راهنمای خرید باتری سمعک زیمنس 675

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 06 / 07 / 1401

راهنمای خرید باتری سمعک زیمنس شماره 675

باتری سمعک زیمنس محصولی از شرکت آلمانی زیمنس است که با نام تجاری Signia در بسته بندی‌های 6 عددی به بازار عرضه می‌گردد. باتری سمعک انواع مختلفی دارد و بسته به اندازه سمعک و نوع آن باید از باتری سمعک مناسب استفاده نمود. باتری سمعک زیمنس در 4 سایز 13، 10، 312 و 675 در بازار موجود می‌باشد و هر یک از این سایزها با رنگ جداگانه‌ای مشخص شده‌اند. سمعک‌هایی که کوچک هستند و در داخل کانال گوش قرار می‌گیرند به باتری‌های کوچک‌تری نیاز دارند، اما سمعک‌های پشت گوشی اندازه بزرگتری دارند و برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشند نیاز به باتری بزرگتر دارند. در این مقاله قصد داریم باتری سمعک زیمنس شماره 675 را معرفی نموده و برخی از ویژگی‌های این باتری باکیفیت را برشماریم.باتری سمعک زیمنس شماره 675 بزرگترین سایز باتری سمعک زیمنس است و برچسب آن به رنگ آبی است. این باتری در بسته بندی 6 عددی در بازار موجود می‌باشد و هر باتری به اندازه دو عدد باتری سمعک زیمنس 10 کار می‌کند. ولتاژ تولیدی توسط هر باتری 1.45 ولت است و قطر باتری 11.6 میلی متر می‌باشد.باتری سمعک زیمنس 13 و 675 و بقیه سایز های مختلف با فناوری روی- هوا فعال می‌شود و به همین دلیل پیش از استفاده از باتری نباید برچسب موجود را از روی باتری جدا کرد. به محض برداشتن برچسب از روی باتری مواد موجود در باتری با اکسیژن هوا واکنش خواهد داشت و موجب می‌شود تا باتری انرژی تولید کند و فعال شود. بدین ترتیب پس از گذشت چند روز باتری انرژی خود را از دست داده و تخلیه خواهد شد و یا عمر مفید باتری کاهش می‌یابد.باتری سمعک زیمنس 675 بین 9 الی 20 روز کار می‌کند، حال اگر این مدت کمتر از یک هفته باشد نشان دهنده این است که باتری غیر اصل و بی کیفیت بوده، یا تاریخ انقضای باتری گذشته است و یا به هر دلیل برچسب روی باتری مخدوش شده و باتری پیش از استفاده فعال بوده است. برای اینکه باتری سمعک زیمنس عملکرد بهتری داشته باشد باید پس از ای که برچسب را از روی باتری برداشتید حدود 2 الی 5 دقیقه صبر کنید تا فعالیت‌های شیمیایی در داخل باتری به طور کامل انجام شود و باتری فعال گردد. پس از آن می‌توانید باتری را درون سمعک قرار دهید و از سمعک خود استفاده کنید.باتری را در محلی خشک و خنک نگهداری کنید و آن را از دسترس کودکان و سالمندان دور نگه دارید. اگر باتری به اشتباه بلعیده شود خطرناک خواهد بود و مشکلاتی را برای فرد ایجاد خواهد کرد. همچنین مراقب باشید حیوان خانگی شما باتری را نخورد و آن را بر دندان نگیرد.

مشخصات باتری سمعک زیمنس شماره 675

تعداد باتری موجود در هر بسته: 6 عدد

نوع تکنولوژی باتری: روی- هوا

ولتاژ هر باتری سمعک زیمنس 675: 1.45 ولت

عمر مفید هر باتری: 9 الی 20 روز

مناسب برای: سمعک پشت گوشی پاور (Power BTE) و سمعک‌های سوپر پاور (Super Power)

مدت زمان ماندگاری باتری: 4 الی 5 سال

سایر ویژگی‌های باتری: فاقد مواد حاوی جیوه و سازگار با محیط زیست

ساخت کشور آلمان

مزیت استفاده از باتری سمعک زیمنس 675

خرید یک باتری باکیفیت و مقرون به صرفه برای افرادی که به طور مداوم از سمعک استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. باتری به طور مستقیم بر کیفیت سیگنال‌هایی که تولید می‌شوند و طول عمر سمعک تاثیر می‌گذارد  به همین دلیل یک باتری باکیفیت و اصل علاوه بر کارکرد طولانی از آسیب دیدن سمعک و ایجاد صداهای نامفهوم جلوگیری می‌کند. همچنین اگر از باتری سمعک اصل استفاده شود نیازی نیست در فواصل زمانی کوتاه باتری را عوض کرد، زیرا عمر مفید باتری اصل و مرغوب طولانی خواهد بود.

باتری سمعک زیمنس(signia) 10 و 675 و بقیه سایز ها معمولا بین 9 تا 20 روز به خوبی کار می‌کند و برای افرادی که به صورت دائمی از سمعک استفاده می‌کنند بهترین انتخاب است. زیرا اگر باتری در زمان کوتاهی خالی شود فرد باید همیشه چند باتری یدک همراه خود داشته باشد تا در خارج از منزل و محل کار با مشکل خالی شدن باتری مواجه نشود. برای اینکه بدانید هر باتری چند روز عمر می‌کند بهتر است بار اولی که از باتری سمعک زیمنس استفاده می‌کنید تاریخ تعویض باتری و تاریخ اتمام انرژی باتری را یادداشت کنید تا زمان احتمالی اتمام باتری را بدانید.

چه مواردی ممکن است عمر باتری سمعک زیمنس 675 را کاهش دهد؟

رعایت نکردن برخی از نکات در زمان نگهداری و در زمان استفاده از سمعک ممکن است بر عمر مفید باتری تاثیر بگذارد و عمر باتری سمعک را کاهش دهد. در این قسمت چند مورد مهم را یادآور خواهیم شد:

  • باتری را بدون بسته بندی درون جیب یا کیف خود قرار ندهید. ممکن است باتری به اشیاء موجود در جیب یا کیفتان برخورد کند و برچسب آن کنده شود، در این صورت باتری فعال می‌شود و کارایی مطلوبی نخواهد داشت. اگر یک باتری با خود حمل می‌کنید بهتر است آن را درون ظرف یا کیف کوچکی قرار دهید تا آسیبی به روکش آن وارد نشود.
  • باتری باید از لوازم فلزی دور نگه داشته شود. واکنشی که میان فلز و مواد موجود درون باتری رخ می‌دهد منجر به تخلیه شدن باتری خواهد شد.
  • باتری را باید از محیط‌های خیلی گرم و خیلی سرد دور نگه دارید. دما و رطوبت محیط ممکن است بر مواد شیمیایی داخل باتری تاثیر بگذارد و عمر باتری را کاهش دهد.
  • باتری سمعک در مقابل ضربه و نوسانات دمایی حساس است. به همین دلیل بهترین محافظ برای باتری همان بسته بندی پلاستیکی اولیه باتری است. این بسته بندی از باتری در برابر مخدوش شدن و ضربه محافظت می‌کند.

سخن پایانی،

بهترین زمان برای تعویض باتری چند دقیقه پس از شنیدن صدای هشدار ضعیف شدن باتری است. پس از اینکه این صدا را شنیدید پیش از آنکه سمعک به طور کامل خاموش شود باید باتری را عوض کنید. اگر باتری خالی درون سمعک باقی بماند پس از مدتی باد می‌کند و به سمعک آسیب می‌زند.برای تهیه باتری سمعک زیمنس 312 و 675 و بقیه سایز های مختلف ، اصل و باکیفیت به سایت آزمایش آنلاین مراجعه نمائید و باتری سمعک مورد نیاز خود را متناسب با نوع سمعکی که استفاده می‌کنید خریداری نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید و با نحوه سفارش محصول و انواع باتری سمعک آشنا شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *