نحوه ارائه خدمات توسط پرستار در منزل مشهد

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 17 / 02 / 1401

دامنه خدمات مراقبت‌های خانگی که تیم ما به افراد ارائه می‌دهند، نامحدود است. بسته به وضعیت هر بیمار، خدماتی که ارائه می‌شود، متفاوت هستند و می‌تواند طیف وسیعی از مراقبت‌های پرستاری تا خدمات پزشکی تخصصی را شامل شود. شما می‌توانید با مشاوره پزشکی تلفنی ما تماس بگیرید تا برنامه مراقبتی و خدماتی را که ممکن است در خانه نیاز داشته باشید، تعیین کند. پرستاران ما از افراد در هر سنی، از نوزادان گرفته تا سالمند مراقبت می‌کنند. ما برنامه‌های مراقبت سفارشی را با توجه به نیاز شما توسعه می‌دهیم و با مشتریان، خانواده‌ها و مراقبانشان همکاری می‌کنیم تا به آنها کمک کنیم در خانه بمانند و به سمت بهبودی قدم بردارند. در ادامه به توضیح انواع مراقبت‌هایی که توسط پرستار در منزل مشهد ارائه می‌شوند، پرداخته‌ایم.

مراقبت‌های پرستاری

متداول‌ترین شکل مراقبت‌های پرستاری در منزل، نوعی مراقبت است که بسته به نیاز فرد تعیین می‌شود. با مشورت پزشک، یک پرستار برنامه مراقبتی موردنیاز شما را تنظیم می‌کند و سپس مراقبت‌های پرستاری که شامل پانسمان زخم، مراقبت استومی، تزریقات داخل وریدی، تجویز دارو، نظارت بر سلامت عمومی بیمار، کنترل درد و سایر حمایت‌های بهداشتی می‌شوند را ارائه می‌دهد.

 

گفتار درمانی توسط پرستار در منزل مشهد

برخی از بیماران ممکن است برای یادگیری مجدد نحوه انجام وظایف روزانه یا بهبود گفتار خود پس از یک بیماری یا آسیب به کمک نیاز داشته باشند. یک فیزیوتراپیست در منزل می‌تواند یک برنامه مراقبتی برای کمک به بیمار در بازیابی یا تقویت استفاده از عضلات و مفاصل خود تنظیم کند. یک پرستار در منزل مشهد می‌تواند به بیمار مبتلا به ناتوانی‌های جسمی، رشدی، اجتماعی یا عاطفی کمک کند تا نحوه انجام وظایف روزانه مانند غذا خوردن، حمام کردن، لباس پوشیدن و غیره را دوباره از سر بگیرد. گفتار درمانگر نیز می‌تواند به بیمار مبتلا به اختلال گفتاری کمک کند تا توانایی برقراری ارتباط واضح را دوباره به دست آورد.

تصویربرداری و انجام آزمایشات

برخی از آزمایشات آزمایشگاهی مانند آزمایش خون و ادرار را می‌توان در خانه بیمار انجام داد. علاوه بر این، دستگاه‌های پرتابل اشعه ایکس به کارکنان تیم پرستار در منزل مشهد اجازه می‌دهد تا این خدمات را در خانه انجام دهند.

خدمات و مدیریت دارویی توسط پرستار در منزل مشهد

مدیریت دارو و تجهیزات پزشکی که برای مراقبت از بیمار در نظر گرفته شده‌اند بسیار حائز اهمیت هستند. حضور پرستار در منزل این مدیریت را برای بیمار آسان کرده و در مورد نحوه مصرف دارو یا استفاده از تجهیزات از جمله تزریقات داخل وریدی به بیمار کمک می‌کند.

خدمات تزریقات در منزل توسط پرستار

افرادی که به خدماتی از قبیل تزریقات نیاز دارند، می‌توانند با ما تماس بگیرند و به راحتی داروی خود را در خانه با کمک پرستار و یا پزشکی که از طرف تیم ویزیت پزشک در منزل در نظر گرفته شده است، دریافت کنند. خدمات ما با بالاترین سطح ایمنی، راحتی، تخصص و حفظ تمامی پروتکل‌های بهداشتی به شما ارائه می‌شوند بنابراین، جای هیج نگرانی نیست.

مراقبت از آسیب‌های جدی توسط پرستار در منزل

علاوه بر تمامی موارد اشاره شده در بالا، متخصصان مراقبت‌های بهداشتی ما مهارت‌ها و آموزش‌های تخصصی را دیده‌اند که مراجعین با آسیب‌های جدی به آن نیاز دارند. خدمات مراقبت از آسیب جدی پرستاری در منزل مشهد تیم ما شامل موارد زیر است:

  • مراقبت از آسیب مغزی و نخاعی
  • مراقبت از زخم و سوختگی
  • مراقبت از شکستگی و قطع عضو
  • مراقبت تسکینی
  • درمان و توانبخشی
  • پرستاری 24 ساعته
  • مراقبت شخصی و پشتیبانی در منزل
  • آموزش ارزیابی‌های ایمنی
  • هماهنگی مراقبت با اشخاص ثالث

 

 

مراقبت‌های بعد از جراحی یا بستری شدن در بیمارستان

آزمایش آنلاین درک می‌کند که انتقال بیمار از بیمارستان به خانه می‌تواند یک فرآیند طاقت فرسا باشد. بدین خاطر، ما اینجا هستیم تا از شما و خانواده شما در هر مرحله از این فرآیند مراقبت و حمایت کنیم. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که عزیز شما می‌تواند به راحتی و آسودگی به مکانی که راحت‌ترین احساس را دارد “خانه” برگردد.

مراقبت اولیه و پیشرفته پا توسط پرستار در منزل مشهد

با افزایش سن، پاهای ما به توجه و مراقبت بیشتری نیاز دارند. روتین روزانه می‌تواند باعث خشکی و درد پا شود و برخی شرایط سلامتی باعث افزایش ناراحتی پا و اختلالات ناخن شوند. تیم کارکنان پرستار در منزل مشهد به مراقبت از پاهای شما در خلوت و آسایش خانه نیز کمک می‌کند. پرستاران ما در زمینه مراقبت‌های پایه و پیشرفته پا آموزش دیده‌اند و در مدیریت طیف گسترده‌ای از بیماری‌های پا از جمله بیماری‌های مربوط به دیابت، آرتریت، گردش خون ضعیف، التهاب ماهیچه‌ها و پیری تجربه دارند.

 مزایای استفاده از خدمات پرستاری در منزل مشهد

ماندن یکی از عزیزان در بیمارستان می‌تواند برای همه استرس زا باشد، به همین دلیل است که آزمایش آنلاین مراقبت‌های بهداشتی خدمات پرستاری در خانه را ارائه می‌دهد. زیرا با استفاده از این خدمات بسیاری از افراد در آسایش خانه خود بهبود می‌یابند. مزایای خدمات مراقبت در منزل مقرون به صرفه بودن آن و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه به دلیل مراجعه به بیمارستان است. در اینجا برخی از مزایای دیگر پرستاری در منزل آورده شده است:

 

باعث بهبودی و کاهش خطر عفونت می‌شود

پرستاری در منزل بیمار را از عفونت‌هایی که در بیمارستان‌ها در معرض آنها قرار می‌گیرد، مصون نگه می‌دارد. پس از عمل جراحی و مراقبت‌های ویژه ممکن است بیماران نسبت به خطر عود و عفونت حساس تر شوند. مراقبت توسط پرستار در منزل به دلیل قرار گرفتن کمتر در معرض عفونت‌ها می‌تواند به بهبودی بهتر و سریعتر بیمار کمک کند.

مقرون به صرفه تر از مراقبت‌های داخل بیمارستانی است

یک بیمار ممکن است نیاز به مراقبت‌های ویژه داشته باشد که در این حالت اغلب نیاز به روش‌های خاصی نیز دارد که باید به مدت چندین بار در روز انجام شود. مراقبت در بیمارستان معمولاً بسیار گرانتر است و نگهداری بیمار برای مدت طولانی در بیمارستان امکان پذیر نیست زیرا مقرون به صرفه نیست. مراقبت در منزل، مراقبت‌های پزشکی حرفه‌ای مطابق با استانداردهای بیمارستانی را به بیمار در آسایش خانه خود ارائه می‌دهد که در مقایسه با مراقبت‌های داخل بیمارستانی بسیار مقرون به صرفه است.

بودن در محیطی آشنا

نگه داشتن فرد در محیط بیمارستان برای مدت طولانی می‌تواند تأثیر منفی بر سلامت روان او داشته باشد. بیمارستان‌ها معمولاً می‌توانند بیمار را به دلیل محیط اطراف خود تحت فشار و استرس قرار دهند. مراجعه مداوم به پزشکان، پرستاران و بیماران نیز می‌تواند منجر به منفی بافی شود. مراقبت‌های پرستاری در منزل به بیمار کمک می‌کند تا خدمات پزشکی حرفه‌ای را در محیط آشنای خانه خود دریافت کند. قرار گرفتن در محیط گرم و دوست داشتنی خانه به آرامش ذهن کمک می‌کند و کاهش استرس را به دنبال دارد. ثابت شده است که یک طرز فکر سالم و محیط آشنا به بهبود بهتر و سالم‌تر بیماران کمک می‌کند.

ارائه مراقبتی سفارشی و شخصی

برخی از افراد در خصوص خدماتی که در مراکز درمانی دریافت می‌کنند بسیار حساس هستند و انتظار دارند تیم پرستاری به صورت شخصی و 24 ساعته تنها به آنها خدمات رسانی کنند. استفاده از خدمت پرستار در منزل مشهد این مشکل را حل کرده است. زیرا برای هر بیمار به صورت منحصر به فرد برنامه مراقبتی را با در نظر گرفتن نیازهای بیمار تنظیم می‌کنند. این امر باعث می‌شود بیمار راحت تر باشد زیرا تمام نیازهای او برآورده می‌شود. مراقبت شخصی به بیمار کمک می‌کند تا بهبودی بهتری پیدا کند زیرا مراقبت‌هایی ارائه می‌شوند که مطابق با استانداردهای پزشکی وی نیز هست.

 

حمایت از فعالیت‌های روتین و روزانه

برخی از افراد ممکن است در انجام کارهای اساسی مانند حمام کردن، نظافت و آشپزی مشکل داشته باشند. مراقبت‌های حرفه‌ای در منزل انجام این فعالیت‌های روزانه را نیز تسهیل می‌کند. این متخصصان همچنین در کارهای سبک خانه مانند شستن لباس‌ها، ظروف و غیره به شما کمک می‌کنند و به طور کلی در حفظ یک سبک زندگی مناسب تلاش می‌کنند.

مدیریت دارو

هنگامی که یک بیمار از مشکلات مختلف رنج می‌برد، مصرف دارو افزایش می‌یابد. با توجه به اینکه بسیاری از پزشکان داروهای مختلف را برای مشکلات مختلف تجویز می‌کنند، مدیریت نسخه و مدیریت دارو بسیار حائز اهمیت خواهد شد. بسیاری از افراد مسن هنگام مصرف داروها دچار سردرگمی می‌شوند و گاهی اوقات این امر می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی جدی برای بیمار شود، مانند مصرف بیش از حد، ترکیب مضر دارو یا حتی عدم استفاده از برخی داروها برای مدت طولانی. مراقبین حرفه‌ای برای مدیریت نسخه‌ها و داروها آموزش دیده‌اند و اطمینان حاصل می‌کنند که بیمار مراقبت و داروی کافی و صحیح را در زمان مناسب دریافت می‌کند.

همراهی، تعامل و صمیمت

تعامل اجتماعی برای سالم ماندن در مراحل بعدی زندگی مهم است. نقش تیم مراقبت‌های خانگی که اغلب توسط پرستار در منزل ارائه می‌شوند، برای انجام فعالیت‌های اجتماعی و منظم مانند خواندن، پیاده‌روی، غذا خوردن، بازی کردن، تماشا فیلم و فعالیت‌های دیگر دو چندان می‌شود.

کمک در انجام این فعالیت‌ها می تواند به بیماران کمک کند کمتر احساس تنهایی و رها شدن کنند. همراهی بیماران در خارج از منزل برای انجام کارهای اولیه مانند خواربار فروشی، ویزیت پزشک و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند یک امتیاز مثبت اضافی برای بهبودی بیمار تلقی شود. بنابراین دفعه بعد که به دنبال مراقبت بهتر از عزیزان خود هستید، تماس با ما را به تاخیر نیاندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *