Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
گزارش خبر سیما از استارتاپ آزمایش آنلاین - آزمایش آنلاین
گزارش خبر سیما از استارتاپ آزمایش آنلاین

گزارش خبر سیما از استارتاپ آزمایش آنلاین

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 02 / 09 / 1396

گزارش خبر سیما از استارتاپ آزمایش آنلاین:

سیمای جمهوری اسلامی ایران در گزارش تصویری که در بخش خبری تلویزیون پخش شد به تعریف استارتاپ پرداخته است و در این میان چندین استارتاپ موفق در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال را مورد بررسی قرار داده است. در این گزارش به جذب موفق سرمایه توسط برخی از استارتاپ های جدید از جمله آزمایش آنلاین پرداخته و گزارشگر بیان می کند: اگر جوانان و دانشجویان در پی کسب و کار هستند، می توانند با خلق ایده و پروراندن صحیح و حساب شده آن به درآمد خوبی برسند.

استارتاپ هایی موفق هستند که بتوانند نیازها و مشکلات کوچک و بزرگ جامعه و مردم را بخوبی حس کرده باشند و با توجه به این نیازها و اشکالات، بتوانند سرویس ها و محصولات خاصی طراحی و ایده پردازی نمایند تا در جهت رفع این موانع آن هم به ساده ترین حالت، گام بر دارند.

گشت و گذار خبرنگار تلویزیون در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال و بررسی برخی از استارتاپ های موفق و نوظهور، به گونه ای بود که خبرنگار خبر پس از مصاحبه های کوتاهی با برخی از صاحبان استارتاپ ها، با خانم خلیلی مسئول غرفه آزمایش آنلاین بصورت مفصل تری به نسبت بقیه استارتاپ ها، گفتگو می کند. شاید عمومی بودن طرح سلامت آزمایش آنلاین و فراگیری آن و نیز رفع مشکلات خاصی مانند:

  1. نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه نه در هنگام نمونه گیری و نه در هنگام جواب آزمایش، نیست
  2. خلاص شدن از ترافیک شلوغ شهرها
  3. دوری راه ها و دسترسی به آزمایشگاه
  4. هزینه یکسان و با توجه به نیاز نبودن مراجعه حضوری در آزمایشگاه، در حقیقت هزینه کاهش یافته است.
  5. اتلاف نشدن وقت
  6. و…

باعث گردید که بیشتر گزارش مربوط شود به استارتاپ آزمایش آنلاین.

 

گزارش سیما-آزمایش آنلاین
در ذیل بخش هایی از مصاحبه خانم خلیلی با گزارشگر سیما را مرور می کنیم.

بخش رسانه ای آزمایش آنلاین: “استارتاپ ها و شرکت هایی که با سلامت مردم سروکار دارند.” این جمله عنوان اولیه ای است که در رسانه ملی برای سامانه آزمایش آنلاین بیان شد. گزارشگر صدا و سیما در گفتگویی با خانم شقایق خلیلی، درباره روند کاری آزمایش آنلاین می پرسد.

خانم خلیلی مسئول غرفه آزمایش آنلاین در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به گزارشگر خبر چنین گفت: یک دغدغه برای ما بود که وقت اینکه بخواهیم به آزمایشگاه برویم را نداشتیم و به همین دلیل یکسری بیماری ها برای افراد ایجاد می شد.

وی می افزاید: براساس همین، تیم آزمایش آنلاین یک پلت فرمی ایجاد نمود تا افراد در آنجا روز و ساعت و محل مورد نظر را انتخاب نمایند تا متخصصین آزمایش آنلاین در همان برنامه ریزی به محل فرد مراجعه نمایند و بعد از نمونه گیری از فرد، نمونه را به همان آزمایشگاهی که شخص انتخاب کرده است، ارسال می کنند.

خلیلی در ادامه گفت: جواب آزمایش بر روی سایت یا اپلیکیشن قابل مشاهده است.

قابل ذکر است در این خبر پخش شده از تلویزیون، به برسی نمایشگاه رسانه های دیجیتال پرداخته شده و در این بین، چندین استارتاپ موفق معرفی شده است که یکی از این استارتاپ های موفق، آزمایش آنلاین بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: تلویزیون رسانه ملی

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *