از ویزیت پزشک در خانه هستند، عبارتند از:

  • سالمندانی که نمی‌توانند برای ملاقات با پزشک مراجعه کنند.
  • افرادی که نمی‌توانند ساعت‌های طولانی برای دیدن پزشک منتظر بمانند.
  • بیمارانی که از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند.
  • سالمندانی که به بیماری مزمن ریوی مبتلا هستند.
  • بیمارانی که نیاز به مدیریت دیابت یا بیماری‌های عفونی دارند.
  • بیماران که به آنفولانزای فصلی و سایر عفونت‌های ویروسی مبتلا شده‌اند.
  • بیمارانی که ترجیح می‌دهند ویزیت فوری توسط پزشک انجام شود.
  • افرادی که برنامه کاری شلوغی دارند.
  • مسافرانی که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارند.
  • بیمارانی که مایلند مراقبت‌های پزشکی شخصی را کسب کنند.

حوزه‌های خدماتی در ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

ملاقات پزشک در خانه تنها به معاینه اولیه ختم نمی‌شود بلکه این مهم دارای خدمات گسترده است. در ادامه به خدمات پزشکی در منزل اشاره می‌کنیم:

  • پزشک متخصص داخلی
  • پزشک متخصص مغز و اعصاب
  • پزشک متخصص ارتوپد
  • پزشک فوق تخصص ریه
  • پزشک متخصص عفونی
  • پزشک متخصص اطفال
  • پزشک متخصص اورولوژی
  • پزشک متخصص زنان
  • پزشک متخصص گوارش
  • پزشک متخصص طب فیزیکی
  • پزشک متخصص چشم
  • پزشک متخصص گوش، حلق و بینی
  • پزشک متخصص پوست و مو
  • پزشک متخصص خون و آنکولوژی

مراحل ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

اگر برای اولین بار است که از خدمات ویزیت پزشک در خانه استفاده می کنید، در ادامه به مراحل گام به کام مراجعه پزشک اشاره می‌کنیم:

 

مرحله 1: خلاصه پزشکی اولیه

پزشک در مورد سابقه پزشکی از بیمار سوال می‌کند. سپس معاینه اولیه را انجام می‌دهد. اگر بیماری شما ساده است، برنامه درمانی ارائه می‌شود. اگر بیماری شما پیچیده باشد، به متخصص ارجاع داده می‌شوید. همچنین پزشک می‌تواند شرایط عمومی شما مانند فشار خون، ضربان قلب و به طور کلی سلامت عمومی شما را بررسی می‌کنند.

مرحله 2: بررسی توسط متخصص

خلاصه اولیه به متخصص ارسال می‌شود و او خلاصه را به طور کامل ارزیابی می‌کند. متخصص یا فوق تخصص به منزل شما مراجعه می‌کند، یک معاینه پزشکی کامل انجام می‌دهد، اسناد موجود را در صورت وجود برای تشخیص وضعیت پزشکی شما ارزیابی می‌کند. سپس متخصص راه حل‌های پزشکی موثر را که شامل آزمایش‌های خاص را ارائه خواهد داد.

مرحله 3: پیگیری شرایط بیمار

پزشکان متعهد ما در آزمایش آنلاین با پیگیری‌های به موقع خود به شما اطمینان می‌دهند که در مسیر بهبودی قرار دارید. بررسی پیشرفت بهبودی شرایط بیمار می‌تواند درمان را موثرتر نشان دهد. ویزیت در یک جلسه تنها خدمت مورد نظر نیست بلکه خدمات ویزیت پزشک در منزل شامل پیگیری وضعیت بیماران در دوره‌های مختلف درمان است.

هزینه ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

تعرفه‌های ویزیت پزشک عمومی در منزل به صورت سالیانه توسط شورای عالی بیمه و خدمات درمانی به مراکز خدمات مراقبتی و خدمات پرستاری ابلاغ می شود. اما باید توجه کنید قیمت خدمات پزشکی در منزل بسته به محل زندگی، نوع خدمت و شرایط دیگر متغیر خواهد بود. در وبسایت آزمایش آنلاین تمامی هزینه های به صوت شفاف ارائه شده‌اند و هیچ هزینه اضافی در قبل و بعد از ویزیت دریافت نمی‌شود.

کلام آخر

 

با دسترسی به پزشکانی که ویزیت پزشک در منزل غرب تهران را انجام می‌دهند، بیماران می‌توانن دسترس مربوط به مراجعه به پزشک در کلینیک را در خود از بین ببرند. انتقال سالمندان به کلینیک پزشک برای ویزیت دشوار است. همچنین مراجعه حضوری شانس درمان زودهنگام بیماری‌های خاص را به تاخیر میندازد و از سویی دیگر، شرایط عود بیماری را افزایش می‌دهد. بنابراین، هنگامی که بیرون آمدن از خانه دشوار می‌شود، وبسایت‌های آنلاین می‌توانند بهترین راهکار برای خدمات پزشکی باشند.

«آزمایشگاه آنلاین» خدمات مراقبت بهداشتی در منزل را به صورت شبانه روزی با خدماتی شامل توانبخشی، پرستاری، واکسیناسیون، مراقبت‌های بعد از عمل تا فیزیوتراپی و تست‌های آزمایشگاهی و کمک‌های پس از زایمان و همچنین تزریقات در منزل ارائه می‌دهد. پزشکان ما بیماران را در خانه‌هایشان ویزیت می‌کنند، سلامتی آنها را بررسی می‌کنند و برای کمک به سالم ماندن آنها دارو تجویز می‌کنند. هدف اصلی ما ارائه مراقبت‌های بالینی استثنایی و یک تجربه مثبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *