آزمایشگاه پارس طب

خدمات مرکز


  • پاتوبیولوژی

اطلاعات تماس و آدرس


  • icon-mapآدرس:

    تهران، ونک، ابتدای گاندی جنوبی، نبش بیستم

  • icon-phoneتلفن:

    02188648140

  • icon-webوبسایت:

    http://parsteblab.com

ثبت درخواستicon-arrow-left
icon-mapنقشه و مسیریابی

نظرات درباره مرکز ابن سینا


  • 80%
  • 60%
  • 40%

آزمایشگاه پارس طب

آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب واقع در میدان ونک تهران به عنوان یکی از مراکز معتبر در امر انواع آزمایشات است. به جرات می توان گفت سخت ترین نوع بیماری ها با انجام یک آزمایش خون ساده و یا نمونه گیری های رایج، قابل تشخیص هستند. آمار نشان داده است که اگر این آزمایشات به موقع انجام گیرد، حتی جنبه پیشگیری نیز خواهند داشت.

این صفحه صرفا برای معرفی آزمایشگاه طب پارس در نظر گرفته شده است و در صورت وجود قرارداد بین آزمایش آنلاین و این آزمایشگاه، امکان نمونه گیری در محل توسط آزمایشگاه اشاره شده وجود دارد.

خدمات آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب

در این آزمایشات سعی می شود انواع آزمایشاتی که لازم است افراد در دوره زندگی خود انجام دهند. به کمک وسایل و تجهیزات پیشرفته و متدهای علمی به روز انجام شود که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت:

آزمایشات بیوشیمی آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب

در این آزمایشات سطح مواد و متابولیت های مختلف خون من جمله  قند، چربی، الکترولیت های خون، اوره، کراتین و… مورد بررسی قرار می گیرد. از همین طریق متخصصین می توانند بیماری های مختلف  شامل دیابت، نارسایی کلیه و… را در بدن فرد تشخیص دهند. البته همواره انجام آزمایش به منظور تشخیص بیماری انجام نمی گیرد. غالب مواقع پزشک معالج با هدف بررسی روند درمان، از بیمار درخواست می کند بعد از یک دوره درمان، آزمایشی را انجام دهد تا مشخص شود آیا درمان به خوبی پیش رفته است یا خیر.

آزمایشات میکروبیولوژی در آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب

از دیگر خدماتی که توسط آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب در میدان ونک انجام می گیرد، انجام آزمایشات میکروبی است. این آزمایشات در اولین زمان ممکن مورد آنالیز قرار می گیرند. با توجه به اینکه میکروبی شدن بدن بسیار خطرناک است، لذا سعی می کنیم در مدت زمان کوتاهی پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

آزمایشات هماتولوژی در آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب

بررسی تعداد سلول های خونی بدن و گلبول های سفید می تواند بسیاری از بیماری ها را فاش کند. کافی است این آزمایشات به موقع انجام شوند. در آزمایشگاه  تست های زیر از بیماران به عمل خواهد آمد:

  • انجام آزمایش CBبه منظور شمارش گلبول های قرمز، گلبول های سفید و پلاکت های خون و بررسی مورفولوژی این سلول ها
  • آزمایش سدیمان با هدف آنالیز میزان رسوب گلبول های قرمز در خون. این رسوب گذاری نشان دهنده بیماری خواهد بود اگر از حد تعادل خارج شود. در آزمایشگاه پاتوبیولوژی در میدان ونک متخصصین ما این آزمایش را با تجهیزات پیشرفته انجام می دهند.
  • آزمایشات انعقاد خون به منظور تعیین تاثیر داروهای ضد انعقاد خون و تشخیص وجود لختگی در خون

 

انجام آزمایشات مبنی بر سلامت باروری در آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب

متاسفانه در دهه های اخیر شاهد بروز مشکلاتی در بارداری بانوان و به دنیا آمدن نوزادان مبتلا به بیماری های ارثی هستیم. لازم است برای جلوگیری از افزایش این آمار، تست های لازم قبل از بارداری و یا در سه ماهه اول بارداری انجام گیرد. در آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب آزمایشاتی در این زمینه انجام می گیرد که برحسب تشخیص پزشک خود، می توانید مراجعه نموده و نمونه گیری های لازم را انجام دهید.

استفاده از  تومور مارکرها در آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب

یکی از راه های تشخیص وجود تومور در بدن و همچنین تعیین میزان بدخیمی آن، اندازه گیری برخی مواد شیمیایی در بدن است. که سطوح ان ها در خون همزمان با وجود تومور و یا تشدید فعالیت آن ها تغییر می کند. به این مواد شیمیایی، تومور مارکر گفته می شود. در آزمایشگاه پاتوبیولوژی به منظور تشخیص تومورها این مواد را با روش های علمی پیشرفته اندازه گیری می کنند. البته این تست ها، به عنوان آزمایشات اولیه شناخته شده و در صورت تایید وجود خطر، باید تست های دیگر همانند ماموگرافی ، سونوگرافی و.. نیز انجام گیرد.

انجام آزمایشات آلرژی توسط آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب

آلرژی یا حساسیت واکنش شدید سیستم ایمنی بدن فرد نسبت به عوامل مختلف محیطی است. آلرژی در افرادی که دارای سیستم ایمنی بسیار فعال و حساس می باشند، مشهود است که در این حالت فرد حتی به مواد بی ضرر نیز واکنش نشان می دهد. کلیه آزمایشات مربوط به آلرژی شامل بیماری های پوستی، تنفسی، تشخیص سطوح آنتی بادی ها در بدن و.. به کمک روش های تشخیصی پیشرفته در آزمایشگاه پاتوبیولوژی به کمک تجهیزات کامل انجام می گیرد.

خدمات غیر حضوری و نمونه گیری در منزل و محل کار

آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس طب در محدوده میدان ونک واقع در خیابان گاندی است که فعالیت خود را تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می دهد. برای افرادی که در محدوده میدان ونک زندگی می کنند. آزمایشگاه پاتوبیولوژی و تشخیص طبی پارس طب به منظور حفظ قرنطینه خانگی، جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری Covid-19 و جلوگیری از ادامه یافتن زنجیره انتقال این بیماری، در نظر دارد تا با بالاترین سطح کیفی و بهداشتی و تحت نظارت تمامی استانداردهای جامعه ی پزشکی، خدمات غیرحضوری خود را گسترش دهد. بدین منظور شما می توانید از خدمات تلفنی و غیرحضوری پارس طب برخوردار شوید.

پرسنل آزمایشگاه پارس طب
تمامی پرسنل آزمایشگاه پارس طب روزانه به منظور خدمت رسانی به مردم شریف ایران به طور مداوم تحت آزمایش قرار گرفته تا از سلامت جسمانی کاملی برخوردار باشند. همچنین در حین کار، از لباس مخصوص، ماسک جراحی و دستکش مخصوص استفاده می گردد. به همین منظور جای هیچ نگرانی برای بیماران عزیز در این زمینه وجود نخواهد داشت.

 

گالری تصویر



Notice: Uninitialized string offset: 0 in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-content/plugins/nt-az/templates/partials/single-health-center.php on line 195

3 دیدگاه ها

  1. kimiya گفت:

    سلام میخواستم تشکر کنم از کیفیت بالایه خدمات و رفتار مناسب پرسنل و نظم دقیق بسیاااار و ان تایم و خوش قول بودن دیگ لازم نبود تو این شرایط کرونا برم بیمارستان

  2. رضاپاشازاده گفت:

    من از طریق یکی از دوستان با مجموعه ازمایش انلاین اشناشدم واقعا راضیم به همه توسعه میکنم

    • سمانه نصیری گفت:

      دوست عزیز از اعتمادتون به آزمایش آنلاین بسیار خوشحالیم. ممنونیم که آزمایش آنلاین رو انتخاب کردید. امیدواریم همیشه تنتون سالم باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس و آدرس


  • icon-mapآدرس:

    تهران، ونک، ابتدای گاندی جنوبی، نبش بیستم

  • icon-phoneتلفن:

    02188648140

  • icon-webوبسایت:

    http://parsteblab.com

ثبت درخواستicon-arrow-left
icon-mapنقشه و مسیریابی