آزمایشگاه کریمی نژاد- نجم آبادی

خدمات مرکز


  • پاتولوژی
  • ژنتیک
  • سیتولوژی و پاتولوژی

اطلاعات تماس و آدرس


  • icon-mapآدرس:

    تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، خیایان حسن سیف، کوچه چهارم، شماره2

  • icon-phoneتلفن:

    02188363955

  • icon-webوبسایت:

    http://irangenepath.com

ثبت درخواستicon-arrow-left
icon-mapنقشه و مسیریابی

نظرات درباره مرکز ابن سینا


  • 80%
  • 60%
  • 40%

آزمایشگاه کریمی نژاد- نجم آبادی

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک کریمی نژاد واقع در شهرک غرب از جمله بهترین مراکز در تهران است که خدمات پاتولوژی و ژنتیک همانند مشاوره، تست های قبل و بعد از بارداری و… را براساس متدها و تجهیزات پیشرفته تحت نظر متخصصین حرفه ای انجام می دهد. شما از طریق این آزمایشگاه می توانید از خدمات آزمایشگاه ژنتیک کریمی نژاد بهره مند شوید.

لازم به اشاره است که این صفحه صرفا برای معرفی آزمایشگاه کریکی نژاد در نظر گرفته شده است و در صورت وجود قرارداد بین آزمایش آنلاین و این آزمایشگاه، امکان نمونه گیری در محل توسط آزمایشگاه اشاره شده وجود دارد.

خدمات آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک  کریمی نژاد

خدمات بخش ژنتیک

بخش مشاوره و ژنتیک بالینی آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک کریمی نژاد به شما عزیزان مشاوره ارائه می کند. لازم است شما در مورد اطلاعاتی در خصوص عواقب و ماهیت اختلال ژنتیکی در نوزاد و احتمال افزایش شدت یا انتقال آن ناهنجاری در نسل های بعد اطلاعات داشته باشید. البته متخصصین ما راهکارهایی برای چگونگی مواجه شدن با این مشکلات ارائه می کنند. بقه طور کلی توصیه می کنیم افراد زیر قبل از ازدواج و یا قبل از بارداری، برای انجام مشاوره ژنتیک و تست های لازم به آزمایشگاه ژنتیک کریمی نژاد واقع در شهرک غرب مراجعه نمایند:

  • افراد دارای اختلال کروموزومی در فرزندان خود یا اقوام به ویژه تریزومی ۲۱ یا سندرم داون
  • وجود سرطان های ارثی در خانواده
  • سابقه بیماری های ارثی مانند بیماری سیستیک فیبروز CF، بیماری دوشن، عقب ففتادگی ذهنی، ناشنوایی
  • وجود ابهام جنسی
  • وجود سقط های مکرر
  • سابقه فرزند یا فرد با چهره غیر طبیعی در خانواده و یا ناهنجاری های مادرزادی
  • سابقه اختلال خونی در فرد یا خانواده
  • سابقه بیماری های مولتی فاکتوریال در فرد یا خانواده

خدمات بخش سیتوژنتیک

بخش سیتوژنتیک آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک کریمی نژاد خدمات متنوع سیتوژنتیک بر روی تمامی انواع بافت‌های بدن شامل تست های  تشخیص پیش از تولد (نمونه‌های آمنیون و پرزجفتی)، تشخیص پس از تولد (نمونه خون و بافت (نمونه خون، مغز استخوان و بافت) با به کارگیری آخرین یافته‌های علمی، تکنیک‌ها و فناوری‌های مدرن و تخصصی کشت، رنگ‌آمیزی، پردازش تصویر و کریوتایپینگ و در صورت نیاز با به خدمت گرفتن متدهای تکمیلی سیتوژنتیک ملکولی و ملکولی انجام می شود. لازم است بدانید که این مرکز  مقایسه‌ ژنوم بر پایه آرایه (aCGH) را برای افرادی که نتایج مطالعه کروموزومی آن ها نرمال بوده اما مشکلات تاخیر نمو یا عقب ‌ماندگی ذهنی و ناهنجاری‌ های مادرزادی دارند، انجام می‌دهد.

خدمات بخش مولکولی

در این قسمت از آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک کریمی نژاد طیف وسیعی از تست‌های مولکولی معمول و تخصصی شامل آزمایش‌های مولکولی برای بیماری‌های ژنتیک ناشی از تغییر در یک یا چند ژن توسط توالی ‌یابی دی. ان. ای.، ریزآرایه‌ های کروموزومی SNP، PCR   کمی نسبی، آنالیز متیلاسیون، MLPA، پنل ‌های غربالگری جهشxTAG، لومینکس) و تست  SNP انجام می‌ شود.

آزمایشگاه ژنتیک کریمی نژاد آخرین دستاوردهای توالی یابی Next generation را در پنل‌های جامع تشخیص ژنی به کار می‌گیرد تا با دقت و سرعت بالا بتواند نتایج داده ها را ارئه کند.

بخش پاتولوژی

پاتولوژی شاخه ای از علم پزشکی است که از طریق آن، متخصصین با بررسی انواع نمونه ‌ها و بافت‌ های حاصل از ارگانیسم زنده می توانند  اختلال های مختلف را یافته و بیماری های مرتبط را کشف کنند. آزمایشگاه ژنتیک کریمی نژاد از بدو تاسیس و با توجه به زمینه تخصصی که از ابتدا برای آن تعریف شده بود، در بخش پاتولوژی به بررسی نمونه‌های جنینی (شامل اتوپسی، بررسی پاتولوژی جفت) و نمونه‌های ژنیکولوژیک (شامل نمونه‌های مربوط به دستگاه باروری زنان) می پردازد. با توسعه بخش آناتومیکال در سال ۱۳۸۸، در حال حاضر در این بخش تست های اتوپسی نوزاد و جنین، پاتولوژی جفت، بررسی پاتولوژی انواع نمونه‌ های بافتی خارج شده از بدن،  IHC،  FISH بافتی، تهیه نمونه‌ های مناسب جهت انجام تست ‌های مولکولی سرطان، تهیه نمونه‌های لازم برای سایر تست‌های مولکولی و سرویس‌دهی به سایر آزمایشگاه‌ها از نظر تهیه بلوک و اسلاید انجام می گیرد.

بخش سیتوژنتیک مولکولی

هیبریداسیون مقایسه ای ژنوم با توجه به قدرت تفکیک بالا به عنوان آزمایش روتین در آزمایشگاه‌های سیتوژنتیک، جایگزین روش‌های قدیمی مطالعه کروموزمی و تعیین کاریوتیپ شده است و تکنیک برتر محسوب می شود.  در واقع این تکنیک نسبت به کاریوتایپ، قدرت تفکیک و تشخیص بالایی در تشخیص  بیماری هایی همانند تأخیر رشد و نموی و اوتیسم و ناهنجاری های نامتعادل مادرزادی و عقب ماندگی های ذهنی و جسمی دارد.  همچنین بخش سیتوژنتیک مولکولی آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک کریمی نژاد با استفاده از تکنیک آرایه در جهت شناسایی اختلال و قطعه ناشناخته در کاریوتایپ و شناسایی کروموزوم مارکر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. فعالیت های تشخیصی این بخش شامل نمونه های پیش از تولد( آمنیون و پرز جفتی) و پس از تولد (نمونه های خون و بافت) و تشخیص قبل از لانه گزینی (PGS) است.

 

موقعیت جغرافیایی آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک  کریمی نژاد

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک کریمی نژاد در محدوده شهرک غرب تهران قرار دارد و عزیزانی که در این قسمت زندگی می کنند، بهانه ای برای نرفتن به آزمایشگاه و انجام تست های لازم ندارند. البته این بدان معنا نیست که خدمات این مرکز تنها نصیب ساکنین در شهرک غرب می شود.

گالری تصویر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس و آدرس


  • icon-mapآدرس:

    تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، خیایان حسن سیف، کوچه چهارم، شماره2

  • icon-phoneتلفن:

    02188363955

  • icon-webوبسایت:

    http://irangenepath.com

ثبت درخواستicon-arrow-left
icon-mapنقشه و مسیریابی