آزمایش ازدواج

نتیجه آزمایش ازدواج

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • 20 / 03 / 1396

نتیجه آزمایش ازدواج

ازدواج در حال حاضر با توجه به شرایط اغلب جوانان ما، خیلی فرخنده و مبارک به حساب می آید! اگر شما از آن دسته از جوانانی هستید که اعتقاد بر ایجاد یک زندگی جدید دارند، باید به خوبی این مقاله را که در مورد نتیجه آزمایش ازدواج است، مطالعه فرمایید تا با روند کاری این امر خیر آشنایی کامل پیدا کنید.

 

دفاتر عقد و ازدواج:

بعد از دوران پر تب و تاب عشق و عاشقی باید زوج ها برای رسمی کردن ازدواج خودشان، به یکی از دفاتر عقد و ازدواج مراجعه نمایند. در این دفاتر برای چنین امر خیری به  شما نامه ای که با مهر خاصی مشحص گردیده است می دهند و از شما می خواهند که با مراجعه به یکی از آزمایشگاه های مربوطه، دختر و پسر برگه سلامت جسمی خودشان را که برای جاری کردن خطبه عقد بسیار ضروری است، دریافت نمایند. حال شاید بد نباشد که بدانیم این برگه چیست؟

آزمایش ژنتیک ازدواج فامیلی

برگه سلامت جسمی:

این برگه که در واقع مجوز جاری کردن عقد را به عاقد می دهد مجموعه است از آزمایش های گوناگون تحت عنوان؛ آزمایش ازدواج که حتی در این بین بسیاری از متخصصان سفارش می کنند که برای ازدواج به این آزمایش ها، اتکا نکنید و آزمایش های دیگری را نیز که امروز علم پزشکی آن ها را بوجود آورده به منظور تضمین قطعی از سلامت خانواده ای که قرار است تشکیل دهید، انجام بدهید! آزمایش ازدواج در واقع بیشتر به آزمایش های قبل از ازدواج مربوط می شود و شامل آزمایش خون به منظور فهمیدن بیماری های: مقاربتی، بیماری های ژنتیکی و بیماری های خونی می شود و آزمایش نمونه ادرار به جهت فهمیدن اعتیاد و یا عدم اعتیاد افراد می باشد که به آن، آزمایش ازدواج می گویند. توضیح هر کدام از این آزمایش ها که باعث هوشیاری نسبت به بیماری و یا عدم بیماری افراد می شود در این مقاله نمی گنجد و ما برای شرح آزمایش ازدواج تا همینجا بسنده می کنیم!

 

آزمایش خون:

برخلاف تصور بیشتر زوج ها، هیچ ارتباطی بین گروه های خونی افراد با نتیجه آزمایش خون یا در اصل ازدواج، وجود ندارد! در واقع آزمایش خون به منظور فهمیدن بیماری های هپاتیت و تالاسمی در افراد صورت می گیرد که قطعا با تشخیص چنین بیماری هایی در زوج ها، با اطلاع به آن ها، سعی در منصرف کردن آنان و رویارویی با حقایق را دوستان مشاور و پزشک ما انجام می دهند. جالب است بدانید اصطلاح نخوردن خون عروس و داماد بهم نیز در واقع اشاره به همین موضوعات دارد نه صرفا متناسب نبودن گروه های خونی که فقط به سبب تقسیم بندی خون انسان ها شکل گرفته است.

 

آزمایش اعتیاد:

این آزمایش هم که معمولا 99 درصد مختص مردان است، همانطور که از اسمش بر می آید سبب فهمیدن اعتیاد یا عدم اعتیاد به مواد مخدر از سوی فرد را نشان می دهد که البته متاسفانه در کشور ما راه های زیادی برای فرار و یا ایجاد تغییر در این آزمایش بخصوص پیدا شده است!جهت ارایه نتیجه آزمایش اعتیاد می بایست به آزمایشگاه های دولتی مراجعه نمایید.

 

 

کلام آخر:

نتیجه آزمایش ازدواج هر چه که بود باید زوج ها آن را به عنوان یک بررسی علمی بپزیرند و با توجه ویژه به آن، دست به ازدواج بزنند. در کنار آزمایش ازدواج (آزمایش خون و آزمایش اعتیاد) آزمایش های دیگری نیز مانند کزاز برای بانوان، سیفلیس و ژنتیک وجود دارند که در حال حاضر، انجام تمامی این آزمایش ها می تواند سبب اطمینان خاطر برای زوج ها در ایجاد کردن یک زندگی سالم داشته باشد. به عنوان جمله آخر تقاضامندیم که تمامی دختران و پسران این سرزمین پیش از مرحله پایانی ازدواج، حتما آزمایش ژنتیک رو انجام دهند چرا که با کمال تاسف در ایران به دلیل ناآگاهی در به ثمر رسیدن ازدواج های فامیلی بسیار، بیماری های کمیاب و نادر ژنتیکی قابل توجهی بوجود آمده است که حتی شیوع این دسته از بیماری ها در بسیاری از کشور ها دنیا بخصوص در اروپا، حتی شروع هم نشده است که این نشان از آگاهی بخشی مردمان جوامع غربی در امر ازدواج می باشد.

مجموعه آزمایش آنلاین پیشرو در خدمات رسانی در منزل ، شما عزیزان میتوانید خدمات نمونه گیری در منزل ، تست کرونا در منزل ، شنوایی سنجی در منزل ، آزمایش تیروئید و تزریق واکسن hpv  با مجموعه آزمایش آنلاین تجربه کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *