ویزیت پزشک در منزل اصفهان

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 26 / 08 / 1400

در طول همه گیری ویروس کرونا، همچنان می‌توانید برای مراقبت‌های بهداشتی ضروری به پزشک مراجعه کنید. اما اگر می‌خواهید از حضور در اتاق‌های انتظار شلوغ خودداری کنید، ساده‌ترین راه استفاده از ویزیت پزشک در منزل اصفهان است.

تصور کنید اواخر شب است و شما با احساسی ناراحت کننده در حال دست و پنچه نرم کردن هستید. به عنوان مثال، خارش گلو، آبریزش از چشمان به همراه خارش، تپش قلب، احساس نبض در سر و درد معده. آیا تا صبح که می‌توانید به پزشک مراقبت‌های اولیه خود مراجعه کنید، درد را از بین می‌برید یا با عجله به اورژانس می‌روید که ممکن است در نهایت صورت‌حساب سنگینی را دریافت کنید؟ و در مواقع بحرانی مانند همه‌گیری ویروس کرونا، آیا با نشستن در اتاق انتظار برای ملاقات با پزشک خود برای یک قرار مراقبت حضوری، خطر ابتلا به این ویروس منحوس را به جان می‌خرید؟

 

 

در هر دو سناریو یا هر موقعیت دیگری ممکن است نخواهید یا نتوانید به مطب پزشک بروید. در این صورت می‌توانید تلفن خود را بردارید و با شماره‌گیری ما علائم خود را برای یک پزشک آنلاین یا مشاوره پزشکی تلفنی توضیح دهید. می‌تواند فوراً از طریق یک ویزیت مجازی با استفاده از یک برنامه پزشکی از راه دور بهترین روش درمانی را دریافت کنید.

استفاده از این خدمات به لطف ظهور پزشکی از راه دور یا ویزیت پزشک در منزل است، اصطلاحی فراگیر که تمام راه‌هایی را که می‌توانید از طریق پیامک، چت آنلاین، تلفن، ویدیو و بله، حتی اپلیکیشن‌ها دریافت کنید، پوشش می‌دهد. ویزیت پزشک در منزل اصفهان می‌تواند طیف وسیعی از شرایط پزشکی، از جمله آلرژی، سرماخوردگی و آنفولانزا، تب، آسم، عفونت گوش، عفونت ادراری و موارد دیگر را از طریق مشاوره آنلاین با پزشک تشخیص داده و درمان کنند. و بسته به مراقبت مجازی خاصی که دریافت می‌کنید، ممکن است بتوانید از بیمه درمانی خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید تست کرونا در منزل در اصفهان را نیز از طریق آزمایش آنلاین انجام دهید.

مزایا ویزیت پزشک در منزل اصفهان

بیمارستان‌های مختلف برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی و درک بیماران خود ویزیت پزشک در منزل اصفهان را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند. مزایای استفاده از این ویزیت پزشکی عبارتند از:

  • درمان شخصی

بازدید پزشک از خانه شما به آنها دیدگاه روشنی از سبک زندگی شما می‌دهد. این عمل پیش آگهی آنها را تقویت می‌کند و گزینه‌های درمانی را که برای بیمار مناسب هستند، انتخاب می‌کنند.

پزشک می‌تواند روش درمانی بیمار را شخصی‌سازی کند و از بیمار بخواهد به او اعتماد کند و به راحتی نگرانی‌ها و سوالات خود را با وی در میان بگذارد. این حالت از شخصی سازی با پزشک الگوی بهبودی بیمار و پاسخ‌های او به دارو را نشان می‌دهد و بهبودی را سریع‌تر و کوتاه‌تر از راه‌اندازی بیمارستان می‌کند.

  • ایده آل برای بیماران مسن

با افزایش سن، سیستم ایمنی بدن شما ضعیف می‌شود و بیشتر مستعد ابتلا به میکروب‌ها و بیماری‌های عفونی می‌شود. مراجعه مکرر به بیمارستان حتی برای معاینه ممکن است شما را در معرض میکروب‌های ناخواسته قرار دهد. بنابراین، ویزیت پزشک در منزل اصفهان برای افراد سالمند ایده آل خواهد بود.

برای کسانی که در اصفهان زندگی می‌کنند، اگر از والدین خود مراقبت می‌کنید، می‌توانید از خدمات ویزیت پزشک در منزل اصفهان استفاده کنید تا در مراقبت از والدین به شما کمک کنند. عزیزانتان را به اورژانس نبرید و آنها را در معرض خطر ابتلا به ویروس‌های مختلف قرار ندهید.

  • از سلامت روانی بیمار محافظت می‌کند

بیمارستان‌ها روی سلامت روانی بیمار تأثیر می‌گذارند و باعث می‌شوند فرد بیشتر احساس بیمار بودن کند، به‌ویژه زمانی که با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شود. از دست دادن و غم و اندوه در محیط بیمارستان ممکن است بیمار را تحت تأثیر قرار دهد و سلامتی او را بیشتر در خطر بی‌اندازد.

ویزیت پزشک در منزل اصفهان از همه اینها جلوگیری می‌کند زیرا با عزیزان شما تعامل دارند و با اسفاده از یک تماس تلفنی راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند. حضور عزیزان و مراقبین در کنار بیمار، وی را آرام می‌کند و توانایی سیستم ایمنی بدن او را برای مبارزه با بیماری بهبود می‌بخشد.

  • باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود

هزینه‌های تخت و مراقبت‌های عمومی که بیمار دریافت می‌کند کاهش می‌یابد. همچنین هزینه‌های اضافی مانند حمل و نقل را حذف می‌کند، بنابراین در هزینه شما صرفه جویی می‌شود و در عین حال درمان با کیفیتی را ارائه می‌دهد. محیط خانه همچنین به صرف زمان با کیفیت به بیمار کمک می‌کند تا وضعیت سلامتی خود را بهبود بخشد. برای کسانی که یک بیمار برای مراقبت دارند، تماس با ویزیت پزشک در منزل اصفهان باعث صرفه جویی در هزینه شما می‌شود و زمان بیشتری را به شما می‌دهد تا بیشتر در کنار عزیزتان باشید.

  • عدم وجود صف‌های انتظار

انتظار برای دیدن پزشک به مدت طولانی می‌تواند بیمار را تحریک کند یا سطح استرس او را افزایش دهد و تعیین درست برخی از آزمایش‌ها مانند سطح فشار صحیح یا ضربان قلب را دشوار کند. برنامه ریزی قرار ملاقات خود در خانه این انتظار را از بین می‌برد و خدمات با کیفیت را تضمین می‌کند. بیمار آرامش بیشتری دارد و می‌تواند علائم خود را به درستی ذکر کند تا تشخیص مناسب را امکان پذیر کند.

  • آرامش و آسایش بیشتری را به ارمغان می‌آورد

استفاده از ویزیت پزشک در منزل اصفهان راحت است زیرا باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و استرس ناشی از انتقال بیمار به بیمارستان می‌شود. اگر از یک فرد بیمار در خانه مراقبت می‌کنید، راحتی ویزیت پزشک در منزل اصفهان این فرصت را برای شما به ارمغان می‌آورد تا روی کار تمرکز کنید و جنبه‌های دیگر زندگی خود را نیز تقویت کنید. ویزیت پزشک در منزل نیز از این جهت راحت‌تر است که بیمار با توجه به اینکه در خانه خود است، برای برقرار با پزشک احساس آرامش بیشتری خواهد داشت با پزشک که تجزیه و تحلیل مناسبی از هر بیماری زمینه‌ای ارائه می‌دهد که ممکن است به ارائه بهترین علت درمان کمک کند، راحت‌تر است.

بیماران مبتلا به بیماری‌های لاعلاج، ویزیت‌های پزشکی را خصوصی‌تر و راحت‌تر می‌بینند زیرا آنها را در یک محیط امن و آشنا نگه می‌دارد. آنها در امنیت هستند و نیازی به نگرانی یا برخورد با غریبه‌ها ندارند. آنها همچنین زمانی را برای گذراندن با عزیزان خود و خداحافظی در یک فضای امن را دریافت می‌کنند.

داشتن فرصتی برای ویزیت پزشک در منزل اصفهان آسایش بیشتری را برای بیمار به ارمغان می‌آورد و وی را از استرس و فشار زیادی نجات می‌دهد. این به بیمار امکان می‌دهد احساس امنیت کند و روند بهبودی را سریعتر طی کند. استفاده از این خدکات تا حدودی ضروری است زیرا باعث کاهش تراکم جمعیت در بیمارستان‌ها و بهبود کیفیت سیستم مراقبت‌های بهداشتی به طور کلی می‌شود.

آزمایش آنلاین چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

هنگامی که رسیدن به مطب پزشک بسیار دشوار است، استفاده از ویزیت پزشک در منزل اصفهان می‌تواند به شما مراجعه کنند. تیم آزمایش آنلاین به محل موردنظر شما مراجعه کرده و مراقبت‌های با کیفیت بالا را در جایی که راحت‌تر هستید به شما شما ارائه می‌دهد. خدمات ما عبارتند از:

  • مراقبت‌های پزشکی اولیه و مدیریت بیماری‌های مزمن. بازدیدها در صورت نیاز برنامه ریزی می‌شوند.
  • بررسی و تنظیم مجدد نسخه
  • ترتیب آزمایش یا بازدیدهای تخصصی از قبیل خون‌گیری، نمونه گیری و سایر خدمات نیز می‌تواند در خانه انجام شود.
  • مشاوره سالمندان. ارائه دهندگان ما به ارزیابی حافظه، ظرفیت فیزیکی و ذهنی، خطر سقوط و موارد دیگر کمک می‌کنند.
  • تنظیم خدمات حمایت اجتماعی. ما می‌توانیم با آژانس‌های اجتماعی یا سایر منابع تماس بگیریم تا به بیماران کمک کنیم مراقبت‌های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

 

مطالعات نشان می‌دهد که بیمارانی که مراقبت‌های پزشکی در خانه دریافت می‌کنند، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند و نرخ کمتری از افراد برای دریافت خدمات مورد نیاز خود مجبور به رفت و آمد به مراکز درمانی هستند. علاوه بر این، سالانه 20 تا 30 درصد از افراد کمتر در بیمارستان بستری می‌شوند.

چه کسانی کاندید دریافت خدمات ویزیت پزشک در منزل اصفهان هستند؟

مراقبت‌های پزشکی که در منزل صورت می‌گیرند، برای بیمارانی طراحی شده است که:

  • سالخورده یا در معرض خطر هستند.
  • مشکلات حرکتی یا مشکل در خروج از خانه دارند.
  • شرایط سلامتی جدی، متعدد یا پیچیده داشته باشند.
  • اخیراً از بیمارستان، مرکز پرستاری یا مرکز توانبخشی مرخص شده‌اند.

چرا آزمایش آنلاین؟

تیم آزمایش آنلاین یک پرسنل اختصاصی متشکل از پزشکان سیار مراقبت‌های اولیه (شامل متخصصان سالمندان خبره)، دستیاران پزشک، پزشکان و پرستار داریم. همه آنها در مراقبت از افرادی که در خانه یا بستر هستند تخصص دارند. تیم ما شامل یک مددکار اجتماعی و پرستاران ثبت نام شده است که به هماهنگ کردن خدمات برای بیماران با نیازهای پیچیده کمک می‌کنند.

تمام مراقبت‌های خانگی در پرونده پزشکی شما ثبت می‌شود و اگر به خدمات پزشکی اضافی نیاز داشته باشید، می‌توانیم آنها را با سایر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در میان بگذاریم. در صورت نیاز با مشاوره تلفنی پزشکی آزمایش آنلاین تماس بگیرید.  اگر ساکن شهر تهران هستید می توانید از ویزیت پزشک در منزل تهران استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *