لیست آزمایشگاه های ژنتیک تهران

لیست آزمایشگاه های ژنتیک تهران

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 17 / 06 / 1396

 

از آنجایی که متاسفانه مشکلات ژنتیکی بسیاری به سبب عدم آگاهی و عدم توجه به مسائل ژنتیکی از سوی زوج های ایرانی در کشور بوجود آمده است و آمار قابل توجهی از خود را نیز به ثبت رسانیده است، ما برآن شدیم تا با تهیه لیست آزمایشگاه های ژنتیک تهران،‌ شما را به سمت و سوی انجام آزمایش ژنتیکی در این استان بکشانیم تا بلکه با انجام چنین آزمایشی، درصدی از بیماری ها و مشکلات ژنتیکی را که به آسانی با انجام یک آزمایش کوچک می توان از آن ها جلوگیری نمود را کاهش دهیم.

 

لیست آزمایشگاه های ژنتیک تهران:

  • آزمایشگاه ژنتیک پزشکی دکتر اکبری؛ خیابان طالقانی – بین خیابان حافظ و خیابان نجات
  • آزمایشگاه ژنتیکی ایراژن؛ بلوار کشاورز – جنب بیمارستان ساسان – کوچه رویان – ساختمان پزشکان 75
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی نور؛ بلوار کشاورز – بین خیابن کارگر شمالی و جمال زاده
  • آزمایشگاه ژنتیک جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران؛ خیابان انقلاب – خیابان ابوریحان – نبش روانمهر
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیکی فردا؛ پاسداران – لواسانی (فرمانیه) – جنب باشگاه فرمانیه
  • آزمایشگاه ژنتیک پزشکی دکتر زینلی؛ خیابان ولیعصر – بالاتر از خیابان فاطمی – خیابان مجلسی
  • آزمایشگاه ژنتیک پزشکی نوژن؛ خیابان شریعتی – بعد از دو راهی قلهک – کوچه صدیق – ساختمان پزشکان روزبه 7
  • آزمایشگاه ژنتیک مندل؛ خیابان ولیعصر – ابتدای توانیر – ساختمان پزشکان 4
  • آزمایشگاه تشخیص پزشکی و ژنتیکی بیوژن؛ نارمک – خیابان سمنگان – جنب مسجد جامع نارمک – کوچه 100
  • آزمایشگاه ژنتیکی سیتوژنوم؛ تقاطع جلال آل احمد و چمران شمالی – جب پل گیشا – کوی پروانه – ساختمان پزشکان پروانه
  • آزمایشگاه ژنتیک پزشکی دکتر زمانی؛ خیابان کارگر شمالی – بالاتر از پمپ بنزین
  • آزمایشگاه مرکزی پاتوبیولوژی؛ خیابان ولیعصر – بالاتر از تقاطع پارک وی – کوچه قرنی

لیست آزمایشگاه های تهران

آشنایی با برخی از آزمایشگاه های ژنتیک تهران:

آزمایشگاه ژنتیک پزشکی دکتر زینلی: از آزمایشگاه های ژنتیکی فعال در جبهه های مقاومتی با بیماری ژنتیکی، آزمایشگاه ژنتیکی پزشکی دکتر زینلی است، این آزمایشگاه با قرار دادن خط مشی کیفیت برای تمام کسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند، سعی نموده است تا در کنار رعایت استانداردهای روز جهانی و پیشرفت های روز افزون، در صدد کسب و ارتقا رضایتمندی عمده مراجعین خود نیز گام بردارد و هر روز تلاش کند برای تبدیل شدن به یک آزمایشگاه ژنتیکی مهم با ظرفیت بیشترین پذیرش ممکنه در محیط پیرامون خود!

آزمایشگاه ایراژن: این مرکز ژنتیکی با پرداختن درست به بیماری های ژنتیکی و انجام مشاوره های ژنتیکی در تهران، سبب شده است تا مردمان پایتخت نسبت به بیماری های ژنتیکی بیش از پیش آگاهی یابند و قبل از زادواج و پس از آن نیز از انجام آزمایشگ ژنتیک سر باز نزنند! آزمایشگاه ایراژن با بهره گیری از تجیهزات و متدهای روز دنیا و همچنین استفاده از کادر پزشکی مجرب می تواند به تمام شبهات شما پیرامون زمینه های ژنتیکی پاسخ دهد و انجام آزمایشات شما را نیز به بهترین شکل ممکنه برعهده بگیرد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نور: این آزمایشگاه فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است و اکنون با وسعت 1200 متر مربع در 10 طبقه و همچنین استخدام و بکارگیری بیش از 140 پزشک و پرسنل مجرب، توانسته قدم های بزرگی را در حیطه ژنتیکی ابتدا در تهران و پس از آن در کل کشور بردارد. لازم به ذکر است که این آزمایشگاه خصوصی بوده و زیر نظر تعدادی از اساتید پر نام و نشان دانشگاه تهران هدایت می شود!

آزمایشگاه ژنتیک پزشکی نوژن: آزمایشگاه ژنتیکی نوژن با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه های ژنتیکی و پزشکی، قادر است به سبب بهره گیری از امکانات و تجهیزات روز پزشکی و همچنین نیروهای کارآمد خود، در کمترین بازه زمانی در جهت رفع و انجام آزمایشات مراجعین خود اقدام نماید و جواب مشکل و بیماری آنان را در کمترین زمان ممکنه برای اجرای زودتر روند درمانی شان در صورت وجود بیماری، در اختیارشان قرار دهد!

 

آزمایشگاه ژنتیک مندل: شعار این آزمایشگاه ارائه بهرترین خدمات ژنتیک پزشکی به بیماران ژنتیکی و یا خانواده هایی است که به این بیماری ها مبتلا شده اند؛ این آزمایشگاه به سبب برخوداری از بخش هایی همچون: پزشکی فرد محور و کنترل سرطان ها، تشخیص جنسیت جنین، تعیین جنسیت، تشخیص ژنتیکی پیش از لانه گزینی، انجام آزمایش ژنتیک پیش از تولد، بخش مولکولی، سیتوژنتیک، بخش مشاوره ژنتیکی و بسیاری از بخش های مختلف خود، می تواند همانند شعار آزمایشگاهی خود؛ یکی از مراکزی باشد که بهترین خدمات ژنتیک پزشکی را برای کسانی که به این بیمرای ها مبتلا و دچار شده اند، ارائه دهد.

آزمایشگاه ژنتیکی سیتوژنوم: مرکز ژنتیکی سیتوژنوم از فروردین سال 1393 در حیطه های مختلف ژنتیکی از جمله: سیتوژنتیک ژنتیک مولکولی آغاز به کار کرده است و اکنون نیز علاوه بر موارد گفته شده در زمینه های مختلف دیگری از جمله: سیتوژنتیک مولکولی، سندروم های ناپایدار کروموزومی، حساسیت پرتویی، بیومانیتورینگ و دزیمتری سیتوژنتیک فعالیت می کند.

لیست آزمایشگاه های تهران

کلام آخر:

متاسفانه همانطور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره کردیم، بیماری های ژنتیکی از جمله بیماری های شایع در ایران می باشد که هر روز نیز بیشتر و بیشتر می شود! هزینه انجام آزمایشات ژنتیکی شاید کمی زیاد باشد اما در مقابل اطمینانی که از آینده زندگی مشترک دختر و پسر برای آنان بوجود می آورد، قطعا میزان هزینه آن ها قابل قبول است! برای انجام آزمایشات ژنتیکی می توانید به یکی از مراکز ژنتیک پزشکی که در لیست آزمایشگاه های ژنتیک تهران قرار گرفته است مراجعه کنید و با آسودگی خیال به انجام آزمایش ژنتیکی خود، بپردازید!

 

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.

مجموعه آزمایش آنلاین پیشرو در خدمات رسانی در منزل ، شما عزیزان میتوانید خدمات آزمایش ژنتیک ، آزمایش hpv ، فیزیوتراپی در منزل ، تست اعتیاد در منزل ، ویزیت پزشک در منزل با آزمایش آنلاین تجربه کنید

2 دیدگاه ها

  1. سجاد گفت:

    سلام..مادر من مبتلا به CLLهستش ,پیش یه انکولوژیست بردیمش گفت باید کموتراپی بشه, اما قبل از شروع کموتراپی برای درمان هدفمند, یه آزمایش ژنتیک هست که بهتره اونو انجام بدین و فقط یه جا توی تهران هست که انجام میشه..خودشم نمیدونست اسم مرکزش چیه..شما نمیتونید منو راهنمایی کنید..ظاهرا آزمایش جابجایی کروموزومیه که دکتر پیشنهادش رو داد..

  2. دلارام گفت:

    مچکرم بابت خدمات خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *