ویزیت پزشک در منزل مشهد

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 26 / 08 / 1400

آزمایش آنلاین با تمرکز بر جلوگیری از بستری مجدد در طول انتقال از یک محیط مراقبتی مانند بیمارستان به خانه، مراقبت‌های خانگی، پزشکی و ویزیت پزشک در منزل را به بیماران نیازمند ارائه می‌دهد. ما با همکاری در کنار برخی از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین مؤسسات برنامه‌های خود را به سمت دستورالعمل‌های مدرن با تمرکز تزلزل ناپذیر بر برتری بالینی، رضایت بیمار و نتایج بالینی ثبت شده، تنظیم می‌کنیم.

تداوم برنامه‌های مراقبتی و بهداشتی ما اهمیت کاهش بستری مجدد و انتقال از بیمارستان به محیط خانه را برجسته می‌کند. آزمایش آنلاین با استفاده از روش آسان و راحتی که در نظر گرفته است،خدمات متنوع و متفاوتی را از طریق ویزیت پزشک در منزل مشهد به افرادی که به کمک نیاز دارند و یا بنا به هر دلیلی قادر به رفت و آمد و مراجعه حضوری به مطب پزشک نیستند، خدمات ارائه می‌دهد.

ویزیت پزشک در منزل مشهد شامل چه خدماتی می‌شود؟

  • مراقبت‌ از سالمندان
  • مراقبت‌های پیشگیرانه
  • مشاوره تخصصی
  • مدیریت دارو
  • مشاوره دیابت
  • مراقبت از زخم

 

 

مزایای استفاده از ویزیت پزشک در منزل مشهد

ارائه خدمات پزشکی و ویزیت پزشک در منزل در حال حاضر بسیار رایج است و مزایای استفاده از خدمات پزشک در منزل مشهر بسیار زیاد هستند. با توجه به تقاضای بیشتر و بیشتر بیمارانی که خواستار کمک سریع و آسان هستند، صنعت پزشکی برای ادامه ارائه خدمات باکیفیت به بیماران خود باید به همین روند ادامه دهد.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا ویزیت پزشک در منزل مشهد به مراتب بهتر از مراجعه به یک درمانگاه یا بیمارستان به صورت حضوری است. اجازه دهید برخی از بزرگترین مزایای استفاده از ویزیت پزشک در منزل مشهد را مرور کنیم.

  • دسترسی به خدمات بدون بودن در صف انتظار

وقتی از پزشک می‌خواهید که به خانه شما مراجعه کند، دیگر نیازی نیست در صف انتظار و بیماران دیگری که منتظر نوبت خود هستند، بمانید. شما قادر هستید در زمانی که به شما اختصاص داده شده پزشک را در منزل خود ملاقات کنید و بلافاصله به شما رسیدگی شود.

  • نیازی به ترک خانه نیست

البته، استفاده از ویزیت پزشک در منزل مشهد همیشه بدین معنا نیست که دیگر مجبور نیستید به بیمارستان یا کلینیک رفت و آمد کنید و می‌توانید پزشک را در آسایش خانه خود داشته باشید. بلکه بدین معناست که در اکثر مواقع نیازی به ترک خانه، منتظر ماندن در ترافیک به منظور مراجعه به مطب پزشک نیست.

  • بدون محدودیت زمانی

شما قادر هستید برنامه ریزی کنید که یک پزشک به صورت 24 ساعته در منزل شما را ویزیت کند. اکثر پزشکان تلفنی همیشه و فقط در ساعات اداری در دسترس هستند. این بدان معناست که شما می‌توانید به جای برنامه ریزی روزانه و در ساعات اداری، برنامه ریزی کنید و با استفاده از کمک مشاوره پزشکی تلفنی و بدون در نظر گرفتن هیچگونه محدودیت زمانی از خدمات ویزیت پزشک در منزل مشهد استفاده نمایید.

  • تمرکز بالا

یک پزشک که برای ویزیت پزشک در منزل انتخاب می‌شود و در خانه شما حضور دارد، تمام توجه و تمرکز خود را متوجه شما می‌داند. آنها در خانه شما هستند و در یک کلینیک یا بیمارستان شلوغ نیستند. به دکتر تصویری از زندگی شخصی شما داده می‌شود و قادر است وضعیت شما را دقیق تر از پزشکی که شما را در محدوده اتاق پزشکی خود ملاقات می‌کند، ارزیابی کند.

  • عدم اتلاف فضای اضافی

در شرایط خاص، بهتر است به جای گرفتن فضای اضافی مانند تخت در بیمارستانی که در آن بیماران با شرایط جدی‌تری وجود دارند و نیاز به توجه دارند، میتوان از ویزیت پزشک در منزل مشهد استفاده نمایید. با انجام این کار، به کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها اجازه می‌دهید زمان و مکان را برای رسیدگی به موارد اضطراری در اختیار داشته باشند. در حالی که ویزیت پزشک در منزل می‌تواند نیازهای شخصی شما را به راحتی برطرف کند.

اینها تنها تعداد محدودی از مزایای استفاده از ویزیت پزشک در منزل مشهد محسوب می‌شوند و نکات مثبت دیگری را نیز در بر می‌گیرد.

اگر به دنبال درمان‌های پزشکی شخصی، حرفه‌ای و برنامه‌ریزی‌شده در آسایش خانه خود هستید، استفاده از خدمات ویزیت خانگی آزمایش آنلاین بهترین انتخاب شماست که خدمات مراقبت‌های بهداشتی خانگی را به صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد. با پزشکان و خدمات که شامل واکسیناسیون‌ها، بررسی عفونت‌ها، فشار خون بالا، بیماری‌های مقاربتی و غیره می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید پزشک را در آسایش خانه خود ملاقات کنید، با ما تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین وقت مورد نظر خود را تعیین کنید.

چرا آزمایش آنلاین؟

ما شش ارزش اساسی داریم که به عنوان بخشی از فرهنگ تیمی در آزمایش آنلاین به حفظ آنها ادامه می‌دهیم:

  • کیفیت

تیم ما بالاترین استانداردها را حفظ می‌کنیم و با اندازه گیری و بهبود مستمر خود به آنها می‌رسیم.

  • نوآوری

ما از تغییر استقبال می‌کنیم، نوآوری‌ها را تشویق می‌کنیم و به طور مستمر به دنبال راه‌های بهتر و کارآمدتر برای رسیدن به اهداف خود هستیم.

  • کار گروهی

ما با همکاری و به اشتراک گذاشتن دانش به نفع بیماران و پزشکان برای پیشرفت مأموریت خود کوشا هستیم.

  • سرویس رسانی دقیق

ما تلاش می‌کنیم از انتظارات بیماران و یا پزشکان خود فراتر برویم.

  • اصول اخلاقی

ما به اصول اخلاقی بالا و استانداردهای حرفه‌ای با تعهد به صداقت، رازداری، اعتماد، احترام و شفافیت پایبند هستیم.

  • همدلی

ما با ارائه خدمات مراقبتی و حمایتی برای بیماران و خانواده‌هایشان تعهد خود را به مراقبت‌های پس از ساعت کاری در سطح جهانی نشان می‌دهیم.

کووید-19 و ویزیت پزشک در منزل مشهد

با توجه به COVID-19، ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ممکن است استفاده از خدمات پزشکی از راه دور را افزایش دهند. می‌توانید به صورت آنلاین از طریق ویدئو یا ایمیل یا از طریق تلفن با ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کنید. اگر باید شخصاً مراجعه کنید، اقدامات احتیاطی را برای محافظت از خود و دیگران انجام دهید و دستورالعمل‌های ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود را دنبال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی تست کرونا در منزل در مشهد کلیک کنید.

چگونه برای قرار ملاقات با ویزیت پزشک در منزل آماده شویم؟

یک طرح اولیه می‌تواند به شما کمک کند تا از قرار ملاقات خود نهایت استفاده را ببرید، چه با یک پزشک جدید شروع کنید ملاقات خود را و چه با دکتری که سال‌ها با وی آشنا هستید. نکات زیر به شما و پزشکتان کمک می‌کند تا همه چیزهایی را که باید در مورد آن صحبت کنید را پوشش دهید.

  • فهرستی تهیه کنید و نگرانی‌های خود را اولویت بندی کنید

فهرستی از مواردی که می خواهید درباره آن با ویزیت پزشک در منزل بحث کنید تهیه کنید. به عنوان مثال، آیا علامت جدیدی دارید که می‌خواهید در مورد آن از پزشک بپرسید؟ آیا می‌خواهید واکسن آنفولانزا را دریافت کنید؟ آیا نگران این هستید که چگونه یک درمان بر زندگی روزمره شما تأثیر می‌گذارد؟ اگر بیش از چند مورد برای بحث دارید، آنها را مرتب کنید و ابتدا در مورد مهمترین آنها بپرسید. چیزهایی که واقعاً در ذهن شماست را به پایان قرار خود موکول نکنید، بلکه فوراً آنها را مطرح کنید! لیست کردن موارد موردنظر می‌تواند کمک کننده باشد.

 

  • اطلاعات مربوط به سلامتی خود را با پزشک درمیان بگذارید

برخی از پزشکان به شما پیشنهاد می‌کنند که تمام داروهای تجویزی، داروهای بدون نسخه، ویتامین‌ها و داروهای گیاهی یا مکمل‌ها را در یک کیسه قرار دهید و در کنار خود داشته باشید تا در صورت درخواست پزشک، اطلاعات کلیدی را به وی ارائه دهید. دیگران توصیه می‌کنند که فهرستی از هر چیزی که مصرف می‌کنید و دوز مصرفی را به همراه داشته باشید. همچنین باید سوابق پزشکی خود را نیز در صورتی که پزشک قبلاً از آنها اطلاع نداشته است، را در کنار خود داشته باشید.

  • یک نفر را در کنار خود داشته باشید

در نظر داشته باشید که یکی از اعضای خانواده یا دوستان خود را در خانه در ساعت حضور پزشک در کنار خود داشته باشید. گاهی اوقات همراه داشتن یکی از اعضای خانواده یا دوست نزدیکتان مفید است. از قبل به اعضای خانواده یا دوستان خود اطلاع دهید که هدف از ملاقات شما با ویزیت پزشک در منزل مشهد چیست. در صورت فراموشی، همراه شما می‌تواند به شما یادآوری کند که قصد داشتید در مورد چه چیزی با پزشک صحبت کنید. همراه شما همچنین می‌تواند برای شما یادداشت برداری کند و به شما کمک کند آنچه دکتر گفته است را به خاطر بسپارید.

اجازه ندهید که همراه شما بجای شما اطلاعات را به پزشک ارائه هد. ویزیت بین شما و دکتر است. ممکن است بخواهید مدتی با پزشک خلوت کنید تا در مورد مسائل شخصی صحبت کنید. اگر در حین یا بلافاصله بعد از معاینه فیزیکی با پزشک تنها هستید، ممکن است زمان خوبی برای مطرح کردن نگرانی‌های خصوصی باشد. یا می‌توانید از یکی از اعضای خانواده یا دوست خود بخواهید که برای مدتی شما را تنها بگذارد. برای دریافت بهترین نتیجه، از قبل به همراه خود اطلاع دهید که چگونه می‌تواند بیشترین کمک را به شما ارائه دهد.در صورت نیاز با مشاوره تلفنی پزشکی آزمایش آنلاین تماس بگیرید.  اگر ساکن شهر تهران هستید می توانید از ویزیت پزشک در منزل تهران استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *