تست کرونا در لندن

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 18 / 07 / 1400

آزمایش COVID-19 به تشخیص زمان ابتلای فرد به ویروس و نیاز به جداسازی وی از سایر افراد و عدم انتقال این ویروس کمک می‌کند. با ایزوله شدن، شیوع ویروس می‌تواند بسیار کاهش یابد. برای انجام تست کرونا در لندن اصلا مهم نیست که یک یا دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اید یا خیر. حتی در صور واکسینه شدن نیز در صورت مشاهده علائم کرونا باید تست کرونا را انجام دهید.

همچنین اگر با فردی که نتیجه تست وی مثبت شده است، در تماس بوده‌اید، لطفاً بلافاصله خود را ایزوله کرده و آزمایش PCR سفارش دهید . تمامی افراد در لندن تشویق می‌شوند که هفته‌ای دو بار تست کرونا لندن را انجام دهند. آزمایشات سریع کووید -19 برای همه افرادی که علائم کروناویروس ندارند در دسترس است. همه آزمایشات جریان جانبی رایگان هستند و نتایج آن در 45 دقیقه قابل دسترسی است.

آزمایش سریع کرونا در لندن مهم است زیرا به شناسایی افراد مبتلا به COVID-19 که هیچ علامتی ندارند، اما هنوز عفونی هستند و منجر به آلوده شدن سایر افراد می‌شوند، کمک می‌کند تا از گسترش بیشتر ویروس جلوگیری شود. تقریباً از هر سه نفر مبتلا به کرونا یک نفر هیچ علامتی ندارد و ممکن است بدون اینکه متوجه شود، در حال گسترش بیماری در سطح جامعه باشد. اگر هنوز از طریق یک محیط آموزشی یا محل کار به آزمایش سریع دسترسی ندارید، چندین روش برای دسترسی سریع به رپید تست‌های کرونا وجود دارد:

  • سفارش کیت‌های آزمایش
  • جمع آوری کیت‌های آزمایش خانگی از محیط‌هایی مانند داروخانه، مرکز اجتماعی یا مرکز آزمایش
  • رزرو تست کرونا در لندن به صورت آنلاین

 

 

اگر قادر به سفارش آزمایش یا انجام آزمایش در بیمارستان‌ها یا آزمایشگاه‌ها نیستید، تنها کافیست تست کرونا در لندن را از طریق سایت ما رزرو کرده تا تکنسین متخصص ما به محل کار، مدرسته، خانه، هتل و…. در زمان تعیین شده توسط شما حضور پیدا کرده و نمونه لازم برای انجام تست کرونا در منزل را جمع آوری کند. در صورت بروز علائم کروناویروس، حضور شما در مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها مناسب نخواهد بود. اگر قرار است تست کرونا در لندن داشته باشید و علائم آن ظاهر شده است، نباید در این مراکز حضور داشته باشید. بنابراین، می‌توان از مزیت تست کرونا در لندن در منزل بهره مند شوید.

برای کارمندان خود تست کرونا در لندن را بگیرید

آزمایش برای حفظ امنیت و سلامت نیروی کار و مشتریان و همچنین به حداقل رساندن اختلال در کسب و کار کلیدی است. کارگران شهرداری می‌توانند به انواع تست‌های کرونا در لندن دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر، آنها باید از تست کرونا در نزدیکی محل زندگی خود دسترسی داشته باشند تا در اسرع وقت (در صورت لزوم) تست کرونا در لندن را انجام دهند.

تفسیر نتیجه تست کرونا در لندن

اگر از رپید تست‌ها و تست‌های خانگی استفاده می‌کنید، دستورالعمل‌های موجود در کیت آزمایش را که در یک مرکز به شما داده شده است، دنبال کنید.

در صورت دریافت نتیجه آزمایش منفی، لطفاً به خاطر داشته باشید که قوانین را رعایت کنید: دستان خود را اغلب بشویید، از زدن دست‌ها به صورت و چشمان خود خودداری کنید، فاصله اجتماعی را رعایت کنید و هنگام ملاقات با دیگران خارج از خانه، در فضای باز بمانید.

در صورت مثبت بودن نتیجه تست کرونا در لندن باید خود را ایزوله کرده و برای تأیید نتیجه آزمایش PCR را انجام دهید. شما می‌توانید با مراجعه به آزمایشگاه یا تماس با 119 و یا از طریق وب سایت ما به صورت آنلاین یک آزمایش PCR رزرو کنید. این آزمایش باید ظرف دو روز بعد از مثبت شدن نتیجه تست اولیه انجام شود (اگر در عرض دو روز آزمایش را انجام ندهید، شما و همه افراد حاضر در خانواده باید ده روز به قرنطینه ادامه دهند، حتی اگر آزمایش تأییدی منفی باشد).

اگر می‌دانید که قرار است تحت آزمایش قرار بگیرید، قبل از خروج از خانه به این فکر کنید که چگونه در صورت مثبت بودن آزمایش خود به خانه باز خواهید گشت تا از دیگران محافظت کنید.

 

اگر در مورد بازگشت ایمن از محل آزمایش نگران هستید و آزمایش شما مثبت است، در صورت موجود بودن آزمایش خانگی ترتیب دهید، یا این موضوع را از قبل با کارفرمای خود در میان بگذارید و برای حضور در یک مرکز آزمون اجتماعی در نزدیکی خانه خود هماهنگ کنید. اگر دانشجو هستید و در صورت مثبت بودن تست نگرانی‌هایی در مورد برنامه حضور خود در دانشگاه دارید، باید این موضوع را با کالج یا دانشگاه خود در میان بگذارید و یا ساده‌ترین راه برای انجام تست کرونا در لندن را انتخاب کنید. بدین معنی که تست کرونا در لندن را به صورت آنلاین از طریق سایت ما رزرو کنید.

 

 

تست کرونا در لندن برای افرادی که علائم دارند

اگر علائم کروناویروس را دارید، باید فوراً خود را ایزول یا قرنطینه کنید، حتی قبل از انجام آزمایش و دریافت نتایج. شما نباید در مراکز درمانی حضور داشته باشید. بنابراین برای انجام تست PCR در لندن، تست خود را رزرو کنید. علائم عبارتند از:

  • سرفه جدید و مداوم
  • درجه حرارت بالا
  • از دست دادن یا تغییر در حس بویایی یا چشایی

یک آزمایش آنلاین ترتیب دهید یا از ساعت 7 صبح تا 11 شب با مرکز ویروس کرونا در 119 تماس بگیرید. افرادی که مشکل شنوایی یا گفتاری دارند می‌توانند با کمک سایر اعضای خانواده به خدمات دسترسی داشته باشند.

اگر نگران سلامتی و تندرستی خود هستید یا اگر وضعیت شما بدتر می‌شود، یا بعد از هفت روز بهتر نمی‌شود، با اورژانس تماس گرفته و شرح حال خود را به پزشک توضیح دهید.

انواع تست کرونا در لندن

دو نوع تست کرونا در لندن برای تشخیص عفونت فعال طراحی شده است و ممکن است به آزمایش‌های مولکولی و تست‌های آنتی ژن سریع تقسیم شود. نوع سوم آزمایش، آزمایش آنتی بادی است که می‌تواند در هر زمان مورد استفاده قرار گیرد. RT-PCR و LFT آزمایش‌های آنتی ژنی متفاوتی هستند و که در ادامه آورده شده‌اند.

  • RT-PCR

ترانس کریپتاز معکوس-واکنش زنجیره‌ای پلیمراز (RT-PCR) متداول ترین تکنیک موجود است و برای غربالگری وجود RNA استفاده می‌شود، که در مرحله اولیه عفونت قابل تشخیص است (قبل از اینکه بدن فرصتی برای انجام این کار داشته باشد). تولید آنتی بادی علیه عفونت این آزمایش با تقویت مولکول RNA توسط ترانس کریپتاز معکوس (یا ممکن است از DNA پلیمراز نیز استفاده شود) برای تشخیص امکان پذیر است. این یک آزمایش بسیار خاص و حساس است، اگرچه نتایج آن کندتر به دست می‌آید. زیرا نمونه‌ها برای به دست آوردن نتیجه به آزمایشگاه فرستاده می‌شوند. هزینه بالای این نوع آزمایش استفاده از آن را در مقیاس بزرگ است. معایب دیگر عبارتند از: نتایج مثبت برای تفسیر متفاوت است، حدودیت در تامین مواد ضروری آزمایش (سواب‌های بینی، معرف‌ها، وسایل حمل و نقل)، زمان‌ طولانی برای به دست آوردن نتیجه.

  • آزمایش آنتی بادی

از این آزمایش‌های سرولوژی نمی‌توان برای تشخیص عفونت فعلی COVID-19 استفاده کرد، بلکه می‌توان گفت آیا فردی در گذشته به این عفونت مبتلا بوده است یا خیر. این آزمایشات در درک میزان عفونت در جمعیت مهم است و ارزش اپیدمیولوژیکی دارد. این نوع آزمایش نیز با توجه به این که بسیاری از افراد برای ویروس علامت ندارند و بنابراین ممکن است بدون اطلاع مبتلا شده باشند، مفید است. آزمایش آنتی بادی برای تشخیص پاسخ ایمنی در افرادی که علیه SARS-CoV-2 واکسینه شده‌اند نیز استفاده شده است.

این نوع آزمایش نیاز به نمونه خون از بیماران دارد. این آزمایش‌ها به اشکال مختلف، از پیچیده و آزمایشگاهی (مانند آزمایش ELISA) گرفته تا آزمایش‌های سریعتر ساده تر که در محل مراقبت مورد استفاده قرار می‌گیرند، هستند.

اگرچه این آزمایش‌ها نقش مهمی در اپیدمیولوژی و توسعه واکسن ایفا می‌کنند، اما با توجه به اینکه برای تشخیص عفونت‌های ویروسی فعلی و فعال مناسب نیستند، هیچ نقشی در اجرای استراتژی های TTTI ندارند. سرانجام، این که مصونیت ناشی از واکسن چقدر دوام خواهد آورد، در حال حاضر برای دانشمندان نامشخص است. با توجه به تهدید انواع جدید ویروس کووید-19، نیاز به واکسیناسیون تقویت کننده یک چشم انداز همیشگی است.

 

 

 

تست کرونا در لندن در فرودگاه

برای سفر به لندن و یا به منظور سفر به مکان‌های دیگر از لندن لازم است نتیجه منفی تست کرونا خود را به همراه داشته باشید. به منظور انجام این کار شما می‌تواندی چند ساعت قبل از پروازتان در فرودگاه حضور داشته و تست کرونا در لندن را در آنجا انجام دهید سپس قبل از پرواز، نتایج مربوطه را به همراه خواهید داشت. همچنین می‌توان یک روز قبل از پرواز از طریق سایت آزمایش آنلاین تست کرونا در لندن را رزرو کرده و آزمایش خود را در هتل (محل اقامت خود) به راحتی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *