خدماتی که پرستار در منزل تهران ارائه می‌دهد

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 10 / 02 / 1401

برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان با شرایط پزشکی قابل توجه، خدمات پرستاری در خانه توسط آزمایش آنلاین ارائه می‌شود. این خدمات که توسط پرستاران حرفه‌ای دارای مجوز انجام می‌شود، اغلب شامل هماهنگی و مراقبت‌های پیشرفته، مشاوره اولیه و ایجاد و نظارت بر برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت مراقبت است. این خدمات همچنین شامل ارائه مراقبت‌های بهداشتی یا توصیه‌هایی برای حفظ یا بهبود رفاه شما است. مثلا تیم پرستار در منزل تهران قادر است یک رژیم دارویی تنظیم کند و پایبندی به آن را پیگیری کند و هر گونه عوارض جانبی را به ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی یا مشاوره پزشکی که دارو را تجویز کرده است، اطلاع دهند.

کارکنان تیم پرستار در منزل تهران با توجه به آموزش های تخصصی که دیده‌اند، خدمات موردنیاز را به افرادی که به مراقبت آنها نیاز دارند، ارائه می‌دهند. آنها همچنین اطمینان حاصل می‌کنند که برنامه تنظیم شده، مراقبت و نیازهای مشتری را برآورده می‌کند. اگر برای مراقبت خود و یا یکی از اعضای خانواده خود به کمک نیاز دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید. در ادامه توضیح داده شده است که کدام خدمات و به چه صورت توسط تیم پرستاری در منزل تهران به شما ارائه می‌شود و استفاده از ین خدمات چه مزایایی را برای شما به همراه دارد.

 چرا باید از کمک پرستار در منزل استفاده کرد؟

همراهی پرستار در منزل برای افرادی که نیاز به مراقبت و نظارت مداوم دارند مزایا بسیار زیادی را در بر می‌گیرد و به این دسته از افراد برای ملاقات با پزشک و یا پزشکان کمک می‌کند زیرا می‌توانند اطلاعات مربوط به وضعیت بیمار را به خانواده‌ها و سایر متخصصان منتقل کنند. استفاده از این خدمت همچنین می‌تواند به مراجع و خانواده آنها کمک کند تا دستورالعمل‌های مراقبت بعدی را درک کرده و اجرا کنند و قرار ملاقات‌ها را مدیریت کنند. پرستاران تیم مراقبت در منزل همچنین ممکن است از نظر تغذیه‌ای نیز به افراد کمک کنند. ماند:

 

  • تنظیم منوهای سالم و مجاز غذایی برای بیمار
  • نظارت بر رعایت رژیم‌های غذایی تخصصی
  • ارائه دستورات پخت غذاهای مجاز برای بیمار
  • نظارت بر طرز تهیه غذا که توسط سایر افراد خانواده آماده می‌شود

خانواده‌ها اغلب این نوع راه حل‌ها را برای مراقبت از خود و یا عزیزانشان مفید می‌دانند. اگر به کمک نیاز دارید، همین حالا با پشتیبانان تیم ما تماس بگیرید و بعد از مشورت با مشاوره پزشکی تلفنی، تعیین زمان و مکان موردنظر و مشخص کردن خدمتی که از تیم پرستار در منزل تهران توقع دارید، در کوتاه ترین مدت زمان ممکن مراقبین مطمئن و حرفه‌ای را در کنار خود داشته باشید.

مزایای مراقبت توسط پرستار در منزل تهران

سالمندانی که با شرایط مزمن زندگی می‌کنند یا سایر افراد که با چالش‌های مربوط به شرایط پزشکی و یا گاهی مادام العمر روبرو هستند، ممکن است نیاز به حمایت شبانه روزی (بلند مدت) و کوتاه مدت در خانه داشته باشند. داشتن یک همراه حرفه‌ای و کار بلد برای عزیزانتان یک مزیت آشکار است. چندین دلیل دیگر نیز وجود دارد که چرا مراقبت توسط پرستار در منزل یک گزینه عالی برای افراد نیازمند است. در زیر این مزایا را فهرست کرده‌ایم:

مراقبت شخصی

بخش بزرگی از مراقبت توسط پرستار در منزل تهران کمک به عزیزان شما برای انجام فعالیت‌های روزانه است که نمی‌توانند به طور مستقل آنها را انجام دهند. این می‌تواند شامل کارهایی مانند حمام کردن، لباس پوشیدن و خانه داری سبک باشد. برنامه مراقبت سفارشی شما برای رفع نیازهای خاص عزیزانتان طراحی شده است و به حفظ استقلال آنها تا حد امکان کمک می‌کند.

حفظ استقلال شخصی

در حالی که ممکن است تصور کنید که مراقبت طولانی مدت و یا حتی کوتاه مدت باعث از بین رفتن استقلال فرد می‌شود، باید بدانید که این دور از واقعیت است. یک رابطه متقابل بین یک بیمار و تیم مراقبت کننده آنها، می‌تواند به آنها اعتماد به نفس لازم برای بهتر شدن دوباره و ارتباط با دنیای خود و فعالیت‌هایی را که قبلاً دوست داشته و انجام می‌داده‌اند، بدهد!

 

 

حفظ راحتی در خانه

حضور پرستار در خانه به خانواده‌ها این امکان را می‌دهند که عزیزان خود را در خانه در کنار خانواده و دوستان آنها نگه دارند. با شروع یک ارزیابی رایگان در خانه، تیم ما برای اطمینان از اینکه خانه شما تا حد امکان ایمن است، قبل از شروع مراقبت در خانه، بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

همراهی و مصاحبت

انزوای اجتماعی و تنهایی می‌تواند بر سلامت و کیفیت کلی زندگی افراد تأثیر بگذارد. صرف نظر از شرایط خاصی که فرد مورد علاقه شما به کمک نیاز دارد، آنها در طول مسیر از حمایت عاطفی و اجتماعی برخوردار می‌شوند. برای ایجاد این حمایت فعالیت‌هایی از برقراری مکالمه دوستانه و به اشتراک گذاری داستان و ماجراهای مختلف گرفته تا استفاده از پازل و کاوش در سرگرمی‌های مورد علاقه انجام می‌شوند. به بیان ساده، مراقبت از افراد نیازمند به کاهش احساس تنهایی کمک می‌کند و شاید لبخندها و احساسات مثبت بیشتری را به همراه داشته باشد.

 

 

ایجاد فرصتی برای استراحت خانواده

مراقبت از فردی بیمار که به صورت دائم به کمک شما نیاز دارد می‌تواند سخت باشد، به خصوص زمانی که این تنها مسئولیت شما در زندگی نیست. خدمات مراقبت در منزل برای شما به عنوان خانواده فرصتی را برای استراحت به ارمغان می‌آورد تا نیروی خود را دوباره جذب کرده و قوی تر از قبل به میدان بازگردید.

آرامش خاطر برای خانواده

دریافت کمک برای مراقبت از عزیزانتان باعث آرامش خاطر بیشتر می‌شود، زیرا آگاهی از اینکه بدانید برای کارهای روزانه و هفتگی و حتی در صورت بروز شرایط اضطراری، پشتیبانی مداوم دریافت می‌کنند، موجب تسلی خاطر بیشتر می‌شود.

هزینه استفاده از خدمات مراقبت در منزل تهران

به طور متوسط، بر اساس تجربه ما، هزینه استفاده از خدمات مراقبت از افراد که توسط پرستار در منزل ارائه می‌شود متغییر است و به چندین مورد بستگی دارد، از جمله:

  • مراقبت پزشکی یا غیرپزشکی: هزینه بسته به نوع دقیق مراقبت مورد نیاز تغییر می‌کند. به عنوان مثال، اگر مراقبت‌های پزشکی حاد بیشتری در خانه مورد نیاز باشد، هزینه افزایش می‌یابد. مراقبت‌های پزشکی به مواردی گفته می‌شود که فرد بیمار به تیم ویزیت پزشک در منزل نیاز دارد که پزشک متخصص امور لازم وی را پیگیری می‌کند.
  • محل زندگی فردی که به مراقبت نیاز دارد: گاهی این امکان وجود دارد که ارائه خدمات در برخی از بخش‌های تهران با هزینه مختلفی انجام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانان تیم ما تماس بگیرید.

انواع مراقبت‌های پرستاری در منزل تهران و خدماتی که ارائه می‌دهند

از جمله خدماتی که توسط تیم پرستار در منزل تهران ارائه می‌شوند، معمولاً عبارتند از مراقبت‌هایی مانند تزریقات داخل وریدی، خدمات مربوط به بستری، پانسمان زخم، درمان‌هایی که نیاز به مراقبت مداوم و طولانی مدت دارند و پرستاری توانبخشی و … .

 

مراقبت 24 ساعته در منزل توسط پرستار

مراقبت شبانه روزی در خانه شاید غیرممکن به نظر برسد، اما تیم ما به صورت شبانه روزی به افراد بی‌شماری خدمات ارائه می‌دهد. آزمایش آنلاین با خدمات مراقبت 24 ساعته در منزل توسط پرستار حرفه‌ای به ​​شما کمک می‌کند تا مراقبت با کیفیت بالا و پایدار و قابل اعتمادی را به عزیزان نیازمند خود ارائه کنید. چه آن‌ها با چالش‌هایی روبه‌رو هستند که به علت پیری و افزایش سن ایجاد شده‌اند یا چالش‌هایی که معمولاً با شرایط پزشکی و بیماری‌ها همراه هستند، تیم مراقبت‌کنندگان حرفه‌ای ما برای کمک به شما حضور خواهند داشت.

هدف از مراقبت این است که به عزیز شما در حالی که قادر است در خانه خود یا هر جای دیگری که راحت است بماند، مراقبت مناسبی را که نیاز دارد نیز دریافت کند. دریافت کمک از تیم پرستاری در منزل همچنین به خانواده‌ها آرامش خاطر می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا بدانند که حمایت 24 ساعته از عزیزانشان را دارند. پرستاری که مراقبت‌های 24 ساعته در خانه را ارائه می‌دهد، می‌تواند در انجام کارهای مختلف دیگری نیز به شما کمک کند، از جمله:

  • حمام کردن، نظافت و بهداشت فردی
  • یادآوری داروها
  • برنامه ریزی و آماده سازی وعده‌های غذایی
  • همراهی و مصاحبت
  • خانه داری سبک و خشکشویی

مراقبت در منزل نه تنها آرامش خاطر عزیزتان، خودتان و خانواده‌تان را تضمین می‌کند، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند در اطراف محیط آشنای خود (در خانه) باقی بمانند و سریعتر به سمت بهبودی قدم بردارند.

 

 

برخی از شرایط مربوط به افزایش سن و یا عوارض ناشی از برخی بیماری‌ها اینگونه ایجاب می‌کنند که فرد به صورت 24 ساعته نیاز به همراه و مراقب داشته باشند.

 

مراقبت از افرادی که از بیمارستان ترخیص شده‌اند

با انتقال از یک سطح مراقبت به سطح دیگر (از بیمارستان به منزل)، خطر افتادن، مدیریت نادرست داروها و ناتوانی در برآورد کردن نیازهای غذایی به وجود می‌آید. تیم مراقبت در منزل تهران آزمایش آنلاین می‌تواند برنامه‌ای ایجاد کند که به اطمینان از انتقال موفقیت‌آمیز برای خود یا یکی از عزیزانتان کمک می‌کند و پس از ترخیص از بیمارستان یا مرکز توانبخشی ماهر، مراقبت‌های خانگی را ارائه می‌دهد. کمک‌های که در این حالت ارائه می‌شوند، شامل موارد زیر هستند:

  • کمک به انجام دستورات ترخیص
  • گرفتن نسخه و داروها
  • یادآوری زمان مصرف داروها
  • تهیه لیست غذاهای موردنیاز بیمار
  • کمک به تحرک مانند راه رفتن، تغییر وضعیت و جابجایی‌هایی مانند حرکت از تخت به صندلی دیگر
  • تعویض مفصل: بهبودی پس از جراحی تعویض مفصل می‌تواند انجام کارهای ساده را برای چندین هفته و حتی ماه‌ها چالش برانگیز کند. مراقبان و تیم متخصص ما که در خانه به شما کمک می‌کنند، می‌توانند با یادآوری داروها و سایر روش‌های توصیه شده برای کمک به مدیریت درد، تشویق برای انجام برنامه‌های فیزیوتراپی تجویز شده و کمک به حفظ تغذیه مناسب و هیدراتاسیون برای سلامتی و بهبودی کمک کنند.
  • جراحی قلب: داشتن خدمات مراقبت پس از بیمارستان قابل اعتماد در طول دوره نقاهت پس از عمل‌های بزرگ مانند جراحی قلب، که به طور کلی شش تا هشت هفته طول می‌کشد، بسیار ارزشمند است.
  • جراحی چشم: پس از جراحی چشم، بینایی ممکن است برای مدتی قابل اعتماد نباشد. تیم مراقبت ما می‌تواند در انجام کارهای روزمره که ممکن است شما یا فردی که از او مراقبت می‌کنید، نتوانید در طول دوره بهبودی انجام دهید از جمله رانندگی، کمک کند.

 

 

خدمات مراقبتی پس از جراحی در منزل

در آسایش خانه خود با مراقبت‌های بعد از عمل که توسط پرستار در منزل ارائه می‌شود، بهبودی حاصل کنید. ضروری است که مراقبت‌های پس از یک جراحی به خوبی دریافت شوند. پس از ترخیص از بیمارستان، خطر افتادن و استفاده نامنظم از داروها و همچنین مدیریت نادرست درد به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. افرادی که به مراقبت پس از عمل نیاز دارند، می‌توانند برای موارد زیر از پرستار خود کمک دریافت کنند:

  • حمل و نقل به مطب پزشک برای قرار ملاقات‌های بعد از عمل. البته برای سهولت کار می‌توان از تیم ویزیت پزشک در منزل کمک گرفت تا پزشک بیمار را در منزل معاینه کند.
  • یادآوری داروها
  • برنامه ریزی و تهیه غذا

مراقبت از کودکان

مراقبت در منزل توسط پرستار فقط برای افرادی نیست که به دلیل مشکلات سلامتی یا حرکتی به کمک نیاز دارند. به عنوان مثال، کسانی که دور از خانه کار می‌کنند، ممکن است در طول روز برای نگهداری از فرزندانشان به کمک نیاز داشته باشند. مراقبان ماهر و دلسوز در تیم ما آماده هستند تا بچه‌ها را با فعالیت‌های معنی‌دار و موثر مشغول نگه دارند، وعده‌های غذایی‌شان را آماده کنند یا آنها را برای فعالیت به بیرون ببرند.

برای کسانی که خدمات مراقبت از کودک و بزرگسال را ارائه می‌دهند، آموزش‌های اضافی لازم است. بنابراین، خیالتان راحت باشد که همه مراقبان و سایر اعضای تیم‌های مراقبت در منزل آزمایش آنلاین سطح‌های مختلف از بررسی‌های قبل از استخدام را با موفقیت گذرانده‌اند. وظایفی که این دسته از مراقبیت ما ارائه می‌کنند، عبارتند از:

  • تهیه کردن غذاهای سالم برای کودک
  • انجام فعالیت‌های روزانه مانند لباس پوشیدن، حمام کردن و موارد دیگر
  • یادآوری و نظارت دارویی (در صورت نیاز)
  • انجام فعالیت‌هایی مانند خواندن، بازی کردن و لذت بردن از فضای باز

 

 

مراقبت پس از زایمان و دوره بارداری در منزل

ما همچنین آماده کمک به قبل یا بعد از بارداری شما هستیم. اگر مشاوره پزشکی فعالیت‌های شما را محدود کرده است، از شما خواسته است که در طول بارداری استراحت کنید، یا اگر بعد از زایمان با عوارضی مواجه هستید، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا مطمئن شوید که از شما مراقبت می‌کنیم تا زمانی که دوباره روی پاهای خود بایستید. برای دریافت کمک تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا پشتیبانان ما شما را راهنمایی کنند و در اسرع وقت خدمت مورد نظر خود را دریافت کنید.

مراقبت از شرایط مزمن در منزل

مراقبت‌های حرفه‌ای در منزل برای افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن نیز در دسترس است. ما می‌دانیم که زندگی یا مراقبت از یک فرد مبتلا به یک بیماری مزمن می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. به همین دلیل، آزمایش آنلاین متعهد به کاهش استرس ناشی از بیماری‌های مزمن و همچنین مراقبت از فردی با اختلال مزمن است.

 

 

پرستاران همچنین می‌توانند با یادآوری داروها به این افراد کمک کنند و پیروی از داروهای تجویز شده یا سایر درمان‌ها را تسهیل کنند. پرستار در منزل برای حمایت از افرادی که با شرایطی مانند زیر زندگی می‌کنند، کار می‌کنند:

  • آرتروز
  • ALS (بیماری لو گریگ)
  • مراقبت از آلزایمر
  • سرطان
  • سیستم ایمنی به خطر افتاده
  • COPD
  • زوال عقل
  • ناتوانی‌های رشدی
  • دیابت
  • بیماری قلبی
  • بیماری ریه
  • مولتیپل اسکلروزیس (MS)
  • بیماری پارکینسون
  • سکته
  • مراقبت از جانبازان (PTSD)

مراقبت در منزل برای افراد مبتلا به زوال عقل

زوال عقل اغلب به عنوان یک بیماری پیشرونده، غیرقابل درمان و در نهایت کشنده شناخته می‌شود و پرستار در منزل مراقبت‌های مورد نیاز افراد را بر اساس زوال و ناتوانی آنها در نظر می‌گیرد. همچنین، یک برنامه مراقبت منحصر به فرد ایجاد خواهد شد که بر توانایی‌ها تمرکز دارد و نه ناتوانایی‌هایی که به علت بیماری ایجاد شده‌اند. هدف پرستاران ما که خدمات مراقبت از زوال عقل در منزل را ارائه می‌دهند، تقویت رفاه کلی است که می‌تواند با پیشرفت بیماری همراه باشند. ارائه خدمات حمایتی مراقبت از زوال عقل با تمرکز بر موارد زیر صورت می‌گیرد:

 

 

  • ایمنی در داخل و اطراف خانه
  • ارتقای استقلال با در نظر گرفتن پیشرفت‌های مثبت فرد
  • زمان دادن به فرد برای مشارکت در فعالیت‌ها
  • آگاهی از زمان استراحت بیمار
  • ادامه فعالیت بدنی برای تقویت گردش خون و قدرت عضلانی

پرستار در منزل تهران؛ جمع بندی

تیم ما متعهد به ارائه انواع خدمات مراقبتی از جمله خدمات حمل و نقل (در صورت لزوم) است. پرستار در خانه می‌تواند به شما یا کسی که از او مراقبت می‌کنید، کمک کند تا از خانه بیرون بروید و از چیزهایی لذت ببرند که کیفیت زندگی شما یا عزیزتان را بهبود می‌بخشد. انجام کارهای روتین به دلیل افزایش سن، ناتوانی یا محدودیت حرکتی موقت می‌تواند به طور فزاینده‌ای دشوار شود، اما این بدان معنا نیست که دیگر قادر به انجام این فعالیت‌ها نیستید. همین حالا با ما تماس بگیرید و با تکمیل اطلاعاتی از قبیل زمان، محل و خدمات مورد نظر خود از پیشتیبانان ما درخواست کنید تا تیم مراقبت در منزل تهران که توسط پرستاران حرفه‌ای خدمات رسانی می‌شود، به شما در مراقبت از خود یا عزیزتان کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *