تزریقات در منزل در شرق تهران

  • نوشته شده توسط فاطمه مهربان
  • 03 / 03 / 1401

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که برای انجام یک تزریق ساده ساعت‌ها به دنبال مراکز تزریقاتی بگردید و مسافتی طولانی را برای رسیدن به این مراکز طی کنید؟ آیا به اینوموضوع فکر کرده‌اید که تزریق در منزل چه قدر می‌تواند راحت و آسوده انجام شود و دیگر نیازی نیست از منزل خارج شوید؟ آیا می‌دانید که تزریق سرم در منزل بسیار بهتر و راحت‌تر از ماندن بر روی تخت در مراکز تزریقاتی است؟ آیا از خدمات تزریقات در منزل شرق تهران اطلاعی دارید؟ با ما همراه باشید.

تزریقات در منزل از دیگر خدماتی است که در آزمایش آنلاین ارائه می‌گردد و توسط پزشکان و پرستاران باتجربه و متخصص انجام می‌شود. شما می‌توانید در طول هفته و در هر ساعت از شبانه روز برای انجام تزریقات یا پانسمان با مرکز تماس حاصل فرمائید و از خدمات ما در منزل خود بهره مند گردید. بدین ترتیب دیگر برای تزریق یا تعویض پانسمان دیگر نیازی نیست از منزل خارج شوید و به دنبال مراکز درمانی و تزریقاتی بگردید. تنها کافی است درخواست خود را در سایت ثبت نمائید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید و خدمات پرستاری و تزریق را در منزل دریافت نمائید.

انجام تزریقات در منزل در شرق تهران

از مهمترین خدماتی که در مراکز درمانی آنلاین ارائه می‌گردد انجام تزریقات در منزل می‌باشد. امروزه با وجود مشغله زندگی و کاری و شرایط سخت رفت و آمد در شهرهای شلوغ و پر ترافیک استفاده از خدمات درمانی شبانه روزی در محل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای بسیاری از افراد بسیار مفید می‌باشد. انجام تزریقات و خدمات پانسمان در منزل برای سالمندان و بیمارانی که توان حرکتی ندارند امری ضروری می‌باشد. جابجایی این افراد تا مراکز درمانی و انتظار برای انجام تزریقات یا تعویض پانسمان برای خود فرد و نزدیکان وی بسیار دشوار و هزینه بر است.

 

شما می‌توانید با دریافت خدمات تزریقات در منزل شرق تهران در وقت و هزینه صرفه جویی نمائید و بیمار خود را در شرایط سخت قرار ندهید. مراجعه به مراکز درمانی علاوه بر سختی ممکن است موجب آلوده شدن فرد به انواع بیماری‌های ویروسی و میکروبی شود.

انواع تزریقاتی که در منزل انجام می‌شود

تزریقات به چهار روش توسط پرستاران متخصص انجام می‌شود. نحوه تزریق داروهای مختلف به بدن متفاوت است و پرستاران مجرب و متخصص به چندین روش تزریقات در منزل را انجام می‌دهند. روش‌های تزریق مواد دارویی عبارتند از:

  • تزریقات زیر جلدی مانند تزریقات انسولین به دور ناف (SC subcutaneous)
  • تزریقات در منزل داخل عضله (IM intramuscular)
  • تزریقات داخل جلدی (ID intradermal)
  • تزریقات وریدی مانند تزریق سرم (IV intravenous)

رعایت چند نکته مهم در زمان تزریق

هنگامی که پرستار برای تزریق به منزل مراجعه می‌نماید باید از ابتدای ورود تمامی نکات بهداشتی را رعایت کند. پرستار باید با روپوش استریل و ماسک وارد منزل شود تا فرد بیمار، سالمند و سایر افراد خانواده در معرض هیچ گونه آلودگی قرار نگیرند. سپس تمامی موارد زیر بایستی به دقت رعایت گردد:

  • پیش از انجام تزریق باید درباره حساسیت دارویی با بیمار صحبت کرد و اطمینان حاصل نمود که به دارو و تزریق حساسیت نداشته باشد.
  • از سرنگ سالم و بدون آسیب دیدگی استفاده شود.
  • تاریخ مصرف درج شده بر روی دارو چک شود.
  • مقدار لازم برای تزریق مطابق با نظر پزشک انجام شود.
  • پس از تزریق مراقبت‌های لازم انجام شود تا در صورت مشاهده هر گونه تغییر در حال بیمار اقدامات اولیه انجام شود.
  • محل تزریق چک شود.
  • اگر چندین تزریق مورد نیاز است ناحیه تزریق هر بار عوض شود.
  • از سرنگ یکبار مصرف استفاده شود و اندازه سرنگ متناسب با نوع تزریق انتخاب شود.

پرستار باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

پرستاری که برای انجام تزریقات در منزل شرق تهران مراجعه می‌نماید بایستی با انواع تزریق آشنایی داشته باشد. نوع تزریق با توجه به نوع دارو متفاوت خواهد بود و پرستاری که تزریق را انجام می‌دهد باید با انواع داروها و نحوه تزریق آنها آشنایی داشته باشد. نوع سرنگ و اندازه سوزن نیز بایستی متناسب با نوع تزریق و سن فرد انتخاب شود.

پرستاران متخصص بایستی از میزان لازم برای تزریق هر دارو اطلاع داشته باشند. نحوه بیرون کشیدن دارو از شیشه و نحوه هوا گیری سرنگ از جمله نکاتی است که یک پرستار ماهر باید به طور کامل بلد باشد.

پس از انجام تزریق پرستار باید دقایقی در کنار بیمار حضور داشته باشد و به طور مرتب علائم حیاتی بیمار را چک کند تا در صورت مشاهده تغییر در حال جسمی بیمار، به پزشک اطلاع داده شود و اقدامات لازم انجام شود.

 

اهمیت استفاده از خدمات تزریقات در منزل در شرق تهران

بسیاری از تزریقات به صورت ساده انجام می‌شوند و نیازی به مراجعه و حضور در مراکز درمانی ندارند. به جز برخی از تزریقات خاص که باید حتما در مراکز درمانی و تحت نظر پزشک انجام شود باقی موارد در منزل قابل انجام است. در حقیقت می‌توان گفت بیشتر تزریقات بدون هیچ گونه مشکلی در منزل انجام خواهد شد. تنها کافی است به سایت آزمایش آنلاین مراجعه نمائید و درخواست خود را ثبت کنید. پرستاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منزل شما مراجعه خواهند نمود و تزریقات و مراقبت‌های ثانویه انجام خواهد شد.

با وجود شرایط جوی و آلودگی‌های هوا در شهر بزرگ تهران همواره توصیه می‌شود افراد تا جایی که امکان دارد از منزل خارج نشوند و کمتر در معرض آلودگی قرار گیرند. این موضوع برای سالمندان و بیماران بسیار حائز اهمیت می‌باشد. به همین علت استفاده از خدمات تزریقات در منزل شرق تهران به نفع بیماران و سالمندان شما خواهد بود. محیط امن و پاک خانه بهترین مکان برای انجام خدمات درمانی می‌باشد.

علاوه بر این هزینه رفت و آمد در شهرهای شلوغی همچون تهران بسیار بیشتر از هزینه درمان در منزل خواهد بود. با وجود ترافیک و محدودیت‌های تردد بسیاری از افراد برای رفت و آمد به مراکز درمانی و جابجا نمودن بیمار هزینه بسیاری را صرف رفت و آمد می‌کنند. اما با استفاده از خدمات پرستاری در منزل می‌توانید در زمان و هزینه ها صرفه جویی نمائید.

مزایای انجام تزریقات در منزل

استفاده از خدمات درمانی و تزریقات در منزل شرق تهران برای بیماران و همراهان آنها مزایایی را به همراه خواهد داشت. افرادی که سالمند دارند، بیمار معلول دارند، بیماران دارای ضایعه نخاعی در منزل دارند و بسیاری از افراد که تحرک و جابجایی برای آنها دشوار است می‌توانند به راحتی از خدمات ما استفاده نمایند. مهمترین مزیت انجام تزریقات در منزل عبارتند از:

 

  • عدم نیاز به خارج شدن از منزل: نیازی نیست بیمار خود را اذیت کنید و او را برای تزریق به مراکز درمانی ببرید.
  • احساس آرامش و امنیت در زمان تزریق: بیمار در محیط امن و آرام منزل تزریق را انجام می‌دهد.
  • کنترل شرایط بیمار پس از تزریق: پرستار در کنار بیمار می‌ماند و علائم وی را بررسی می‌کند.
  • صرفه جویی در هزینه و وقت: تزریق بدون نیاز به صرف زمان بیشتر و هزینه بالاتر انجام می‌شود.

تزریقات در منزل با آزمایش آنلاین

آزمایش آنلاین با ارائه کامل‌ترین خدمات درمانی و بهداشتی در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی نیازهای درمانی شما خواهد بود. پرستاران ما از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید با اطمینان کامل از خدمات درمانی مرکز برای سالمندان، کودکان و بیماران خود استفاده نمائید. بسیار ای افراد برای مراجعه به مراکز درمانی محدودیت دارند. سالمندان و کودکان باید در محیطی امن و دور از آلودگی حضور داشته باشند. کودکان برای حاضر شدن در مراکز درمانی نگرانی‌هایی دارند اما اگر این خدمات در منزل انجام شود کودک احساس آرامش و امنیت خواهد داشت. تمامی خدمات در منزل و بدون هیچ استرس و ناراحتی انجام خواهد شد. با انجام تزریقات در منزل شرق تهران مراقب سلامت خود و اعضای خانواده تان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *