Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
نمونه گیری خون در منزل - آزمایش آنلاین
نمونه گیری خون در منزل

نمونه گیری خون در منزل

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 30 / 07 / 1396

نمونه گیری خون در منزل

نمونه گیری خون در منزل یکی از روش های جدیدی است که انجام آزمایش خون را آسان نموده است. با انجام نمونه گیری خون در منزل می توان در وقت و هزینه صرفه جویی بسیاری نمود. آزمایش خون جزو آزمایش هایی است که براحتی می توان با یکسری تجهیزات معمول، در منزل و محل فرد صورت گیرد. طبق روال همیشگی هر فردی که نیاز بود که آزمایش بدهد باید برای انجام نمونه گیری ساعاتی را در ترافیک و یا صف نوبت دهی آزمایشگاه معطل می ماند. این فرایند تازه اول راه بود و بعد از نمونه گیری خون باید منتظر جواب آزمایش می ماند. همچنین بعد از معلوم شده نتیجه و مراجعه دوباره به آزمایشگاه حالا نوبت رفتن جای متخصص و نشان دادن نتیجه آزمایش بود که در کل این فرایند ساعتهای زیادی را از بیمار یا مراجعه کننده صرف می کرد. چه بسا افرادی که مشغول کاری هستند و مجبور می شوند برای انجام آزمایش ساعت هایی را مرخصی بگیرند. چه بیمارهای مسنی که مجبور بودند برای انجام نمونه گیری آزمایش و غیره هر دفعه درون شهرهای شلوغ تردد نمایند و این خود بیشتر برای آن ها سخت می نمود. تمامی این مشکلات و زمان ها و هزینه ها همگی با نمونه گیری خون در منزل و دیگر انواع آزمایش ها، مرتفع شده است.

نمونه گیری خون در منزل با همکاری سایت آزمایش آنلاین و با هماهنگی آزمایشگاه دلخواه شخص، صورت می گیرد. طبق رویه ای که سایت آزمایش آنلاین تعریف نموده است، هر فردی می تواند در سایت مذکور درخواست نمونه گیری در منزل را طبق موارد، ثبت نماید. درخواست نمونه گیری خون در منزل یکی از مواردی است که پذیرنده زیادی دارد و درخواست نمونه گیری بصورت رایگان در منزل و یا محل کار، توسط سایت آزمایش آنلاین صورت می گیرد. طرح مذکور از آزمایش آنلاین یک طرح خلاقانه و برای رفع نیازهای اساسی قشریست که اتفاقا چنین طرح هایی برای آن ها کار را ساده تر نموده است و بار مالی آن ها را نیز کمتر می نماید. در ادامه با کلیات طرح و نحوه درخواست آزمایش در خانه آشنا خواهید شد لطفا تا انتها با آزمایش آنلاین همراه باشید.

 

نحوه گرفتن آزمایش خون در منزل:

در سایت آزمایش آنلاین فرم ساده ای آماده شده است. کافیست نام شهر، مناسب ترین و نزدیک ترین آزمایشگاه دلخواهتان، تاریخ نمونه گیری و ساعت نمونه گیری را مشخص نمایید تا متخصصین آزمایشگاه در مکان و زمان انتخاب شده شما، به محل مراجعه نمایند و نمونه گیری خون انجام گیرد و به آزمایشگاه انتخاب شده شما، تحویل داده شود. آزمایش آنلاین با آزمایشگاه ها قرارداد دو طرفه دارد و عمل نمونه گیری و جواب دهی آن به خوبی پیش می رود.


نحوه گرفتن آزمایش خون در منزل

نحوه جوابدهی نمونه گیری خون در منزل:

برای دیدن جواب آزمایش خون، نیازی نیست که به آزمایشگاه مراجعه نمایید بلکه کافیست در سایت آزمایش آنلاین، جواب آزمایش خون را مشاهده نمایید. در ضمن جواب دقیق آزمایش خون برای ایمیلتان نیز ارسال می شود.

 

برای نمونه گیری خون در منزل، هزینه اضافی لازم است؟

هزینه آزمایش خون در منزل توسط آزمایش آنلاین دقیقا طبق تعرفه آزمایش حضوری صورت می گیرد و تمامی مراحل آزمایش، از پذیرش تا دریافت نمونه خون و غیره همگی در منزل یا محل مورد نظر انتخابی فرد، صورت می گیرد.

 

آزمایش خون برای چه افرادی نیاز است؟

اکثر افراد بعد از مراجعه به پزشک و در جهت تشخیص بیماری، مجبور می شوند به آزمایشگاه مراجعه نمایند و آزمایش خون دهند. اما بهتر است از سن 40 سال به بالا هر دو سال یکبار و از 50 سال به بالا هر سال یکبار آزمایش خون گرفته شود.

قبل از مراجعه به آزمایشگاه و یا مراجعه همکاران آزمایش آنلاین به محلتان جهت دریافت نمونه خون، توصیه ذکر شده در سایت آزمایش آنلاین را مطالعه نمایید. قبل از هماهنگی خوب است با مشاوران سایت تماس حاصل نمایید و از ناشتا بودن قبل از نمونه گیری، اطلاع کسب نمایید.

ناشتا بودن و یا رعایت ساعت مناسب جهت نمونه گیری، باید رعایت شود.

 

آزمایش خون‌ تان را در خانه تفسیر کنید


آزمایش خون‌ تان را در خانه تفسیر کنید

نتیجه گیری:

سایت آزمایش آنلاین با طراحی ساده و روان توانسته آزمایشگاه کاملی را به محل کار یا منزل هر فردی بیاورد. دیگر نگران اتلاف وقت و هزینه خود در ترافیک و شلوغی آزمایشگاه نباشید و کافیست یکبار امتحان نمایید.

یکی دیگر از مزیت های نمونه گیری خون در منزل این نکته است که برخی از بیماران دارای سن و سال بالایی هستند و یا به لحاظ جسمانی مشکلی دارند و آزمایش آنلاین گزینه فوق العاده ای است برای این گروه از شهروندان جامعه تا بیشتر در جهت سلامتیشان گام برداشته شود. کافیست یکبار برای خودتان یا خانواده تان نمونه گیری خون در منزل را امتحان نمایید، به خاطر مزیت های فراوان و راحتی بسیار، تمامی آزمایش های دیگرتان را نیز با آزمایش آنلاین انجام خواهید داد!؟ مطمئن باشید.

 

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *