Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
انجام آزمایش خون در منزل - آزمایش آنلاین
انجام آزمایش خون در منزل

انجام آزمایش خون در منزل

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 02 / 10 / 1396

انجام آزمایش خون در منزل

انجام آزمایش خون در منزل یکی از قابلیت های بی نظیر سایت آزمایش آنلاین است. مدت زمان زیادی است که برخی از مراکز آزمایشگاهی تعداد محدودی از آزمایشات خود را در منزل بیماران و مراجعه کنندگان خود انجام می دهند. یکی از مهمترین و شایع ترین این آزمایش ها، انجام آزمایش خون در منزل است که به دلیل عدم نیاز به تجهیزات فراوان و دستگاه های پزشکی غول آسا، به راحتی در منزل متقاضیان انجام می گیرد.

انجام آزمایش خون در منزل یکی از بهترین پروژه های سامان یافته در زمینه های آزمایشگاهی در ایران می باشد. با این کار تمام کسانی که وقت رفتن به آزمایشگاه را ندارند و یا از سن بالایی برخودار هستند و یا به هر دلیل دیگری نمی توانند برای ارائه نمونه خون خود به مراکز آزمایشگاهی بروند؛ به آسانی می توانند درخواست انجام آزمایش خون در محیط شخصی خود را اعلام نمایند تا در سریع ترین زمان ممکنه تیم آزمایشگاهی سیار به نشانی آن ها رفته و طبق نسخه پزشک معالج، آزمایش مورد نظر را انجام دهند.

 

انجام آزمایش خون در منزل:

آزمایش خون معمولا برای هر بیماری که دچار مریضی سخت و گمنامی شده است، از سوی پزشک معالج تجویز می شود و آن را به یک مرکز آزمایشگاهی برای انجام آزمایش خون راهنمایی می کند. خوشبختانه در حال حاضر اغلب مراکز آزمایشگاهی از سامانه انجام آزمایش خون در منزل برخودار هستند و به شما توصیه می کنند که برای انجام چنین آزمایشی، به آزمایشگاه مراجعه نکنید و به صورت غیر حضوری درخواست انجام آزمایش خون در منزل، محل کار و یا هر مکان دیگری را ثبت کنید تا بدین وسیله بدون پرداخت هزینه های حمل و نقل و هزینه های جانبی دیگر، آزمایش خون را انجام داده باشید!

با انجام آزمایش خون در منزل دیگر نیازی به مراجعه در محیط های آزمایشگاهی ندارید و برای زمان خود نیز ارزش قائل شده اید؛ سامانه انجام آزمایش خون و آزمایش ادرار و برخی دیگر از آزمایشات،‌ در نخستین مرحله خود در استان تهران شروع به کار کرد و اکنون با افتخار این سامانه را در دیگر استان های کشور عزیزمان ایران نیز راه اندازی شده است.

 

روش ثبت تقاضا برای انجام آزمایش خون در منزل:

برای ثبت تقاضای انجام آزمایش در فضایی خارج از محیط آزمایشگاهی، ابتدا باید به نشانی اینترنی سایت آزمایش آنلاین رفته و فرم های مربوطه به نام و مشخصات خود را به صورت آنلاین تکمیل نموده و پس از آن، از طریق سامانه ثبت تقاضاهای خارج از آزمایشگاهی؛ نشانی خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا در اولین فرصت ممکنه تیم آزمایشگاهی آزمایش آنلاین، بر بالین فرد حاضر شوند و آزمایش خون را در منزل انجام دهند.

آزمایش خون در منزل

طریقه دستیابی به نتیجه آزمایش انجام شده:

دیری است که مراکز آزمایشگاهی از روش های گوناگون و البته غیر حضوری برای ارائه نتیجه آزمایش ها به بیماران و مراجعه کنندگان خود استفاده می کنند. در خصوص ارائه نتایج آزمایشاتی که در منزل نیز انجام می گیرد از همین روش ها استفاده می کنند؛ روش های معمول برای این منظور استفاده از ایمیل، پست کردن نتیجه آزمایش به نشانی داده شده، بهره گرفتن از شبکه های اجتماعی ( تلگرام ) و همچنین درج نمودن نتایج حاصل شده بر روی سایت آزمایش آنلاین و در اکانت مخصوص به بیمار می باشد.

 

تعرفه های نمونه گیری خون در منزل به چه صورت است؟

انجام آزمایش خون در منزل توسط همکاران آزمایش آنلاین بدون کوچک ترین هزینه اضافی صورت می گیرد! در واقع شما با ثبت تقاضای انجام آزمایش در منزل و یا محیط کاری خود، پرداخت تمام هزینه ها را مطابق با تعرفه های تصویب شده به منزل و محیط کاری خود موکول کرده اید و پس از انجام آزمایش مربوطه، تمام هزینه ها اعم از پذیرش، نمونه گیری و غیره را پرداخت خواهید نمود.

 

کلام آخر:

سامانه انجام آزمایش خون در منزل (آزمایش آنلاین) یک سامانه مفید با طراحی استاندارد در تمام مراحل آزمایشاتی است. تمام آزمایش هایی که بدین طریق در منازل و یا سایر محیط های انتخابی از سوی افراد انجام می شوند از سطح بهداشت و سلامت بالایی برخوردار هستند. البته ناگفته نماند که برای انجام آزمایشی همچون خون در منزل نیز باید از طریق آزمایشگاه مورد نظر و یا مشاوران پزشکی آزمایش آنلاین، اطلاعات و توصیه هایی همچون ناشتا بودن و یا نبودن را دریافت کنید تا به نتیجه دقیق تری از انجام آزمایش خود برسید.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *