آزمایشگاه پاتوبیولوژی بهداد

خدمات مرکز


اطلاعات تماس و آدرس


  • icon-mapآدرس:

    خیابان قائم مقام فراهانی، حد فاصل خیابان مطهری و خیابان شهید بهشتی، خیابان ششم پلاک 27

  • icon-phoneتلفن:

    88547942-4

  • icon-webوبسایت:

    http://behdadlab.ir

ثبت درخواستicon-arrow-left
icon-mapنقشه و مسیریابی

نظرات درباره مرکز ابن سینا


  • 80%
  • 60%
  • 40%

آزمایشگاه بهداد در سال 89 در راستای ارزش نهادن به ارباب رجوع و همچنین صحت و دقت در انجام آزمایشات نسبت به اعتماد پزشکان تاسیس شد.

پزشکان و متخصصین به منظور نیل به اهداف مقدس خود که همانا تامین سلامتی بیماران میباشد، بعضا نیازمند بکارگیری ابزاری مناسب و استفاده از داده های پاراکلینیکی دقیق میباشند ،آزمایشگاههای تخصصی با رویکردی به این نیاز همواره میکوشند که با بهره گیری از ابزار و تجهیزات مدرن و تکنولوژی های نوین وهمگام با پیشرفت سایر رشته های تخصصی پزشکی ارائه دهنده خدما ت مناسب ،دقیق و سریع به اساتید و پزشکان باشند.

اینک ما بر آنیم که با استفاده از تجارب گرانبهای بزرگان و رهروان این رشته با نگاهی بدیع و با بهره گیری از کارشناسان متخصص و کارآمد ، همزمان با استفاده از مدرنترین تجهیزات آزمایشگاهی،پنجره ای در زمینه ارائه خدمات تشخیصی کلینیکال و آناتومیکال گشوده و با همراهی و راهنمایی اساتید گرانقدر پزشکی به افقی نو در این رشته دست یابیم. آزمایشگاه بهداد با استفاده از پیشرفته ترین تچهیزات و نرم افزارهای روز دنیا و با کنترل کیفی مستمر توسط مراکز بین المللی آزمایشگاهی ،آماده ارائه خدمات به همکاران و اساتید محترم پزشکی است.

اینک با اعتقاد به اينكه اخلاق حرفه اي و متعهدانه در آزمايشگاه نظير تخصص تاثير گذار است آرمانهاي ذيل را سرلوحه كار خود قرارداده و همواره مي كوشيم تا با دميدن روح تعهد در تمامي مديران و كاركنان آزمايشگاه نسبت به شهر و مردماني كه در آن زندگي مي كنيم وفاداري و تعهد خود را به اثبات برسانيم . ما اعتقاد داريم كه بدون شك ارتقاء دانش و آگاهي كاركنان ما موجبات رشد و تعالي روند درمان و پيشگيري از بيماري مراجعين را حاصل نموده و باعث سلامتي خانواده ها و در پي آن جامعه مي گردد .

آزمايشگاه بهداد طبق برنامه اي مدون ، از پيش تعيين شده و سيستماتيك در راستاي تحقق اهداف ذيل قدم برداشته است:

  1.  ارتقاء كيفيت خدمات آزمايشگاهي به گونه اي كه همواره معيار و شاخصي براي ارزيابي كيفيت باشيم . همينطور وسيع الطيف نمودن آزمايشهای مورد پذيرش و انجام در اين مركز با هدف راه اندازي بخشها و فرآيندهاي جديد.
  2. افزايش رضايتمندي افرادي كه به گونه اي با اين مركز در ارتباط هستند، به شيوه اي كه قدرت خود را در برطرف كردن نيازهاي هميشگي آنان افزايش دهيم. تحقق اهداف فوق همواره مد نظر و كعبه آمال مديريت و تمامي كاركنان آزمايشگاه بهداد بوده و با تمام وجود؛ شرايط تسهيل كننده نيل به اين اهداف را مي جوييم.
  3. آزمايشگاه پاتوبیولوژی بهداد جزو  یکی از مجهزترین و بروز ترین آزمایشهای منطقه 6 شهرداری میباشد که  جهت راحتی و آسایش شما مراجعین تاسیس شده است.

لازم به اشاره است که این صفحه صرفا برای معرفی آزمایشگاه بهداد در نظر گرفته شده است و در صورت وجود قرارداد بین آزمایش آنلاین و این آزمایشگاه، امکان نمونه گیری در محل توسط آزمایشگاه اشاره شده وجود دارد.

گالری تصویر



Notice: Uninitialized string offset: 0 in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/plugins/nt-az/templates/partials/single-health-center.php on line 195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس و آدرس


  • icon-mapآدرس:

    خیابان قائم مقام فراهانی، حد فاصل خیابان مطهری و خیابان شهید بهشتی، خیابان ششم پلاک 27

  • icon-phoneتلفن:

    88547942-4

  • icon-webوبسایت:

    http://behdadlab.ir

ثبت درخواستicon-arrow-left
icon-mapنقشه و مسیریابی