راهنمای خرید باتری سمعک ویدکس 10

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 09 / 07 / 1401

باتری سمعک ویدکس 10

باتری ها هم مانند سمعک ها، برندهای مختلفی دارند. باتری سمعک ویدکس 10 از برندهای خوب موجود در بازار می باشد.  باتری سمعک ویدکس 10 نیز مانند دیگر برندها در عملکرد سمعک نقش بسیار مهمی دارد. به شما عزیزان توصیه می شود که تنها از باتری مخصوص سمعک استقاده کنید، استفاده از باتری هایی که  اندازه یکسان با باتری سمعک دارند باعث آسیب به قطعات داخل سمعک یا خراب شدن آن خواهد شد. از زمان گذشته تا به امروز باتری ها تغییرات زیادی داشته اند و نهایتا بهترین باتری های موجود در بازار کنونی، باتری های روی- هوا هستند. در این باتری ها روی ذخیره شده است و ترکیب روی با هوا باعث فعال شدن آن خواهد شد.

انواع باتری سمعک ویدکس

این باتری در چهار سایز و چهار برچسب رنگی متفاوت موجود است، دراین مطلب شما را با باتری سمعک ویدکس 10 را آشنا می نماییم. انواع باتری سمعک ویدکس عبارتند از:

باتری سمعک ویدکس 10: زرد

باتری سمعک ویدکس 312: قهوه ای

باتری سمعک ویدکس 675: آبی

باتری سمعک ویدکس 13: نارنجی

ویژگی باتری سمعک ویدکس 10

کیفیت عملکرد یک سمعک با باتری آن ارتباط مستقیم دارد و حتما باید از باتری مخصوص سمعک استفاده شود.باتری های سمعک دارای سایز های مختلفی هستند که متناسب با اندازه سمعک ساخته شده اند. باتری سمعک ویدکس 10 ساخت کشور دانمارک و نوع تکنولوژی آن روی- هوا می باشد. ولتاژ این باتری 1.4 ولت و از کیفیت بالایی برخوردار است. باتری ویدکس 10 با رنگ زرد در بازار موجود می باشد. این باتری دارای استاندارد سی ای است، در واقع این گواهینامه یک نشان بازرگانی است که تایید می کند این باتری مورد تایید اروپاست.

نگهداری باتری سمعک ویدکس 10

برای نگهداری از سمعک خریداری شده در بهترین وضعیت و مناسب ترین کارکرد، نیاز به رسیدگی مداوم و تهیه لوازم جانبی معتبر برای سمعک است. باتری سمعک از مهم ترین لوازمی است که به تهیه و تعویض دائمی نیاز دارد. باتری سمعک  در حفظ سلامت سمعک اهمیت ویژه ای دارد. سایز باتری نیز بر اساس سایز سمعک متغیر و دارای برندهای مختلفی می باشد. بهتر است باتری را از مراکز معتبر خریداری نمایید. با خرید باتری سمعک ویدکس 10 از آزمایش آنلاین از خرید باتری های اصل و معتبر مطمئن باشید.یک باتری سمعک  به طور معمول می تواند بیش از 100ساعت عمر کند، اما در واقعیت می توان بین 3 تا 22 روز از باتری سمعک کار کشید که این زمان به طور خاص به ویژگی هایی از سمعک که باتری بیشتری مصرف می کنند وهمچنین به نحوه ی نگهداری و استفاده از باتری بستگی دارد.

طول عمر باتری سمعک ویدکس 10 چقدر است؟

کوچکترین سایز باتری سمعک ویدکس سایز 10 می باشد. باتری سایز 10 ویدکس در سمعک های داخل گوشی و سمعک های نامرئی به کار می رود. طول عمر آن با توجه به استفاده از آن متفاوت می باشد. در ادامه مطلب شما را با راه های افزایش طول عمر باتری سمعک ویدکس آشنا خواهیم کرد:

در خرید عمده ی باتری دقت نمایید، خرید باتری سمعک به صورت عمده روشی ساده جهت کاهش قیمت به نظر می رسد. اما باید دقت داشت که شارژ باتری ها به مرور زمان و خود به خود تخلیه می شوند، حتی اگر باز نشده باشند.

جدیدترین بسته ی ممکن خریداری شود: توجه داشته باشید جدیدترین بسته ی باتری را تهیه فرمایید. حتما به تاریخ انقضای باتری ها دقت فرمایید.

باتری های را که پیشتر خریده اید، زودتر مصرف نمایید.

هنگامی که برچسب باتری را باز کردید، از آن استفاده کنید. با برداشتن برچسب باتری سمعک ، روی موجود در باتری فعال می شود و باید در سمعک قرار گیرد. حتی اگر در دستگاه قرار نگیرد انرژی باتری در حال مصرف می باشد.

قبل از قرار دادن باتری داخل سمعک 5 دقیقه صبر کنید تا 3 روز بیشتر از آن ها استفاده کنید.

از منجمد کردن باتری های سمعک ویدکس 10(Widex) بپرهیزید. نگهداری سمعک در داخل کمد یا کشو اتاق خواب مناسب می باشد.

درب باتری سمعک را باید باز نگه دارید. رطوبت عمل تخلیه باتری را سریعتر می کند. هنگامی که از سمعک استفاده نمی کنید درب آن را باز نگه دارید. این کار رطوبت داخل سمعک را کاهش می دهد و طول عمر باتری و سمعک را افزایش می دهد.

باتری ها نباید در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه یا روشویی ها نگهداری شوند تا در معرض رطوبت و گرما نباشند.

بهتر است برای سمعک خود یک کیت خشک کننده تهیه کنید. اگر در منطقه ی مرطوب زندگی می کنید، حتما یک خشک کننده برای جعبه سمعک خود و باتری ها تهیه کنید. این کار از زنگ زدن و خوردگی سمعک جلوگیری می کند.

در هنگام عدم استفاده از سمعک، باتری را خارج کنید. اگر به علت عفونت گوش نمی توانید برای مدتی از سمعک استفاده کنید، بهتر است باتری آن را خارج کنید. به این شکل از فاسد شدن باتری داخل دستگاه جلوگیری می شود.

بهداشت کلی رعایت شود. جرم، روغن و سلول های پوستی که روی دست شما هستند ممکن است مانع ارتباط  باتری و سمعک شوند و انرژی باتری به طور کامل به سمعک نرسد. قبل از تعویض باتری دست های خود را خوب شست و شو دهید.

تعویض به موقع باتری مهم است. هر وقت احساس کردید که باید بیش از حد صدای سمعک را بالا ببرید، یا صدا ها واضح شنیده نشدند و یا صدای بوق هشدار را شنیدید، وقت تعویض باتری فرا رسیده است.

مزایای خرید باتری سمعک ویدکس 10

سمعک ها هر روز بیش از پیش پیشرفته می شوند و با اینکه از لحاظ اندازه کوچکتر می شوند و قابل دید عموم نیستند، اما تکنولوژی و قدرت به کار رفته در آن ها نیز بیشتر می شوند. هر چند سمعک های شارژی به طور مرتب نیاز به شارژ شدن دارند، باتری های استاندارد سمعک نیازی به این کار نداشته و بعد از مصرف جایگزین می شوند. باتری سمعک ویدکس 10، استاندارد و اصل را از آزمایش آنلاین سفارش دهید تا بدون دردسر بیرون رفتن از خانه و دیگر مشکلات، در نزدیک ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

طول عمر: طول عمر باتری به کیفیت و میزان مصرف سمعک بستگی دارد. سمعک های با تکنولوژی بالا نسبت به سمعک های قدیمی مصرف باتری بالاتری دارد.

تاریخ انقضا: باتری ها تاریخ انقضا دارند، اگر باتری را به تعداد بالا خریداری می کنید، توجه کنید تاریخ انقضای آن ها نزدیک به هم نباشند.

ظرفیت: ظرفیت باتری ها را بر اساس عدد پشت بسته بندی و عدد دفترچه سمعک تطبیق دهید. البته باتری های استاندارد مشکلی در این مورد ندارند. از آزمایش آنلاین باتری های اصل و استاندارد تهیه خواهید نمود.

کیفیت: باتری های ساخت کشور های اروپایی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و باتری های چینی این کیفیت را ندارند.

سایز باتری: سایز باتری سمعک ویدکس برای هر سمعک تفاوت دارد و در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید.

نوع باتری: رایج ترین نوع باتری های مورد استفاده باتری های روی- هوا هستند.

شرکت سازنده: باتری ها برندهای مختلفی دارند که معمولا ساخت کشورهایی چون: آلمان، انگلیس و چین می باشد.

عملکرد: هنگام خرید توجه داشته باشید که باتری مختص سمعک باشد، از خرید باتری ساعت یا دیگر باتری ها برای استفاده در سمعک خودداری نمایید.

این روزها به علت بیماری کرونا رفتن به داروخانه ها و مراکز شنوایی سنجی و ایستادن در صف های طولانی نوبت برای خرید باتری سمعک بسیار دشوار می باشد، به خصوص برای افراد میانسال یا شاغل. بنابرین ما به شما آزمایش آنلاین را پیشنهاد می دهیم. برای خرید باتری سمعک ویدکس 10 آزمایش آنلاین بهترین انتخاب است. در صورت داشتن سوال یا مشکل نیز می توانید از مشاوره تلفنی پزشکی آزمایش آنلاین کمک گرفته، مجموعه آزمایش آنلاین در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *