تزریقات کودکان در منزل | تزریق شبانه روزی کودکان در منزل + هزینه

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 14 / 04 / 1401

شما می‌توانید خدمات تزریقات کودکان را در منزل دریافت کنید. یکی از بارزترین مزایای دریافت خدمات تزریق در منزل صرفه جویی در زمان و انرژی و هزینه رفت و برگشت است. امروزه، مردم از رفتن به بیمارستان اجتناب کرده و سعی بر این دارند تا از کودکان خود در محیط امن خانه محافظت کنند. بسیاری از افراد حتی وقت رفتن به بیمارستان یا درمانگاه را نیز ندارد یا فرزند آنها به دلایل نمی‌تواند به مرکز درمانی برود. برای چنین افرادی، استفاده از خدمات «تزریقات در منزل» می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. در این بررسی به طور کامل در مورد مزایا و انواع تزریقات برای کودکان در خانه صحبت می‌کنیم.

درباره تزریقات کودکان در منزل

خدمات تزریق در منزل برای کودکان توسط نیروهای آموزش دیده دارای مدرک معتبر و مطابق با رویه‌های مکتوب خدمات بهداشتی و درمانی در منزل ارائه می‌شوند. تزریق تکنیکی برای تزریق دارو به بدن جهت حفظ یا بازیابی سلامتی کودک است. حتی اگر تزریق یک روش معمول باشد، به ویژه برای کودکانی که بیماری و شرایط خاصی دارند باید توسط متخصصان مراقبت‌های بهداشتی انجام شود.

برای استفاده از خدمات تزریقات کودکان در منزل باید ابتدا وارد صفحه «تزریقات در منزل» شوید. سپس شهر محل اقامت و نوع تزریق (عضلانی، وریدی و سرم) را مشخص کنید. در نهایت با پر کردن مشخصات شخصی و تعیین روز تزریق، می‌توانید از این خدمات به راحتی استفاده کنید. مسئول انجام تزریق در ساعت و روز تعیین شده به محل سکونت شما مراجعه می‌کند.

 

فواید تزریقات کودکان در منزل

یکی از مزایای مهم تزریق در منزل، کسب حداکثر راحتی است. شما می‌توانید به همراه کودک خود در خانه بنشینید و خدمات تزریق در محیط گرم، امن و راحت منزل خود دریافت کنید. رفتن به بیمارستان برای کودکان با مشکلات خاص (معلولیت، مریضی سخت و غیره) دشوار است. حتی به عنوان والدین ممکن است وقت کافی برای رفتن به درمانگاه یا بیمارستان را نداشته باشید. برای تزریقات در منزل شبانه روزی روی لینک کلیک کنید.

بنابراین شما دیگر نیازی ندارید وقت خود را در ترافیک جاده تلف کنید و از کارهای ضروری خود بزنید تا به آزمایشگاه بروید. برای کودکان نیز محیط بیمارستان و درمانگاه اغلب تنش‌زا و استرس آور است. کودکان در خانه بیشتر احساس امنیت و راحتی می‌کنند. از مزایای تزریقات کودکان در منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون ساعت انتظار طولانی در بیمارستان یا کلینیک
  • صرفه جویی در وقت و انرژی
  • حفظ سلامتی و دوری از محیط‌های پزشکی
  • تجربه آسان و بدون دردسر در ثبت درخواست و روند تزریقات
  • دوری از محیط تنش‌زای بیمارستان
  • کاهش هزینه‌های تزریقات برای کودکان
  • کاهش ترس کودکان با تزریق در محیط امن منزل

انواع تزریقات کودکان در منزل

فرآیند تزریق از طریق عضلانی، زیر جلدی یا داخل وریدی به بدن بیمار بر اساس شکل دارو انجام می‌شود. کلیه خدمات تزریق به صورت آسان و بدون درد در محیط منزل شما توسط متخصصان مجرب و آموزش دیده انجام می‌شوند. انواع تزریقات کودکان در منزل به شرح زیر هستند:

1- تزریق داخل وریدی

تزریق داخل وریدی (IV) روشی برای تزریق داروها یا مایعات الکترولیت به طور مستقیم در ورید است. معمولاً از طریق کانولاسیون، تزریق داخل وریدی انجام می‌شود که در آن یک کانول در داخل ورید قرار می‌گیرد تا مطمئن شد که دارو در وریدتزریق شده و از نشت آن به بافت اطراف سیاهرگ جلوگیری می‌کند. روش تزریق داخل وریدی باید فقط توسط متخصصان مراقبت‌های بهداشتی ماهر و تایید شده انجام شود.

2- تزریق عضلانی

تزریق عضلانی (IM) تکنیکی است که برای رساندن دارو به طور مستقیم به عضله عروقی استفاده می‌شود و به دارو اجازه می‌دهد تا به سرعت در جریان خون جذب شود. تقریباً تمام واکسن‌های تزریقی، آنتی‌بیوتیک‌های خاصی از این طریق تحویل داده می‌شوند. متخصصان ما در آزمایش آنلاین به شما کمک می‌کنند تا تزریق عضلانی را به راحتی در منزل خود انجام دهید. آنها از پروتکل‌های استاندارد و روش‌های ایمنی پیروی می‌کنند تا تزریق عضلانی به صورت ایمن در خانه انجام شود.

3- تزریق زیر جلدی

روش زیر جلدی تزریق شامل تزریق دارو به لایه بافتی بین پوست و عضله است. این نوع تزریق زمانی استفاده می‌شود که داروی تجویز شده نیاز به جذب آهسته در یک دوره زمانی در بدن بیمار مانند انسولین و هپارین داشته باشد. تزریقات کودکان در منزل از مزیت حضور متخصصان در منزل جهت تزریق زیر جلدی برای شما برخوردار است. متخصصان ما در حین تزریق از روش استریل پیروی می‌کنند تا از کودکان در برابر باکتری‌های مضر و سایر عوامل بیماری‌زا محافظت شوند.

4- تزریق داخل جلدی

هنگامی که تزریق داروها در لایه درم (درست زیر اپیدرم) تزریق شود، به این روش تزریق داخل جلدی می‌گویند. این نوع تزریق‌ها معمولا برای تست‌های حساسیت مانند تست‌های آلرژی و تست سل استفاده می‌شوند. متخصصان ما در زمان تعیین شده به منزل شما مراجعه می‌کند تا تزریق داخل جلدی کودکتان را به طور ایمن و کافی انجام دهند. بررسی شرایط کودک برای تعیین میزان اثربخشی درمان یا نامطلوب انجام می‌شود.

ترس از آمپول در کودکان

یک مطالعه نشان داد که 63 درصد از کودکان 6 تا 17 ساله ترس از سوزن را گزارش کردند. مطالعه دوم نشان داد که 40 درصد از کودکان 4 تا 16 ساله مبتلا به دیابت نوع دوم از آمپول می‌ترسند. این ترس در حدود پنج سالگی ظاهر می‌شود و معمولاً با افزایش سن و رشد فرد کاهش می‌یابد. با این حال، ترس از آمپول می‌تواند تا بزرگسالی ادامه داشته باشد و تا 10 درصد از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار دهد. کاهش پریشانی و آسیب ناشی از دریافت تزریق در کودکان می‌تواند به جلوگیری از ایجاد یک ترس پایدار کمک کند.

اعتقاد دیگر این است که ترس از آمپول ناشی از ژنتیک و تجربیات – طبیعت و پرورش است. درصد زیادی از کودکان مبتلا به ترس از آمپول، در خویشاوندان خود این مشکل را داشته‌اند. تجربیات ناخوشایند گذشته نیز در این امر نقش دارند. ترس ناشی از تزریق با ضربان قلب و افزایش فشار خون مشخص می‌شود و سپس در هر دو کاهش می‌یابند.

پس همیشه به خاطر داشته باشید که غش کردن یک احتمال است! کودک شما باید دراز بکشد و مطمئن شوید که پاهای او در حین تزریق بالا است. پس از اتمام تزریق، چند دقیقه کودک را به حالت درازکش نگه دارید. دلیل تزریق هر چه که باشد، به فرزندتان بگویید که این کار به نفع او خواهد بود. سعی کنید حواس کودک را حین تزریق پرت کنید تا او توجه زیادی به تزریق نداشته باشد.

هزینه تزریقات کودکان در منزل

قیمت تزریقات در منزل با توجه به نوع تزریق، تعداد دفعات انجام، وضعیت بیمار، نوع دارو و موارد دیگر تعیین می‌شود. پس تعیین دقیق قیمت به توجه به شرایط هر بیمار متفاوت است. به طور کلی، تزریقات در خانه با هزینه تمام شده کمتر همراه هستند. همچنین شما مزایای و کیفیت بالاتری نیز دریافت می‌کنید. بعد از ثبت درخواست، تیم پشتیبانی «آزمایش آنلاین» نسبت به قیمت پرداختی اطلاعات لازم را به شما ارائه می‌دهند.

تزریق شبانه روزی کودکان در منزل

از دیگر مزایای تزریق در خانه برای کودکان می‌توان به خدمات شبانه روزی و 24 ساعته «آزمایش آنلاین» اشاره کرد. گاهی اوقات ممکن است کودک در شب نیاز به تزریق داشته باشد، از این رو می‌تواند از خدمات «تزریقات در منزل» بهره مند شوید. با ثبت درخواست، متخصص ما به سرعت خود را محل سکونت شما می‌رساند تا تزریق را انجام دهد.

 

تزریقات کودکان با آزمایش آنلاین

برای دریافت بهترین خدمات تزریق در خانه برای کودکان، آزمایش آنلاین انتخابی امن و راحت برای انجام انواع تزریقات شماست. پس از ثبت درخواست خود، یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی دارای مجوز بر اساس نیاز درمانی شما و در زمان تعیین شده به محل سکونت شما مراجعه می‌کند. پس اگر نیاز به انجام تزریقات به صورت منظم و مداوم دارید، از خدمات ما بهره مند شوید. انتخاب خدمات تزریق در خانه دردسرهای سفر و حضور در بیمارستان و درمانگاه را از بین می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *