بازتاب فعالیت های آزمایش آنلاین در رسانه ها

بازتاب فعالیت های آزمایش آنلاین در رسانه ها

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 07 / 09 / 1396

بازتاب فعالیت های آزمایش آنلاین در رسانه ها

در طی مدت کوتاهی که آزمایش آنلاین ایجاد شده است، بازتاب های خوبی در انواع رسانه های مختلف از این طرح، رسانه ای شده است. ایده ای نو و طرحی قابل قبول و فراگیر باعث شد روز به روز بر وسعت تلاش ها و فعالیت های آزمایش آنلاین اقزوده شود و این طرح فراگیرتر شود. اکنون فعالیت های آزمایش آنلاین در رسانه هایی مانند صدا و سیما، خبرگزاری فارس، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری آنا و انواع سایت هایی همچون سایت بادیجی، الف و غیره و سایت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازتاب یافته است.

 

حضور موفق در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال:

حضور موفق در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال و دیدار اشخاص و گروه های مختلف رسانه ای از غرفه آزمایش آنلاین نشان داد که آزمایش آنلاین توانسته در نگاه اول عموم مردم و رسانه ها را به خود مجذوب نماید. در طی روز اول برگزاری نمایشگاه بیش از 100 آزمایش حضوری در غرفه آزمایش آنلاین و در حضور عموم بازدیدکنندگان صورت گرفت که خبر از علاقه و نیاز مردم به سبک نمونه گیری و آزمایش در محل را نشان می دهد.

در طی برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال، گزارشگران سایت های خبری، مشتاق گرفتن گزارش های خبری از غرفه آزمایش آنلاین بودند و استارتاپ آزمایش آنلاین در کنار استارتاپ هایی همچون پیام رسان سروش و اسنپ قرار گرفت. استارت آپ آزمایش آنلاین توانست در این نمایشگاه جزو برترین استارت آپ های موفق یاد شود.

 

گوشه هایی از انعکاس فعالیت های آزمایش آنلاین در رسانه ها:

گوشه هایی از بازتاب فعالیت های آزمایش آنلاین را با ذکر خبرگزاری یا سایت خبری در ذیل بیان می شود.

 

خبر گذاری فارس: آزمایش های رایگان در آزمایش آنلاین

 

خبرگزاری فارس-آزمایش آنلاین

خبرگزاری فارس در نگاه اول به خدمات رایگان ارائه شده در غرفه آزمایش آنلاین می پردازد و سپس در گزارشی با خانم خلیلی، مسئول غرفه آزمایش آنلاین، اهداف و روند کاری آزمایش آنلاین را گزارش می دهد.

فارس می افزاید: هزینه های اضافی بابت ارائه این خدمات نیاز نیست و همان هزینه مصوب وزارت بهداشت است.

منبع: خبرگزاری فارس

 

خبرگذاری آنا: دیجیتالی آزمایش دهید!!!

 

خبرگزاری آنا-آزمایش آنلاین

خبرگزاری آنا با اشاره به تعیین روز، ساعت و مکان توسط درخواست دهنده، اشاره می کند که تیم متخصصین آزمایش آنلاین جهت نمونه گیری و انجام فرایند انواع تست از جمله نمونه گیری خون، مدفوع، ادرار و غیره در همان روز و ساعت و مکان دلخواه درخواست دهنده حاضر شده و نمونه گیری را صورت می دهند.

منبع: خبرگزاری آنا

خبرگذاری نسیم:خدمتی مناسب برای کهنسالان و کودکان

 

خبرگزاری نسیم-آزمایش آنلاین

خبرگزاری نسیم در گزارشی از طرح آزمایش گیری بصورت آنلاین بصورت طرح موفق ذکر می کند و اشاره می کند که بیش از 100 آزمایشگاه در تهران و برخی استان ها و شهرها تاکنون با آزمایش آنلاین قرارداد همکاری بسته اند که این نشان از روند رشد خوب آزمایش آنلاین است و می افزاید: تا آخر سال مردم کل استان ها منتظر نمونه گیری بصورت آنلاین باشند.

منبع: خبرگزاری نسیم

معاونت علمی فن آوری ریاست جمهوری:حضور پر رنگ استارتاپ آزمایش آنلاین در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

 

معاونت علمی ریاست جمهوری-آزمایش آنلاین

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با گزارش خبری از رشد استارتاپ ها و تعریف اینگونه رویه کسب و کارها، به معرفی استارتاپ آزمایش آنلاین در نمایشگاه رسانه های دیجیتال می پردازد و جوانان جویای کار را توصیه به حرکت کردن در جهت خلق ایده و پروراندن آن در قالب یک کسب و کار، توصیه می کند.

منبع: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

 

سایت بادیجی:چگونه می توان آنلاین آزمایش داد

بادیجی-آزمایش آنلاین

سایت بادیجی نیز با تیتر درشت ” چگونه می توان آزمایش آنلاین داد؟/ ارسال پزشک رایگان و طرف قرارداد همه بیمه ها” در ابتدا به بیان تعاریف مختلف کلمه استارتاپ می پردازد و سپس به بیان شرح حال نخبگان استارتاپی می پردازد.  بادیجی به مراحل سفارش آنلاین در سایت آزمایش آنلاین می پردازد و گزارش می دهد: جهت دریافت پاسخ آزمایش، نیازی به حضور در محل نیست بلکه دریافت پاسخ آزمایش در سایت یا اپلیکیشن آزمایش آنلاین میسر است.

منبع: بادیجی

 

سایت الف: امکان عدم مراجعه به آزمایشگاه!

الف-آزمایش آنلاین

سایت خبری الف نیز به نقل از سایت بادیجی به بیان خدمات و طرح آزمایش آنلاین می پردازد.

منبع: الف

 

اخبار شبکۀ 5 : حضور پر شور استارتاپ آزمایش آنلاین در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

 

 

گزارش خبری سیما (صدا و سیما) نیز در بخش خبری خود در میان خبرها و گزارش ها گذری به نمایشگاه رسانه های دیجیتال می زند و پس از رپورتاژی از حضور شرکت ها و استارتاپ های مختلف در نمایشگاه در گزارش کوتاهی به استارتاپ آزمایش آنلاین می پردازد. در این گزارش تصویری پخش شده از خبر سیما خانم خلیلی در مقابل گزارشگر حاضر شده و به بیان معرفی استارت آپ آزمایش آنلاین پرداختند.

منبع: تلویزیون رسانه ملی

اخبار شبکۀ جام جم : حضور پر شور استارتاپ آزمایش آنلاین در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

گزارش خبری سیما (صدا و سیما) نیز در بخش خبری خود در میان خبرها و گزارش ها گذری به نمایشگاه رسانه های دیجیتال می زند و پس از رپورتاژی از حضور شرکت ها و استارتاپ های مختلف در نمایشگاه در گزارش کوتاهی به استارتاپ آزمایش آنلاین می پردازد. در این گزارش تصویری پخش شده از خبر سیما خانم خلیلی در مقابل گزارشگر حاضر شده و به بیان معرفی استارت آپ آزمایش آنلاین پرداختند.

منبع: تلویزیون رسانه ملی

 

آپارات: در اروپا تنها 2 کشور سرویس آزمایش آنلاین رو دارن

سایت آپارات در مصاحبه با محمد مجددی، مدیر آزمایش آنلاین در غرفه آپارات : گاهی اوقات نهادها بدون دادن راهکار مانع از حرکت ما به سمت جلو می شوند. ما از ترس ایجاد مشکل نمی توانیم تبلیغ کنیم و سرویس مان را معرفی کنیم. ما با سلامت مردم سر و کار داریم و مهمترین فاکتور ما دقت و تجهیزات مناسب هست.

منبع: آپارات


جهرمی-آزمایش آنلاین

حضور جهرمی، وزیر ارتباطات در غرفه آزمایش آنلاین

 

حضور آقای حیاتی مجری خبر در غرفه آزمایش آنلاین

حضور آقای حیاتی مجری خبر در غرفه آزمایش آنلاین

لازم به ذکر است شخصیت ها و چهره های سرشناسی مانند آقای حیاتی، مجری اخبار و آقای جهرمی، وزیر ارتباطات فعلی، از غرفه آزمایش آنلاین دیدن نمودند و به بیان نقطه نظرات و دیدگاه ها پرداختند.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *