مشاوره رایگان تلفنی روانشناسی

مشاوره تلفنیهمین حالا با روانشناس، رایگان تلفنی صحبت کنید

مشاوره روانشناسی چیست؟

مشاوره روانشناسی به منظور بررسی رفتار و نحوه زندگی افراد در سنین مختلف و بهبود عملکرد افراد و روابط اجتماعی انجام می‌گردد. بسیاری از افراد در زندگی فردی، شغلی، تحصیلی و اجتماعی خود با مشکلاتی روبرو می‌شوند که ممکن است آرامش زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. مشاوره روانشناسی تلفنی به این افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند به بهترین شکل با مشکلات زندگی برخورد نمایند و شرایط روحی و عاطفی خود را بهبود بخشند. بدین ترتیب زندگی آرام و بدون دغدغه‌ای را تجربه خواهند نمود.

مزایای مشاوره روانشناسی

در این بخش به چندین مزیت مشاوره روانشناسی خواهیم پرداخت.

  • بهبود خلق و خوی فردی و کاهش احتمال بروز بیماری‌های روانی مانند افسردگی و اختلالات عاطفی
  • کاهش اضطراب و انواع وسواس فکری
  • کاهش بیماری‌های جسمی با تقویت روحیه و بهبود حال روانی
  • آموزش مهارت‌های اجتماعی و موفقیت افراد در جامعه فردی و شغلی
  • یافتن هدف و انگیزه برای ادامه زندگی و افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود روابط خانوادگی و کاهش مشکلات زناشویی
  • آموزش فرزند پروری و بهبود روابط فرزندان با اعضای خانواده
  • تقویت روحیه کار تیمی و بهبود ارتباطات شغلی
  • حل مشکلات تحصیلی و رفتاری در جوانان و نوجوانان
  • بهبود سلامت روان در افراد با حل مشکلات رفتاری و شخصیتی
مشاوره تلفنی پزشکی مشاوره تلفنی پزشکی

آیا مشاوره روانشناسی برای همه افراد نیاز است؟

در جواب این سوال باید بگوئیم بله، تمامی افراد خانواده از سنین کودکی تا میانسالی به مشاوره روانشناسی نیاز دارند، زیرا هر فردی در هر سنی، مشکلات خاصی را تجربه می‌نماید که راهنمایی مشاور روانشناس می‌تواند در حل مشکلات و چالش‌های زندگی موثر باشد. مشاوره تلفنی روانشناسی در رابطه با مسائل مختلفی انجام می‌شود که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • انجام تست روانشناسی و روان سنجی
  • مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره آزمایش آنلاین با انجام تست‌های روانشناسی خصوصیات روانی افراد مختلف را می‌سنجند و با استفاده از تست‌های روان سنجی می‌توانند صفات مختلف فردی مانند درون گرایی و برون گرایی، افسردگی و اضطراب، میزان مهارت‌های فردی و هوش هیجانی را در افراد مختلف تشخیص دهند. این تست به شناخت توانایی‌های فردی مانند حل مساله، قدرت حافظه و توانایی‌ها و مهارت‌های اجتماعی افراد کمک می‌کند و روانشناسان بر اساس این تست مشکلات رفتاری و اختلالات شخصیتی را در افراد درمان می‌نمایند.

  • روانکاوی
  • کشف ریشه مشکلات در افراد و نفوذ به اعماق ذهن افراد برای شناخت علت بروز مشکلاتی نظیر افسردگی، اضطراب، اختلالات شخصیتی و هویتی از مهمترین بخش‌های درمان می‌باشد و روانکاوی نامیده می‌شود. در حقیقت روانکاوی یعنی زیر و رو کردن ذهن و روان انسان برای یافتن علت مشکل. بسیاری از روانشناسان در اولین جلسات ملاقات و مشاوره با افراد، سعی دارند تا علت بروز مشکلات شخصیتی را در افراد تشخیص دهند تا درمان به شیوه‌ای موثرتر انجام شود. روانشناسان در جلسات مشاوره روانشناسی تلفنی، با تخصص و مهارت افراد را روانکاری می‌نمایند و درمان مناسب آغاز می‌گردد.

  • مشاوره فردی
  • افراد در زندگی خود با چالش‌ها و مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و نوع مشکلات هر فرد با دیگری متفاوت است. کشف مشکل و برقراری ارتباط با افراد نیازمند مهارت و تخصص روانشناس است. روانشناس با استفاده از روش‌های درمانی مناسب قادر است افسردگی و استرس را در فرد کنترل نماید، به افراد کمک می‌کند تا بتوانند اعتماد به نفس خویش را بالا ببرند، برای رسیدن به موفقیت و کشف استعدادها راه مناسب را بیابند. مشاوره روانشناسی تنها برای درمان نیست، بلکه برای پیشگیری از بروز مشکل و رشد فردی نیز مفید و موثر خواهد بود.

  • مشاوره کودک و فرزند پروری
  • بهترین راه برای یادگیری ارتباط بهتر با فرزندان استفاده از مشاوره روانشناسی در زمینه فرزند پروری و ارتباط با فرزندان است. والدین همراه با تربیت فرزندان خود، راه درست زندگی را نیز به آنها می‌آموزند. نحوه رفتار با فرزندان در آینده شخصیتی و شغلی فرزندان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. نکاتی از قبیل اموزش کنترل احساسات، کشف استعدادها و استفاده درست از آن، یادگیری مهارت‌های اجتماعی و .... از جمله مورادی است که در زمان کودکی باید به فرزندتان آموزش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

  • مشاوره خانواده و مهارت‌های ارتباطی
  • یکی از مهمترین عوامل موفقیت فرد در زندگی، برخورداری از مهارت ارتباط اجتماعی است. اگر فرد از کودکی آموخته باشد که چگونه با افراد جامعه، پدر و مادر و دوستان و نزدیکان ارتباط درستی برقرار کند، در بزرگسالی نیز در ارتباط با همسر، همکار و اطرافیان دچار مشکل نخواهد بود و زندگی سالم و موفقی را تجربه خواهد کرد. یادگیری مهارت‌های ارتباطی می‌تواند با چند جلسه مشاوره تلفنی روانشناسی بدست آید و از بروز مشکلات فردی در آینده جلوگیری کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آزمایش آنلاین و تماس با مشاوران و روانشناسان ما اطلاعات لازم را کسب نمائید.

  • مشاوره تحصیلی
  • اگر فرزندان ما از روش‌های صحیح مطالعه کردن و درس خواندن اطلاعی نداشته باشند و یا برای درس خواندن با مشکل عدم تمرکز مواجه هستند، بهترین راه حل دریافت مشاوره تحصیلی است. با استفاده از چند جلسه مشاوره تحصیلی فرزندان کودک و نوجوان می‌آموزند که چگونه برای درس خواندن و مطالعه برنامه ریزی کنند و عادات غلط در زمان مطالعه را بشناسند و کنار بگذارند و همچنین در زمان انتخاب رشته بتوانند رشته مناسب و مورد علاقه خود را انتخاب کنند. جهت دریافت مشاوره تحصیلی با مشاوران ما در آزمایش آنلاین همراه باشید.

  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره ازدواج راهی است برای پیشگیری از مشکلات زناشویی در طول زندگی مشترک. زوجین جوان می‌توانند پیش از ازدواج با انجام مشاوره ازدواج با شخصیت شریک زندگی خود و نحوه رفتار با یکدیگر آشنا شوند و برای ورود به زندگی مشترک آماده باشند. هر فردی خصوصیات شخصیتی و رفتاری خاص خود را دارد و بسیاری از مشکلات زوجین به دلیل عدم اطلاع از خصوصیات درونی یکدیگر است. مسلما تغییر دادن افراد کار بسیار دشوار و غیر قابل انجامی می‌باشد، اما اگر هر فرد بداند که با فرد مقابل چگونه باید رفتار کند، بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود. اگر قصد ازدواج دارید یا در شرف ازدواج هستید می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و زندگی شاد و آرامی را آغاز نمائید.

  • مشاوره شغلی
  • یکی دیگر از مواردی که موجب می‌شود تا افراد جامعه به مشورت با روانشناس نیاز داشته باشند، مشکلات مربوط به محیط کار و انتخاب شغل است. بسیاری از افراد برای انتخاب شغل مناسب با مشکلاتی مواجه می‌شوند و دچار اضطراب و تردید هستند. این افراد برای کشف استعداد و یافتن شغل مناسب می‌توانند از راهنمایی‌های مشاور روانشناس بهره مند گردند و به دنبال شغلی باشند که برای آینده‌شان مفید باشد. همچنین افرادی که در روابط کاری خود دچار مشکل هستند و به همین دلیل بارها و بارها شغل خود را ازدست داده‌اند، می‌توانند مشکلات خود را با انجام مشاوره روانشناسی تلفنی، با مشاوران و روانشناسان ما در میان گذاشته و مشکلات خود را حل نمایند.

مزایای روانشناسی تلفنی با آزمایش آنلاین

  • همیشه در دسترس است: یکی از مهمترین مزایای مشاوره روانشناسی تلفنی در دسترس بودن آن است. شما می‌توانید در هر مکان و هر ساعتی از روز با مشاوران در ارتباط باشید. برای مشاوره تلفنی نیازی به رزرو نوبت و طی مسافتی طولانی برای ملاقات با روانشناس نخواهید داشت.
  • کاهش هزینه ها: با استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی بسیاری از هزینه‌های رفت و آمد کاهش می‌یابد و هزینه ویزیت نیز بسیار کمتر از مراجعه حضوری خواهد بود. بدین ترتیب شما می‌توانید تعداد جلسات بیشتری با روانشناسان آزمایش آنلاین صحبت کنید و از راهنمایی ایشان بهره مند گردید.
  • راحتی در برقراری تماس: برای براقراری ارتباط با مشاوران ما، می‌توانید به راحتی با استفاده از تلفن همراه یا تلفن منزل با مرکز تماس گرفته و از خدمات روانشناسی بهره مند گردید.

به طور کلی بسیاری از افراد جامعه در هر سنی و با هر پست و مقامی در زندگی خود با مشکلاتی دست پنجه نرم می‌کنند که نیازمند صحبت کردن و مشورت گرفتن از یک فرد متخصص و با تجربه هستند. قطعا بهترین فرد برای مشورت، فردی است که در زمینه مسائل فردی و روانی دارای تخصص باشد بتواند ذهن و روان افراد را رمز گشایی کند و راه حل درست را پیش روی آنها قرار دهد. به همین علت بهترین راه صحبت کردن با یک روانشناس و مشاور متعهد و دلسوز می‌باشد. از این فرصت استفاده کنید و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید. ما همراه شما هستیم.

مشاوره تلفنی پزشکی مشاوره تلفنی پزشکی

ویژگی‌های استفاده از مشاوره روانشناسی رایگان

صحبت کردن با روانشناس و بیان مشکلات و دغدغه‌های ذهنی در کاهش میزان اختلالات رفتاری و اخلاقی بسیار موثر خواهد بود. همچنین در دسترس بودن روانشناسان برای ارائه مشاوره روانشناسی رایگان این امکان را برای افراد جامعه فراهم آورده است تا تحت هر شرایطی و در هر زمان از روز بتوانند با ایشان تماس برقرار نموده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

مشاوره رایگان با روانشناس
تست کرونا در منزل

سوالات متداول

  • هزینه مشاوره روانشناسی چقدر است؟

    هزینه مشاوره روانشناسی به صورت رایگان می‌باشد.

  • آیا با انجام مشاوره روانشناسی امکان درمان بیماری‌های روانی و اختلالات شخصیتی وجود دارد؟

    برای اطلاع از امکان درمان بایستی یک جلسه با مشاور صحبت نمائید و سپس نحوه عملکرد ایشان و میزان تسلط ایشان در شناخت روحیات و خصوصیات اخلاقی شما ارزیابی نموده و برای ادامه درمان جلسات مشاوره را ادامه دهید.

  • چه ساعتی از روز می‌توان با مشاوران تماس برقرار کرد؟

    مشاوره روانشناسی رایگان به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

  • آیا می‌توان برای برقراری تماس از تلفن همراه استفاده کرد؟

    بله، برای تماس با مرکز می‌توانید از تلفن همراه و تلفن ثابت استفاده کنید.

  • مدت زیادی باید برای ارتباط با مشاور منتظر بمانم؟

    خیر، شما در اولین تماس به یکی از روانشناسان آنلاین مرکز متصل می‌شوید.

آزمایش تیروئید