Notice: Undefined index: phone_i in /home/azmayes2/public_html/wp-content/themes/azma/template/cul_ajax.php on line 3
صندوق بازنشستگی کشوری - آزمایش آنلاین
ادامه
بازگشت

نوع خدمت درخواستی خود را انتخاب کنید

خدمات رایگان پزشکی به بازنشتگان

همه شما بازنشتگان عزیز می‌توانید انواع خدمات درمانی مانند، ویزیت پزشک، نوار قلب، فیزیوتراپی، تزریقات، سرم تراپی، لیزردرمانی، شنوایی‌سنجی، بینایی سنجی و آزمایش‌های مورد نظر را رایگان دریافت کنید. برای این منظور فقط کافی است، از طریق این صفحه، خدمت درمانی خود را انتخاب کنید تا در زمان تعیین شده، متخصصین آزمایش آنلاین به محل اعزام شوند. بدین ترتیب، به ویژه در این روزهای کرونایی، بدون ریسک آلودگی و صرف کمترین وقت و هزینه، خدمات پزشکی شما انجام می‌شود و جواب آزمایشات هم برای شما ارسال می‌شود.

پاسخ به سوالات شما

چه آزمایش‌هایی را می‌توانید در محل انجام دهید؟

+
معمولا آزمایش‌هایی که نمونه‌گیری آنها با خون، ادرار و موارد مشابه انجام می‌گیرد، مانند آزمایش خون، تیروئید، کبد، بارداری، املاح و مواد معدنی، عفونت‌ها، التهاب، می‌توان در محل انجام داد.

آیا آزمایش‌ها و خدمات درمانی تحت پوشش بیمه انجام می‌گیرد؟

+
اگر آزمایش‌هایی که دارید، تحت پوشش بیمه قرار دارند و نسخه پزشک برای آنها دارید، آزمایش با بیمه انجام خواهد شد. این موضوع برای سایر خدمات درمانی نیز صدق می‌کند.

در آزمایش آنلاین، جواب آزمایش‌ها چگونه در دسترس افراد قرار می‌گیرد؟

+
پس از نمونه‌گیری در محل، نمونه‌ها با رعایت اصول بهداشتی، به آزمایشگاه‌های معتبر اعزام می‌شوند و پس از آن، جواب آزمایش‌ها به صورت آنلاین (در وب سایت و یا اپلیکیشن) در دسترس شما قرار می‌گیرد. همچنین اگر مایل باشید آزمایش را به صورت کاغذی دریافت کنید، جواب برای شما با پست ارسال خواهد شد.

آیا امکان پشتیبانی از خدمات آزمایش آنلاین فراهم است؟

+
بله، در همه مراحل درخواست آزمایش و خدمات درمانی، اعزام متخصص و جواب دهی، پشتیبانی آزمایش آنلاین، همه روزه از ساعت 7 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند.