ویزیت متخصص زنان در منزل و مزایای آن

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 25 / 02 / 1401

بانوان و دختران جوان و نوجوان به منظور پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های زنان و زایمان بایستی مرتبا توسط متخصص زنان معاینه شوند و سالانه چکاپ سلامت زنان را با تجویز پزشک و به طور منظم انجام دهند. اما برخی از بانوان و دختران به دلیل مسائلی از قبیل مشکل برای رفت و آمد و یا مشغله زندگی نمی‌توانند به مراکز درمانی مراجعه نمایند. ما با هدف ارائه خدمات پزشکی به بانوان عزیز خدمت ویزیت پزشک متخصص زنان در منزل را برای شما عزیزان فراهم نمودیم و تنها با یک تماس و ثبت درخواست به سادگی در منزل خود ویزیت می‌شوید.

چه زمانی می‌توانیم از این موقعیت استفاده کنیم؟

دختران نوجوان و بانوان جوان و میانسال در طول زندگی خود با مسائلی مواجه می‌شوند که نیازمند معاینه و درمان توسط متخصص زنان هستند. به طور کلی توصیه می‌شود در زمان مشاهده هر یک از علائم زیر با آزمایش آنلاین تماس بگیرید و نوبت ویزیت متخصص زنان در منزل را ثبت کنید.

  • قاعدگی شدید و دردناک: زمانیکه قبل از شروع قاعدگی یا در زمان شروع درد شدیدی دارید و این درد با استفاده از مسکن‌های معمولی تسکین نمی‎یابد باید توسط پزشک متخصص زنان معاینه شوید و علت اصلی آن مشخص شود. گاهی ممکن است برای تشخیص دقیق‌تر به انجام آزمایش خون و چکاپ بانوان نیاز باشد. بدین ترتیب می‌توانید با ثبت آزمایش لازم در سایت، آزمایش‌های مورد نیاز را بدون مشکل در منزل انجام دهید و جواب آزمایش را برای پزشک متخصص زنان ارسال کنید تا علت اصلی بروز مشکل مشخص گردد.

 

 

  • پریود نامنظم: گاهی به دلیل به هم خوردن تعادل هورمون‌های موجود در بدن، پریود نامنظم می‌شود. به منظور کنترل میزان هورمون‌ها و بررسی علت آن باید توسط پزشک متخصص زنان ویزیت شوید و پیش از بروز مشکلات کم خونی و عوارض ناشی از آن، درمان‌های لازم را شروع کنید.
  • خونریزی شدید در قاعدگی: در صورتی که خونریزی شدید دارید و نمی‌توانید از منزل خارج شوید با مرکز آزمایش آنلاین تماس بگیرید. ما در اولین فرصت برای شما نوبت ویزیت پزشک در منزل را ثبت خواهیم کرد و شما بدون نیاز به مراجعه به پزشک در منزل توسط متخصص زنان ویزیت خواهید شد.
  • وجود تغییرات ظاهری در سینه: در صورتیکه برآمدگی‌های غیر طبیعی بر روی سینه خود احساس کردید و یا ترشحات غیر طبیعی از نوک سینه داشتید و نگران هستید سریعا درخواست ویزیت پزشک نمائید تا توسط متخصص زنان در منزل ویزیت شوید. متخصص زنان با انجام معاینات لازم نگرانی‌های شما را رفع خواهد نمود و در صورت نیاز آزمایشات لازم یا غربالگری را در منزل انجام دهید.
  • بارداری سخت: اگر باردار هستید و ویار سختی دارید، یا در زمان نشستن و برخاستن در قسمت شکم و لگن خود احساس درد دارید بهتر است در سایت درخواست ویزیت پزشک در منزل را ثبت نمائید تا در اولین فرصت پزشک متخصص زنان و زایمان برای انجام معاینات لازم به منزل شما مراجعه نماید. پزشک متخصص با انجام آموزش‌ها و درمان‌های لازم شرایط بارداری را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. اگر به دلیل ویار شدید نمی‌توانید غذای کافی مصرف کنید، پزشک متخصص برای جبران کمبودهای غذایی مکمل‌های لازم را برای شما عزیزان تجویز خواهد نمود. با انجام ویزیت پزشک در منزل به طور مرتب و ماهانه اطمینان داشته باشید که تا زمان وضع حمل تحت مراقبت خواهید بود. پزشکان ما با انجام سونوگرافی در منزل سلامت مادر و جنین را تحت نظر دارند.
  • خارش یا سوزش در اندام تناسلی: اگر دچار عفونت شده‌اید و در ناحیه تناسلی دچار خارش یا سوزش هستید باید سریعا تحت درمان قرار بگیرید. وجود ترشحات غیر طبیعی و التهاب در اندام تناسلی نشانه وجود عفونت و باکتری در واژن و دهانه رحم است. عدم درمان این عفونت عوارض شدیدی برای بیمار خواهد داشت.

 

 

  • درد شکم یا اسپاسم عضلات شکم: گاهی درد شکم ناشی از وجود کیست‌های تخمدانی است و گاهی به دلیل سندروم روده تحریک پذیر شکم درد شدیدی در فرد بوجود می‌آید. برای بررسی وضعیت و علت درد حتما باید توسط پزشک متخصص معاینه شوید. پزشک متخصص زنان با انجام معاینات لازم و بررسی علائم فیزیکی می‌تواند علت بروز در را تشخیص داده و درمان لازم را آغاز نماید. ممکن است درد شکم به دلیل تنبلی تخمدان باشد و به سادگی قابل درمان است.

خدماتی که متخصص زنان در منزل انجام می‌دهد

  • پشتیبانی و مراقبت‌های دوران بارداری: یکی از مهمترین خدماتی که با ویزیت متخصص زنان در منزل دریافت می‌کنید، مراقبت‌های بارداری است. مادران باردار می‌توانند بدون نیاز به خروج از منزل و در کمال آرامش در منزل خود ویزیت شوند و مراقبت‌های لازم را دریافت نمایند. انجام انواع آزمایشات غربالگری جنین و مادر و سونوگرافی بدون هیچ مشکلی در منزل توسط متخصصین مجرب و حرفه‌ای و با رعایت تمامی اصول بهداشتی انجام می‌شود.
  • درمان بیماری تنبلی تخمدان: یکی از شایع‌تری انواع بیماری در میان دختران و زنان، تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک است. پزشک متخصص زنان با مشاهده علائم و بررسی جواب آزمایش‌ها درمان‌های لازم را انجام خواهد داد. در بیشتر موارد تنبلی تخمدان با استفاده از دارو قابل درمان است.
  • سایر مراقبت‌ها و آموزش‌های بهداشتی بانوان: متخصص زنان با بررسی شرایط فیزیکی بانوان و انجام معاینات مورد نیاز، از بروز انواع بیماری‌ها و عفونت‌های زنان جلوگیری خواهد نمود. بانوان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تغییر در بدن خود با پزشک متخصص تماس حاصل نموده و ویزیت شوند. ارائه مشاوره بهداشتی و آموزش چگونگی رعایت نکات مربوط به سلامت بانوان از دیگر خدماتی است که متخصص زنان و زایمان به بانوان عزیز ارائه می‌نماید.

 

مهمترین مزیت ویزیت متخصص زنان در منزل

  • در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد. با استفاده از ویزیت متخصص زنان در منزل دیگر مشکل رفت و آمد در شلوغی شهر را نخواهید داشت. تنها با یک تماس تلفنی درخواست شما ثبت می‌شود و در اولین فرصت پزشک به منزل شما مراجعه خواهد کرد.
  • در آرامش ویزیت می‌شوید. هنگامی که در منزل خود هستید احساس آرامش و امنیت بیشتری دارید و از پاک بودن محیط اطمینان خاطر دارید. این یک مزیت بزرگ خواهد بود.
  • بانوان بارداری که باید تحت مراقبت باشند و اجازه حرکت ندارند مشکلات رفت و آمد و استرس را تجربه نخواهند کرد. با حضور پزشک متخصص زنان در منزل مادران باردار درون تخت خود معاینه می‌شوند و آزمایش غربالگری و سونوگرافی در منزل انجام می‌شود.

 

 

  • انجام معاینات بعد از جراحی در منزل. برخی از بانوان به دلیل انجام جراحی قادر نیستند از تخت برخیزند و نزد پزشک مراجعه کنند، یکی از مزایای ویزیت متخصص زنان در منزل، معاینه وضعیت جسمی فرد و کنترل شرایط بهداشتی و سلامت جسمی فرد می‌باشد. فردی که در بستر بدون تحرک است ممکن است به عفونت ادرار و واژن مبتلا شود، متخصص زنان تمامی این موارد را بررسی نموده و در صورت وجود مشکل، درمان لازم را انجام خواهد داد.

سلامت بانوان و مادران برای ما بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور ما تمامی خدمات درمانی و بهداشتی مخصوص بانوان را در منزل برای شما انجام می‌دهیم. رفاه حال شما هدف ما است. دختران و بانوان باید برای سلامت خود اهمیت ویژه‌ای قائل شوند و مراقب بهداشت و سلامت جسم خود باشند. ما نیز در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *