راهنمای خرید باتری سمعک دی پاور 13

  • نوشته شده توسط مهدی یاری
  • 06 / 07 / 1401

باتری سمعک دی پاور 13

باتری سمعک منبع تغذیه ای برای سمعک می باشد تا بتواند صداها را از محیط دریافت کند و سپس آن را به سیگنال دیجیتالی تبدیل کند و بعد از تقویت آن را به گوش فرد ناشنوا یا کم شنوا برساند. حال می توان گفت منبعی موثر توان است که سیگنال هایی را به سمعک ارائه می دهد.سمعک نیز مانند دیگر وسایل الکترونیکی به منبع تغذیه ای قوی نیاز دارد، که باتری سمعک این نیاز را برطرف می سازد. نحوه عملکرد باتری ها با توجه به اندازه آن، ظرفیت، ولتاژ، امپدانس الکتریکی و اندازه آن از نظر فیزیکی و حداکثر جریانی که می توانند پشتیبانی کنند؛ با هم متفاوت می باشد.باتری سمعک دی پاور 13 در بسته بندی های 6 عددی  می باشد که برای انواع سمعک ها مورد استفاده قرار می گیرد.سمعک ها دستگاه های بسیار مهم و قابل استفاده ای هستند که به میلیون ها ناشنوا یا کم شنوا کمک می کند تا همانند دیگر افراد زندگی عادی داشته باشند. همه سمعک ها برای عملکرد به باتری های خود متکی هستند. انتخاب درست باتری ، نحوه عملکرد باتری ها و این که چگونه می توان به بهترین نحو از آن ها محافظت کرد، بسیار قابل اهمیت می باشد. با خرید باتری سمعک دی پاور 13 از آزمایش آنلاین بهترین و درست ترین انتخاب را خواهید داشت.

متداول ترین نوع باتری سمعک با نفوذ هوا و برخورد با روی داخل باتری فعال می شود. یک برچسب روی باتری وجود دارد که مانع ورود هوا به درون الکترود باتری می شود. فقط هنگام استفاده از باتری باید برچسب جدا شود. در غیر این صورت با نفوذ هوا به داخل باتری، عملکرد آن دچار اختلال خواهد شد.

کاربرد باتری سمعک دی پاور 13

یکی از برترین برندهای با کیفیت، دی پاور می باشد که ساخت کشور آلمان است. برای افرادی که از سمعک های پشت گوشی استفاده می کنند، باتری سمعک دی پاور 13 می تواند گزینه مناسبی محسوب شود.سمعک های پشت گوشی به دلیل مناسب بودن برای کودکان و افراد مسن از محبوبیت بالایی برخوردار است.  با خرید باتری سمعک دی پاور 13 از آزمایش آنلاین از کیفیت محصول اطمینان خواهید داشت. همچنین می توانید از خدمات مشاوره تلفنی پزشکی آزمایش آنلاین بهره برده و سوالات پیش آمده در مورد سمعک یا مشکلات شنوایی را با مشاوران ما در میان گذارید.

نحوه تعویض باتری سمعک دی پاور 13

برای تعویض باتری ابتدا سمعک را از سمت درب باتری به سمت بالا بگیرید ودرب را توسط زائده جلو آن باز کنید. سپس باتری قدیمی را در آورید. محافظ پشت باتری را از آن جدا کنید. توجه داشته باشید فقط هنگام استفاده محافظ را جدا نمایید.. با توجه به علامت + و – که در روی باتری سمعک درج شده منطبق با دوعلامت حک شده روی سمعک داخل آن قرار دهید.

این باتری دارای گواهینامه سی ای می باشد. در بیشتر موارد باتری های سمعک باتری های یکبار مصرف روی- هوا هستند و بدان  معنی است که باتری ها برای عملکرد به اکسیژن نیاز دارند.

داشتن برچسب به این معنی می باشد که از نظر فنی، باتری های سمعک همیشه روشن هستند. حتی اگر برچسب را جایگزین کنید، نمی توانید روند فعال سازی را معکوس نمایید. پس حتما موقع استفاده برچسب باتری را بردارید.

باتری سمعک دی پاور 13 به رنگ نارنجی  می باشند.دارای ابعاد کوچکی هستند که برای تامین انرژی بی تی ای و سمعک های داخل گوش (BTE hearing aids) استفاده می شوند. باتری های بزرگتر نسبت به باتری های کوچکتر دوام بیشتری دارند، باتری سمعک دی پاور 13 بین 6 تا 14 روز عمر می کند.

مشخصات باتری سمعک دی پاور 13

باتری سمعک دی پاور 13 دارای دی الکتریک هوا می باشد. بنابرین برای شارژ و فعال شدن به هوا نیاز دارد، در زیر برچسب پشت باتری سوراخ ریزی وجود دارد که پس از برداشته شدن برچسب به مدت یک دقیقه طول می کشد تا هوا به اندازه کافی وارد باتری شود، بعد از یک دقیقه باتری شروع به کار می کند. باتری های سمعک بر اساس 16 ساعت استفاده در روز می توانند در هر جایی از 5 تا 20 روز دوام داشته باشند. این باتری یکی از بزرگترین سایزها محسوب می شود در نتیجه عمدتا برای سمعک های پشت یا بیرون گوش مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد آن به صورت 7.9 * 5.4 میلی متر است. جهت تسهیل در تشخیص این محصول، با کمک رنگبندی نارنجی از دیگر باتری ها تفکیک شده است.

  • ولتاژ باتری 1.45 ولت
  • طول عمر بالا
  • نوع تکنولوژی باتری روی- هوا
  • ساخت کشور آلمان
  • بسته های 6 عددی

بسته بندی این محصول به گونه ای صورت گرفته است که بتواند محصول را در برابر شرایط و عوامل محیطی حفظ کند. این بسته بندی از نوع پلاستیک فشرده بوده و نسبت به نوسانات دما، آسیب های فیزیکی و … مقاومت بالایی دارد. توصیه می شود با توجه به قدرت محافظت کنندگی جلد محافظ ، تا زمانی که نیاز به استفاده از باتری وجود نداشته باشد، آن را از بسته بندی خارج نکرد.

افزایش طول عمر باتری سمعک دی پاور13

اگرچه روش های مطمئنی برای افزایش طول عمر باتری وجود ندارد، اما رعایت چند نکته هدر نرفتن توان باتری را تضمین می کند. این باتری باید به طور کامل از قرار گرفتن در معرض رطوبت، سرما، گرما و نور خورشید به دور باشد. تک تک این عوامل ترکیبات داخلی باتری را مورد تغییر و اکسیداسیون قرار می دهند.

باتری ها بر اساس سایزشان عمر متفاوتی دارند. عمر مفید باتری، علاوه بر سایز آن به برنامه های فعال شده ی سمعک و تکنولوژی سمعک و.. دارد. به صورت کلی باتری سمعک دی پاور 675 بیشترین طول عمر، باتری سمعک دی پاور 13، باتری سمعک دی پاور 312 و کمترین طول عمر مربوط به باتری سعک دی پاور 10 می باشد. عمر باتری سمعک دی پاور 13 بر اساس میزان استفاده از 7 تا 10 روز می باشد.

نگهداری باتری در یخچال به هیچ عنوان توصیه نمی شود. چرا که محیط یخچال باعث ایجاد تقطیر در زیر جلد پلاستیکی می گردد و از طرف دیگر احتمال یخ زدگی نیز وجود دارد. بهترین محل نگهداری در کمد اتاق است که علاوه بر این که از نوسانات و عوامل محیطی به دور است از خطرات فیزیکی نیز به دور می باشد. آسیب های فیزیکی با تخریب پوشش محافظ، عمر باتری را کم کرده و منجر به کاهش عملکرد آن می شود.نکته بسیار مهم در مورد باتری ها این است که با توجه به سایزی که دارند، به راحتی توسط کودکان یا حیوانات قابل بلعیدن است؛ که این امر بسیار خطرناک بوده و موجب مسمومیت های شیمیایی خواهد شد.

با خرید باتری سمعک از مراکز معتبری چون آزمایش آنلاین از باتری های غیر اورجینال که سمعک را نیز دچار اختلال می کند و باعث خرابی دستگاه می شود، در امان باشید و با خیالی آسوده باتری سمعک دی پاور 13 خود را از آزمایش آنلاین تهیه فرمایید. با انتخاب آزمایش آنلاین از قیمت و کیفیت مناسب، تحویل به موقع و سلامت کالا، صرفه جویی در وقت و هزینه خود مطمئن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *