Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
حضور آقاي حياتي مجري خبر و استفاده از خدمات آزمايش آنلاين در نمایشگاه رسانه های دیجیتال - آزمایش آنلاین

حضور آقاي حياتي مجري خبر و استفاده از خدمات آزمايش آنلاين در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 30 / 08 / 1396

حضور آقاي حياتي مجري خبر و استفاده از خدمات آزمايش آنلاين در نمایشگاه رسانه های دیجیتال:

بخش رسانه ای آزمایش آنلاین: یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در حالی پایان یافت که در طول مدت برگزاری آن، شاهد حضور افراد مختلفی در غرفه آزمایش آنلاین بودیم. از حضور چشمگیر عموم مردم تا مراجعه وزیر ارتباطات آقای جهرمی و آقای حیاتی مجری باسابقه و خوب خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.

حضور موفق سایت آزمایش آنلاین و طرح سلامت نمونه گیری آنلاین، توانست بخش عمومی مردم و حتی اشخاص خاص را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. ارائه طرحی که به گفته آقای مجددی، مدیریت آزمایش آنلاین، در جهان بسیار نادر و تنها در دو کشور رواج دارد. طرح نمونه گیری آنلاین توانسته نیازهای قشر مختلفی از مردم را رفع نماید و آنها را کمتر درگیر مسائلی مانند ترافیک و زمان گیری های بی خودی و غیر ضروری نماید.

 

ویژگیهای طرح سامانه آزمایش آنلاین که توانسته است فراگیر شود:

  • قدرت برنامه ریزی و صرفه جویی زمان: نمونه گیری در محل و یا آزمایش آنلاین این قابلیت را به فرد می دهد تا در هر ساعت و مکانی که فرد برنامه ریزی نماید، نمونه گیری آزمایش با کیفیت بالا صورت گیرد.
  • صرفه جویی در هزینه: یکی از قابلیت های منحصر به فرد آزمایش انلاین، مقرون به صرفه بودن طرح است. شخص برای انجام آزمایش به صورت معمولی، علاوه بر هزینه آزمایش باید هزینه های جانبی مانند هزینه رفت و آمد و معطلی های فراوان در ترافیک و صف نوبت دهی را متقبل شود؛ اما درخواست آنلاین نمونه گیری در سایت آزمایش آنلاین فقط همان هزینه انجام آزمایش را فرد می پردازد که این بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • پوشش دهی انواع بیمه ها و تیم متخصص آزمایش آنلاین: طرح سامانه آزمایش آنلاین، انواع بیمه ها را پشتیبانی می کند و با دارا بودن تیم متخصص از جمله گروه پرستاران و غیره، نمونه گیری  صورت می گیرد و سپس نمونه آزمایش به آزمایشگاه مورد انتخاب فرد ارسال می گردد.

قابلیت های ویژه ذکر شده در بالا، توانسته اشخاص زیادی را به سمت استفاده از سیستم آزمایش آنلاین سوق دهد. یکی از افراد سرشناس که در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از غرفه آزمایش آنلاین دیدن نمود و حاضر به انجام آزمایش حضوری در درون غرفه شد، آقای حیاتی، مجری خبر سیما است. در ذیل به گزارش کوتاهی در این رابطه می پردازیم.

به گزارش بخش رسانه ای آزمایش آنلاین: یکی از دلایل مراجعه افراد مختلف در غرفه آزمایش آنلاین، ارائه خدمات رایگان آزمایش فشار و قند خون، تست تراکم استخوانی و تست میزان چربی خون بوده است. در بین حضار مراجعه کننده آقای حیاتی یکی از افراد سرشناس بوده است که بعد از دیدار از غرفه آزمایش آنلاین و دیدن بنرها  و پوسترهای آزمایش آنلاین، با توضیحات یکی از مسئول غرفه آزمایش آنلاین، آماده استفاده از خدمات رایگان آزمایش آنلاین شد.

ایشان در ادامه در یکی از میزهای مخصوص گرفتن انواع آزمایش حاضر شدند و بصورت حضوری در غرفه، انواع تست های فوق را انجام دادند. به امید سلامتی و توفیق همیشه ایشان.


خدمات آزمايش آنلاين در نمایشگاه رسانه های دیجیتال
 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *