Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
بازدید آقای جهرمی (وزیر ارتباطات) از غرفه آزمایش آنلاین در نمایشگاه رسانه های دیجیتال - آزمایش آنلاین
گزارش سایت بادیجی از سامانه سلامت آزمایش آنلاین

بازدید آقای جهرمی (وزیر ارتباطات) از غرفه آزمایش آنلاین در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 28 / 08 / 1396

بازدید آقای جهرمی (وزیر ارتباطات) از غرفه آزمایش آنلاین در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

بخش رسانه ای آزمایش آنلاین: یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در حالی برگزار شد که غرفه آزمایش آنلاین نیز با تیم مجرب حضور پررنگی داشته است. در چند روز برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال، غرفه آزمایش آنلاین مورد لطف بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

در حضوری افتخار آمیز آقای جهرمی، وزیر ارتباطات در غرفه آزمایش آنلاین حاضر شدند و از بخش های مختلف این غرفه دیدن نمودند. در این میان مدیریت آزمایش آنلاین، آقای محمد مجددی در کنار وزیر ارتباطات حاضر شده و از ایشان استقبال گرمی نمودند و به بیان طرح موفق آزمایش آنلاین پرداختند. شایان ذکر است در مدت برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال، تیم آزمایش آنلاین در حال گفتگوها و معرفی فرایند جدید آزمایش آنلاین بوده اند.

گزارش سایت بادیجی از سامانه آزمایش آنلاین

حضور آقای جهرمی، وزیر ارتباطات در غرفه آزمایش آنلاین

 

سامانه سلامت آزمایش آنلاین به دلایل ویژگی های زیر توانسته است از نظر اشخاص مختلف و عموم مردم موفق ظاهر شود و بتواند قابلیت عمومی شدن را داشته باشد.

  • هزینه کمتر نسبت به مراجعه حضوری در آزمایشگاه: هنگامی که فرد خواسته باشد به آزمایشگاه برود و نمونه گیری را انجام دهد فقط هزینه آزمایش نیست بلکه صرف هزینه برای رفت و آمد چند بار و در روزهای مختلف نیز هزینه جانبی این مسئله است؛ اما در هنگام نمونه گیری آنلاین و درخواست نمونه در سایت آزمایش آنلاین، تنها هزینه، همان هزینه آزمایش است که فرقی با هزینه آزمایش معمولی ندارد و نه تنها بیشتر نیست بلکه دیگر هزینه های جانبی ندارد.
  • صرف وقت بسیار کمتر: در نمونه گیری حضوری باید زمان زیادی را صرف رفت و آمد ها و ایستادن در نوبت و غیره صرف نمود که در مدل آزمایش آنلاین هیچ کدام از این موارد دیده نمی شود.
  • تیم مجرب و تخصصی: تیم آزمایش  آنلاین دارای تیم مجرب و تخصصی است که در محل حاضر شده و نمونه گیری را انجام می دهند و سپس نمونه را به آزمایشگاه مورد نظر فرد ارجاع می دهند.

این سه ویژگی اصلی توانسته قدرت رقابت و جذب را بالا ببرد و طرح سلامت آزمایش آنلاین بزودی در تمام کشور فراگیر شود. لازم به توضیح است که طرح فوق با توجه با قابلیت های ویژه خود، افراد پرمشغله، اشخاص دارای سن بالا و مادران دارای فرزندان خردسال را بیشتر مورد توجه قرار داده است و آرامش را به این عزیزان هدیه نموده است.
باید خاطرنشان نمود: طرح موفق سلامت آزمایش آنلاین توانسته تاکنون باعث جلب رضایت بسیاری از آزمایشگاه های تهران گردد و در این میان به انعقاد قراردادهای همکاری ختم شود. در ضمن این نکته قابل بیان است که فاز پیشرفت طرح آزمایش آنلاین در برخی شهرهای دیگر نیز شروع شده و گفتگوهایی میان آزمایش آنلاین و سایر آزمایشگاه های شهرهای مختلف، صورت گرفته است.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام/

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *