Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
گزارش سایت الف از استارت آپ آزمایش آنلاین - آزمایش آنلاین
گزارش سایت الف از سامانه سلامت آزمایش آنلاین

گزارش سایت الف از استارت آپ آزمایش آنلاین

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 30 / 08 / 1396

گزارش سایت الف از استارت آپ آزمایش آنلاین

بخش رسانه ای آزمایش آنلاین: بعد از حضور موفقیت آمیز استارت آپ آزمایش آنلاین، گروه فناوری سایت الف در مطلبی به تشریح مزایای آزمایش آنلاین پرداخته است. در ادامه گزارشی از مطلب فوق را می خوانید.

در ابتدا الف به تعریف معنای استارت آپ می پردازد و بیان می کند: استارت آپ ها به کسب و کارها و شرکت هایی اطلاق می شود که در نتیجه کارآفرینی و به تازگی شروع به کار کرده اند و در ضمن از رشد سریعی نیز برخوردارند. این استارت آپ ها، راه حل های بادوام و نوآورانه ای در جهت رفع یک مشکل یا نیاز در بازار را هدف قرار می دهند.

الف می افزاید: جوانان و صاحبان فکر و ایده، می توانند به اطراف خود خوب نگاه کنند و از ساده ترین نیازها، ایده کارآفرینی و استارت آپی تولید نمایند تا منجر به ارزش افزوده و کسب درآمد نائل شود.

الف در بخشی به ویژگی های خاص استارتاپ آزمایش آنلاین می پردازد و از آنها به عنوان ویژگیهای متمایز کننده استارتاپ فوق ذکر می کند.

  1. کاهش هزینه ها
  2. عدم نیاز به مراجعه حضوری که یکی از مزیت های اصلی طرح سلامت آزمایش آنلاین می باشد.
  3. صرفه جویی در زمان و مدیریت زمان و برنامه ریزی بهتر
  4. طرف قرارداد بودن با کلیه بیمه ها (بیمه ایرانیان، سلامت، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، بانک ها، تامین اجتماعی و غیره )
  5. هزینه ها طبق تعرفه وزارت بهداشت می باشد بدون هزینه اضافی دیگر
  6. تست قد خون و فشار خون رایگان
  7. دریافت پاسخ تست بدون مراجعه حضوری و بصورت اینترنتی از جمله سایت و اپلیکیشن آزمایش آنلاین
  8. امکان سنجش و تست انواع آزمایش های متنوع مختلف پزشکی، ژنتیکی، پاتوبیولوژِ و غیره در محل و خانه
  9. مناسب بودن این طرح برای افراد پرمشغله (مشغول به کار)، اشخاص دارای کهولت سن، بانوان دارای فرزندان کوچک و غیره. این گونه از افراد به دلیل انواع مشغله ها، از مراجعه به آزمایشگاه جهت نمونه گیری، خودداری می نمایند و مراحل درمان را به تعویق می اندازند که دارای عواقب زیادی در تشخیص و درمان می باشد.
  10. انجام آزمایش های دوره ای بصورت ارزان و بدون صرف وقت و برنامه ریزی شده

گزارش سایت الف از آزمایش آنلاین

الف در ادامه به ایده آزمایش آنلاین میپردازد و آن را یکی از موفق ترین استارت آپ های نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال بر می شمارد و چنین بیان می کند: سایت آزمایش آنلاین به گونه ای طراحی شده است که فرد بدون دریافت هیچ هزینه اضافی و با همان هزینه همیشگی، در محل کار یا منزل، می تواند آزمایش خودش را انجام دهد. سایت آزمایش آنلاین با بیش از 100 آزمایشگاه مطرح تهران و برخی شهرها، قرارداد همکاری بسته است و تمامی هزینه ها با توجه به تعرفه وزارت بهداشت و بیمه ها دریافت می شود.

الف در انتها به بیان مراحل سفارش در سایت آزمایش آنلاین می پردازد و یکسری از قوانین مورد نیاز جهت آزمایش گیری آنلاین را بیان می کند.

 

انتهای پیام/

منبع: الف

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *