Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آزمایش آنلاین - آزمایش آنلاین
معاونت علمی ریاست جمهوری-آزمایش آنلاین

گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آزمایش آنلاین

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 29 / 08 / 1396

گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آزمایش آنلاین

 

روزهای جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال سپری شد و محل برگزاری این جشنواره یعنی مصلی امام خمینی (ره) به مکانی پر خاطره برای اهالی تیم آزمایش آنلاین بدل گردید. روزهای پر تلاطم و شلوغی که هر روز آن از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معمولا در نمایشگاه های مختلف حضور دارند و به رصد فضای نمایشگاه می پردازند. در این نمایشگاه، طرح سلامت آزمایش آنلاین، از دید و رصد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دور نبوده است و این غرفه در انتشار اخباری از فعالیت های طرح سلامت آزمایش آنلاین و بازتاب آن در فضای مجازی و سایت این مرکز، کوشا بوده است.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال به بررسی یکسری از استارتاپ های موفق و خلاق رسیده است و از حضور استارتاپی مانند آزمایش آنلاین که حضوری نوپا داشته است، بسیار خرسند گشته است. این معاونت فناوری سعی داشته با تشویق افراد خلاق و شرکت های نوپای دارای ایده، آنها را به مسیری که کسب و کارهای نوپایی مانند آزمایش آنلاین گسیل نماید.

در زیر به بخش هایی از گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که در سایت همین مرکز به آدرس stdc.ir قرار گرفته است، می پردازیم و گزارشی را تحت همین عنوان به سمع و نظر کاربران و مشتاقان آزمایش آنلاین می رسانیم.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و آزمایش آنلاین

بخش رسانه ای آزمایش آنلاین: در طول نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، از خبرگزاری های مختلف، غرفه آزمایش آنلاین را مشاهده نمودند که حاصل این دیدارها و گزارش ها، انتشار چندین و چند گزارش در رسانه ها و خبرگزاری های مختلف از جمله سایت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد.

بر اساس این گزارش منتشر شده در سایت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایش آنلاین بصورت یک استارت آپ ایرانی با ویژگی های بارز و منحصر به فرد قلمداد شده است. در این گزارش از نام استارت آپ آزمایش آنلاین در کنار نام های شرکت هایی مانند پیام رسان سروش و اسنپ یاد شده است.

در گزارش ارائه شده توسط مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بیشتر بر حضور چنین شرکت هایی از جمله آزمایش آنلاین، در فضای مجازی و فراهم کردن بستر محتوا سازی در فضای مجازی و تعاملات مجازی، اشاره شده است.

در بخش هایی از این گزارش به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره می کند و بیان می کند که “فضای مجازی، فضایی رو به رشد و غیر قابل توقف است”. در ادامه از یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به عنوان فرصتی برای  بروز استعدادها  و حضور پررنگ شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها  از جمله استارت آپ آزمایش آنلاین، یاد شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *