لیست آزمایشگاه های دولتی تهران

لیست آزمایشگاه های دولتی تهران

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 13 / 06 / 1396

لیست آزمایشگاه های دولتی تهران

 

از آنجا که پیشرفت روز افزون علم موجب پیشرفت کارایی پزشکی و درمان های دقیق تر و مطمئن تر شده است توجه به تشخیص بیماری ها امری بسیار ضروری است. در سخن بسیاری از پزشک های متخصص تاریخ این امر مشهود است که تشخیص درست درد حتی از درمان آن هم مهم تر است لذا امروز آزمایش و تشخیص بیماری با ابزار های مختلف و high tech در آزمایشگاه ها با جدیت پی گرفته می شود. اما از اساسی ترین مشکلات این آزمایش ها هزینه های بسیار بالای آنها است که برای رسیدن به دقت و اطمینان نسبی صرف این هزینه ها ضروری است. اما راهکار مناسب برای کاهش این هزینه ها استفاده از آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه های دولتی است که تا حدود زیادی می تواند جبران این هزینه ها باشد اما از آنجا که لیست مشخصی تا امروز از آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه های تامین اجتماعی از طریق سازمان تامین اجتماعی ارائه نشده است پس ناگزیر به معرفی آزمایشگاه بیمارستان های طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی می پردازیم.

آزمایشگاه های دولتی تهران

لیست آزمایشگاه های بیمارستان های تامین اجتماعی:

1_ پاتوبیولوژی بیمارستان میلاد: این بیمارستان واقع در اتوبان همت، خروجی اختصاصی برج و بیمارستان میلاد می باشد. آزمایشگاه مرکزی این بیمارستان با تجهراتی بسیار پیشرفته و با دقت بالا در ضلع شرقی این بیمارستان قرار گرفته است که می تواند ضریب اطمینان بالایی را درمورد نتیاج به شما ارائه دهد همچنین کادر مشغول به خدمت در این قسمت از برترین های دانشگاهی در رشته های مرتبط بوده و بسیار در کار خود ماهرند. این آزمایشگاه همه روزه به صورت شبانه روزی فعال بوده است.

 

2_ بخش آزمایشگاهی بیمارستان صدر: این بیمارستان درمیدان ولیعصر،خیابان کریم خان،خیابان به آفرین، واقع شده است و در بخش آزمایشگاهی این بیمارستان تمامی آزمایش های بالینی و سیتولوژی انجام می گیرد. این آزمایشگاه با کادری کاردان و متخصص همه روزه به جز جمعه ها و ایام تعطیل رسمی از ساعت 7 تا 11 صبح به صورت ناشتا آماده ی ارائه ی خدمات به شهروندان عزیز است. همچنین ارائه ی خدمات در این بخش بدون وقت قبلی و صرفا با نسخه ی پزشک ( نه لزوما پزشک های بیمارستان ) صورت می گیرد و برای تمامی افراد تحت پوشش تامین اجتماعی کاملا رایگان است.

3_ آزمایشگاه بیمارستان شهید فیاض بخش ( شماره ی 2) : این بیمارستان واقع در سرآسیاب،مهرآباد جنوبی،روبروی پایگاه یکم شکاری می باشد. آزمایشگاه این بیمارستان با نیرو هایی متعهد و کاردان در بخش های زنان و ناباروری، مولکولار پاتولوژی، بیو شیمی و هرمون و هماتولوژی در تمامی ایام به جز روز های تعطیل از7تا12 ظهر آمادهی ارائه ی خدمات به شهروندان است است. لازم به ذکر است که انجام تمامی آزمایش ها برای شهروندان تحت پوشش بیمه ی تامین اجتماعی کاملا رایگان است.

4_ آزمایشگاه بیمارستان لبافی نژاد: این مرکز واقع در خیابان پاسداران، بوستان نهم می باشد. آزمایشگاه این مرکز در ضلغ غربی طبقه ی همکف بوده و دارای بخش های متعدد ناباروری، میکروبیولوژی و ایمونولوژی و آلرژی می باشد که همه روزه از 7:30 تا 13:00 آماده ی خدمت رسانی به شهروندان گرامی می باشد.

5_ آزمایشگاه بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین: این بیمارستان در ورامین،نرسیده به میدان ولیعصر(ورودی شهر) واقع شده است و از جمله بهترین انتخاب ها برای شهرواندان ساکن جنوب شهر تهران است. آزمایشگاه این بیمارستان دارای تجهیزات به روز و مدرن آماده ی خدمات رسانی به شهروندان جنوبی و شرقی تهران است. این آزمایشگاه همه روز جز ایام تعطیل از 7:30 تا 13:00 آماده ی خدمت رسانی است.

لیست آزمایشگاه های دولتی

کلام آخر:

در آخر لازم است که به این نکته اشاره کرد که شمار آزمایشگاه های تخصصی موجود در شهر تهران که طرف قرارداد با بیمه ی تامین اجتماعی هستند نیز زیاد است اما پوشش بیمه صرفا قسمتی از هزینه ها را در اغلب این آزمایشگاه ها در بر می گیرد اما بیمارستان های تحت نظر تامین اجتماعی به طور کاملا رایگان این آزمایش ها را انجام می دهد.

 

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.

مجموعه آزمایش آنلاین پیشرو در خدمات رسانی در منزل ، شما عزیزان میتوانید خدمات نمونه گیری در منزل ، تست کرونا در منزل ، شنوایی سنجی در منزل ، آزمایش تیروئید و تزریق واکسن hpv  با مجموعه آزمایش آنلاین تجربه کنید

 

2 دیدگاه ها

  1. حسن موسی زاده گفت:

    هزینه آزمایش چکاب قند خون و چربی و…. چقدر می‌باشد؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *