Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
بیمارستان بقیة الله - آزمایش آنلاین
بیمارستان بقیة الله

بیمارستان بقیة الله

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 26 / 08 / 1396

بیمارستان بقیة الله

تاریخچه بیمارستان بقیة الله

بیمارستان بقیة الله توسط گروه پزشکی برزویه در سال ۱۳۵۵ احداث شد. اما با تغیراتی که پس از انقلاب سال 1357 ایران صورت گرفت به موجب تغییراتی که در سطح میدیریتی و برنامه های دولتی و اقتصادی رخ داد به سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی واگذار شد. ماموریت اولیه ای که بیمارستان بقیة الله به عهده داشت ارائه خدمات درمانی و پزشکی و سلامت به کارکنان و خانواده های سپاه پاسدارن اسلامی بود. سپس در سال 1370 با تاسیس بخش علوم پزشکی دانشگاه بقیة الله این بیمارستان به عنوان بیمارستان اصلی و رسمی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

بیمارستان بقیة الله در حال حاضر به عنوان بیمارستان درجه یک و عالی که حدود 700 تخت فعال در رتبه بندی های بیمارستانی را دارا است قرار گرفته است و یکی از بزرگترین بیمارستان های آموزشی و بیمارستان تهران شناخته می شود.

 

بیمارستان بقیة الله دارای چه نوع امکاناتی است :

در حال حاظر امکاناتی که این بیمارستان درمانی – آموزشی دارد شامل 45 بخش بستری , 22 اتاق عمل , 722 تخت ثابت و 633 تخت فعال می باشد.


بیمارستان بقیة الله تهران

چند پزشک در این بیمارستان مشغول به کار می باشند؟

این بیمارستان دارای 500 پزشک می باشد. بیمارستان بقیة الله علاوه بر خدماتی که در محور پزشکی و درمانی برای نیرو های سپاه پاسدارن انجام می دهد در عصر کنونی بیش از 40 مرکز و شرکت بیمه را طرف قرار داد خود قرار داده است و کسانی که طرف قرار داد این بیمه ها و مراکز هستند می توانند از خدمات درمانی تخصصی  , بهداشتی و فوق تخصصی مرکز استفاده کنند اما یکی از اهداف مهمی که این بیمارستان دارد تربیت نیروهای متخصص و فوق تخصص علوم پزشکی است که به واسطه تحقیقات قابل توجهی که با سایر مراکز علمی و پژوهشی کشور انجام می دهد و فعالیت های آموزشی و پژوهشی، این امر میسر می شود. تا کنون این مرکز متخصص های فراوانی را تربیت کرده است .

 

بیمارستان بقیة الله چه نوع خدمات درمانی را ارائه می دهد؟

بخش های پاراکلینیکی مجهز, بخش های پاتولوژی، سی تی اسکن, پزشکی هسته ای , MRI , سونوگرافی , آنژیو گرافی مغزی و آنژیوگرافی قلبی و پذیرش هزاران بیمار که روزانه از این خدمات بهره می برند از دسته خدمات ارائه شده توسط این مرکز می باشد که باعث تمایز مرکز درمانی آموزشی بیقة الله از بقیه مراکز شده است.

 

خدمات بخش اورژانس بیمارستان بقیة الله :

  • ارائه خدمات در مواقع بحران که شامل اختصاص تیم مجرب و آموزش دیده با تمامی امکانات مخصوص بحران
  • یکی دیگر از خدمات این مرکز پشتیبانی خدمات بحران که شامل برخورداری از استوک با تمامی امکانات لازم و پیش بینی شده در مواقع بحران را دارد
  • اورژانس تروما خدمت بعدی می باشد که مخصوص بیماران ترومایی است
  • اورژانس NBC (000) به همراه سالن رفع آلودگی مجهز به راهرو های دارای دوش برای شستو شوی مخصوص چشم و ضد عفونی کننده های بدن
  • اتاق عمل اورژانس , ارائه خدمت به بیماران تشخیص سکته حاد قلبی و مغزی از جمله خدمات بیمارستان می باشد


 بقیة الله

برای ورود به این بیمارستان باید قوانین خاصی رعایت شود که در زیر به آنها پرداخته می شود

پوشش خواهران با حجاب یکی از قوانین این مجموعه است. ورود باید حتما با چادر باشد و افرادی که جزء بیمارستان نیستند باید حتما از چادر هایی که در انتظامات بیمارستان تهیه می شود استفاده کنند و هیچ گونه آرایشی نداشته باشند.

مسئولین این سازمان تمام تلاش خود را به کار میگیرند که مراجعین بیمارستان  در محیطی آرام باشند و تمامی خدمات را برای آنان در نظر می گیرند و در باشگاه آموزش بیماران که در طبقه همکف این مجموعه برگزار می شود جهت آموزش بیماران و همراهان آنان تجهیز شده است. هم چنین 4 شبکه تلویزیونی داخلی که در بیمارستان قرار دارد برای رفاه حال مراجعین تعبیه شده است که در ساعاتی که داخل بیمارستان هستند از برنامه های متنوع آن در درمانگاه و بیمارستان بقیة الله استفاده نمایند.

 

افتخارات کسب شده توسط بیمارستان بقیة الله:

طی بازدید هایی که در سال های مختلف از بیمارستان بقیة الله صورت گرفته است، این مرکز درمانی مستحق افتخارات و لوح های مختلفی شده است. بیمارستان بقیة الله در سال 1386 به عنوان واحد خدماتی سبز از سمت سازمان حفاظت محیط زیست شناخته شد و لوح افتخاری را کسب نمود. در سال 1387 نیز انجمن سبز ایران به جهت مسئولیت های زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی و … این مرکز را حائز دریافت تقدیرنامه دانست.

این روند دریافت تقدیرنامه ها سالیان سالیست که همچنان ادامه دارد و بیمارستان بقیة الله را در بین تمامی مراکز درمانی، متمایز نموده است.

افتخارات بیمارستان بقیة الله

 

در این مطلب نقشه راهنمای بیمارستان بقیة الله را برای آشنایی بیشتر با مرکز نشان می دهیم

بیمارستان بقیة الله تهران طبقه 3

بیمارستان بقیة الله طبقه 3

بیمارستان بقیة الله تهران طبقه 2

بیمارستان بقیة الله طبقه 2

بیمارستان بقیة الله تهران طبقه 1

بیمارستان بقیة الله طبقه 1

بیمارستان بقیة الله تهران طبقه همکف

بیمارستان بقیة الله طبقه همکف

بیمارستان بقیة الله تهران طبقه همکف 1-

بقیة الله طبقه همکف 1- سپس راهرو و اورژانس و طبقه منفی دو

آدرس بیمارستان بقیة الله :تهران . میدان ونک . خیابان ملاصدار . نبش خیابان شیخ بهایی

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *