Notice: Trying to get property 'display_name' of non-object in /home/azonline/domains/azmayeshonline.com/public_html/wp-includes/author-template.php on line 104
نمونه گیری در منزل - آزمایش آنلاین
نمونه گیری در منزل

نمونه گیری در منزل

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 03 / 08 / 1396

نمونه گیری در منزل

نمونه گیری در منزل روشی است جدید برای همه افرادی که می خواهند برای وقتشان برنامه ریزی بهتری نمایند. امروزه به علت تغذیه ی نامناسب افراد و عادات غلط زندگی شهری اهمیت آزمایش و چکاب های دوره ای بسیار بالا رفته است. اما حضور در آزمایشگاه ها در عموم کلان شهر ها به علت ترافیک و صرف بیهوده وقت بسیار پرهزینه خواهد بود. همچنین حضور افراد مسن یا ناتوان در بسیاری از این مراکز آزمایشگاهی که بعضا مکان های مخصوص رفت و آمد معلولان را ندارند، سبب آن می شود که افراد شاید با وجود سختی حضور در این مراکز آزمایش های خود را اصطلاحا پشت گوش بیندازند که این برای سلامت جامعه خطر بسیار جدی را به وجود می آورد. در این مطلب می خواهیم به یک راه حل عمومی، آسان و بصرفه در این امر اشاره کنیم.

 

راه حل چیست؟

نمونه گیری در منزل بنا به آنچه در بالا گفته شد راه حل این مشکل است. شاید انتخاب مراکزی که محل های ویژه برای رفت و آمد معلولان را دارا می باشند یا به محل زندگی افراد نزدیک تر هستند و مانع هدر رفتن وقت می شوند راه حل های خوبی باشد اما اینها همه مسکن های این درد هستند و همواره جوابگو نیستند. بهترین راه حل برای مشکل آن است که به جای آنکه ما به آزمایشگاه برویم آزمایشگاه به منزل ما بیاید! یعنی نمونه گیری در منزل صورت گیرد.


انواع نمونه گیری در منزل

نمونه برداری در منزل

خدمت نمونه گیری در منزل خدمت نوینی است که امروزه اکثر آزمایشگاه ها و مراکز پاتوبیولوژی دنیا ارائه دهنده ی آن هستند. در این خدمت مرکز آزمایشگاهی با تماس متقاضی و دریافت آدرس و مطلع شدن از نوع آزمایش اقدام به اعزام تیم نمونه برداری به منزل متقاضی می کند. پس از حضور تیم نمونه گیری در منزل و مکان مورد نظر و انجام نمونه برداری، نمونه با مراقبت خاص و مناسب ( برای جلوگیری از فساد و یا از بین رفتن نمونه های حساس) به مرکز آزمایشگاهی منتقل شده و پس از آنالیز و تحلیل بر روی نمونه ها جواب آزمایش را در اسرع وقت آماده شده و در صورت لزوم با پست یا پیک برای متقاضی ارسال خواهد شد. این خدمت نوین علاوه بر کاهش وقت کشی و کاستن از سختی و ریسک تنفس هوای آلوده در سطح شهر( که خود برای سلامتی بسیار مضر است) می تواند به میزان قابل توجهی حتی در هزینه ها هم صرفه جویی کند! هزینه رفت و آمد برای حضور در آزمایشگاه، اتلاف وقت در صف انتظار نمونه برداری و حضور مجدد برای دریافت نتیجه ی آزمایش همه  و همه می تواند صرفه ی اقتصادی این خدمت را آشکار کند.

 

مرکز آزمایش آنلاین

مرکز آزمایش آنلاین، یک مرکز اینترنتی است که به صورت شبانه روزی با تکمیل فرم نمونه برداری، اقدام به اعزام تیم نمونه برداری (انواع نمونه گیری آزمایشگاهی) به منزل شما شهروندان گرامی می کند. مرکز آزمایش آنلاین برای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان گرامی، هزینه ی نمونه گیری در منزل را طبق تعرفه ی نمونه برداری در آزمایشگاه تعیین کرده و هیچ هزینه ی اضافی را متوجه متقاضیان نمی کند. برای استفاده از خدمات این مرکز کافی است با مراجعه به سایت آزمایش آنلاین و تکمیل فرم آزمایش آنلاین، که شامل آدرس دقیق منزل و انتخاب زمان دقیق حضور تیم نمونه گیری در منزل شما و همچنین انتخاب آزمایشگاه مورد نظر شما برای انجام آزمایش بر روی نمونه، می باشد از این خدمت بهره ببرید.


نحوه گرفتن آزمایش خون در منزل

جواب آزمایش ها نیز در مرکز آزمایش آنلاین در اسرع وقت در سایت آزمایش آنلاین در دسترس متقاضیان قرار گرفته و یا در صورت ارائه ی آدرس ایمیل به ایمیل متقاضی ارسال خواهد شد.

همچنین مرکز آزمایش آنلاین با ارائه ی خدمت مشاوره تلفنی برای متقاضیان این امکان را برای شهروندان فراهم آورده است که با انجام مشاوره از حالات فیزیکی لازم قبل از آزمایش( مانند ناشتا بودن یا عدم مصرف قند) اطلاع حاصل کنند. توصیه می شود تا حد امکان قبل از آزمایش با استفاده از مشاوره تلفنی آزمایش آنلاین از بروز مشکلات احتمالی هنگام نمونه برداری تا حد امکان بکاهید.

 

کلام آخر:

مرکزآزمایش آنلاین تا حدود زیادی در صرف وقت و هزینه شما شهروندان عزیز صرفه جویی می کند ضمن اینکه آزمایش شما در مرکز مورد نظر شما انجام می شود که این خدمت به نوع خود بسیار نو و فراگیر است. در ضمن انواع نمونه گیری در منزل از جمله نمونه گیری خون، مدفوع، ادرار و غیره می تواند توسط آزمایش آنلاین در منزل یا هر محل دیگری صورت گیرد.

شما می توانید به راحتی از طریق آزمایش آنلاین به صورت آنلاین آزمایش های مختلف را درخواست دهید.
جهت درخواست  اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *